

#161
Posted 25 May 2011 - 12:47
Nije neka lova, picnucu ga ja, bice kao nov...
#162
Posted 25 May 2011 - 12:53
nosač pukne i kod drugih to nemoj da te brine...
#163
Posted 25 May 2011 - 17:57


#164
Posted 25 May 2011 - 22:01

Dajte neke savete koje obrtaje da gadjam, koliko je obrtaja preporucljivo za start...
Nasao sam samo jedan grafikon (veoma mali), gde se Nardo po testovima pokazao za nijansu slabiji od C16, nekih 500 obrtaja manje...ali za pocetak rezonance nisam nasao podatak...
Mada na MS-u ga voze sa base gusanim cilindrima...mozda ce Sport pro morati pod noz da se malo prilagodi spuhu..Mario mi kaze da ima dosta prostora za poboljsanje performansi...
#165
Posted 25 May 2011 - 23:04
ako je takav onda evo imaš informaciju iz prve ruke.. centar je ravno na 10-ki a počinje na 8000 ?
reći će Pita čim se uključi već kako radi na njegovom naturpijanom sportu, to je naravno samo komparacija sa slike, mada je taj model jedan difuzor i jedan protivkonus.. a i na krivini su identični, granu ne vidim baš najbolje...
ukkupnu dužinu ne mogu sa slike da procenim, kada ga budeš dobio premerićeš ga pa ću iskalkulisati ako te interesuje...
#166
Posted 25 May 2011 - 23:18
#167
Posted 26 May 2011 - 07:26
To je onaj test na Street Race-u, 17,5 karbu...

Uploaded with ImageShack.us
#168
Posted 26 May 2011 - 07:31
DuXy, on 25 May 2011 - 23:18, said:
Duxy ja nisam naisao na takav podatak....koliko sam video za minarelli je isti vec godinama, cak u svakom testu, uvek mu navode kao manu "prevazidjen" dizajn, tj. extremno ruzan auspuh

#170
Posted 26 May 2011 - 11:27
Posto kod tebe obrtaji pokazuju nesto vise racunaj na nekih 12000 po tvom satu

#171
Posted 26 May 2011 - 12:01
#172
Posted 26 May 2011 - 14:10

eeej bre pa ti nisi normalan, kukaš ovamo kako ti se motor dere, ide u obrtaje, sramota te, jebeš replicu i te fore...i onda hopa Nardo...
zezam se ja malo.. http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png nemaš ti mira, kao ni svi mi...
Ako ga poredite sa Sport pro auspuhom evo ti malko podataka za Pro direkt sa asfalta... Mrtav je ispod 8.000 rpm kada kreće da radi..Špica je na 9.800-10.300, tu ubija! Znači ima dosta širok spektar rada, rekao bih oko 1.500-2.000 rpm...Imao je uži spektar rada dok nisam pomerio paljenje kada se situacija popravila na ovu gore pomenutu...
#173
Posted 26 May 2011 - 15:25
Mario, on 26 May 2011 - 12:01, said:
#174
Posted 26 May 2011 - 18:05

Znaci najbolja investicija na skuteru...
Samo sam za probu namontirao spuh,stavio rolnice 5gr. i zavrnuo 8 brojeva vecu diznu...
Malo je falilo da na startu spadnem sa skutera istrgnuo mi je korman iz ruku http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/smile.png
Sledi smirglanje, poliranje...
Nije moj klip ali ovako prima gas...
#175
Posted 26 May 2011 - 19:04
#176
Posted 26 May 2011 - 21:55
#177
Posted 27 May 2011 - 00:49

#178
Posted 27 May 2011 - 07:32

Milose,bogami tesko ces ga kod nas naci, nije to bas roba da je ima svuda...jedino u HR.
#179
Posted 29 May 2011 - 11:36

Uploaded with ImageShack.us
#180
Posted 29 May 2011 - 12:18
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users