Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#4201 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 August 2015 - 01:20

U majku mu, bas su skupi proizvodi. Ne sumnjam da nisu dobri ali ipak iskesirati preko 5k dinara za 250ml aditiva je previse po meni. Cak i ona mast sto Aco spominje kosta preko 7k dinara za pakovanje od 400g :sad:

#4202 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 August 2015 - 01:22

View PostAcaPostar, on 11 August 2015 - 01:08, said:

Prave stvari. Nisam ni znao da imaju tako sirok asortiman. Zacackala me je ova mast koja trpi visoke temperature i pritisak. Ja sam probao metabond m i metabond h. Samo reci hvale!
A imaju i 2T ulje sint, polusint i mineral, polusint jeftiniji od jagodice, a verujem da je bolji. Još ako mu se malo doda M, pola deci u litru, ihaj, ima da nam lete skuteri... i narednih xx godima i xxxxxxxx kilometara.

#4203 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 August 2015 - 01:25

View PostLauda, on 11 August 2015 - 01:20, said:

U majku mu, bas su skupi proizvodi. Ne sumnjam da nisu dobri ali ipak iskesirati preko 5k dinara za 250ml aditiva je previse po meni. Cak i ona mast sto Aco spominje kosta preko 7k dinara za pakovanje od 400g :sad:
Za šta smo sve iskeširali nepromišljeno, ovo se bar zna da je vrh. A tih 5k sipaš i narednih min. 10.000km imaš sportski auto sa manjom potrošnjom, tišim motorom i dugotrajnijim, šta god mu radio. A za skuter treba uzeti samo 2T ulje, to je ispod 1000din, jagodica je skuplja.

#4204 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 August 2015 - 01:33

A jes' to, u pravu si. Znaci onaj Metabond M se moze komotno mijesati sa 2T uljem kao premix recimo?

#4205 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 August 2015 - 01:41

View PostLauda, on 11 August 2015 - 01:33, said:

A jes' to, u pravu si. Znaci onaj Metabond M se moze komotno mijesati sa 2T uljem kao premix recimo?
Trebalo bi, ne piše, al ako se meša sa klasičnim, što nebi i sa 2T, ali u maloj meri, 0,5dl na litru, pa onda ima za 5l 2T ulja.
Mada, ja bi uzeo baš 2T ulje, sigurno u njemu već ima sve šta treba.

#4206 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 August 2015 - 19:45

Eh, nisam siguran da moze da se dobije ista fora sa ovim aditivima i na 2t. Ipak je ovo drugaciji sistem podmazivanja. Treba pitati proizvodjaca u svakom slucaju.

#4207 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 August 2015 - 21:21

Neznam zasigurno kad je premix u pitanju, ali ako se koristi uljna pumpa, konkretno kod mene na PJ ulje dolazi direktno na blok sa desne strane iznad radilice, pa se tako baš i ne meša sa vazduhom nego se više rasprskava samo po unutrašnjosti, Naravno deo njega ode kroz prelivne, ali se dobar deo dugo zadržava u mašini, zato i troši 1,5% ulja, a kad skinem air kompresor pa pogledam unutra, radilica i kućište su baš dobro namazani uljem. Znači kod PJeta bi trebalo da deluje mnogo bolje nego ako je u premixu.
Svakako treba pitati, a verujem da u Metabond 2T ulju sigurno ima nešto što druga ulja nemaju, inače ga nebi ni pravili ako ne opravdava njihov brend i ne doprinosi smanjenju trenja na 2T mašinama.

#4208 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 August 2015 - 21:53

Da, pj je druga prica ali bez obzira, ostaje razlika 2t podmazivanja u odnosu na 4t. Plasim se da taj zastitni film na cilindru nema svrhe ako ce ga benzin spirati. A i nano-keramicke cestice mogu da naprave problem kuglicnim lezajevima. Kod 4t se ne mesaju benzin i ulje a i nema kuglicnih lezajeva.
E sad, nisam pametan treba pitati, probati.

A 2t ulje svakako treba probati, to se odmah vidi po klipu i glavi jel valja ili ne..

#4209 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 August 2015 - 22:39

Ne vidim zašto bi to smetalo kugličnim ležajevima? Te nano keramičke čestice će oplemeniti i uglačati svaku metalnu površinu, ne oštetiti, jer bi onda i klip bio oštećen, naprotiv, mislim da bi čak i malo oštećen ležaj bio "zakrpljen". No nagađamo, treba ipak pitati pre bilo kakve kupovine. Ja sam nešto smislio za PJ, Megalene plus i Metabond 2T ulje bi mogla biti odlična kombinacija, Megalene je oplemenjivač benzina, čisti i oplemenjuje metalne površine, ventile... a znamo da upravo PJ ima dva kritična ventila na AC pumpi, pa bi trebalo probati, možda njime vratim u život obe AC pumpe. Još da iskopam nešto za air kompresor, pa da me bog vidi, da PJ dovedem u top formu i sprečim sve dosadašnje probleme.

#4210 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 12 August 2015 - 11:27

Mozda bi se smanjila tolerancija lezaja i eto belaja kad se sve zagrije, teoretski.

#4211 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 August 2015 - 11:51

Pokušao sam, onako više iz očaja, da nađem pravu kombinaciju smese, zanimljivo, stara AC pumpa je živnula malo odkako sam je nalio čistim injector cleanerom, mnogo stabilnije radi, pritisak je zadovoljavajući, pa sam dao sebi malo živce na lastiku i pomalo spuštao pritisak dok je mašina radila u leru, osluškujući one povremene prekide i pomalo dodavao gas da vidim dali će se troksanje smanjiti, i nabo sam 7,9 bara, mašina se dosta smirila na leru a troksanje se drastično smanjilo na 5k, radi slično karbu na malom otklonu, nije baš savršeno kako je radila kad je sve bilo ok, kao elektromotor, ali je sad bar voziva, nije nijednom opalila iz auspuha, mada su se i performanse malo smirile, nije sad više onako prgava na gasu ali bar ide na svim otklonima, i pritisak na pola gasa skoči malo preko 8 bara al to je ok, air kompresor je tada u špicu, tj tada nagura najviše, oko 5,5 bara ali i potroši taj vazduh, pa je preostala razlika možda 0,2bara, taman da prebaci 8 bara zbirno, što bi trebalo da bude dobitna kombinacija, ali sa ZX-Rom.

Što se tiče SCa, imam utisak da sam ga ubio onim silnim detonacijama i visokom temperaturom pa se sad ponaša čudno, ima i dalje sirovu snagu na nižim obrtajima, ali je pogubio na višim, u opsegu gde ZXR dominira, a osim toga, postao je dosta bučniji nego pre, nešto od pregrada je garant dobilo po tamburi pa se promenila geometrija a zvuči ko da je neko zvečku ubacio u njega, pa ako uzmemo u obzir kako je spočetka radio tiho, ovo je katastrofa, i kao takav će momentalno ići dole, pa se vraća ZXR, a onda, ako uštelujem Lea, SC će ići na autopsiju, krajnje je vreme da se otvori i vidi šta ima i šta se izdešavalo. Ali planiram da ga vrlo precizno seciram tako da mogu da mu na isečeni deo dodam obod, sa CO2 pa na šraf, da se uvek može lako rastaviti. Sve u svemu, pomaka ima, al teško da ću imati odgovarajuće performanse za Mitrovicu, pa će Miša imati priliku da osvoji 1. mesto u klasi, ako se ne pojavi još neko u base 70 klasi sa boljim performansama. No nije isključeno da će SRka biti dovedena do konkurentnog stanja, bilo bi zanimljivije na dragu.
Videćemo. Možda dotle bude i Malossi MkII spreman za drag, e to će biti nešto sasvim novo, i jedva čekam da vidim šta zna.

#4212 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 August 2015 - 11:54

View Postdajteh, on 12 August 2015 - 11:27, said:

Mozda bi se smanjila tolerancija lezaja i eto belaja kad se sve zagrije, teoretski.
Pa radi se o nano tehnologiji čestica, da se toliko nataloži, i klip bi zaglavio, a već sam sipao Bardahl u 2T ulje, i nije se ništa zaglavilo. A i to je slična tehnologija.

#4213 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 August 2015 - 12:37

Đavo mi nije dao mira, morao sam se uhvatiti biaxa da malo poravnam i uglancam izduvni kanal na Malossiju MkII, pa je radio kamen i šmirgla dok nije ispao zadovoljavajuće. Nije baš ogledalo, al je bar ravno bez tragova odlivka na gusu. Pri tome sam gledao da ne dirnem ivice kanala na zidu cilindra, mada sam morao ići šmirglom do kraja, nadam se da nisam pomerao geometriju, naročito gornju ivicu kanala, ajd donja i nije strašna ako sam je malo i pomerio, ionako to klip pokriva delimično. Zadovoljan sam kako je to ispalo, pa sam malo i prelivne sa donje strane do bloka poravnao, ali samo na grubo, skinuo onu kaldrmu od odlivka pa je sad mnogo ravnije, manje prepreke za protok vazduha. Jedino bustu nisam ništa radio, prosto je nezgodno, nemam odgovarajući kamen da mogu lako prići i poravnati one grebenove. Nisam slikao, jer su mi ruke bile zamazane, al danas ću.

#4214 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 August 2015 - 18:34

Mišo druže, pa jel smo dotle došli?? Mogao si te svoje gremline lansirati na istok, zapad, jug, a ti baš na sever? :D
Nećete verovati šta mi se danas desilo. Krenem do radnje da nešto pazarim, stanem, ugasim, siđem, i vidim žmigaju sva 4 žmigavca? :gospode: Otkud sad ovo, ja nemam dugme za 4 žmigavca. A osim toga, tabla radi, manometar pritiska, sve kao da je ključ u bravici, a nije!!!



Ubodem ključ ponovo, kontakt, AC pumpa se čuje, al neće da upali, samo vergla. Posle par pokušaja davanja kontakta, SRka se osvestila, upalila normalno, kao da se ništa nije desilo.
Mišini gremlini su očigledno stigli kod mene, i baš se zabavljaju, sve im j...

#4215 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 12 August 2015 - 18:37

Ne bi me cudilo da je izvor svih tvojih problema na SR-ci ono davno pranje kercher masinom :)

#4216 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 August 2015 - 18:38

Matori moj, a da nju ne zeza alarm?

#4217 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 August 2015 - 18:47

View PostAcaPostar, on 12 August 2015 - 18:38, said:

Matori moj, a da nju ne zeza alarm?
Nema alarm, ni fabrički, a ni naknadno ugrađen. Sad definitivno znam da imam sr*nje negde na instalaciji, ili tabla pobudali, jer ona je ta koja očitava ključ i šalje komandu u ECU. Ali otkud žmigavci? Ovo prvi put vidim, prekidač na sredini, nije nijedan uključen, a i da jeste, nema šanse sva 4 da žmigaju, njih pali ECU kad dobije komandu sa prekidača. Još se i kantica za ulje pojavila na displeju, a ulja ima 2/3 posude, i pali se tek kad padne na minimum, ali onda svetli i žuta lampica, a sada ne. Jbo ja sebe ako mi je jasno, kao da je neko sve žice pomešao, a gledao sam 100 puta, sve deluje kao novo.

#4218 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 August 2015 - 18:49

View PostLauda, on 12 August 2015 - 18:37, said:

Ne bi me cudilo da je izvor svih tvojih problema na SR-ci ono davno pranje kercher masinom :)
To pranje je bilo prošlog leta, od tada sam već krš puta pregledao sve štekere, i očistio kontakt sprejom, pa nebi trebalo da je to. Garant tabla, il kontakt bravica ima momente ludila.

#4219 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 August 2015 - 18:51

Siguran si da nema alarm? Negde sam vudeo da ima sr3 pj sa alarmom, americko ili skabdinavsko trziste. Al to je u ecu. I ako je okinuo triger, ti nemas sirenu, u necujnom modu 4migavca rade al ne mozes da ga upalis. Definitivno ecu brljavi!

#4220 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 August 2015 - 18:55

View PostAcaPostar, on 12 August 2015 - 18:51, said:

Siguran si da nema alarm? Negde sam vudeo da ima sr3 pj sa alarmom, americko ili skabdinavsko trziste. Al to je u ecu. I ako je okinuo triger, ti nemas sirenu, u necujnom modu 4migavca rade al ne mozes da ga upalis. Definitivno ecu brljavi!
Moguće Aco, ovo nije njen ECU već rezervni, pa možda i ima alarm, ali se sirena ne čuje, a radi kad treba, ispravna je. Moram vratiti fabrički ECU, mada, ko zna kad će se opet desiti tako nešto.





43 user(s) are reading this topic

0 members, 43 guests, 0 anonymous users