Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#3141 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 25 February 2015 - 03:23

View Postgoggyso, on 23 February 2015 - 17:02, said:

E al nema mapu, skinutu iz ECU.

najmanji problem,kak bi nosil serijski ecu tak bi nosil i njegov malossi i skopira se mapa...

#3142 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 February 2015 - 10:45

View Poststeeef, on 25 February 2015 - 03:23, said:

najmanji problem,kak bi nosil serijski ecu tak bi nosil i njegov malossi i skopira se mapa...
Mislio sam da skine mapu pa podeli nama kojima treba, da i mi ubacimo u naše ECU.

#3143 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 February 2015 - 10:46

Stigle "nosate" rolnice 7,5gr. Na slikama se vidi kako stoje u multivaru. Startna pozicija je nešto niža u odnosu na standardne rolnice, ali u krajnjem položaju, zahvaljujući obliku, malo više istera poklopac, što rezultira boljoj izlaznosti remena. Prema mom iskustvu sa ovim rolnicama na Falconu, prenos sa standardnim varijatorom se ponaša slično multivaru sa standard rolnicama, tj sporije menja stepene prenosa pa se mašina vrti nešto više, dobije se na ubrzanju ali i na krajnjoj jer više izbaci remen. Kako će ta kombinacija raditi na SRki u multivaru (a probaću i u stock varijatoru), saznaćemo uskoro.

Attached Files



#3144 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 25 February 2015 - 11:57

Bacene pare...

#3145 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 February 2015 - 12:14

View PostNesa BG, on 25 February 2015 - 11:57, said:

Bacene pare...
Neznam, na Falconu su dobro radile posao, osetna razlika, kako će raditi na Pia videćemo.

#3146 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 25 February 2015 - 12:23

View PostNesa BG, on 25 February 2015 - 11:57, said:

Bacene pare...

tak nekak..
nemre se ponasat ko multivar posto je razlika u konstrukciji i kutu kanala a to su stvari koje nikakva rolica nemre kompromitirat..
a ovo kaj velis za otvaranje variomata,to isto nema veze s rolicama,limitator mu je vanjska polutka variomata,sa ustelanim prijenosom naravno,mora izbacivat remen do kraja.

koi god pia 50 da sam stavljal multivar,dize remen do kraja,bilo karb ili pj..sa standardnim remenom naravno.
tak je konstrukcijski napravljeno da na pia remen stoji dublje u polutkama nevo kod ostali,isto ko i na glupom minarelliu na krajnjoj fali 1cm ili vise da remen digne do kraja,al zato stoji na polutkama skroz na rubu..
eserku pj sa zx-om samo,po cuki natero 95 bez lezanja pod volanom...sa rolica 5.3 u serijskom variu..

u cijeloj prici jos bi reko da ti je to produljenje getribe nepotrebno,piaggio ima dosta dugu getribu i za jace setapove od tvog di istera krajnju bez divljanja okretaja..

#3147 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 February 2015 - 12:33

View Poststeeef, on 25 February 2015 - 12:23, said:

tak nekak..
nemre se ponasat ko multivar posto je razlika u konstrukciji i kutu kanala a to su stvari koje nikakva rolica nemre kompromitirat..
a ovo kaj velis za otvaranje variomata,to isto nema veze s rolicama,limitator mu je vanjska polutka variomata,sa ustelanim prijenosom naravno,mora izbacivat remen do kraja.

koi god pia 50 da sam stavljal multivar,dize remen do kraja,bilo karb ili pj..sa standardnim remenom naravno.
tak je konstrukcijski napravljeno da na pia remen stoji dublje u polutkama nevo kod ostali,isto ko i na glupom minarelliu na krajnjoj fali 1cm ili vise da remen digne do kraja,al zato stoji na polutkama skroz na rubu..
eserku pj sa zx-om samo,po cuki natero 95 bez lezanja pod volanom...sa rolica 5.3 u serijskom variu..

u cijeloj prici jos bi reko da ti je to produljenje getribe nepotrebno,piaggio ima dosta dugu getribu i za jace setapove od tvog di istera krajnju bez divljanja okretaja..
Ja sam ovo izneo na osnovu sinoćnih merenja šublerom. Kada zaglavim standardnu rolnicu u krajnjem položaju, položaj poklopca je niži za 0,8mm u odnosu na nosatu rolnicu, isto tako je položaj poklopca za toliko niži i u početnom položaju, a svega 0,5 mm višlji sa nosatom nego bez rolnica. Valda to daje neki rezultat, nebi se bezveze proizvodile da ih niko ne kupuje i ne koristi. Opet kažem, osetilo se na Falconu kinareli, zašto nebi i na Pia. No videćemo.

#3148 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 25 February 2015 - 12:40

znaci da ti bude u pocetnom polozaju remen vislje stajal u multivaru nego sa normalnom dimenzijom rolica.
kolko gr su ti te 'kockice?'

Edited by steeef, 25 February 2015 - 12:43.


#3149 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 February 2015 - 13:18

View Poststeeef, on 25 February 2015 - 12:40, said:

znaci da ti bude u pocetnom polozaju remen vislje stajal u multivaru nego sa normalnom dimenzijom rolica.
kolko gr su ti te 'kockice?'
Ne nego niže, ako je poklopac sa nosatim bliži telu onda nemože biti remen višlji u varijatoru na početku.. Težina je 7,5gr jer nema baš velik izbor težina, ima 7 pa posle 8gr, 7 je malo a 8 previše, nadam se da će ovo biti ok ako sam do sada vozio 7,8gr standardne.

#3150 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 25 February 2015 - 14:22

napisal si da serijska rolica kad ju zaglavis u kranjem polozaju je 0.8 mm niza nego sa ovima kockicama,a isto tak da je niza i u pocetnom polozaju..
prema tome,sa serijskim dimenzijama rolica kalota je blize tijelu variomata s tim je onda i remen nize u variomatu..sa kockicama je onda vislji..
ili si se krivo izrazil ili smo se krivo skuzili.

po svem do sad kaj sam prosel u praksi rekel bi da forsiras preteske rolice..i zbog njih mores dobit efekt da ne dize do kraja remen..
probaj vozit neko vrijeme npr 60 pa stisnut pun gas da vidis kak dize okretaje na medju ubrzanju i kolko mu treba da dodje u okretaje koje inace vrti..
iz mjesta dok krenes ful gas,on bude i sa preteskim rolicama izvrtel okretaje koje treba,ali onda na pustanje i davanje gasa vise nebude dizal momentalno nego se telil da opet razvrti..

#3151 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 February 2015 - 14:42

Da u krajnjem, ne na početnom, mislio sam na maksimalni položaj kad bi remen trebao biti na vrhu varijatora, nismo se razumeli. Rolnice sam menjao već xxx puta, u multivaru sve ispod 7,8gr prevrtava, digne obrtaje do panja i samo se dernja i slabo ubrzava, a sve to isto stock varijator radi na 6gr rolnicama. Obrtaji su kroz ubrzanje sada sa 7,2gr na 10k i ne istera remen do vrha, fali 10mm. Sa 7,8gr istera malo više, ubrzanje je na 9k, sve ovo je sa pia remenom. Pisao sam gore već detaljno šta sam dobio u kojoj kombinaciji, da ne ponavljam.

#3152 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 25 February 2015 - 15:04

probaj vratit serijsku getribu..

kaj se tiče varia,ne pije mi to nekak vodu..multivar dolazi isti za karb i za pj..al nemre radit isto sa istim rolicama na karbu i pj ako se uzme u obzir razlika u rolicama kod serijskog varia,na karbu 6.4 a na pj 5.2..
nakači zxr pa probaj i s njim..

#3153 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 February 2015 - 15:56

View Poststeeef, on 25 February 2015 - 15:04, said:

probaj vratit serijsku getribu..

kaj se tiče varia,ne pije mi to nekak vodu..multivar dolazi isti za karb i za pj..al nemre radit isto sa istim rolicama na karbu i pj ako se uzme u obzir razlika u rolicama kod serijskog varia,na karbu 6.4 a na pj 5.2..
nakači zxr pa probaj i s njim..
Sve je to već isprobano neznam više koliko puta. Od samog početka sam počeo da pričam kako nešto ne štima sa ovom mašinom, iako gotovo identična kao moj bivši NRG. Upravo je prenos taj koji odstupa od identičnog na prethodnom skuteru, u kom je u standardnom varijatoru bilo odgovarajuće 5,5gr sa stock ostatkom prenosa (remen, reduktor, opruge i remenica) sa ubrzanjem na 9k. U ovom bloku to tako neće da radi, minimalna zadovoljavajuća težina rolnica u stock varijatoru je 6gr na 9k (podrazumeva se da su svi ostali elementi prenosa identični tj stock). Sa multivarom optimum je 7,8gr.

#3154 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 25 February 2015 - 23:34

Rolice na PJ one narandzaste su 5.3gr :)

U mene na 50ccm duza getriba od 7% ne umanjuje krajnju, e sad vidjeti cemo jos kad uzmem novi remen i tada cu moci donesti konacne zakljucke. Ali i meni je jedino smetalo tu getriba, jer bez nje mora garantirano dizati remen do vrha.


Probaj prvo ove D style, to sto si izmjerio u teoriji zvuci mnogo zanimljivo. Ali sumnjam da moze bolje od normalnih jer se sa njima postizu odlicni rezultati.

#3155 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 February 2015 - 12:01

Pa ove D su tako i osmišljene da daju bolji rezultat od klasičnih, al problem je što su skuplje i manji je izbor gramaža, pa je malo lutrija naštelovati prenos. Ja se iskreno nadam da će meni ove 7,5gr raditi posao, pošto sam do sad vozio klasične 7,8gr.

#3156 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 26 February 2015 - 12:46

Nemaju iznutra na mesinganoj piksi nešto mesa, al ako će bit teške, vjerojatno se daju olakšat za 0,2 - 0,3 g/rolici.

#3157 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 February 2015 - 15:47

View PostGrale, on 26 February 2015 - 12:46, said:

Nemaju iznutra na mesinganoj piksi nešto mesa, al ako će bit teške, vjerojatno se daju olakšat za 0,2 - 0,3 g/rolici.
Pa da, to je jedini način, a i otežati kalaisanjem, tj lem-tinol žicom.

#3158 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 February 2015 - 18:40

Evo sta pise u opisu dr. Pulley rolnica:

SR Rolls from SERIE PRO line from Dr. Pulley widens your shifting spectrum higher and lower due to their special form. Now, you can improve acceleration values and achieve higher top speeds, all with one single set of specially formed rolls. Which means you can save having to purchase two different sets of round rolls to perform each job separately. These two in one rolls are incredibly popular in USA's scooter scene as well as Asian scooter scenes in Hong Kong, Taiwan and Japan.



Attenzione; The weight of standard rolls used till now cannot be converted 1:1 to the SR rolls. An exact calibration of +/- 1,0 gram is necessary. We also recommend adjusting your vario springs. If too heavy rolls are chosen, it will be great for top speeds, but your fan belt can rub on the motor casing. That's why we recommend you calibrate exactly.

I prevod, Google:

SR Rolls iz SERIE PRO skladu s dr. Pulley širi vaš prebacivanje spektra veći i manji, zbog njihovog posebnog oblika. Sada, možete poboljšati vrijednosti ubrzanja i postizanje veće maksimalne brzine, a sve s jednom skupu posebno formiranih rolama. To znači da možete uštedjeti potrebe za kupnju dva različita seta okrugle valjke za obavljanje svakog posla pojedinačno. Ove dvije u jednu role su nevjerojatno popularan u SAD-u je skuter sceni, kao i azijske skuter scena u Hong Kong, Tajvan i Japan.



Upozorenje; Težina standardnim rolama koristenih do sada ne može se pretvoriti 1:1 u SR role.Točan umjeravanje +/- 1,0 grama potrebno. Preporučujemo i prilagođavanjem Vario opruge. Ako su odabrani previše teški role, to će biti veliki za top brzinama, ali tvoj fan remen može utrljati na kućište motora. Zato vam preporučamo kalibriranje točno.

#3159 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 27 February 2015 - 22:55

Sada je sve poznato, preostaju jos tvoji utisci :)

#3160 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 28 February 2015 - 03:00

Posto moram ponovo prestelovati pritisak, a trenutno se to radi platnama, resio sam da se ponovo prihvatim prepravke kucista regulatora, ali ovog puta je pristup i resenje mnogo ozbiljnije i kvalitetnije.
Posto je i prethodna varijanta radila posao, samo sto se dvokomponentni lepak bas nije pokazao jer nije bas pouzdano drzao za plastiku kucista regulatora, ovog puta princip je isti ali resenje je potpuno drugacije. Upotrebljen je metalni deo klip-klap elektricnog prekidaca, u koji je ubacena mesingana caura sa unutrasnjim navojem fi 5.

Posted Image
Posted Image


Naravno, O ring gumice sa obe strane kucista na telu bivseg prekidaca, dodatno zadihtovano i sa crvenom termosilikonskom masom za blokove, pa onda propisno zategnuto spoljasnjom maticom. Sada vise nema gde da mrdne.
Izabran je sraf fi 5 sa glavom na krstak, koji je najtesnije legao u navoj mesingane cevi-caure, ako bi sto bolje dihtovao, jer je sa unutrasnje strane pritisak vazduha koji dolazi iz air-kompresora 5-6 bara. Sa spoljne strane ce jos biti ubusen konus u cauru u koji ce leci mala O-ring gumica sa platnom i maticom, i imace dvostruku ulogu, da dodatno dihtuje sraf i cauru, i da obezbedi teze okretanje srafa za regulaciju kako se nebi od vibracija popustio i tako razdesio polozaj i samim tim pritisak.

Posted Image

A ovako izgleda kompletno namontiran na kuciste dizni, vidi se koliko je blizu svecica i kapica.

Posted ImagePosted Image





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users