#1
Posted 02 June 2013 - 04:16
#2
Posted 02 June 2013 - 11:13
#3
Posted 02 June 2013 - 12:18
#4
Posted 02 June 2013 - 12:23
U klasi 50cc i na ovim nasim prostorima-karburator je svetinja A nrg-a si napravio za 10-ku i prodao....e ..jbg...
#6
Posted 03 June 2013 - 00:48
cvele, on 02 June 2013 - 12:23, said:
U klasi 50cc i na ovim nasim prostorima-karburator je svetinja A nrg-a si napravio za 10-ku i prodao....e ..jbg...
Edited by goggyso, 26 January 2015 - 12:07.
#7
Posted 03 June 2013 - 01:00
#8
Posted 03 June 2013 - 01:15
Edited by goggyso, 26 January 2015 - 12:12.
#9
Posted 03 June 2013 - 01:16
Mikac93, on 03 June 2013 - 01:00, said:
Edited by goggyso, 03 June 2013 - 01:25.
#10
Posted 03 June 2013 - 01:43
Pita, on 02 June 2013 - 11:13, said:
#11
Posted 05 June 2013 - 13:50
#12
Posted 06 June 2013 - 00:29
Nije smanjen prenos u odnosu na ostale skutere sa piaggio agregatom, tj. isti je kao i kod Sr50R.
Netreba ti ni auspuh drugi, đabe pare bacat,ali ako baš hoćeš, uzmeš zx ili tako nešto slično, pošto je puno para, a malo muzike.
Neznam kakva je situacija sa purejet auspusima, ali na ditech(npr.zx-u) je grana puno dulja nego za karb verziju, i osjeti se dok se stavi naspram serijskog,a radi na dosta niskim okretajima, vjerujem da je slina stvar i na PJ, ali opet dolazi u pitanje isplativost te investicije.
Problem kod I.E. mašina je u tome da ECU zaustavlja dotok goriva kad se pusti gas i općenito nema rasipanja smjese ko kod karb skutera, pa naravno nema koristi neke od rezonantnog auspuha.
Prošlo ljeto je prijatelj imao na servisu Factory, bacili smo utrku(Ja na ditechu sa zx-om i polini variom, frend na Factory-u, samo zx), u startu sam ga malo ostavio, ali na krajnoj mi je pobjego podosta.
Ja sam ulovio skoro 85 po gps-u(dosta jak vjetar u leđa), a Factory je došo do rekorda od 94 ili 95 km/h (jer se zabilježi max brzina na tabli jel), a to je vjerujem blizu 90 po gps-u.
Što se tiče problema, ja bih na tvojem mjestu napravio prvo neki redovni servis:
Filter zraka promjenio/očistio, skinuo čašicu od injectora, te očistio emulziju, novu svjećicu(ako je stara dobra,netreba), pogledao prijenos u kakvom je stanju(posebno remen i centralnu oprugu), te zamjenio ono šta je potrebno.
Rolice bih stavio nešto sitno lakše od originalnih, nekih 5,0-5,1 g, tek tolko da dobije stotinjak okretaja(uvijek su serijske rolice malko preteške) ili uložio u neki bolji variomat(multivar ili hi-speed).
Taj skuter bi trebao ić 85 po tom satu bez frke ako je sve u redu s njim
Edited by Grale, 06 June 2013 - 00:35.
#13
Posted 06 June 2013 - 01:24
#14
Posted 06 June 2013 - 01:44
Bezveze, priče o gorivu su za malu djecu, ja neznam kak to možete više pušit.
Točim najjeftiniji i najjobičniji 95 na koji naiđem, i ko bi reko, nikakvih problema sa skuterom(cca 26000 km).
Problem kod tih skutera sa direktinim ubrizgavanjem(znači injecotr u glavi laički) je kompresor, koji vuče ulje iz bloka, koje dok se pomješa sa vlagom nastaje emulzija. Ali to se jednostavno riješi petominutnim čišćenjem čašice injectora s vremena na vrijeme.
Ili skupljom varijantom koju ima lenko, koju može on objasnit detaljnije pošto ja nemam iskustva s njom(separator vlage).
#15
Posted 06 June 2013 - 09:19
#16
Posted 07 June 2013 - 01:34
Grale, on 06 June 2013 - 00:29, said:
Nije smanjen prenos u odnosu na ostale skutere sa piaggio agregatom, tj. isti je kao i kod Sr50R.
Netreba ti ni auspuh drugi, đabe pare bacat,ali ako baš hoćeš, uzmeš zx ili tako nešto slično, pošto je puno para, a malo muzike.
Neznam kakva je situacija sa purejet auspusima, ali na ditech(npr.zx-u) je grana puno dulja nego za karb verziju, i osjeti se dok se stavi naspram serijskog,a radi na dosta niskim okretajima, vjerujem da je slina stvar i na PJ, ali opet dolazi u pitanje isplativost te investicije.
Problem kod I.E. mašina je u tome da ECU zaustavlja dotok goriva kad se pusti gas i općenito nema rasipanja smjese ko kod karb skutera, pa naravno nema koristi neke od rezonantnog auspuha.
Prošlo ljeto je prijatelj imao na servisu Factory, bacili smo utrku(Ja na ditechu sa zx-om i polini variom, frend na Factory-u, samo zx), u startu sam ga malo ostavio, ali na krajnoj mi je pobjego podosta.
Ja sam ulovio skoro 85 po gps-u(dosta jak vjetar u leđa), a Factory je došo do rekorda od 94 ili 95 km/h (jer se zabilježi max brzina na tabli jel), a to je vjerujem blizu 90 po gps-u.
Što se tiče problema, ja bih na tvojem mjestu napravio prvo neki redovni servis:
Filter zraka promjenio/očistio, skinuo čašicu od injectora, te očistio emulziju, novu svjećicu(ako je stara dobra,netreba), pogledao prijenos u kakvom je stanju(posebno remen i centralnu oprugu), te zamjenio ono šta je potrebno.
Rolice bih stavio nešto sitno lakše od originalnih, nekih 5,0-5,1 g, tek tolko da dobije stotinjak okretaja(uvijek su serijske rolice malko preteške) ili uložio u neki bolji variomat(multivar ili hi-speed).
Taj skuter bi trebao ić 85 po tom satu bez frke ako je sve u redu s njim
Cim stavim ovaj sc08 auspuh javljam rezultate.
#17
Posted 07 June 2013 - 03:10
Ako se ne varam, taj auspuh nebi trebao imat katalizator, pa to neka te ne brine.
To možeš lako saznat, samo pogledaj dal ima spojeno na njega crijevo iz one kutijice koja se nalazi iznad poklopca magneta(to služi za dovođenje zraka katalizatoru, tako nešto).
Jesi mjerio remen?
Ako je serijski remen, ja bih ga već ispod 17,5 mm širine mjenjao.
Ako nikad nije mjenjat, tj. tvornički je gore još uvijek, zamjeni ga jer su ga godine prešle(ista stvar i sa gumama, od stajanja gube svojstva).
Nisam uhvatio koja je kilometraža, tako da neznam šta da kažem više.
EDIT:
Prema ovoj slici bih rekao da nema katalizator, te također da nema ni blokade na auspuhu(koje su vjerojatno prsten na variomatu i ECU).
http://www.easyparts...haust_pipe.html
Ne lijevi mislim, desni je auspuh za karb verziju.
Edited by Grale, 07 June 2013 - 03:15.
#18
Posted 07 June 2013 - 23:44
Grale, on 07 June 2013 - 03:10, said:
Ako se ne varam, taj auspuh nebi trebao imat katalizator, pa to neka te ne brine.
To možeš lako saznat, samo pogledaj dal ima spojeno na njega crijevo iz one kutijice koja se nalazi iznad poklopca magneta(to služi za dovođenje zraka katalizatoru, tako nešto).
Jesi mjerio remen?
Ako je serijski remen, ja bih ga već ispod 17,5 mm širine mjenjao.
Ako nikad nije mjenjat, tj. tvornički je gore još uvijek, zamjeni ga jer su ga godine prešle(ista stvar i sa gumama, od stajanja gube svojstva).
Nisam uhvatio koja je kilometraža, tako da neznam šta da kažem više.
EDIT:
Prema ovoj slici bih rekao da nema katalizator, te također da nema ni blokade na auspuhu(koje su vjerojatno prsten na variomatu i ECU).
http://www.easyparts...haust_pipe.html
Ne lijevi mislim, desni je auspuh za karb verziju.
#19
Posted 07 June 2013 - 23:49
Grale, on 07 June 2013 - 03:10, said:
Ako se ne varam, taj auspuh nebi trebao imat katalizator, pa to neka te ne brine.
To možeš lako saznat, samo pogledaj dal ima spojeno na njega crijevo iz one kutijice koja se nalazi iznad poklopca magneta(to služi za dovođenje zraka katalizatoru, tako nešto).
Jesi mjerio remen?
Ako je serijski remen, ja bih ga već ispod 17,5 mm širine mjenjao.
Ako nikad nije mjenjat, tj. tvornički je gore još uvijek, zamjeni ga jer su ga godine prešle(ista stvar i sa gumama, od stajanja gube svojstva).
Nisam uhvatio koja je kilometraža, tako da neznam šta da kažem više.
EDIT:
Prema ovoj slici bih rekao da nema katalizator, te također da nema ni blokade na auspuhu(koje su vjerojatno prsten na variomatu i ECU).
http://www.easyparts...haust_pipe.html
Ne lijevi mislim, desni je auspuh za karb verziju.
#20
Posted 07 June 2013 - 23:55
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users