Josip, on 25 July 2015 - 17:51, said:
Ostaje ECU i dalje, jer on upravlja paljenjem, tj okida bobinu direktno, a pored toga upravlja žmigavcima i pali svetla tek nakon startovanja motora. Jedino TPS senzor leptira gasa mora ostati spojen na instalaciju, ali podešen na pun gas, njega možemo takođe zameniti otpornicima ali to je već mnogo komplikovanije nego da se prosto ostavi spojen ali skinut sa usisa, gde umesto njega dođe karb. Ima tu još posla, treba sajlu gasa prilagoditi karbu, začepiti vod benzina ka AC pumpi a povratni vod spojiti na dovod na karb, ali to je u privremenoj varijanti, jer tako je benzin uvek otvoren ka karbu jer nema slavine. Moglo bi se rešiti električnim ventilom koji bi se napajao sa priključka AC pumpe, pa kad se da kontakt, svakako startuje AC pumpa nekih 5-6 sekundi, i zatim stane dok se ne startuje mašina, tada ECU drži stalno napajanje za AC pumpu, što bi onda držalo električni ventil otvorenim.