#41
Posted 17 June 2013 - 17:11
http://www.youtube.c...GainSR50/videos
#42
Posted 19 June 2013 - 00:36
cvele, on 17 June 2013 - 17:11, said:
http://www.youtube.c...GainSR50/videos
#43
Posted 19 June 2013 - 00:40
#44
Posted 20 June 2013 - 13:33
Edited by goggyso, 20 June 2013 - 13:41.
#45
Posted 20 June 2013 - 15:59
#46
Posted 20 June 2013 - 16:35
Kakvo posebno ulje, ulje ko i za svaki drugi skuter koji koristi miješalicu,a to su danas sva ulja.
A purejet ima mehaničku uljnu,isto ko i karb modeli čak.
Preporuka motul,repsol i slični brandovi polusintetika.
#47
Posted 21 June 2013 - 00:23
Mikac93, on 20 June 2013 - 15:59, said:
#48
Posted 21 June 2013 - 15:21
#49
Posted 22 June 2013 - 16:07
#50
Posted 22 June 2013 - 16:33
#51
Posted 22 June 2013 - 17:04
Prijašnji vlasnik mojeg ditecha(moj bratić) je isto tako kupovao sintetiku koju su mu "preporučili" u salonu.
Na cca 16000 km je otvarana mašina(od toga je najmanje 10000 km sipana sintetika, ako ne i više), gareži je bilo jakooo puno, gotovo cijeli ispušni kanal začepljen, cijela glava crna, čelo klipa itd.
Da ne pričam da je klip imao riseve(ništa previše strašno), što je moguća posljedica te gareži koja se lovila pod karike.
Tad su zamjenjene karike samo i počišćen klip i ostatak termogrupe od gareži, nakon 7-8000 km(konstatno točena polusintetika Repsol i Motul), čelo klipa fine smeđe boje, glava također, ispuh malo čađav.
Čelo klipa sam s krpom našpricanom wd-om prošao i skoro svu boju s njega odmah skinuo.
Ljepio klip nije ništa u toj kilometraži, razlog skidanja cilindra je bila ugradnja kita.
Sad na kitu točim Repsol polusintetiku( cijena cca 6€), pređenih 3000 km, problema nikakvih.
Ubrzo me čeka mjenjanje radilice i ležaja, pa ću izvidjet situaciju unutar mašine.
Znači toliko nesagorenog ulja, a radi se o ditechu koji troši 2 do 3 puta manje ulja od modela sa karburatorom.
Nagledao sam se i tuđih termogrupa, ali tu nemogu bit siguran u kilometražu i koje ulje je točeno, pa neću ulazit u detalje.
Malo smo previše izašli iz teme, nadam se da se modovi neće ljutiti, ja samo prenosim svoje iskustvo sa uljem na vrlo sličnoj mašini, te da je točenje sintetike bacanje novaca, kad polusintetika radi bolji posao za duplo manje novaca.
A rekla-kazala u servisima i dućanima s autodijelovima je prodaja što skupljeg proizvoda, to je nadam se svima jasno.
EDIT:Ne postoji ulje za Injection mašine!Ulje je ulje, bitno je da se to ulje može koristiti u mješalicama za ulje, a ne samo kod ručnog mješanja.
Edited by Grale, 22 June 2013 - 17:05.
#52
Posted 23 June 2013 - 10:18
#53
Posted 23 June 2013 - 22:54
#54
Posted 24 June 2013 - 12:23
#55
Posted 24 June 2013 - 16:27
Mario, on 24 June 2013 - 12:23, said:
#56
Posted 24 June 2013 - 16:50
#57
Posted 24 June 2013 - 21:03
Mario, on 24 June 2013 - 16:50, said:
#59
Posted 24 June 2013 - 21:44
Na karb verzijama novih srki(koje imaju analognu kazaljku za brzinu) laže za max 5 km/h(i to ovisi o godištu, što su mlađe, to manje lažu).
Recimo nek ti je tih 86 nekih 80-82 to je sasvim zadovoljavajuće i za serijalu odlično
#60
Posted 24 June 2013 - 23:16
9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users