

#4841
Posted 23 June 2016 - 10:38
Od svih moram da izdvojim jedan detalj koji mi je zapao za oko, a to ranije nikad nisam imao: Tokom vožnje na pola ili punim gasom, primećujem variranje pritiska na manometru na tabli, u jednom momentu mašina vuče sasvim prihvatljivo iako je pritisak standardan sa stock regulatorom, znači oko 7,5 bara, i onda u jednom momentu, na pravcu pod punim gasom iznenada opadnu malo obrtaji, bukvalno kao da sam malo popustio gas, a nisam, pogledam u manometar i imam šta da vidim, pokazuje preko 8 bara. Nije to do regulatora, da jeste, mašina bi podivljala a ne smanjila obrtaje, kao što je radila sa onim prerađenim regulatorom na štelovanje, ovde je obrnuto, pada snaga.
Zabrinut novim dešavanjem, sednem, uz kaficu, pa upalim veliki mozak na turbo, analiziram sve moguće varijante zašto bi se to dešavalo... i konačno dođem do jedinog mogućeg uzroka, AIR dizne. Da pojasnim: air kompresor napumpava pritisak vazduha bukvalno za svaki ciklus ubrizgavanja pojedinačno, a Air dizna ga prazni-oslobađa u svakom ciklusu ubrizgavanjem smese benzina i vazduha iz benz. dizne i air kompresora. Ako izostane poneki ciklus ubrizgavanja, prethodnim ciklusom se zadržava nepotrošen vazduh pod pritiskom, a znamo da taj vazduh deluje i na regulator pritiska kontrirajući na membranu i tako podiže pritisak. Ne postoji drugi način da mi radni pritisak skoči skoro za 1 bar osim da Air dizna omaši po koji ciklus. Razlog prekida rada air dizne može biti električne ili mehaničke prirode, u mom slučaju sumnjam na električni. Loš spoj konektora i dizne, ili loš spoj na nekom drugom štekeru..
Postoji mogućnost i mehaničkog tipa, tj zapinjanja kotve ventila unutar air dizne, ali sumnjam da je to u pitanju. Uskoro ću imati i jednu donorsku air diznu sa SR2 koja mi deluje potpuno korektno, pa ću probati sa njom.
#4842
Posted 23 June 2016 - 11:42
A uticnica zelene dizne je vise izlozena vibracijama posto plava ima sikonsku gumicu i bolji polozaj.
Sto se tice spojeva, najcesce je to spoj sa osiguracima i tu bude svakakvih prekida.
#4843
Posted 23 June 2016 - 13:13
Imam ponudu za novu instalaciju kompletnu 30e al nedaju mi se pare za to, gde je još sav posao oko zamene...
#4844
Posted 23 June 2016 - 13:19
Onaj od temperature je nebitan, moze i bez njega, moze i bez tpsa.
#4845
Posted 23 June 2016 - 13:26
#4846
Posted 23 June 2016 - 13:33
Ali imas na ebayu za 12USD nov koji daje 4.5 bara sto je idealno bez malossi elektronike. Toliko isporucuje polini.
#4847
Posted 23 June 2016 - 14:19
Nebih skidao Malossi elektroniku, samo malo još da dignem pritisak i to mi je taman.
#4848
Posted 23 June 2016 - 15:15
Ja se vise ne vracam na malossi elektroniku, samo mi sranja radi, ovo je vec druga kojoj probija napon na masu pa mi izbaci jedno 8V i onda ne mogu kontakt iskljuciti.
#4849
Posted 23 June 2016 - 17:08
#4850
Posted 23 June 2016 - 17:41
Prva malossi elektronika mi je tako izgorila, a ova se neda, ali ponekad radi taj prblem. Resetiram preko osiguraca.
#4851
Posted 23 June 2016 - 23:58
#4852
Posted 24 June 2016 - 07:37
Ostane mi raditi pumpa goriva, onako jedva, sva svjetla i tako.
Nevjerojatno koji parazit, kad sam to skinuo nikad vise nista.
#4853
Posted 25 June 2016 - 09:13


U toku vožnje primetio sam malo čudno ponašanje prednjice, nekako trakcija nije na nivou, upravljanje nije onako precizno kao što je svojstveno ovoj maloj zujalici, pa sam na korlatošu malo pogledao i konstatujem da mi je prednja guma mekana. Tražio sam neki ekser ili tako nešto u gumi, jer zašto bi ispustila ali nisam ništa našao, možda ventil pušta, videćemo... ali svakako je to uzrok nepreciznosti pri upravljanju.
Pri povratku, uveče oko 21:30 situacija se promenila, mašina je opet postala mrzovoljna, mrkla noć usput, prednje svetlo na visini zadatka kao i obično, lepo osvetljava put i kratko i dugo, ali digicajger ni ne pomišlja da premaši 90kmh sa nosom u tabli, presavio sam se ko peškir ali džaba, fali čorbe, hladnije je.
Pošto sam vozio sa letnjom verzijom kacige (biciklistička), osluškivao sam zvukove i primećujem oštar metalni zvuk nalik zveketanju ali vrlo ujednačen, bez obzira dali je pun gas ili pušten pred krivinu, što mi ne liči na karike, a taj zvuk nestane u momentu skidanja kontakta, što ukazuje na zvuk air dizne, ona stalno radi, bio pun gas ili pušten pri usporavanju, benzinska ne radi kada mašina koči bez gasa, a i tada zvekeće. Sve sam bliži zaključku da je air dizna mehanički na izdisaju, ne sme da se čuje uopšte a ona zvekeće tako da nadglasava i mašinu i auspuh. Sreća pa imam donorsku sa dvojke, montiraću je kad budem menjao termogrupu, onaj PRC naturpijani.
Za sada toliko, vidimo se danas u Čoki.
#4854
Posted 25 June 2016 - 09:27
Sent from my C5503 using Tapatalk
#4855
Posted 25 June 2016 - 09:46
mora da bude sve ok ...

#4856
Posted 25 June 2016 - 12:49

#4857
Posted 26 June 2016 - 21:49

Ovako se odprilike moze opisati osecaj voznje pj faktorija

Druzili smo se malo (malo vise) na ovonedeljnom skupu u opstini Čoka, moja malenkost i gospo(aprilija)djica...
Ima jos malko nepravilnog rada na nekim sitnim otklonima, recimo prvi milimetar rucice gasa ili nekada drugi, ume da povrati ili zatroksa.. vozanje na 5 na sat izgleda kao na nekoj ozbiljnoj trkackoj babrogi, malo ides unapred malo zastuca pa bradom dodirnes korman, non stop drzim isti otklon gasa a idem napred nazad. Onaj osecaj kad znas da ispod sedista spava zver.
Kvacilo je teenutno malo rastelovano za moj ukus, Nije linerano podeseno i fali udarac, a vidi se da ima potencijal ohoho...
Desava se da ugrize, recimo na 5- 5500 pa sekundu motor ostane na tim obrtajima da bi naglo nakon toga usledilo silovito ubrzanje na 9500rpm. Kako god, oprugice su pretvrde za ovu konstalaciju, i ako sam izprve pomislo da je do centralne, medjutim koliko god je malterirao po 35+ c vrucinstini, obrtaji kroz ubrzanje ne opadaju ni za 100 obrtaja. Ili je remen ne podesen ili su ove oprugice pretvrde. Nije to toliko lose, samo malko fali linearnosti.
Agregat puni lepo, na zavrtanje rucice bez pardona vrti 9,5rpm i non stop vuce. Malo smp se vozali u koloni, malo sam odsrafljivao gas, uspeo sam da oslusnem sve sto ne cujem inace na nekom video snimku.
Prvo, trenutna postavka (cilindar i tps18mm pritisak 7,5-7,6bar) tacno daju odredjenu vrsnu snagu i to se tacno oseti na krajnjim obrtajima. Na ravnom delu puta, uz normalno uspravno sedenje, srka ide 88 po njenom cageru, a na zaleganje i 2km pravca na tabli je pisalo 99kmh. 9500 obrtaja drzi do 90kmh gde pocinju polako da skacu obrtaji, recimo da je 9700 nekih 94-95 i onda imamo situaciju da 1km/h polako raste a obrtaji opadaju, na 99kmh vrate se na 9500. Tu je kraj, toliko snage trenutno ima, znak da je variomat isterao remen do kraja, i onaj poslednji mikron.
Drugo, po mom iskustvu, definitivno fali goriva, uvece kad je zahladnelo, Mario nije uspeo da prebaci 90 po tabli. Na svako prvo paljenje, oseti se manjak goriva dok se ne ugreje... dakle, ima ovde jos prostora da ovi preraste u zmaja. Ozbiljnog zmaja.
Ja sam generalno zadovoljan trenutnim setupom, voziv i raspoloziv, veselo skakuce na svaku komandu! Samo za pozeleti!
Sent from my GT-I9192
#4858
Posted 26 June 2016 - 22:23
Naravno, već drugu sezonu vozim Dr. Pulley nosate rolnice, ja sam prezadovoljan njima, one su mi dale produženu prvu i 6tu brzinu, mada su mrvu lakše nego što bi bilo idealno ali jbg tu nema načina bilo šta menjati jer imam samo jedan komplet tih rolnica. Unutra je Malossi special remen, zelena kratka centralna sa tork slajderom sa kuglicama, i to itekako doprinosi linearnosti, bez njega mašina zapne na oko 80kmh pa tek nakon 3-4 sekunde prokine i nastavi da ubrzava, sada toga nema. Kvačilo S6 je nisko naštelovano jer se konačno namestilo prema zvonu pa bukvalno ugrize i malo ispod 5k i ne pušta ni mrvu, zato malo na startu ima zadršku dok se mašina ne razvrti preko 6k, dalje već ubrzava konstantno jer ZXR već ulazi u rezonancu, pa tako u momentu zakuca na 9+k kroz celo ubrzanje. Trebalo bi još malo nategnuti kvačilo da hvata bar na 5,5k ili 6k, e onda bi mašina preskočila onaj deo gde se nećka kako si opisao na početku. Biće to kad namontiram Polini 3G, ne pada mi na pamet da menjam više oprugice na S6 kvačilu, to je misija za samoubistvo, meni bar.
#4859
Posted 26 June 2016 - 22:59

Sent from my GT-I9192
#4860
Posted 26 June 2016 - 23:14
Položaj remena je savršen, štelovao sam platnom do ventivara da remen stoji tik iznad bolcne. Sve ostalo mi se čini prihvatljivim što se prenosa tiče, to je to i bolje nisam uspeo, možda i bi da imam barem još dva seta nosatih rolnica različie težine, u suštini mi treba 7,8g. (jbt stao mi mozak, ove sad u 7,2 ili 7,5g, nebi se setio... krečana)

5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users