Jump to content


Gilera runner 50cc 2003 god projekt



624 replies to this topic

#621 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 13 May 2016 - 08:18

taj prgavi cilindar isporučuje snagu u ciljanom spektru obrtaja, ako je ona pogođena auspuhom onda ispod toga i ne možeš očekivati bog zna šta,,,

dalje za pravilnu eksploataciju potrebno je imati dobro podešen prenos i karburator... kod prenosa se ovde dosta igra sa tvrdim i nategnutim oprugama, pa je za očekivati da se one vremenom otpuste... recimo nisi vozio motor 8 meseci, i tada sve pada u vodu, .....

to naravno ne znači da je mašina loša, već da češće moraš menjati centralnu oprugu i oprugice kvačila, ako i želiš da bude uvek u špicu isporuke, kao i da ti filter vazduha mora biti čist i kabrurator uvek fino doštelovan...

#622 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 May 2016 - 08:20

Eheh tapatok :)

#623 zoran_28

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 354 posts

Posted 13 May 2016 - 11:35

Imam 21 dellorto,onda nije ni cudo sto mi zatrokira u pocetku ne vozim ga 5mj i logicno da treba sve pogledat onda cu u 7mj minjat sve lipo nisam dirao 3godine nista odtkad se sastavilo,toliko novaca utuceno i opet uvijek se igrat s tim,moga sam to i ocekivat.Sto dobijem ako uzmem samo malossi torque ?

#624 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 May 2016 - 12:56

Karburator je posebno poglavlje u svetu 2t tuninga, donosi mnogo kada je pravilno podesen, a kada nije nema ni starta niti krajnje brzine.

Kada budes uzeo digitalno paljenje, nece vise biti isto podesen i raspoloziv agregat, trebace ti igle i dizne za karburator..

Za takav setup, da bi se iskoristila snaga bilo bi pozeljnije preci na neki difuzora 28mm, keihin pwk, mikuni ili dellorto. Naravno, to je i investicija, jer ti i za taj karburator treba kompletna oprema, stovi pilotki, igala, glavnih dizni, ali i veca piramida sa lamelicama, velika prirubnica za odredjeni model karburatora i drugaciji prihvat za airbox ili filter...


Sto se tice torq drivea, donosi bolju razmenu variomatskog prenosa, projektovan je za cilindre 70ccm sa malossi ljubicastom oprugum i variomatom multi 2000 MHR. Svakako samo sa izmenom torqa neces postici efekat dok i ostale komponente variomata ne nastelujes da rade skladno, sledi stelovanje.

Sto se tice setupa,nist nije vecno, svako malo trazi nova fina podesavanja. 2t masine, pogotovu nabrijani, osetljive su na promenu spoljne temperature, vlage u vazduhu i slicno.. recimo da se samo malo zaprlja filter, nece vise da ide isto... svecica je mnogo kraceg veka na takvim setupima i zacas moze da pravi problem.

Prenos (remen, kvacilo) trpe ogromne sile i povisenu temperaturu, oprugice kvacila i centralna opruga izgube svoja dejstva za jednu posteno izvozanu sezonu.
Remen takodje, kako se trosi, tako se menjaju karakteristike ubrzanja i rada kvacila.
Treba kupovati kvalitetne komponente, duze traju i lakse se steluju. Sve ima svoje i sa ovakvim spravama nikada nije dosadno :)

#625 zoran_28

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 354 posts

Posted 13 May 2016 - 16:17

Necu te lagat ali mozda sam presao 2000km ako i toliko ne vozim ja to puno,ali npr kad sam bio u 4mj doli vozio je super a par mjeseci prije toga losije,moram vidit kakav je karburator iduci misec uzet dijelove dizne,igle,kuglice variomata mozda overrange ako ne on onda malossi torque,mora to bit avion na lito ☺
I struju cu obavezno uzeti to mi je 1





7 user(s) are reading this topic

0 members, 7 guests, 0 anonymous users