Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#3161 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 28 February 2015 - 03:33

Bila je u opciji i varijanta ugradnje originalnog regulatora u kuciste onog PRC plavog externog koji se nije pokazao jer je to kinez napravio ofrlje pa je regulacija veoma nepouzdana i neprecizna.

Posted ImagePosted Image

Ima nacina da se prepravi kuciste da bi mogao upasti Pia regulator, ali bez strugara nema teorije, i sve to bi moralo veoma pazljivo da se isplanira i ostruze kako bi sklop dobro dihtovao jer je u njemu s jedne strane benzin do max 10bara a sa druge vazduh od 5-6 bara iz air-kompresora, pa greske nesme biti.

Posted Image

Ova varijanta bi bila mnogo laksa za stelovanje, ali ce sacekati do daljnjeg. Prva varijanta, gore opisana ce sada ici na masinu, i nakon stele pritiska i vracanja LV ZX-R-a na masinu, sledi stela prenosa. Kad sve to bude radilo onako kako ocekujem, mozda bude i ova PRC - zabarska kombinacija napravljenja.

#3162 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 01 March 2015 - 02:14

Da se vratim na prenos. Primetio sam da je ova Malossijeva bela centralna opruga dobila tragove guljenja boje na mnogo mesta.

Posted Image

Nejasno je sta je ogulilo boju po spoljnjem obodu u srednjem delu opruge, kao da je konstantno zapinjala o nesto, a nevidim sta. Mozda je bas to uzrok onog cudnog ponasanja kada u voznji (pricam za proslu sezonu) lako dogura do 80kmh po satu, pa tu zastane koji sekund i onda opet krene da dize brzinu. To me je izludjivao jer nisam imao logicno objasnjenje za to. Sada kada vidim ozuljanu boju pocinjem da sumnjam da je opruga u nekom polozaju zapinjala, verovatno za lamele kvacila, nevidim za sta drugo, pa dok savlada otpor tog cesanja ponovo nastavi da dize brzinu, tj zadnja remenica nastavi da se otvara i spusta remen. Sa oba klaja imam slajdere, sa donje do remenice je originalni Piadjov a sa strane kvacila je zuti Malossijev, znaci opruga nebi smela da se uvrce ni u teoriji i tako eventualno rasiri pa zapinje. Malo je problem sto su te aftermarket opruge napravljene od debljeg celika pa inace tesko sednu u leziste na unutrasnjoj remenici.

#3163 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 01 March 2015 - 02:18

Evo primer kako Athenina centralna, jedva uglavljena u leziste na remenici, drzi istu u vazduhu.

Posted Image

#3164 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 01 March 2015 - 03:17

Ovi tragovi na malossi centtalnim su ti od unutrasnje strane kvacila. Ne vjerujem da taj uzrok koci prijenos, jer se pojava koju navodis u visoj brzini, da stane nabirati, pa onda krene u okretaje desava i sa drugim federima. Ja bih rekao da je to trenutak kada prijenos zavrsi dizati remen, i onda krece u okretaje.


Neki federi u kombinaciji sa malossi torsion controllerom onemogucuju maksimalno sirenje remenica, mislim da je serijski problematican, a mozda cak i taj bijeli, jer duzi centralni su malo u knap.

#3165 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 01 March 2015 - 13:10

ima nest u tome kaj dajteh prica,probaj stavit bijeli bez tog zutog govna od slajdera from malossi..zbog njega se ti duzi federi stisnu do kraja prije nego se polutke otvore do kraja i koce prijenos..totalno nepotrebna stvar..s njim ti se sad opruga jos bolje uvija zbog vece napetosti i sabijenosti.
feder je poguljen kad se od tlacenja rasiri u strane kad ga sabije do kraja.

#3166 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 01 March 2015 - 13:14

Vrlo je moguce da zbog ubacivanja 2 slajdera (sa obe strane) opruge i nemas do kraja otvaranje polutki i samim tim ni multivar ne izdize kais do vrha pa zato i fali krajnja.. mozda bi moglo sa 2 slidera ali na nekoj kracoj oprugi o malossi bele?

#3167 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 01 March 2015 - 13:46

svaki put kad sam stavil nekom taj TC ubrzo sam ga izbacil van..nit je kaj mirniji prijenos nit su manja naprezanja i uvijanja..
100% ne otvara do kraja na serijskom i svim oprugama koje su duge cca ko i serijska..
ista srtvar je i na bb masinama

#3168 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 01 March 2015 - 14:43

Evo slike iz EP (Easy Parts) sa svim fabrickim delovima, a ja verujem Piadju, nista nebi stavili sto smeta besprekornom funkcionisanju.

Posted Image

Znaci, do remenice opruga naleze na metalno kuciste, ovo pod brojem 10 a sa druge strane je plasticni slajder (12) koji sprecava frikciju opruge na telo kvacila. Ako su oni tako napravili onda cu i ja, probacu bez tog Malossijevog, mada sam ga zatekao u skuteru kad je kupljen i sa stock 50ccm je tako sve radilo besprekorno (91kmh po satu), znaci da je remen na variju izlazio do kraja i nije bilo problema na sklopu kvacilo-remenica.

#3169 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 01 March 2015 - 14:47

Kapiram. Jedino je pitanje kada se koriste ti TorsionControleri na serijskoj opruzi ili sta se desava kada se stavi malossi bela koja je mnogo duza, da li ima mesta za sve?

#3170 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 01 March 2015 - 14:59

View PostAcaPostar, on 01 March 2015 - 14:47, said:

Kapiram. Jedino je pitanje kada se koriste ti TorsionControleri na serijskoj opruzi ili sta se desava kada se stavi malossi bela koja je mnogo duza, da li ima mesta za sve?
Malossi bela i originalna su iste duzine, provereno. E sad, ja sam stavio i Pia plasticni do remenice i Malossijev do kvacila, mozda je tu bio za.eb... mada taj originalni je tanak, mozda 1-2mm pa to nebi trebalo da smeta.

#3171 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 01 March 2015 - 16:31

znam ja dobro kak izgledaju polutke i od čeg se sastoje,radim skoro 10 godina isključivo piaggio grupaciju i doma i u servisu,znam napamet svaki šaraf i podlošku za koi god agregat bilo.

ako vjeruješ piaggiu kak pišeš,tek onda ti netreba to plastično sranje..
pogotovo ako si ga stavil ovak krivo kak pišeš...ako se stavlja taj TC onda ide umjesto serijskog plastičnog slajdera i sjeda na kvačilo onda ti netreba dolje drugo ništa na već postojeći kanal na samom kučištu koje prekriva štifteve i kanale polutki.
izbaci skroz taj malossiev i probaj sve složik kak je tvornički bilo

Edited by steeef, 01 March 2015 - 16:34.


#3172 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 01 March 2015 - 17:08

Samo ti izbaci taj malossijev zuti prsten, on je nepotrebna stvar, malo utjece na prijenos, ali nema svrhu, pogotovo kada piaggio radi svoj. To sto si poduplao serijski + malossi gotovo 100% sam siguran da ne siri do kraja sa malossi bijelim.

#3173 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 01 March 2015 - 17:32

Ovamo na kymco i pug cak mislim i na gy6 ide taj metalni slider koji ulazi u samu oprugu i klizi fino po unutrasnjosti kvacila... ali moram priznati da je velika razlika izmedju debljine tog metalnog i ovog zutog malossija..

Ni kod mene se bas nije proslavio kada njega ubacim stalno brojim zavoje opruge pa malossi ima vise polini manje. Tacno je prolem jer nema mesta da se opruge sa vise zavoja sabiju...

Ima negde u nekoj temi sam pisao.o toj proveri ako nije u SF3 kod Zoxa...

#3174 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 01 March 2015 - 17:48

Ok, moguce je da se opruga nemoze sabiti vise zbog Malossi slajdera, skinucu ga pa probati tako, pokazace se odmah. Ja sam bio ubedjen da ima dovoljno prostora za sabijanje opruge, pogotovo originalne koja je dosta tanja, ali za Malossi belu i Athenu crnu bas nisam siguran, mnogo je deblji celik od kog su pravljene. Konacno, probacu sve kombinacije pa cemo znati za ubuduce.
Eto, sad iz ove prespektive, ono sto je do juce bilo podrazumevano, danas prelazi u nauku. Trebao sam jos dok je bio kod mene onaj drugi pia blok, nabaciti reduktor i sklop kvacila pa premeriti polozaje remenice u svim kombinacijama, tako bih odnah znao dali se remenica otvara do kraja ili je nesto sprecava u zavisnosti od kombinacije opruga i slajdera. Nekako mi je lakse na stolu nego na masini.

#3175 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 01 March 2015 - 23:18

Sad ces vidjeti kako remen izlazi, samo da ne bude problema kao u mene, da krene cesati okolo od pretjerane izlaznosti :D

#3176 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 02 March 2015 - 02:02

Pa sad je prilicno blizu bloka, videcu dali cese negde.

#3177 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 02 March 2015 - 02:16

sve je dobro dok ne počne česati po bendiksu :D

#3178 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 02 March 2015 - 02:53

View Poststeeef, on 02 March 2015 - 02:16, said:

sve je dobro dok ne počne česati po bendiksu :D
Po bendixu neverujem, to znaci da je vario izbacio remen do maksimuma, sto je kod mene trenutno naucna fantastika.

#3179 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 March 2015 - 21:42

E sad sam prelistao lepo i vidim da je ovo mnogo ozbiljniji pristup
Posted Image

Jel ovaj sraf mora ovoliko da viri? Kapiram da bas i nije pristupacno i neces moci tek tako da ga vrtis.. jel postoji mogucnost da se tu postavi neki el ventil, el motor sa puzom, bilo sta cemu ces moci daljinski ( sa table ) da komandujes potenciometrom? To bi vec bilo porno :D

#3180 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 02 March 2015 - 21:52

Mora biti toliki, jer toliki je skoro hod plocice-poklopca opruge koja regulise pritisak, od min. do max. A ta ideja sa motoricem je odlicna, samo nemam na vidiku pametno resenje, jer treba bas jak motoric posto je opruga regulatora momacki jaka pa je treba savladati.





9 user(s) are reading this topic

0 members, 9 guests, 0 anonymous users