Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

  • This topic is locked This topic is locked
5065 replies to this topic

#4561 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 November 2015 - 00:41

Evo reglera, levo je originalni poluispravni, radi al ne puni baš po PSu, jedva 13V drži pod turažom, desno je takođe originalni ali polovnjak, nije proveren, neznam dal je ok.

Attached File  2015-11-16 22.49.50.jpg   1.77MB   22 downloadsAttached File  2015-11-16 22.50.26.jpg   2.22MB   20 downloadsAttached File  2015-11-16 22.50.48.jpg   2.01MB   17 downloads

Merenjem nisam utvrdio nikakvu razliku, sve se meri ok, ali to nije kompletno jer ne mogu prići pojedinim komponentama, osim da skinem silikonsku zaštitu. Prvo ću da ovaj rezervni okačim na mašinu, pa ako je ok onda će onaj poluispravni i onaj potencijalno neispravni pod nož.

#4562 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 November 2015 - 11:24

Za gumice nemas brige, probao sam ih na stolu i drzao pod povisenim pritiskom (10bara) i nema propusta, kasnije je ugradjena u motor koji radi, a majstor koji radi ima iskustva sa takvim stvarima. Sasvim mu je jasno sta gumica trpi, i tu ne moze ona vodovodna.


Sto se tice reglera, jel znas da ima jos jedna vrsta, zapravo kuciste mu je samo drugacije, laksi je i ima tanja i ostrija pera, zasto su ga redizajnirali nemam pojma, ali njega najcesce susrecem i nikad nisam naisao na crknut, gledajuci na cca 30 skutera PJ.
Ditech ima drugaciji regler sa DC i AC izlazom.

Za karb ne bih htio da te lozim, najbolje ti je da sam odlucis, a otvara ti se mogucnost probe i povratka na staro, koje je po meni, iako losije po performansama bolja opcija.
Ako si odlucio ici do kraja i traziti granice, moras se pomiriti sa situacijama da ce skuter danas juriti, a naredih dana ce stajati dok se budzi za jos bolje rezultate. I tu nema odustajanja i gubljenja volje, u protivnom se nadje optimum s ciljem da se sto duze vozas, i na taj nacin cuvas energiju koju ces s voljom pretvoriti u rad ako se nesto pokvari :D

Kod mene se trenutno vozaju 3 purejeta, 2 vec dugo ferceraju i sa njima je bilo par problema dok se nisu kocke poslozile u glavi, i treci je nrg 70 kao vrhunac i on fercera bez greske vec preko 2000km.
Runner ima 32600km
Nrg 50 ima 25800km
Nrg 70 ima 9200km

Sta mislite kolika je vjerojatnost kvara kad imas 3 komada u pogonu? :D

S druge strane, bratu sam ustupio posljednju seriju runnera sp50, i vec mu je dopizdilo sta ovaj duplo vise trosi, ide malo bolje, ali sad mu je bitno da su troskovi odrzavanja sto manji sto se tice goriva, a i ulja. To je vise psiholoski efekt nego da su to neke besne pare, ali covjeka veseli, pogotovo dok se skoluje. Doduse kad zbrojim sve kilometre tu se dolazi do brojki koje postaju ozbiljnije.
Tako da runner sp50 karb ide ladno u prodaju, a cilj je iskorijeniti karb :D

I sad da se vratim na PJ, posto imam one 2 mape ecua koje se razlikuju po performansama, po mojim mjerenjima na 50ccm jedna mapa trosi 2.5-2.6l, a druga 2.9l na 100km. To je gradski maksimum, sta bi bilo da se vozi lagano, to nisam uspio izmjeriti jer to moze samo pocetnik, posto je spora voznja riskantna. Stavio sam slabiju mapu u nrg 50 i brat je prezadovoljan iako slabije ide, kad je tocka A do B u pitanju, idealno :D


I osvrt na moj prvi susret sa purejetom. Prvi puta nisam ni znao da ima razlike, gilera ko gilera, medjutim rad motora je ugladjeniji, zvuk neki glup, smrad iz auspuha neprijatan i cudan.
Kasnije sam cuo glasine kako jedan vise u servisu nego na cesti, drugi svakih 450km stane pa u servis i tako, zakljucio sam da to ne valja, iako nisam mogao dobiti nista konkretno, sve nesto XY ZZZ, nejasno.

I eto ti 2008 godine kad je moj prijatelj uzeo piaggio nrg mc3 purejet, 2003 godiste sa 7000km.
A joj sta si uzeo kazem... i nakon pocetnog pesimizma, neka bude sta bude. I tako skuter serijala, malo mi puno okretaja ima kao da je glasan, pa smo probali teze rolice, medjutim narandzaste original su original.
Probam ja kako to ide, cini se zivahan motoric, ali slabije ide, 80-85 po satu, realno 70kmh na ravnom. Najgora navika je bila sto sam koci motorom prilikom pustanja gasa, postane naporno.
Moj aerox 70 base je tog nrga odvaljivao sa dvojicom kako god okrenes.
Medjutim, sta sam ja sve odradio, a sta je on, e to je vec suludo, prepoznati ce te se sami ko vozi 70. Medjutim ja sam i presao mnogo km oko 50 000km za vrijeme ovog nrga.

On je promjenio nekoliko svijecica, 1 set guma, remen, par zarulja prednjeg svjetla, staklo retrovizora i pred kraj pumpu goriva, uspio je nakucati 23 000km, kada je pukla radilica i to u leru (onako ravno kod semeringa variomata, klasika). Vjerojatno od cimanja posto je volio stisnuti zadnju kocnicu u voznji, pa dodati gas. Skuter je trosio 2.5-2.6l i to me je oduvijek fasciniralo, a i za ulje.
Tada je skuter prodan i moj susret sa PJ zavrsava.


U medjuvremenu mi je postalo bitno da sto duze ide, da sto manje trazi.
I ubodem zipa 4T, ako nece taj, koji ce? O 50ccm skuterima pricam.
Malo, smjesno, neozbiljno, to su prvi dojmovi. Medjutim jedno ljeto je bilo dovoljno, PRESPORO hoce da me zgaze, obilaze sa svih strana, hoce se tuci na sred autoputa sta smetam, iako idem po skoro po ogranicenju. Falilo je ubrzanje i malo konacne brzine, barem 70 po gpsu ali ne nakon 5km.
Jednostavno kad si na malom, u ljudima se cesto javlja potreba da te zgaze jer iritiras kao insekt.
Na tog zipa sam slozio 6 auto svirena da se najebem keve majmunima, i bilo je skoro problema. Svirene su skidale ptice, odmah srcani, a oni u zakucanim autima su skakali ne znajuci odakle mu toliko auta trubi kad krene na mene bez zmigavca.
Ipak sam odvalio s njim 450km u jednom danu veoma teskog terena ISAO NA MORE , udoban je za medalju.

Jedino za sta je taj zip bio meni odlican je, za blanjanje, lijepo na travu, gas do kraja, i ko balerina saram terenom.
Jbg moras negdje lijecit stres od voznje na cesti i slaviti pobjedu da si prezivio danasnji dan.
Meni je trosio 3-3.5l.

Nakon toga sam ga prodao i bazirao se na piaggio 50 karb agregatu. Ovo je vec normala, pokusao smanjiti potrosnju i dobio 3.5l pod uvjetom da ne dodajem gas do kraja. To mi je dopizdilo brzo pa sam nataknuo ZX gore i dobio 5l sto me je nerviralo, nesto je se skinulo pa je 4.5 bio konacan rezultat.

I u medjuvremenu mi uletava purejet, nisam nikad gubio nadu da je to ono kako drugi pricaju, iz razloga sto mi nitko nije znao obrazloziti probleme.
Ali njega sam odmah preradio na karb jer nisam imao dosta toga da bih osposobio purejeta. Sa karbom sam bio jako zadovoljan posto sam to razumio, a i pohvatao sam neke stvari oko purejeta.

Nakon toga uletava moj sadasnji primjerak runnera, gdje sam imao srece i kombinacijom dijelova uspjesno osposobio kvar. Tada sam napokon bio na konju i nasao se, medjutim nakon par stotina km stade mi pumpa.
E tad sam poceo da rovim, kopam, bunarim, i tako nabasao na gogijevu srku, gledam jbt ovaj nesto i budzi znaci bice od toga nesto. Regam se na forum i pratim sa zanimanjem, u medjuvremenu kako nesto saznam pitam i gogija medjutim kako to inace biva, covjek meni fino objasni, ali opet nisam 100% shvatio jer fali osobno iskustvo, pa opet, pa onda jos malo pratis kako sta, zasto i onda stvari krenu sjedati, sve brze kako sam neprekidno u tome. Znam da bi dugo nije bilo jasno koliki je realan tlak na pumpi, gogy meni kaze dobro, ali meni nije bilo jasno kako on zbraja tlakove, odnosno gdje. E kad je konacno sjelo da PJ zna i zbrajati, znaci on samo zbraja ustede, a karb oduzima pare iz novcanika i dijeli ih sa rasturenim dijelovima, onda mi je ta matematika postala veoma draga!


Da se razumijemo, nemojte podcjenjivati Gogija jer ovo sta je on odradio ja mu skidam kapu, to je veoma tezak put i karb je kamilica, POGOTOVO kad imas samo svoj skuter bez rezervnih dijelova, to je onda nemoguce sloziti, osim ako imas zivce, volju i treba poznavati sve.
Ja sam ih nauzimao jer je bilo takvo vrijeme, ljudi su pogubili zivce i pare sa neuspjesnim popravcima, neadekvatnim majstorima za ovaj agregat i na koncu ga sretno utopili jednoj budali koja ih je svjesno uzimala, a to bih mogao biti ja.
Kad imas lager, sve je puno lakse i brze, tako da treba shvatiti da je mnogo teze kad si sam.

Navesti cu samo primjer, imas Purejet skuter, nakon uspjesne dijagnoze kvara, koja zna biti malo zajebana (toliko da prodas skuter), dolazis do zakljucka da treba promjeniti recimo air kompresor.
Ti nemas drugog, nov tesko da dolazi u obzir jer je oko 130€, i trazis polovan. Nadjes ga 200km od sebe, zoves covjeka jel to taj, jel dobar.
- Ma sve za 10 kaze on.
Koliko para?
- 60€ plus dostava
Jel sve u redu sa njim?
- Jest, bio na motoru dok nije "crkla dizna"
U redu uzimam.

Dodje kompresor, ti sav sretan i sa osmjehom slijedi pazljiva montaza uz prethodno ciscenje dosjeda i podmazivanje kompresora.
Palis skuter, NISTA.
palis, palis palis, jedva da se javi i poslje toga nikako.

E sad je zalio svijecicu i ona je CRKLA, ode oko 10€ za pocetak.

ALI STA DALJE?

Jedan od scenarija (opet treba pravilna dijagnostika) koji moze biti je sljedeci:

Rastavljanjem kompresora se utvrdilo da je ostao bez podmazivanja, klip, karike, cilindar imaju riseve.
Kompresor vise ne moze nabiti 5 bara!!!

Zoves ljut covjeka, sta si mi ovo prodao??
- Pa kompresor je ispravan, meni je "injektor crkao"
Ti se lomis da mu objasnis, a on ce:
- Meni je majstor rekao da je kompresor "ispravan" i povrat me ne zanima.


I sta sad, 10€ je svijecica + 60€ kompresor + 5€ dostava.


Dalje zakljucite sami kako to islo...


Nije lako uci u taj svijet, ali nije niti nemoguce. Ulaznica moze biti skupa, jeftina ili profitabilna.

Edited by dajteh, 17 November 2015 - 11:38.


#4563 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 November 2015 - 12:30

Lepo si to sve objasnio, i upravo je tako. Nedostatak kvalitetnih i proverenih delova je osnovni problem, pa se sa ogromnim rizikom treba suočiti kad se nešto kupuje polovno. Da bar ima novih delova po razumnim cenama, al nema, mislim da je tu Pia grupacija napravila veliku grešku, pa je zbog takve politike cena PureJet ne svojom krivicom dobio epitet "beži od toga". Da je kojim slučajem bilo suprotno, danas bi PJet bio uvažen i veoma popularan na tržištu, i verovatno bi se proizvodnja povećala, kao i sama prodaja.
Drugi problem je nedostatak mreže servisa koji mogu kvalitetno izvršiti servisiranje-popravku PJ-a, naravno za razumnu sumu, pa su mnogi nadrimajstori brljavili po PJtu ko pijan po piz*i, uzeli pare ne obavivši posao, pa je ishod bio neminovan, vlasnik poludi, ispljuje ga i proda u bescenje samo da ga ne vidi očima. A sve je tako jednostavno ako se poznaje materija, no do toga se mora doći upornošću, voljom i radom, naravno sa odlučnošću da se istraje u proučavanju tog agregata. I ne samo alatom, kad pogledam samo koliko sam sati, dana, meseci proveo na kompu tražeći sve što je vezano za PJet/Ditech/TSDI, skupljao dokumentaciju, slike, sheme, cele večeri provodio veslajući po HGT i aprilia forumu nebi li saznao ono što me zanima.
Sada kad se osvrnem na početak mog druženja sa PJetom, i kad pročitam prve postove u mojoj temi, dođe mi da se sam sebi smejem, kakve sam gluposti pisao, pitao i radio. Naravno, lako je sad biti pametan iz ove perspektive.

No konačno, sav taj trud oko studiranja PJeta doveo je do stepenice više, tuningu. Kad se nauči teorija, pa se tome pridruže iskustva iz prakse, nekako se čovek odluči da ide dalje, korak po korak, tražeći gde je granica ovom tipu agregata, koliko se još može izvući snage iz njega a da se ne naruši trajnost i upotrebljivost u svakodnevnoj eksploataciji, uz, naravno, pristojno nisku potrošnju goriva i ulja. Konačno, nije poenta od PJeta praviti trkalicu koja će se mesečno voziti 50tak ili 100 km samo za malo iživljavanja, već iskoristiti njegov potencijal i tehnologiju ubrizgavanja tako da se dobiju pristojne performanse al da je i dalje onaj pitomi gradski skuter koji je spreman u svakom momentu da pokaže zube, vuk u jagnjećoj koži.

To je moj cilj, zato sve ovo i radim. Pokušavam da se ugledam na ove iz HGTa, ako mogu oni, mogu i ja, naravno, ograničen sam i finansijski i logistički, neke komponente koje oni proizvode su meni preko potrebne ali isto tako nedostupne, pa je jedino moguće rešenje home made, na balkanski način. Sreća je moja što imam vas, drugare sa foruma, uvek se nešto pametno može saznati, a posebno moram da se zahvalim Mariu što me podržava, pomaže i na neki način podstrehuje na dalji rad, troši svoje vreme na analize portmapa, turpijanje u x varijanti... da nema toga, zapeo bi na Malossi base 70 ili bi možda stisnuo zube pa puko neke ozbiljne pare na kvalitetnu alunikasil termogrupu, pa šta mi bog da, možda radi a možda i bačene pare.
Šteta je samo što se ova saznanja u vezi PJeta neće iskoristiti u punoj meri, tj malo je njih na putu, bar ovde kod nas, pa će malo njih, koji imaju uopšte volju za tuningom PJeta imati koristi od ovih silnih pisanija. Al nema veze, meni je bitno, i forum je bogatiji za jednu ovakvu materiju, ja hoću da dotaknem nebo sa njim, baš da pokažem i dokažem da može ajnšpric cvaja itekako da postigne mnogo više od onoga što je fabrika upakovala.

#4564 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 17 November 2015 - 13:37

ovakvi regleri su na 4t skuterima 125-250 karb verzijama motora..od 2004.g na dalje,prije njih su bili ovakvi o koima dajteg prica,manje kuciste sa tanjim perima,pravokutno..

ma nemoj nikakve karbove ni probavat gore,ovo je pj i nek bude pj,ako nist drugo iz inata ga slozi,tak obicno ja radim kad sam bez volje pa popizdim hahaha..nemoj dat da te jebe neki skuter tu sad :D

Edited by steeef, 17 November 2015 - 13:40.


#4565 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 November 2015 - 14:16

View Poststeeef, on 17 November 2015 - 13:37, said:

ovakvi regleri su na 4t skuterima 125-250 karb verzijama motora..od 2004.g na dalje,prije njih su bili ovakvi o koima dajteg prica,manje kuciste sa tanjim perima,pravokutno..

ma nemoj nikakve karbove ni probavat gore,ovo je pj i nek bude pj,ako nist drugo iz inata ga slozi,tak obicno ja radim kad sam bez volje pa popizdim hahaha..nemoj dat da te jebe neki skuter tu sad :D
Ma ne prelazim ja na karb, ono sam rekao samo kao uporedni test, kako bi ista termogrupa išla sa karbom a kako sa ubrizgavanjem. Tako vidim gde sam, jel treba još nešto doraditi na ajnšpricu ili ne.

#4566 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 November 2015 - 16:48

Ovo je taj drugi regler
Posted Image


Posted Image



#4567 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 09 December 2015 - 01:39

Opet sam utukao pare, a rekao sam sebi da je bilo dosta većih investicija. Ali ovo je moralo, Polini 3G race podešavajuće kvačilo i novo zvono Naraku vent. Prosto nemam živaca više bakćati se sa menjanjem opruga na ovom Stage6 kvačilu da bi ga ubo precizno, iako odlično grize i ne proklizava. Kvačilo je kupljeno novo ove sezone i nije pošteno prešlo ni 500-600km.
Kad stignu delovi sa RP počinje šerafanje, pa ću onda rešiti i struju.

Attached File  s6.jpg   440.17K   17 downloads

#4568 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 09 December 2015 - 03:07

Odlican izbor! :0takoje: I sam mjerkam to kvacilo vec dugo vremena, a nikako pare da skupim...Kakvi su utisci za zvono?

#4569 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 09 December 2015 - 09:10

View PostLauda, on 09 December 2015 - 03:07, said:

Odlican izbor! :0takoje: I sam mjerkam to kvacilo vec dugo vremena, a nikako pare da skupim...Kakvi su utisci za zvono?
Na oko prema slici odlično, videćemo kad stigne, nadam se da je ok, al pošto ga pola sezone nije bilo na lageru na RPu znači da se odlično prodaje.

#4570 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 09 December 2015 - 10:14

Gogy mijenja dijelove ko da vozi high end :D

Salim se, i mene je iznerviralo to stage 6 kvacilo, kao da rucni sat rastavljam, sreca da sam ga ubo iz drugog pokusaja, i sto je dobar setup bio.

U polini ne sumnjam, a za naraku ce vrijeme pokazati.

#4571 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 09 December 2015 - 10:18

View Postdajteh, on 09 December 2015 - 10:14, said:

Gogy mijenja dijelove ko da vozi high end :D

Salim se, i mene je iznerviralo to stage 6 kvacilo, kao da rucni sat rastavljam, sreca da sam ga ubo iz drugog pokusaja, i sto je dobar setup bio.

U polini ne sumnjam, a za naraku ce vrijeme pokazati.
Nebi se toliko prodavalo da ne valja. Uvek prvo Naraku nestane sa lagera RPa, to pratim već neko vreme i jedva sam sad ulovio da ga ima.

#4572 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 09 December 2015 - 10:49

Ma samo napred, sto se tice 3g kvacila, sasvim je kvalitetno odradjeno, ima nekih minornih mana (ugao postavljanja oprugica, nemogucnost podesavanja dok se ne skine zvono) ali je kvalitet sklopa i ferodnih povrsina odlican, pogotovu za te pare. Kod zvona nema puno razmisljanja, "r vent" je napravljen cnc masinom, znaci da su odstupanja minimalna a to je najbitnija stavka. Znaci nema zime :)

#4573 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 09 December 2015 - 10:57

View PostAcaPostar, on 09 December 2015 - 10:49, said:

Ma samo napred, sto se tice 3g kvacila, sasvim je kvalitetno odradjeno, ima nekih minornih mana (ugao postavljanja oprugica, nemogucnost podesavanja dok se ne skine zvono) ali je kvalitet sklopa i ferodnih povrsina odlican, pogotovu za te pare. Kod zvona nema puno razmisljanja, "r vent" je napravljen cnc masinom, znaci da su odstupanja minimalna a to je najbitnija stavka. Znaci nema zime :)
:0takoje:

#4574 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 09 December 2015 - 11:04

Sve mi se cini da ce ovaj projekat opet da ozivi i da nema nista od prodaje aprilije. Sad preko zime apsolutno svaki detalj sredi kad krene sezona samo da ustelujes i udrrii po gasu.

#4575 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 09 December 2015 - 11:18

View Postbojan681, on 09 December 2015 - 11:04, said:

Sve mi se cini da ce ovaj projekat opet da ozivi i da nema nista od prodaje aprilije. Sad preko zime apsolutno svaki detalj sredi kad krene sezona samo da ustelujes i udrrii po gasu.
Ti si stvarno verovao da ce je prodati? :)
Ja ne verujem. Skuplja gogy polako sredstva za nexusa za krstarenje, a ovo je ljubav, to se ne prodaje! :)

#4576 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 09 December 2015 - 11:26

View PostAcaPostar, on 09 December 2015 - 11:18, said:

Ti si stvarno verovao da ce je prodati? :)
Ja ne verujem. Skuplja gogy polako sredstva za nexusa za krstarenje, a ovo je ljubav, to se ne prodaje! :)
Heh, Aco, svaka ti čast, čitaš mi misli. Nedam SRku, pa bio Nexus il ne bio, cvaja je ljubav za sva vremena i ostaje.

#4577 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 09 December 2015 - 12:12

O ovom zvonu pričam. Dobro je to što je perforiran po frikcionim površinama pa ću možda uspeti štelovat polinija bez skidanja zvona.


Kupplungsglocke Naraku R-Vent 107mm für PiaggioPosted Image
Evo i par komentara onih koji su ga pazarili na RPu u Nemačkoj (google prevod sa nemačkog)

Vrlo dobro je dio sagrađen. Prenos sada radi puno tiše, manje vibracija, glatki prijenos snage.

Koristimo ovaj deo u našim Race skuterima i jako smo sretni .... nema distorzije, nema promena boje i dobro angažman moguće ..... kvačilo obloge imaju znatno manje trošenje nego sa serijskim zvonom .....

Vrlo dobra je spojke korpa. Osećate uspeh u prvim metrima tokom probne vožnje.
Kvalitet "s vrha najviše police"....


...a švabe su baš picajzle. Nadam se da jeste tako. Videćemo iz prve ruke kad stigne.

#4578 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 09 December 2015 - 12:32

A ja sam se presao, ono v2 je komplet cnc, ovde je cini mi se samo srce, a ove perforacije su samo na spoljnom ojacanju, radi balansa, nije skroz probuseno. Kako god, odlicno zvono za malo para, termicki svakako bolje od serijskog.

Imbusi za stelovanje dodju tacno na ivicu zvona, ali i ne vide se podeoci za stelovanje dok se kvacilo ne svuce, tako da nema nista od stele bez skidanja zvona..

#4579 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 09 December 2015 - 12:39

Aco koliko sam ga ja zagledao iz više slika i uglova, rupe su skroz probušene. Pogledaj na ovoj slici u otvor za hlađenje iznad štampe "com." vidi se rupa.

Evo ovde se bolje vidi.

Posted Image

#4580 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 09 December 2015 - 12:47

O da, sad se lepo vidi :)
Mene su iz prve privukle ove skrge za hladjenje, koje se ovde jos lepse vide a i cena naravno!





7 user(s) are reading this topic

0 members, 7 guests, 0 anonymous users