Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#41 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 17 June 2013 - 17:11

Ovo je lik koji ditech ima u malom prstu...korisni snimci da vidis granice do kojih mozes da stignes...
http://www.youtube.c...GainSR50/videos

#42 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 June 2013 - 00:36

 cvele, on 17 June 2013 - 17:11, said:

Ovo je lik koji ditech ima u malom prstu...korisni snimci da vidis granice do kojih mozes da stignes...
http://www.youtube.c...GainSR50/videos
Pogledao sam, zanimljivo, ali nedostupno, hahahaha

#43 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 June 2013 - 00:40

Drustvo, konacno sam zavrsio krpacinu lule od SC08 jer nisam uspeo naci na netu drugu ispravnu, namontirao i rezultat je veoma fascinantan, sada aprilija vuce drasticno bolje, ubrzanje do 70km/h je odlicno, e sad jos da stigne odgovarajuci pjadjov kais... sutra nadam se, pa cu onda znati tacno na cemu sam.

#44 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 20 June 2013 - 13:33

Namontiran Pjadjov kaiš original, start je sada neverovatan, vuče ravnomerno i linearno na svim obrtajima, neznam koja je krajnja jer po gradu nemam gde da isprobam, to ću saznati napolju a po gradu doguram do 80 ako se ukaže prilika. No pojavio se nedavno jedan problem, nevezano za prenos, pali bez problema, ide bez problema ali se pri većem gasu čuje neki ružan zvuk kao da nešto drobi, a kad se smanji gas ili skroz pusti- tišina. Već sam posumnjao na radilicu, igličasti... ali sve mi deluje utegnuto, čudno je to što se zvuk pojačava dodavanjem gasa nevezano za obrtaje, sličan onom čuvenom u autu kad je loše gorivo pa klikće na većem opterećenju, što bi naš narod "stručno" ocenio kao "zvone ventili". Napominjem da je taj zvuk odnedavno i postepeno se pojačava. Dali je problem možda u 2T ulju? Dali je za purejet obavezno neko odredjeno ulje ili može bilo koji brend gde piše da je za ubrizgavanje? Dali je neko imao takvo iskustvo? Pozdrav

Edited by goggyso, 20 June 2013 - 13:41.


#45 Mikac93

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,554 posts
  • MestoSombor
  • VozimSprint Exactly

Posted 20 June 2013 - 15:59

Za direktno ubrizgavanje trebalo bi da postoji posebno ulje,a zasto trokira tako? Juce smo ja i Danijel sedeli u parku i vi prosli,a on poceo da trokira sa dodavanjem gasa

#46 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 20 June 2013 - 16:35

Isti je koncept ubrizgavanja kod ditecha i purejeta,razlika je u sitnicama i mašini samo normalno.
Kakvo posebno ulje, ulje ko i za svaki drugi skuter koji koristi miješalicu,a to su danas sva ulja.
A purejet ima mehaničku uljnu,isto ko i karb modeli čak.
Preporuka motul,repsol i slični brandovi polusintetika.

#47 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 21 June 2013 - 00:23

 Mikac93, on 20 June 2013 - 15:59, said:

Za direktno ubrizgavanje trebalo bi da postoji posebno ulje,a zasto trokira tako? Juce smo ja i Danijel sedeli u parku i vi prosli,a on poceo da trokira sa dodavanjem gasa
Ma ne trokira, ide super samo se cuje taj grozan zvuk, a nemam pojma zasto. Sipao sam neku 2T sintetiku od Dragana, mozda zbog toga, pise da je i za premix i za ubrizgavanje. Dok je hladan ne cuje se, kad se ugrije dargenja ko da ce se raspasti, ali ide bez problema, vuce ko blesav. Nije mi jasno...

#48 Mikac93

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,554 posts
  • MestoSombor
  • VozimSprint Exactly

Posted 21 June 2013 - 15:21

Spajte Motul sintetiku,ima kod Caje,a mozda i Dragan drzi...

#49 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 22 June 2013 - 16:07

Ma kakva crna sintetika na skuter koji ne vrti preko 9000.

#50 Mikac93

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,554 posts
  • MestoSombor
  • VozimSprint Exactly

Posted 22 June 2013 - 16:33

Znam da su nam u Aprilijinom salonu,kada je drugar kupio novu SR50 Ditech rekli da sipa iskljucivo sintetiku za injection masine,a i sam sipam sintetiku u skuter,pre sam kupovao polusintetiku,sad skuter radi bolje,manje baca ulja na filter i auspuh... Taj drug sto je uzeo nov skuter je i dobio u poklon od servisera litru Motula sintetike,trosi je i dan danas posle 4 godine,skuter je kao nov,ide isto kao i prvog dana... A to sto ti pricas je ok,znam da polusintetika radi posao na jakim obrtajima,uverio sam se da radi sintetika i na manjim obrtajima,tako da sam zato napisao to...

#51 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 22 June 2013 - 17:04

Pa naravno da će ti uvijek prodat skuplje ulje u dućanu, koje nije nužno za taj motor koji ti voziš.
Prijašnji vlasnik mojeg ditecha(moj bratić) je isto tako kupovao sintetiku koju su mu "preporučili" u salonu.
Na cca 16000 km je otvarana mašina(od toga je najmanje 10000 km sipana sintetika, ako ne i više), gareži je bilo jakooo puno, gotovo cijeli ispušni kanal začepljen, cijela glava crna, čelo klipa itd.
Da ne pričam da je klip imao riseve(ništa previše strašno), što je moguća posljedica te gareži koja se lovila pod karike.
Tad su zamjenjene karike samo i počišćen klip i ostatak termogrupe od gareži, nakon 7-8000 km(konstatno točena polusintetika Repsol i Motul), čelo klipa fine smeđe boje, glava također, ispuh malo čađav.
Čelo klipa sam s krpom našpricanom wd-om prošao i skoro svu boju s njega odmah skinuo.
Ljepio klip nije ništa u toj kilometraži, razlog skidanja cilindra je bila ugradnja kita.
Sad na kitu točim Repsol polusintetiku( cijena cca 6€), pređenih 3000 km, problema nikakvih.
Ubrzo me čeka mjenjanje radilice i ležaja, pa ću izvidjet situaciju unutar mašine.

Znači toliko nesagorenog ulja, a radi se o ditechu koji troši 2 do 3 puta manje ulja od modela sa karburatorom.
Nagledao sam se i tuđih termogrupa, ali tu nemogu bit siguran u kilometražu i koje ulje je točeno, pa neću ulazit u detalje.
Malo smo previše izašli iz teme, nadam se da se modovi neće ljutiti, ja samo prenosim svoje iskustvo sa uljem na vrlo sličnoj mašini, te da je točenje sintetike bacanje novaca, kad polusintetika radi bolji posao za duplo manje novaca.
A rekla-kazala u servisima i dućanima s autodijelovima je prodaja što skupljeg proizvoda, to je nadam se svima jasno.

EDIT:Ne postoji ulje za Injection mašine!Ulje je ulje, bitno je da se to ulje može koristiti u mješalicama za ulje, a ne samo kod ručnog mješanja.

Edited by Grale, 22 June 2013 - 17:05.


#52 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 23 June 2013 - 10:18

Full sintetiku nije potrebno koristiti sve do nekog midrace-a i nekih 11.000 obrtaja...Sve do toga polusintetika vrlo dobro odrađuje posao...

#53 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 23 June 2013 - 22:54

Hvala vam na savetu za ulje, ja sam u mog bivseg NRG-a sipao iskljucivo Motul 510 polusintetiku i radio je ko doxa, savrseno. Tako ce biti i sa apriloijom, cim potrosi ovu sintetiku. Nego jel neko ima ideju sta bi moglo da se cuje u mashini, rekoh kao kad se u auto sipa los benzin pa se cuje kliktanje, tako nesto slicno je i s aprilijom. Neznam odakle da krenem ali mi se cini da ima veze sa ubrizgavanjem, tj diznom, posto jacina zvuka zavisi direktno od polozaja rucice gasa. Kada pustim gas vise se ne cuje, a kad dam gas uzas od zvuka, iako ide ko blesava. Juce sam stavio rolnice 6,5g da probam, sada obrtomer stoji na 8000 umesto na 9000 kao sa 5,3g rolnicama, ali posle malo digne i preko 9000 i ide 86km/h, ni makac dalje. Mislim da je prenosni odnos u reduktoru ipak nesto kraci nego na NRG-u. jer je NRG na 9000 isao 90 pa i malo vise. I jos nesto, jedna nedoumica: gde izlaze vreli gasovi sa hladnjaka na toj apriliji, sa strane na masci ne (kao na nrg) a nevidim gde bi trebalo posto je sve zatvoreno plastikama, jel moguce da prolazi izmedju plastika i izlazi dole kod nogara? Molim da odgovori neko ko je imao ili ima apriliju novi tip i zna pouzdano. Cudi me jedna stvar, kako je moguce da je temperatura motora uvek ista, bilo napolju hladno ili pakleno vruce, uvek je na displeju "upaljena" samo jedna kockica iznad polja "C". Na piadjovoj tabli se kazaljka itekako setala ispod i preko pola u zavisnosti od spoljne temperature, pa kad uzmemo u obzir da su mashine iste kako je ovde moguce da je uvek isto???

#54 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 24 June 2013 - 12:23

ti merači sa diodicama imaju grublju rezoluciju nego skazaljka... a termperatura mora prolaziti dole kroz plastike, uglavnom je tako kod većine skutera.. to sa strane su pomoćni odvodi, većina temperature prođe dole kroz velike otvore i izlazi kod motora...

#55 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 June 2013 - 16:27

 Mario, on 24 June 2013 - 12:23, said:

ti merači sa diodicama imaju grublju rezoluciju nego skazaljka... a termperatura mora prolaziti dole kroz plastike, uglavnom je tako kod većine skutera.. to sa strane su pomoćni odvodi, većina temperature prođe dole kroz velike otvore i izlazi kod motora...
Hvala ti na objasnjenju, i ja sam pomislio da je to jedino moguce jer nigde ne osetim taj vruc vazduh da izlazi u voznji. Ova aprilija je izgleda neka enigma, ima tajne fazone za koje se treba dobro potruditi da se sve provali, no kratko je kod mene, ima vremena... nemogu da nadjem gde je regler, a neda mi se skidati plastike redom, znas li možda gde je? Pozdrav

#56 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 24 June 2013 - 16:50

treba da je napred u predelu kontakt brave.. kada skineš tu plastiku kod kolena možeš da vidiš

#57 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 June 2013 - 21:03

 Mario, on 24 June 2013 - 16:50, said:

treba da je napred u predelu kontakt brave.. kada skineš tu plastiku kod kolena možeš da vidiš
Ok, thx, pogledacu cim mi vreme dozvoli, nesto je naglo zahladilo... Sta mislis, jel zadovoljavajuce standard mashina 49ccm injection, samo auspuh sc08, (ostalo manje vise ne utice na krajnju) 86km/h po njenom digitalnom satu? Mada moram ja to proveriti navigacijom, mnogo mi nesto duva za tu brzinu, ne secam se da je sa NRG-om tako duvalo po faci a pokazivao je preko 90.

#58 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 24 June 2013 - 21:34

Izmeri necim pouzdanim jer "lazu " satovi ko braca "kalaisani" :) jedan od najtacnijih ser. satova je digitalni sa keeway matixa-samo +4 u odnosu na gps...evo merenja nekih ser...
Posted Image

#59 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 24 June 2013 - 21:44

Ne laže taj sat puno, možda 2-3 km/h, probaj baš izmjerit pa javi.
Na karb verzijama novih srki(koje imaju analognu kazaljku za brzinu) laže za max 5 km/h(i to ovisi o godištu, što su mlađe, to manje lažu).
Recimo nek ti je tih 86 nekih 80-82 to je sasvim zadovoljavajuće i za serijalu odlično :)

#60 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 June 2013 - 23:16

Ovaj na apriliji je digitala, a samo je obrtomer analogni, valda nisu toliki mulci zabari da i tu naprave gresku, ajd razumem da analogni km sat laze, al digitalac.. bilo bi bruka





9 user(s) are reading this topic

0 members, 9 guests, 0 anonymous users