

#4501
Posted 17 October 2015 - 01:26
#4502
Posted 17 October 2015 - 10:12
#4503
Posted 17 October 2015 - 11:11
To sam napravio iz razloga jer do sada nikad nisam unistio svijecicu na motoru koji je bio ispravan, u smislu da je zalijem i gotovo.
Stavio sam svu elektroniku na max. i krenuo sa dizanjem pritiska. Pritisak sam digao toliko da je pumpa pocela cviliti od opterecenja, a naknadnim mjerenjem tih istih komponenti na stolu, ispalo je da sam imao preko 10 bara ubrizganog benzina.
I svijecica nije crkla?
E onda sam se odlucio na radikalniju metodu i stavio sam neispravno kuciste injektora koje onako bezveze naliva gorivo mimo dizne, i to sam stavio u full stock postavci na nrgu 50, znaci samo nalivanje bez dodatnih elektronika i vecih pritisaka.
E tu je zalilo svijecicu u 5 sec i vise nije palila, to je zapravo ocekivani rezultat i zato nisam ni pokusavao na 70ccm probati.
Ovdje se namece zakljucak kako nalivanje zapravo pravi problem zalivanja i probijanja svijecica, sto i jest glavni problem.
I ima jedna stvar na koju cu dobro obratiti paznju iduci put, djeluje mi kao placebo efekt, kad stavim novu svijecicu nakon stare koja je ispravna u PJ agregat, kao da ima vise momenta i snage, i malo brzi odziv na gas. Desilo mi se 2x, treci put cu pazljivo pratiti.
Edited by dajteh, 17 October 2015 - 11:12.
#4504
Posted 17 October 2015 - 13:33
dajteh, on 17 October 2015 - 11:11, said:
To sam napravio iz razloga jer do sada nikad nisam unistio svijecicu na motoru koji je bio ispravan, u smislu da je zalijem i gotovo.
Stavio sam svu elektroniku na max. i krenuo sa dizanjem pritiska. Pritisak sam digao toliko da je pumpa pocela cviliti od opterecenja, a naknadnim mjerenjem tih istih komponenti na stolu, ispalo je da sam imao preko 10 bara ubrizganog benzina.
I svijecica nije crkla?
E onda sam se odlucio na radikalniju metodu i stavio sam neispravno kuciste injektora koje onako bezveze naliva gorivo mimo dizne, i to sam stavio u full stock postavci na nrgu 50, znaci samo nalivanje bez dodatnih elektronika i vecih pritisaka.
E tu je zalilo svijecicu u 5 sec i vise nije palila, to je zapravo ocekivani rezultat i zato nisam ni pokusavao na 70ccm probati.
Ovdje se namece zakljucak kako nalivanje zapravo pravi problem zalivanja i probijanja svijecica, sto i jest glavni problem.
I ima jedna stvar na koju cu dobro obratiti paznju iduci put, djeluje mi kao placebo efekt, kad stavim novu svijecicu nakon stare koja je ispravna u PJ agregat, kao da ima vise momenta i snage, i malo brzi odziv na gas. Desilo mi se 2x, treci put cu pazljivo pratiti.
Evo konačno glas razuma! To je ipak presudno za Gogy-a i kompletan tuning srke od prvog dana, jer se gogi vodi računicom da ne valja previse pritiska goriva i da niti jedan rezonantni spuh ne radi na purejetu, isto tako i svećice a sve je zapravo do neispravnog injektora. Nazalost, kompletan rad i svi zaključci o dosadasnjem tuniranju padaju u vodu dok se ne nabavi ispravna dizna.
#4505
Posted 17 October 2015 - 14:23
Što se tiče rezonantnih auspuha na PJ, nisam rekao da nijedan ne radi već da ne daje isti efekat kao sa karbom, PJ ide i bez rezonancije, a rezona auspuh mu samo malo pomogne na višim obrtajima i malo ga oslabi na početnim, od lera do nekih 5-6k, ali ništa alarmantno, samo se oseti taj pomeraj opsega powerbanda ka višem broju obrtaja. I SC08 hoće da se vrti na 10k ali ne tako živahno kao ZXR, a opet od starta mnogo je jača mašina sa SC08 nego sa ZXRom sve do 9k kada ZXR počinje da prednjači u snazi. Zato je jako bitno kakva je termogrupa, ako je stock, bolje radi SC08, ako je malo ili više (saznaćemo uskoro) naturpijana, ZXR počinje da opravdava svoje postojanje, ali se start mora podići na preko 5k, inače kreće dosta slabije nego sa SCom koji to ispegla i kad je turpija u pitanju. Zaista je na vagi odluka kako je najisplativije što se tiče performansi od starta do krajnjih obrtaja. Eh, kad bih mogao spojiti u jedan, SC08 i ZX-R, to bi bilo neprikosnoveno, al ne može.
#4507
Posted 18 October 2015 - 00:11
#4508
Posted 18 October 2015 - 00:18
steeef, on 18 October 2015 - 00:11, said:
#4509
Posted 18 October 2015 - 00:20
#4510
Posted 18 October 2015 - 00:34
#4511
Posted 18 October 2015 - 12:30
#4512
Posted 18 October 2015 - 12:48
#4513
Posted 23 October 2015 - 11:53

#4514
Posted 23 October 2015 - 15:34

#4515
Posted 23 October 2015 - 15:53
Odužiću ti se Teflonom za air diznu.
#4517
Posted 23 October 2015 - 21:56

Jesi provjeravao kako rasprsuje plava dizna? Mnogo ih rasprsuje drugacije od idealnog (uski kut).
Moze biti i zbog toga da motor vise troksa jer ih ima koje vise rasprsuju po svijecici.
@steef izbunariti cemo nesto, ako obeca da ce purejeta natjerati na 3 sec do 100

Edited by dajteh, 23 October 2015 - 22:02.
#4518
Posted 23 October 2015 - 22:15
#4519
Posted 23 October 2015 - 22:28
Ta smjesa kad se pusti u otvoren prostor, dosta dugo ostaje u zraku, zato koristim masku dok to isprobavam.
Provjerio sam svoja 2 bivsa plava koji su nastradali zbog koristenog teflona, samo kuciste je malo skureno, i rade savrseno, a ne mogu da se pozalim da sam imao ikakvih problema sa svijecicama glede troksanja i tako to.
Preostaje mi usporediti ove sirokokutne i uske plave injektore, tu mora biti neke razlike... a ima ih koji pisaju i po svijecici, mogu misliti scenarij "svijecice traju 300km, purejet je sranje"

Edited by dajteh, 23 October 2015 - 22:30.
#4520
Posted 23 October 2015 - 22:43
12 user(s) are reading this topic
0 members, 12 guests, 0 anonymous users