

#4441
Posted 16 September 2015 - 15:13
A pazi, ako bi se montirao umjesto INLETA externi nepovratni, onda bi pumpa vracala gorivo nazad u kuciste pumpe, i desilo bi se upravo ovo sta se desi kada pumpa utihne. Znaci treba staviti drugi ventil umjesto INLETA a to je nemoguce jer je prostor ogranicen samo za takav tip.
Sta mislite?
#4442
Posted 16 September 2015 - 15:21
Aco, nema potrebe regulisati pritisak same pumpe, bitno je da je sposobna napraviti 10 bara, a svakako postoji regulator pritiska u kućištu dizni koji to reguliše na potrebnu vrednost. Nema ni ova pumpa u sebi regulator, ali ima tzv. DEAD END ventil, tj sigurnosni, da se ne ošteti pumpa u slučaju začepljenja izlaza, i on je podešen na malo preko 10 bara. U tom slučaju je sasvim dovoljno dva externa ventila i sve je rešeno. Jedino što me brine je sama inertnost, tj brzina, sposobnost ventila da isprate broj ciklusa otvaranja u zadatom vremenu. Taj podatak nemam, znači samo se experimentom može utvrditi.
Još jedan detalj koji sam zaboravio napomenuti: Spojna creva između pumpe i ext. ventila moraju biti nestišljiva, tj ne smeju se širiti niti skupljati, što nam govori da treba da je recimo bakarna cev ili bar armirano crevo sa spoljašnjim metalnim plaštom.
#4443
Posted 16 September 2015 - 15:34
goggyso, on 16 September 2015 - 15:12, said:
Jesi mislio reci u donju?
Imam pumpu kojoj ne radi izlazni nepovratni i bez problema nagura 10 bara, ali se ne sjecam da li ispravno radi sigurnosni ventil kada je nateram preko 10, samo za razliku od 100% ispravnih ona ne zadrzi pritisak prilikom iskopcavanja, ali radi perfektno kad se upali.
Znaci moglo bi se pojednostavniti za experiment, ovaj ulazni ventil je najpotrebniji, koji opet mora da izdrzi pritisak minimalno 7.5 bara koliko pumpa druka u normalnom radu. Za potrebe tuninga malo preko 8 bara.
Aca da li znas za jos kakvu klipnu pumpu jer kod ovih motora samo takva dolazi u obzir posto je sposobna nagurati visok pritisak uz malu potrosnju struje, a ima i mali protok.
Edited by dajteh, 16 September 2015 - 15:36.
#4444
Posted 16 September 2015 - 15:36
Ulazni je presudan, izlazni može i da propušta kada nema potrošnje, tj kad je sistem voda goriva zatvoren, u tom slučaju je benzin zarobljen pa ne može da se vrati u pumpu jer je tečnost nestišljiva, ali ako se desi da klipić može da povuče sa izlaza, tu sve staje.
Ali ako nakon stajanja pritisak opadne, to je znak da oba ventila ne rade 100%, pa koliko propuštaju toliko brzo i pada pritisak. Prosto, da bi pritisak pao, benzin mora negde da ode, ili pored O ring gumice zelene dizne ili nazad ka rezervaru... ili je bušno crevo, hehe
#4445
Posted 16 September 2015 - 15:48
Kakve mu sad to ima veze??
Sta mislis koliko utice pritisak goriva koji dolazi slobodnim padom u pumpu.
Jer nije isto ako dovodno crijevo ima 12mm kao na apriliji iz rezervara, a kod gilere svega 5mm.
Opet nije isti pritisak ako je u rezervaru 3l i recimo 12l.
Sjecam se da su se mnogo zalili ako voze na rezervi da ponekad stekce pumpa.
Po mom subjektivnom zakljucku, aprilie se duze voze sa pumpom, a kod gilere i piaggia voli prije zastati. Tako su mi se izjasnili i prijasnji vlasnici tih skutera, a aprilie cesto dolaze sa ispravnim pumpama kad ih uzmem.
Razmisljam da povecam dovodno crijevo od rezervara do pumpe, bar za duplo, misljenja sam da bi se lakse otvarala kuglica ulaznog ventila pod vecim ulaznim pritiskom.
Razmisljam da isprobam neko sredstvo koje bi moglo da malo "presvuce" dosjede i tu kuglicu, pa bi moglo da stabilnije radi i da sve lijepse klizi.
Edited by dajteh, 16 September 2015 - 16:01.
#4446
Posted 16 September 2015 - 16:00
#4447
Posted 16 September 2015 - 16:05

Vidis kako je ukosena tvornicki, kada je zakrenem u lijevo da stoji pod 90 onda proradi bez greske vozi.
Edited by dajteh, 16 September 2015 - 16:06.
#4448
Posted 16 September 2015 - 16:11
#4449
Posted 16 September 2015 - 16:15
#4450
Posted 16 September 2015 - 16:16
#4451
Posted 16 September 2015 - 16:18
Attached Files
#4452
Posted 16 September 2015 - 16:38
Kod nrga mc4 je izmedju nogu isto ovako, samo sto ne ide u visinu nego vise u sirinu i ide ispod nogu, stane 7l
Kod novog runnera isto tako samo malo vise u vis, stane 7l
A kod nrga mc3 je pozadi kod zadnje stopke kao u aprilie, stane 7.2l. (ali kod njega je klasicni izlaz iz rezervara kao kod vakum pipe, 5mm cini mi se, sto je vidljivo malo jer zrak stalno bude na samom izlazu iz rezrvara.
U medjuvremenu sam okrenuo 2 broja, momci koji voze aprilie sr2 ditech. Jedan ima 34tkm, a drugi 22tkm. Niti jednome da rikne pumpa. Sad se vec ozbiljno pocinjem zapitivati da je nuzno imati cijev kao u aprilie od rezervara do pumpe, cini mi se da je 12mm unutrasnja rupa.
Pokusati cu obrazloziti zasto je to tako, dok je pumpa nova sve dobro radi i nema neke posebne zahtjeve. A kada s vremenom postane osjetljivija ta kuglica u nepovratnom, njoj bi vise odgovaralo da gorivo dolazi direktnije i brze, pod nesto vecim pritiskom. Nekako tu trazim spas.
A kod nrga me je mucio zrak u crijevima, kroz ta tanka crijeva gorivo jedva da ide i bori se sa zarobljenim zrakom, mislim da bi deblje crijevo to lakse potisnulo vani.
Sjecam se jos tamo 2005 kada su momci sa gilerama purejet kao moja svako malo prigovarali da nevalja non stop nesto zeza. A dvojica momaka sa aprilijama sr50 su samo vozali i vozali, jedna je danonocno operirala tocno sam upamtio onaj zvuk sa zxom, i sjecam se mnogih prica kada je se neko potrkao sa njim, posto je dugo imao apriliu, izmjenjalo se dosta novih skuterasa i prica (isla je bolje od nrga mc3, ali je zato typhoon 80 oderao s dovjicom). A ovaj drugi sa aprilijom je radio 15km u jednom smjeru i znam da je se hvalio kako malo trosi do posla i nazad, znao je po dnevno i vise od 50km raditi, a 30km je bio minimum, isto ga je vozao jedno 2, 3 godine i rijesio ispravnog.
Dok svi ovi sa gilerama i nrgima nisu se bas proslavili, slabo ih je bilo i kratko se vozalo.
Jos jedna stvar koja bi isla u prilog apriliji je da manje ocuvanih ima nego gilera i nrga, i sam sam svjedok tome, a kada uzmem u obzir 20 aprilia i 20 piaggio/gilera koji su mi prosli kroz ruke, pumpe goriva na aprilijama su bile uglavnom ispravne ili orginalne prva ugradnja. A na gilerama/piaggio sam nasao mnogo crknutih i ono najgore dosta ih je novih uzeto.
Tu sam pretpostavku imao jos 2005 jer je aprilia imala rezervar visoko, i napajala je se (mislim da je to najbitnije) debelim crijevom goriva, za razliku od purejeta. Prednosti tog debljeg su svakako brze izbacivanje i potiskivanje zraka od malog kojeg treba odzracivati po 10min, i utjecaj vece kolicine goriva odnosno povecanog pritiska goriva koji dolazi slobodnim padom u pumpu.
Ono sto mi pada napamet je odraditi kod tokara L prikljucak iz rezervara na 12mm, odnosno jednako kao ulaz u pumpu. I preostaje mi jos nabaviti filter goriva sa tako velikim prikljuckom, cak ga nebi ni stavio ako ne nadjem, iskoristio bi od sr2 diteh onu mrezicu sto dodje na L prikljucak u rezervar koja je finija od obicnih. Na taj nacin mislim da bi ventilic u pumpi bio u jacoj sprezi i gorivo bi brze uticalo u prostor za sabijanje benzina. Mislim da ima nesto u tome, mozda sam i u krivu, ali mogao bi se okladiti da pumpe na apriliji duze vozaju bez ovakvih glupih zastajkivanja.
Edited by dajteh, 16 September 2015 - 16:48.
#4453
Posted 16 September 2015 - 16:48
#4454
Posted 16 September 2015 - 16:53
Jest u pravu si, ali pogledaj kakvo crijevo mora ici prema pumpi slobodnim padom. I ono najgore, nikako se rijesiti zraka na izlazu iz rezervara, uvijek je prisutan!!

Inace nrg ima neku ludu pumpu vec 1000km, cuje se duplo jace nego ijedna i radi bez greske.
#4455
Posted 16 September 2015 - 17:45

#4456
Posted 16 September 2015 - 18:13
#4457
Posted 16 September 2015 - 19:39
Mislio sam zamjeniti kuglicu ali nisam nasao nacin niti pokusao da je izvadim, a imam neke pumpe bez onog mesinganog umetka na ulazu pa mi nije bas jasno kako to sve izgleda.
#4459
Posted 16 September 2015 - 23:55
#4460
Posted 17 September 2015 - 00:03

10 user(s) are reading this topic
0 members, 10 guests, 0 anonymous users