

#4821
Posted 01 June 2016 - 12:27
#4822
Posted 01 June 2016 - 17:39


#4823
Posted 01 June 2016 - 18:12
Jesi to rastavio rezervnu AC pumpu?
#4824
Posted 01 June 2016 - 22:17
#4825
Posted 01 June 2016 - 23:47


nakon čega sam sastavio, tj nabio klemnice u poklopac.

Sve zajedno spojeno na spoljni terminal i testirano na 12V, radi bez trzavica uz pokušaje cimanja motora iz poklopca, logično.
Ovako izgleda NRG CPR8E izvađena posle mučenja u mašini.



Prepuna je depozita tamno braon boje, što dovodi do zaključka da, ili je previše ulja stiglo do nje, ili je to produkt lošeg sagorevanja. Uvrnuo sam NGK dvokraku, skinuo AC pumpu sa SR 2-ke, koja je očigledno dosta manje radila, pritisak je izuzetno postojan, kazaljka manometra ne mrda ispod 7,5 bara, a na momente se popne i blizu 8 bara. Mašina sada radi dosta mirnije, ali šta je još prethodilo tome...
Prvo što sam uradio je bilo da vratim moj originalni ECU. Rezultat - isto je, nemirno radi i prekida u raznim režimima rada.
Sledeće je bilo sumnja u ispravnost Malossi TC elektronike. Prespojeno direktno bez Malossi-jeve jedinice, i ostao iznenađen... mašina pali, radi na leru identično kao i sa elektronikom, ali reaguje na gas, malo mlitavo ali reaguje. Na probnoj vožnji jedva je obrtaljka dosegla 7k rpm ali je ipak išla, a dobro znamo i piše u temi da je po montaži Malossi sport kit-a bez Malossi TCa radila samo na leru i na svaki pomeraj gasa mašina se ugasila jer je nedostajalo goriva. Kako sad radi i bez Malossijeve elektronike, pitanje je.
Ako uzmem u obzir da je eliminisano curenje benzina mimo benzinske dizne kao i zamena regulatora pritiska, šta još ostaje što donosi više goriva od predviđenog? Ostaje još samo benzinska dizna, postoji mogućnost da je opruga kotve elektromagneta unutar dizne oslabila nakon tolikog maltretiranja pritiskom od preko 8 bara i produženim vremenom otvaranja.
Sreća pa mi je bog poslao SRku 2 da joj "povadim organe".
#4826
Posted 02 June 2016 - 07:24
Pitas kako moze primati gas bez nje.
Ako je regulator OK, znaci ne smije biti benzina s donje strane (u onu rupu gdje je opruga ispuses sa kompresorom i nesmije izbacovati nimalo benzina), i imas stabilan pritisak onda moze biti gumica na zelenoj dizni.
Nju provjeri tako da iscimaj sistem dok je air kompresor nabijen, tako da palis gasis pumpu vise puta pod 7.5bara, i onda skini kucisce i vidi jel mokro oko dizne. Usput pogledas i regulator. Prethodno sve posusis.
Senzor temperature daje bogatu smjesu prilikom paljenja motora, ako si nekim slucajem stavio FX mapu onda ce ti raditi 70ccm bez elektronike. Iz razloga jer ta mapa daje extra kolicinu goriva dok je motor hladan. Ali cim se zagrije smjesa ce biti toliko tanka da nece vise moci raditi.
FY odblokirana mapa takodjer daje jacu smjesu dok je motor hladan, ali je ipak slabija od FX. Ali kad se zagrije, ovdje je jaca smjesa, medjutim nedovoljna i dalje za 70ccm.
Zato ti preporucujem da si probas fiksirati senzor temp. da te varijabilne vrijednosti ne zezaju.
Znaci ubodi otpornik umjesto senzora od 125-200ohma, tu je manja kolicina goriva bez nalivanja. Na satu bi ti trebalo pokazivati preko polovice. Postoji jos jedna vrijednost sa kojom je prikazana polovica na tabli, ali to cu ti kasnije reci da se podsjetim.
Sto se tice rada u leru, kod mene radi dosta nemirno, ali radi bez ikakvih nuspojava, i preko 9000rpm imam nalivanje. Sve iz razloga sto je sveukupni pritisak 9, 9.5bara, obilato sam pretjerao znam. Izasao sam iz normalnih okvira, ali svidja mi se sto ima mnogo momenta kao niti jedan karbos i jednostavno se tako vozim, to se pogotovo osjeti u brdo.
Kod takvog pritiska u kombinaciji sa malossi elektronikom najvise svijecica trpi i zato nemirno radi. Kad uvrnem novu onda je sve ok jedno 1000km pa opet nemirno radi. Bas se vidi po digitalnom brojacu okretaja, kad je sve ok imam 1995rpm, a kad nemirno radi onda varira stalno.
Ja vjerujem da ces je sad ubosti da radi, imas nesto rezerve, imas sr2 kad nema nikoga drugog, to je obecavajuce. Medjutim, moram priznati, imas i vrlo neobican problem kakvog se bas i ne sjecam.
#4827
Posted 02 June 2016 - 08:38
#4828
Posted 02 June 2016 - 08:57

#4829
Posted 02 June 2016 - 09:29
#4830
Posted 02 June 2016 - 15:18
Kad već spominjem dvojku, sumnja na uzrok njenog dugotrajnog startovanja pala je na air kompresor, zbirni pritisak je premeren mehaničkim manometrom i na leru iznosi jedva 6 bara umesto 7,5, regulator pritiska drži malo ispod 3 bara bez prisustva vazduha, što ukazuje da je ok. Nakon gašenja mašine pritisak lagano opada na vrednost ispod 5 bara a pri startovanju jedva i veoma polako air kompresor podiže pritisak, pa tek kad dogura do 6 bara mašina sastavi, upali i tada pritisak poraste na 7 bara ali radom na leru lagano opada do 6 bara. Creva je već neko zamenio novima pa tu nema sumnje, mada i to ipak treba zasigurno proveriti. Montiraću moj air kompresor koji drži konstantno 5 bara, ako tada bude palila pravilno, problem rešen.

Jutros SRkom na posao, dosta dobro radi, ali nije to savršeno, i dalje se desi poneki štuc, naročito na nižim otklonima i obrtajima, dok na full gasu dogura na 9k i ne mrda dalje. Ali to je sa originalnim ECU-om, moraću vratiti onaj derestriktovani pa opet proba.
#4831
Posted 02 June 2016 - 15:35
A jek ti sa drugim ecuom srka manje prgava kad dodajes gas? I jel mozes gas preciznije dodavati? Ako je sve da, onda je to FX ecu.
#4832
Posted 02 June 2016 - 15:45
#4833
Posted 02 June 2016 - 16:06
Sad kad bi u voznji ugasio pa upalio kontakt, desiti ce se extra ubrizgavanje goriva, pa ako ti masina nece moci progutati onda ce pucati, a ako moze, onda ce otkidati u startu
#4834
Posted 02 June 2016 - 19:51
#4835
Posted 02 June 2016 - 21:10
Probao sam ubaciti ditech mape na ecu od PJ ali nisu kompatibilne.
#4836
Posted 02 June 2016 - 23:35
#4837
Posted 03 June 2016 - 00:00
#4838
Posted 03 June 2016 - 10:29
Još jedno zapažanje.. kada se vozi bukvalno na 1mm gasa, obrtaji dosežu preko 5k ali je u tom režimu rad prilično nestabilan, to mi se odavno dešava a nisam imao ideju šta je razlog, čak i sa standardnim pritiskom 7,5 bara. Na minimalno dodavanje gasa preko ovoga, mašina se stabilizuje i radi korektno. Moj zaključak je da joj nedostaje vazduha na minimalnom otklonu gde ECU konstatuje promenu položaja gasa i tada produži tajming ubrizgavanja a količina vazduha je zanemarivo veća nego na leru pa to dovodi do prebogate smese, samim tim i trokiranja. Rešenje je probušiti jednu rupu u leptiru TPSa oko 3mm za probu, ako ne da rezultat uvek je mogu zalemiti pošto je leptir mesingan.
#4839
Posted 03 June 2016 - 10:35

A sto se tice TPSa, jesi li skidao ono malo materijala ispod leptira nakon razbusisivanja do njega? Ja sam turpijom izjednacio sa razbusenih 20mm, tako da nema uskog grla.
#4840
Posted 03 June 2016 - 10:56
13 user(s) are reading this topic
0 members, 13 guests, 0 anonymous users