

#3261
Posted 09 March 2015 - 15:09
#3262
Posted 09 March 2015 - 15:16
#3263
Posted 09 March 2015 - 15:24
dajteh, on 09 March 2015 - 15:16, said:
#3264
Posted 09 March 2015 - 19:49
Brojke se skoro poklapaju sa onima kako je proizvodjac naveo, s tim da piaggio remeni sa zutom i plavom oznakom malo odskacu sa mjerama.
Izmjerio sam 4 piaggio remena oznake 436864/7 sa zutom i plavom kockom koji se nalaze u 50ccm piaggio masinama, runner, nrg, stalker...
1 - 80.8mm
2- 81.2mm
3 - 80.9mm
4 - 80.5mm
Zatim sam izmjerio Dayco remen koji se neda ustimati i meni nevalja na 3 skutera, njegova duzina je 80.9mm
Slijedi Mitsuboshi remen, navodno prva ugradnja u piaggio masine, duzina mu je 80.9mm.
Poslje toga sam izmjerio piaggio remen za piaggio 50 dugi blok, kakav ima liberty, sportcity one, on iznosi 82.4mm. Ti blokovi su malo produzeni jer u njih stane veci kotac, dok kod klasicnog je 13" najveca mjera. Imaju i drugaciju getribu.
I izmjerio sam 2 malossi specijala, oba su duga 82cm. Tvornica kaze da su 820x18.5.
Kevlar je u jednom skuteru tako da ga nemam sada.
Uglavnom, mjere su dobre sa onim koje proizvodjac potpisuje, ali u praksi recimo dayco remen na kojem jasno pisu iste dimenzije kao za tvornicki, taj nema ni u cemu veze sa performansama kao serijski.
Edited by dajteh, 09 March 2015 - 19:50.
#3265
Posted 09 March 2015 - 20:01

I ja sam ga merio, mislim remen, tacno je 80! Mitsuboshi

#3266
Posted 09 March 2015 - 22:37
#3267
Posted 10 March 2015 - 00:45
#3268
Posted 10 March 2015 - 01:33
#3269
Posted 10 March 2015 - 08:39
Inače dayco su po meni odlična remenja, na kojem god skuteru sam ga stavio, super je bio.
#3270
Posted 10 March 2015 - 10:05
#3271
Posted 10 March 2015 - 10:50
#3272
Posted 10 March 2015 - 13:50

#3273
Posted 10 March 2015 - 14:01
#3274
Posted 10 March 2015 - 14:16
#3275
Posted 10 March 2015 - 15:57
#3276
Posted 10 March 2015 - 16:11
#3277
Posted 10 March 2015 - 18:42
#3278
Posted 10 March 2015 - 19:03

#3279
Posted 11 March 2015 - 01:39
Evo prvo fotke, pa na kraju utisak.
Ovo je ostalo od markera na Multivaru.

A ovo na zadnjoj remenici.

Ovako cuci remen na bolcni.

..a ovako u zadnjoj remenici.

Ovde se vidi kako je urnisam Pia remen.

I na kraju utisci sa test voznje,
Prvo sam se ja obukao ko eskim, rukavice obavezno, makina zagrejana na radnu temperaturu. Sedam u dvoristu na nju, u iscekivanju prosecnog starta odvrcem pun gas... ali iznenadjenje, SRka polece gotovo identicno kao sa Athenom, evo prvog keza. Izlecem na ulicu i opet pun gas, opet SRka polece silovito, obrtaljka na 9k, ubrzanje sasvim solidno, metri prolaze, kraj ulice se nazire, obrtaljka je vec na 9,5k a na satu.. 92kmh!!!!!! Kraj ulice je blizu, asfalt hladan, i pomalo vlazan, pocinje frka, ocu li stati pre raskrsnice... stajem na 2m od poprecne i prometne ulice, uf dobro je, ocekivao sam proklizavanje Continentalki al ovog puta sam prosao jeftino. Kez ne silazi sa face... Pa TOOOOOO se trazi, ide mala, start se nije pokvario ni 10% a krajnja obecava jer se oseti da i dalje ubrzava, da tu nije kraj, al je kraj puta.
Usput sam pregazio jednu macku, kad se nisam razbio, ali za nepoverovati, samo je bilo Tup-Tup, i malo je SRka poskocila, ali pravac i stabilnost je drzala besprekorno. Ljubim je u ciklistiku. Posle je i Cile provozao krug i kaze da je iznenadjen i zadovoljan.

Sutra ce opet na otvoreni put, naravno ako me Haarp ne popiski... konacno dobar rezultat, opet kazem, nosate su opravdale ulaganje, sa klasicnim rolnicama ovakvog starta nije bilo ni blizu sa Pia remenom, ni sa 7,2g ni sa 7,8g klasicnim rolnicama.
#3280
Posted 11 March 2015 - 01:44
A jesi zapazio kad situaciju sa otvorenim deklom kada napucas gas i ubrzavas, i u trenutku kada pustis gas prijenos ide u max. omjer?
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users