Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#61 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 June 2013 - 23:23

View PostGrale, on 24 June 2013 - 21:44, said:

Ne laže taj sat puno, možda 2-3 km/h, probaj baš izmjerit pa javi.
Na karb verzijama novih srki(koje imaju analognu kazaljku za brzinu) laže za max 5 km/h(i to ovisi o godištu, što su mlađe, to manje lažu).
Recimo nek ti je tih 86 nekih 80-82 to je sasvim zadovoljavajuće i za serijalu odlično :)
Prosto nemogu da verujem da mogu napraviti da digitalni sat laze, jedino ako to rade namerno. No kako god, ako se uzme u obzir da ta serijala trosi 2-2,5l/100km a ide 80-tak km/h to je super rezultat.

#62 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 June 2013 - 23:35

Pocinjem da se zaljubljujem u PureJet, sta sve moze sa malom potrosnjom. Ako se docepam softvera za cipovanje ECU, pa ga nateram na bolje performanse, bicu jos sretniji, ali ce verovatno dici malo i potrosnju, no sve do 4 L nije strasno. Kad se setim da je NRG sa istim performansama trosio 5 i vise zbog karburatora, ovo mu dodje kao pun pogodak.
Bitno je da sam uspeo sa auspuhom SC08 i malo stele na CVT-u dobiti odlican start i ubrzanje, u odnosu na to kako je jadno isla sa fabrickim auspuhom i setapom. Moracu sto pre snimiti video da vidite svi kako to sad ide. Ovaj SC08 auspuh je zakon za Piaggio mashine, cak i sa fabrickom centralnom oprugom, rolnicama 5,3gr i plavim na kvacilu startuje odlicno sa 6000o/min i drzi konstantne obrtaje oko 8500, pa posle prebaci i 9000. Krajnja 86km/h po satu (digitalnom). Eto to je moj setap.

#63 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 25 June 2013 - 01:23

Jel i dalje aktuelna ona ideja da podesavas otpor na sondi ili si nasao bolje resenje?

#64 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 June 2013 - 02:05

View Posttuningfanatic, on 25 June 2013 - 01:23, said:

Jel i dalje aktuelna ona ideja da podesavas otpor na sondi ili si nasao bolje resenje?
Prvo cu isprobati tu jeftiniju varijantu, mogu da spojim potenciometar zicani pa da u toku voznje mogu menjati vrednosti, ali to je svakako prva varijanta, cisto da se isproba ima li vajde i dokle tako moze. Svakako cu ici na bolju varijantu, u potragu za "chip tuning" -om, tj promeni mape ubrizgavanja. nasao sam na YTube snimak gde covek na strugu razbusuje unutrasnji Fi na TP-u, tj sklopu regulacije gasa-vazduha sa TP senzorima tako da se dobije vise vazduha, kao kad se stavlja veci karb. E sad uz to treba i promeniti tajming ubrizgavanja, produziti za isti procenat koliko se promenio i vazduh. Zanimljivo je to sto PJ sistem radi odlicno i bez kompletnog filtera vazduha, znaci moze odma KN filter, ali ce smesa biti mnogo siromasnija sto ce usloviti vise grejanja termo grupe. Na kraju, kombinacija KN-a i Potenciometra na senzoru temperature bi moglo dati rezultat, vise vazduha i vise goriva= vise snage. Jedino sto ce pokazivac temperature rashladne tecnosti lagati, tj stalno pokazivati da je motor hladan iako ce biti mnogo topliji. No ni to nije neki problem, moze se ugraditi dodatni merac koji ce pokazivati realno stanje.

#65 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 25 June 2013 - 08:20

Zasto mislis da bi pokazivac temperature lagao? Zar nema poseban senzor za temperaturu vode?

#66 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 June 2013 - 10:11

View Posttuningfanatic, on 25 June 2013 - 08:20, said:

Zasto mislis da bi pokazivac temperature lagao? Zar nema poseban senzor za temperaturu vode?
Koliko sam ja video ima samo jedan senzor na osnovu kog ECU reguliše smesu i displej pokazuje temperaturu. Nalazi se na levoj strani glave cilindra. A i logično je da je potreban samo jedan senzor, čemu dva. Možda ima negde senzor spoljašnje temperature vazduha ako mu je potreban taj podatak... neznam, moram naći kvalitetnu kompletnu šemu instalacije pa pogledati.

#67 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 25 June 2013 - 10:17

možda italijani nisu uspeli da reše sa jednim i ecu i merač temperature, pa Aca veli spakovali dva :janpi:

#68 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 June 2013 - 16:23

View PostMario, on 25 June 2013 - 10:17, said:

možda italijani nisu uspeli da reše sa jednim i ecu i merač temperature, pa Aca veli spakovali dva :)
Evo sad sam gledao u neku shemu, malo je mutnija ali sam ipak nesto skontao, nema dva senzora temp. ima neki steker za MAP senzor ali pise NC (not conected..) za tu verziju, koliko se ja secam to bi trebalo da bude protokomer kog nema, znaci samo TP (trotle position) senzor i senzor temperature. Nego usput sam izbunario jos jednu veoma bitnu informaciju, aprilija ima na primaru prenosa na osovini kvačila samo 13 zuba a koliko se sećam na mom NRG-u je bila sa 15z. Znači zaklali su krajnju. E sad kad bi još znao da su dimenzije iste pa da mogu od NRG-a staviti zupčanike u reduktor... živo me zanima!!

#69 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 25 June 2013 - 17:06

Mislio sam da je senzor za temperaturu negde kod izduvnog kanala, da meri temperaturu izduvnih gasova.
Svaki put kad pogledam ovu temu, ditech (pardon purejet) me iznenadjuje, sto pozitivno, sto negativno, ali nikad ne ostanem ravnodusan. :janpi:

#70 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 25 June 2013 - 19:38

Ide to tebi od ruke :janpi:

Quote

Nego usput sam izbunario jos jednu veoma bitnu informaciju, aprilija ima na primaru prenosa na osovini kvačila samo 13 zuba a koliko se sećam na mom NRG-u je bila sa 17z. Znači zaklali su krajnju. E sad kad bi još znao da su dimenzije iste pa da mogu od NRG-a staviti zupčanike u reduktor... živo me zanima!!
Na Piaggio bloku je sledeci broj zubaca -prim.13/46 i sek.13/48 ...nije "zaklan" purjet vec mu je najverovatnije sat tacniji...

#71 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 June 2013 - 00:01

View Posttuningfanatic, on 25 June 2013 - 17:06, said:

Mislio sam da je senzor za temperaturu negde kod izduvnog kanala, da meri temperaturu izduvnih gasova.
Svaki put kad pogledam ovu temu, ditech (pardon purejet) me iznenadjuje, sto pozitivno, sto negativno, ali nikad ne ostanem ravnodusan. :janpi:
Ne, senzor meri temperaturu rashladne tecnosti, znaci temperaturu motora.

#72 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 June 2013 - 00:04

View Postcvele, on 25 June 2013 - 19:38, said:

Ide to tebi od ruke :0takoje:


Na Piaggio bloku je sledeci broj zubaca -prim.13/46 i sek.13/48 ...nije "zaklan" purjet vec mu je najverovatnije sat tacniji...
Dali to znaci da je na mom NRG-u MC3 "neko" budzao prenos jer je na primaru bilo 15z? Neznam koliko je bilo na srednjem zupcaniku.

#73 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 June 2013 - 00:29

aj daj jednu pravu sliku, pa da i tebe prebacimo u projekte....

#74 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 June 2013 - 03:23

View PostMario, on 26 June 2013 - 00:29, said:

aj daj jednu pravu sliku, pa da i tebe prebacimo u projekte....
Bice, cim bude nesto konkretno, tj kad budem zeznuo ecu da radi kako se meni svidja, i naravno kad bude konkretnih rezultata, zasad neznam sta bih postavio sto vec neznate.
P.S. Snimicu ovih dana video pa cu ga nabaciti cisto da se vidi makar ovaj mali pomak u odnosu na fabricke performanse, a onda kad zavrsim sve sto sam naumio i konacne rezultate. Bice mi veoma drago ako uspem da omrazeni PureJet napravim tako da ga i drugi pozele.

Edited by goggyso, 26 June 2013 - 03:27.


#75 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 01 July 2013 - 14:25

Gde se nalazi regler na apriliji? zna li neko? Da ne rasturam redom plastike?

#76 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 01 July 2013 - 15:51

Ako ti pomaže:
http://www.easyparts...l_system_I.html
Negdje dolje kod prednjih plastika bi trebao biti.

#77 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 02 July 2013 - 00:05

Hvala Grale, nasao sam, skroz dole na rami napred kad se skine kadica.
Merio sam napon na izlazu reglera i na akumulatoru, razlika je vise od pola volta, a u odnosu na displej i ceo volt. Neznam zasto je to tako, ali mi se uopste ne svidja, kao da negde ima velik pad napona na instalaciji. A pored toga, pri davanju gasa napon umesto da poraste na 14,3v on padne na 12,4v sa standard potrosacima, pozicija zadnja i kratko svetlo. Ako se upali jos nesto, stop svetlo ili amblend dugo, padne i ispod 12v. Regler definitivno ne valja.

#78 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 03 July 2013 - 00:06

U medjuvremenu sam stavio pored piadjovog kaisa za probu rolnice od 6,5gr, e sad sve se isto desava samo obrtomer pokazuje 500 manje, sad ubrzava na 8000, krajnja je ista, 86km/h na 9200 dok ne promenim zupcanike. Jedino sto sad manje trosi jer se ne vrti konstantno na 9000 i vise, bez obzira na normalnu gradsku voznju. Ranije se nepotrebno vrtio visoko a isao lagano kroz gradsku guzvu. Na kraju krajeva, ubrzanje je odlicno svakako (mocna je ta pjadjova masina makar i u serijali), a krajnja zavisi od odnosa zubaca u reduktoru, ali se tu mora naci kompromis, jer 90% se vozimo po gradu a 10% van. Dali cemo podesiti skuter za besomucne trke uz drasticnu potrosnju ili sasvim prihvatljiv kompromis sa odlicnim startom i ubrzanjem i krajnjom oko 86km/h (tacnih, provereno) sto je vise nego dovoljno. Time nisam stao u daljnjem unapredjenju performansi, to je samo zadovoljavajuce medjustanje dok se ne nadje nacin da se uz istu ili malo vecu potrosnju dobiju mnogo bolje performanse. Samo prvo da sredim struju tj regler pa nastavljam.

PS Da ne zaboravim jednu vrlo bitnu stvar: u jednom postu sam pitao dali smem da sipam malo ulja u rezervar iako je PureJet, i dobio odgovor da bolje to ne isprobavam. E ja tvrdoglav kao i obicno, resio da probam pa kud puklo, ako rikne Ajnspric dobice karb. Na pun tank od 6,5l sipao sam pola dl sintetike 2T. Evo danas sam stukao sve do rezerve i NISTA SE NIJE DESILO, tj pokvarilo. U sledeci tank sipam ceo dl dvotaktola, da konacno vidim malo dima iz auspuha, nadam se... pa sta bude. Ako rikne rikne, ako ne znacete iz prve ruke da Injection-u ne smeta ulje u benzinu.

Edited by goggyso, 03 July 2013 - 00:23.


#79 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 03 July 2013 - 00:15

lepo si ovo sročio.. što se mene tiče ako lepo vuče na 8000 onda je ono bio neki neadekvatan ili potrošen remen sa koim se vrti 9000

#80 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 03 July 2013 - 00:33

View PostMario, on 03 July 2013 - 00:15, said:

lepo si ovo sročio.. što se mene tiče ako lepo vuče na 8000 onda je ono bio neki neadekvatan ili potrošen remen sa koim se vrti 9000
Ma bio je nov sto je najgore, cova bio u servisu i stavili mu taj kais, Mitsuboshi 805, rolnice 5gr, neke jadne tanke opruge na kvacilu, auspuh fabricki sa katalizatorom... brdo promasaja... jadnica je kretala mlitavo sa manje od 4000o/min i isla ko svezana za drvo, hahaha

Edited by goggyso, 03 July 2013 - 00:34.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users