

#4741
Posted 20 March 2016 - 08:35
Ja bi stavio diht mase sve jedno cak i ako sve savrseno naleze i ne pusta, cisto da budes siguran, a sledeci put ako budes cackao nesto oko kucista mozes i baciti gumicu pa stavis odma novu i ponovis postupak diht masom..
#4742
Posted 20 March 2016 - 10:01
Onda sam jedan novi set poslao steefu i tebi. I kasnije sam ugradio jednu na ditecha radi poso bez greske.
E bas sam razocaran, eto nadomak si rjesenja problema i sad treba lupati glavu gdje sta i kako.
Znas sta me cudi, da ti cure tolike gumice, malo mi ih je mnogo, ali sto je tu je.
Da li si nauljio gumice sa 2T uljem prilikom montaze?
Pokusaj ovu malo kuvati u toplijoj vodi, da se prokusa malo rasiriti, i onda je stisni i probaj.
Ajde daj joj jos jednu sansu, ako to ne bude naci cu ti ja u steku original dobru, jbg bolje i vise ne mogu kad tvoji gremlini cekaju prije postanskog sanducica da batale sta treba da stigne

#4743
Posted 20 March 2016 - 10:12
#4744
Posted 20 March 2016 - 10:18

Ali opet kako da i ova pusta nikako ne mogu da se pomirim, zato sto sam jos onako odmjeravao koja mi se cini kao najbolja, najsavrsenija, nju sam ti birao posto je visi pritisak u pitanju, i to me jos vise muci. Iako razlika nema, vise subjektivno.
Ali obavezno je moras podmazati! Jel dizna sjeda bas do kraja u kuciste, onako iz prve bez jacih natezanja?
Ako imas volje pogledaj one linkove sto sam kacio sa O ring ponudom, mislim da je bilo od boscha bas ta na vrhu dizne.
Sa diht masom nisam probavao, riskantno mi je da se nebi otkinuo komadic slucajno, pa eto zacepljene dizne, opipljivo mi je za ovaj posao.
#4745
Posted 20 March 2016 - 10:36
Rešio sam da napravim fitinge sa crevom pa da testiram pomoću kompresora koji inače nabija 8 bara u rezervar, zablindiram regulator pritiska i povratni vod, pa kao test bloka motora, pustim 8 bara u kućište sa diznom i pratim dali pada pritisak, a mogu sipati i malo vode oko izlaza dizne pa bi se u slučaju curenja pojavili mehurići. Mislim da je to elegantniji način nego na mašini sa AC pumpom i benzinom.
#4746
Posted 20 March 2016 - 12:00
kad se vraca oce se i ostetit pa opet ne drzi..
#4747
Posted 20 March 2016 - 12:07
#4748
#4749
Posted 20 March 2016 - 13:07
#4750
Posted 20 March 2016 - 13:10
steeef, on 20 March 2016 - 12:00, said:
kad se vraca oce se i ostetit pa opet ne drzi..

#4751
Posted 20 March 2016 - 13:18
nikad nisu propišale gumice ako nije vađen injektor,a i nema potrebe za vađenjem..
radil sam i ditecha iz 2002g koi ima an sebi skoro 40 000kn,a teran je kud god se stiglo,nema jedne čitave plastike na sebi,raspadaju se putem ali ni injektori ni pumpa nisu mjenjani..niti su propišale gumice.
#4752
Posted 20 March 2016 - 13:24
#4753
Posted 21 March 2016 - 20:44
#4754
Posted 21 March 2016 - 22:11
#4755
Posted 22 March 2016 - 00:23

Sad treba pribaviti neku single point benzinsku diznu na 12v 1,5Ohm pa je ugraditi u onu S6 metalnu prirubnicu koja mi stoji, pritisak je dovoljan oko 2,5 bara mada se uvek može podešavati + - i konačno air kompresor bi dobio otkaz kao tehnološki višak. E u toj varijanti već može da upadne HPC radilica i neki ozbiljniji midrace kit, naravno, i dalje je ograničenje magnet, ne postoji inner rotor za PJ. Još jedna bitna stavka, rezona u toj varijanti već dobija na značaju.
#4756
Posted 22 March 2016 - 10:44
Onda ce moci i obicna glava da ide koja koristi normalnu svecicu.
#4757
Posted 22 March 2016 - 12:03
#4758
Posted 22 March 2016 - 13:36
Hocu sloziti rucni ventil za ispust, znaci pritisak iz cjedikjke bi bio prisutan u crijevu od dna cjediljke do ventila
#4759
Posted 22 March 2016 - 14:12
dajteh, on 22 March 2016 - 13:36, said:
Hocu sloziti rucni ventil za ispust, znaci pritisak iz cjedikjke bi bio prisutan u crijevu od dna cjediljke do ventila
Da ti budem iskren, i ja sam o tome razmišljao, nepristupačan mi je lončić i ventil pa mi je padalo na pamet da prepravim na neki elektroventil na dugme gde mogu u toku vožnje da istresem "slince" iz lončeta, pa dok se u trku mašina još vrti brzo bi opet nagurala pritisak. Jedino što mi je izgledalo kao moguće rešenje je da postojeći ventil zaglavim u otvorenom stanju pa da sa njega sprovedem crevo do elektro ventila. Ali pošto sam još uvek u problemu sa ubrizgavanjem, taj projekat je ostao u zapećku do daljnjeg.
#4760
Posted 22 March 2016 - 14:16
13 user(s) are reading this topic
0 members, 13 guests, 0 anonymous users