Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

  • This topic is locked This topic is locked
5065 replies to this topic

#4081 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 July 2015 - 19:36

View PostJosip, on 25 July 2015 - 17:51, said:

šta sve trebaš prilagodit/zamjenit za prelazak na carb? oće bit problema sa strujom?
Ne, već sam to objasnio u temi... prelazak na karb uopšte nije velik problem ako se zna šta treba da se uradi da ECU "misli" da je i dalje na delu PJet. Prvenstveno, obe dizne, TPS i AC pumpa moraju da budu "vidljive" prilikom dijagnostike ECU-a, koje on stalno kontroliše, pa ako dođe do prekida strujnog kola bilo koje komponente ubrizgavanja, ECU upali alarm i prestane sa radom, tj prekine sistem ubrizgavanja tako što ne okida dizne. Da bi to izbegli, treba umesto svake komponente spojiti otpornik identičnog otpora, tako ECU dijagnostikuje kao da je sve u funkciji.

Ostaje ECU i dalje, jer on upravlja paljenjem, tj okida bobinu direktno, a pored toga upravlja žmigavcima i pali svetla tek nakon startovanja motora. Jedino TPS senzor leptira gasa mora ostati spojen na instalaciju, ali podešen na pun gas, njega možemo takođe zameniti otpornicima ali to je već mnogo komplikovanije nego da se prosto ostavi spojen ali skinut sa usisa, gde umesto njega dođe karb. Ima tu još posla, treba sajlu gasa prilagoditi karbu, začepiti vod benzina ka AC pumpi a povratni vod spojiti na dovod na karb, ali to je u privremenoj varijanti, jer tako je benzin uvek otvoren ka karbu jer nema slavine. Moglo bi se rešiti električnim ventilom koji bi se napajao sa priključka AC pumpe, pa kad se da kontakt, svakako startuje AC pumpa nekih 5-6 sekundi, i zatim stane dok se ne startuje mašina, tada ECU drži stalno napajanje za AC pumpu, što bi onda držalo električni ventil otvorenim.

#4082 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 25 July 2015 - 19:55

ma to je ciganija teska,nit je pj nit karb,dzabe onda sva zaebancija i sve ostale gluposti.
da imam pj,nebi mi palo napamet nikad da ga slazem na karb nego bi ga doteral do maksimuma ako sam vec krenul u tom smjeru.

#4083 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 July 2015 - 20:34

steeef, ni ja nemam nameru trajno prebaciti na karb, to može biti samo privremeno rešenje da se može voziti dok se ne nađe deo. Evo konkretno, taman sam mislio da sam nešto popravio, kad opet jbna AC pumpa zeza, ispušta pritisak i neće više od 7,5 bara da napumpa, čim prebacim kill switch pumpa stane a manometar odma padne na ispod 3 bara. Šta da radim sa tim, ako je tako upalim, opet puca na auspuh i neće da krene, a treba mi skuter za na posao. Ko bi bio lud da skida ispravni PJ i kači karb, suluda ideja kad i PJ sa Malossi sportom meni je nagurao 106kmh po satu a troši smešno, ne dere se, izuzetno je voziv po gradu, odaziva se na svaki milimetar gasa, ne treba mu rezonanca da počupa u svakom momentu, ide odlično i sa SC08.

#4084 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 25 July 2015 - 21:27

j**em ti led posalji ju da ju slozim samo da ne meces taj faken karb gore.

#4085 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 25 July 2015 - 21:54

hahaha ovde ima macola da radi :laugh:

#4086 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 July 2015 - 02:13

Eee, poslao bi, al kako?

#4087 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 July 2015 - 11:26

Elem, PJ je izgleda hronično oboleo. Iako sam okačio SC08, na prvi pogled je delovalo ok, ali vraga, bolest se vratila, prekida i puca na auspuh i sa njim. Dali je sad AC pumpa jedini razlog ili mi je nešto promaklo, nemam pojma. Na momente radi sasvim pristojno, a onda se neki gremlin probudi i počinje cirkus. Nema mi druge, kačim karb da se uverim, mada me i dalje buni garava svećica. Koje je ovo ludilo, nema nikakve logike.

#4088 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 26 July 2015 - 11:42

Gogy jel bio do sada karb na njemu ikad?

#4089 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 26 July 2015 - 11:45

Jeste, probali su mikuni 20 cinimi se..

Hoces da ti posaljem neki karb za probu?
Imam
12, 17,5 19 i 21mm dell i 16 mm mikuni i kopije

#4090 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 26 July 2015 - 11:52

sa karbom eliminiras pumpu i oba injektora i kak onda znas di je problem?
pumpa te jebe,treba ju reanimirat i terat dalje..ko da pricam tursko-spanski

#4091 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 July 2015 - 12:22

View PostPita, on 26 July 2015 - 11:42, said:

Gogy jel bio do sada karb na njemu ikad?
Jeste jednom na kratko, Mikuni 20, ali to je bila samo blic proba dali može PJ da se lako prepravi na karb. Radio je sasvim ok mada je trebalo uštelovati karb. Ali tada nisam imao problema ove vrste, sve je radilo savršeno što se PJeta tiče.

#4092 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 July 2015 - 12:26

View Poststeeef, on 26 July 2015 - 11:52, said:

sa karbom eliminiras pumpu i oba injektora i kak onda znas di je problem?
pumpa te jebe,treba ju reanimirat i terat dalje..ko da pricam tursko-spanski
Ma znam, al nemam drugu ispravnu AC pumpu ni na vidiku. I dalje postoji sumnja u benzinsku diznu, kako da znam da je ova druga polovna potpuno ispravna? Možda je i ona prodata meni kao poluispravna, možda i ta naliva kao i ona moja. Razumem ja tebe ali nemam načina da ustanovim šta je 100% neispravno, ali da bih otklonio sumnje u paljenje i komplet struju, jedini način je da probam sa karbom, pa ako svećica više ne bude garava onda sam bar siguran da je paljenje potpuno ispravno pa to skinem sa liste sumnje.

#4093 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 26 July 2015 - 12:57

paljenje ti je ispravno 100%,pumpa ti nevalja..
posalji ju postom i slozila se bude pa budes videl da je to to..
neznam ni sam kolko je do sad bilo takvih slucajeva pa se rijesilo,bilo doma il u servisu.

#4094 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 July 2015 - 13:39

Rastavljena ona druga AC pumpa, koju sam isto kupio "kao" ispravnu, i ustanovio da ulazni ventil, onaj na ulazu debelog creva u AC pumpu uopšte ne zatvara, prolazi vazduh u oba smera baš lako, kao da ga nema, a vidim kuglicu u dnu. Zar je moguće da kuglica tako zaglavi da je ne mogu odglaviti ni žestokim kucanjem o sto, a pre toga sam sipao kliner za dizne, neće da se odglavi šta god radio. Motorić je apsolutno ispravan, a čini mi se i onaj drugi izlazni ventil, njega ne mogu da produvam, osim da nabijem velik pritisak, al za to nemam načina. Dali postoji bilo koji način da se taj ventil na ulazu nekako izbije van? Možda bi upalilo da na ulaz AC pumpe stavim neki externi ventil koji će sprečiti povrat benzina?

#4095 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 26 July 2015 - 13:48

pumpa na ulazu ima 2 kanala,jedan ide u cilindric di klipic nabija pritisak a drugi prema gore u samu pumpu i prostor di je klipic i motoric

#4096 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 26 July 2015 - 19:09

Meni je na nrgu nalivao pored zelene dizne je kapalo jer gumica nije drzala dobro, i motor je cak dobro radio, trazio je prilikom paljenja gasa i trosio je dosta vise, jedno litar.

Ovo su simptomi pumpe ona je jako varljiva i salje gremline svih vrsta da rade svasta.

Ostale komponente su podlozne fiksnim kvarovima.

#4097 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 July 2015 - 19:49

View Poststeeef, on 26 July 2015 - 13:48, said:

pumpa na ulazu ima 2 kanala,jedan ide u cilindric di klipic nabija pritisak a drugi prema gore u samu pumpu i prostor di je klipic i motoric
Uh, hvala ti puno, nisam ni primetio taj kanal pre prvog ventila, sad mi je jasno zašto prolazi vazduh u oba smera kad duvam ili vučem ustima, naravno kad je motorić izvađen.
Nacrtao sam plavom bojom put benzina, crvenom mehaničko kretanje unutar pumpe a žutim onaj čep koji ne mogu da izvadim da bi mogao sastaviti pumpu tj pogoditi motor u klipić.

Posted Image

#4098 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 July 2015 - 19:54

View Postdajteh, on 26 July 2015 - 19:09, said:

Meni je na nrgu nalivao pored zelene dizne je kapalo jer gumica nije drzala dobro, i motor je cak dobro radio, trazio je prilikom paljenja gasa i trosio je dosta vise, jedno litar.

Ovo su simptomi pumpe ona je jako varljiva i salje gremline svih vrsta da rade svasta.

Ostale komponente su podlozne fiksnim kvarovima.
Ok, ali od čega mi je sve garavo, svećica pogotovo? Logično ispada da imam prebogatu smesu, ali svećica je crna i suva, nijednom bilo koju da sam probao, nisam izvadio ni malo vlažnu. Ranije kad sam menjao svećice, svaka je bila srednje braonkasta, ni tamna ni svetla. Šta onda nije u redu sa sagorevanjem?

#4099 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 26 July 2015 - 20:50

to kaj ti zaljeva je simptom pumpe,nema dovoljan pritisak i ne rasprsuje se gorivo kak treba pa zaljeva svjecicu,dolazi do trokiranja i jebanja keve..
takav problem sam imal u servisu na nrg,pumpa na oko radi dobro i sprica gorivo ali sa nedovoljnim pritiskom i skuter ne radi dobro i ne ide nikud.

#4100 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 July 2015 - 23:01

Ja imam problem samo na vrlo malom otklonu gasa na oko 5k rpm, tu puca na auspuh i gadno prekida, ali na punom gasu ide sasvim normalno. Zanimljivo je to da što je mašina toplija, prekidanje je manje, kad je hladna mašina katastrofalno prekida i puca. Ta situacija je gadna u gradskom saobraćaju, krećem lagano na semaforu iza nekog auta, malo gasa, počne da puca i prekida, a nesmem da odvrnem gas jer ću završiti u gepeku il na krovu. Kad pregura taj deo, posle ide sasvim ok i zavrti i do 10k rpm i tako mogu da se vozim kilometrima.





47 user(s) are reading this topic

0 members, 47 guests, 0 anonymous users