

#4681
Posted 27 January 2016 - 19:27
To je moje mišljenje, rezona traži malo više goriva nego SC08 ili stock auspuh. Zato nam naliva svećicu na nižim obrtajima tj van rezonance, prebogata smesa, koja izaziva i troksanje. Najbolje bi bilo kad bi mogli ostaviti stock količinu benzina van rezonance a povećati u rezonanci. Jedino neki ECU za autogas bi tu mogao pomoći umesto Malossi elektronike.
#4682
Posted 27 January 2016 - 19:50

Za autogas je moguce, posto decki rade i programiranja ecua, medjutim sumnjam da bi se isplatilo.
Malo je problem kod PJ pumpa goriva koja ima mali protok sto moze predstavljati ogranicavajuci faktor u isporuci benzina, ali "nagovoriti ecu" nek zapocne malo ranije ubrizgavanje mozda bi doneslo neke interesantne rezultate ili fail.
U tebe je izduv podignut za 1mm? Sad si se vec navikao, a jesi imao vise prostora za podici pritisak nakon toga?
Inace moj 70ccm agregat nema troksanja, radi za medalju. Od kajle sam odustao, kad sam vidio kako przi svijecicu, a sa dodavanjem goriva dolazi to nestabilnog rada, onda sam odustao.
Edited by dajteh, 27 January 2016 - 19:53.
#4683
Posted 27 January 2016 - 20:07
Što se tiče ECU od autogasa nisam mislio da menjam momenat ubrizgavanja već da taj okida dizne tj benzinsku diznu. Tako bih mogao podesiti manje goriva do npr 6k rpm a preko toga doziram tajming po volji bez diranja pritiska.
#4684
Posted 13 February 2016 - 01:55

A evo ti i jedan jako dobar servisni manual za air diznu, trebati ce ti sigurno, uz literaturu se ipak lakse i sa voljom gura, a pogotovo kada imas jasno definirane metode.
Posto je air dizna od iznimne vaznosti za rad PJ agregata ovdje ces vjerujem naci i neke nove stvari, osim mjerenja otpora dizne imas definirane vrijednosti prema metalnom kucistu, zatim pomak vertikalnog dijela osovine koji nigdje jos nije definiran!!(ako nista drugo daje na znanje da se moze izmjeriti), kako ocistiti rasprsivac, provjera ispravnosti propustanja dizne.
http://www.marinemec...ctortesting.PDF
Uspio sam i izbunariti malu gumicu benziske dizne
http://injector-reha...sch-O-Ring.html
http://www.aliexpres...2491824211.html
I veliku
http://injector-reha...ler-O-Ring.html
http://www.alibaba.c...0262996371.html
Komplet
http://www.ebay.com/...A-/131390807535
I ovdje ces saznati gdje se jos koriste "nase" dizne
http://airinjectors....ecialtools.html
Edited by dajteh, 13 February 2016 - 02:00.
#4685
Posted 13 February 2016 - 07:27
#4686
Posted 13 February 2016 - 09:05
Mario, slazem se, mora se napraviti izvesna zaliha za dalji rad.
#4687
Posted 13 February 2016 - 09:16

#4688
Posted 13 February 2016 - 09:31

#4689
Posted 13 February 2016 - 12:22
Kojom metodom si iseckao teflon?
#4690
Posted 13 February 2016 - 12:27

#4691
Posted 13 February 2016 - 12:46

#4692
Posted 14 February 2016 - 15:12
Krecem kroz dvoriste, startuje lepo, prohladno vreme pa se kvacilo malo stislo, taman da krece na oko 5k, polecemo... do kapije. Luna i Maxx u zbunu, zadnji put su jesenas cucali pored zadnjeg tocka dok su još bili bebači, ali kad je bila ugasena, sad je za njih ovo nesto sasvim novo, drze se na propisnom odstojanju od nepoznatog objekta koji brunda.
Po izlasku na ulicu naravno odvrcem pun gas, jedva sam docekao, grabi mala lepo dok se nije popela na 9,5k i tu stala, troksa li troksa, prekida, gledam u manometar a on jedva preko 7 bara. kad pustim gas ode na 8. Koji je sad gremlin usao u air kompresor, jbmlimu sve redom? Ajd nema veze, stanem na pumpu, naspem full do cepa 6,5L Lukoilovog Ecto95, racunam da cu doliti Metabonda Megalene aditiv za sistem ubrizgavanja pa ce oktani skociti.
Vracam se kuci, manometar samara, te 7 te 8,5 bara u zavisnosti koliko sam odvrnuo gas. Ne razumem ove nove fore, ko je ovde lud? Letos je pod punim gasom lepo drzao 8 bara a sad padne skoro na 7 sto nema bas logike. Pogledao sam i mehanicki manometar na cediljki, i on pokazuje ista odstupanja. Valda se air kompresor ocedio pa mu treba malo vremena da ga ulje okupa.
Sipao sam malo vecu dozu Metabonda, nek procisti zimske gremline iz sistema ubrizgavanja, ostavio da radi jedno pola sata na leru, temperatura stoji ko zavarena na prvom podeljku posle polja C, tako stoji i u sred leta, to je ok.
Usledila je test voznja na ulici, manometar jos uvek divlja, ali cini mi se malo manje, valda ce se ustaliti. Malo bolje radi, i sto je zanimljivo, kako sad pali na cvoger po tasteru za start, uvek je verglala barem 1-2 sekunde. Vratio se u dvoriste, opet na nogare, kresnem i polako dodajem gas da vidim kada pocinje da pada pritisak. Vec na 5k kazaljka je malo ispod 8 bara, na 8k je na 7,5b a na 11k je na 7bara. To nikako ne valja, moram proveriti zadihtovanost air sistema, negde garant pusta po malo ali dovoljno da obori pritisak na visokim obrtajima kada air dizna puni cilindar maksimalno.
Kako god, srce je zaigralo sa prvim taktovima PJ cvaje, samo da vreme posluzi pa da malo uzivam na 2 tocka.
#4693
Posted 14 February 2016 - 17:56
#4694
Posted 24 February 2016 - 17:47

Ne sviđa mi se taj retro fazon, hteo sam da bude ravno bez štepova, ovako baš ne doliči jednom modernom "svemirskom" skuteru, prosto odudara. Danas sam našao vremena da ga namontiram, bilo je tu šerafanja, ima šerafa kilo sa svih strana, i dva sakrivena u ladicu, jedva sam ih odvrnuo koliko je tesno.
Kad sam konačno namontirao, odmah sam video da je sedlasti deo na pogrešnom mestu, previše nisko, trebalo je da bude gore pri vrhu a ne ispod sredine. Ajd na oko i nije tako strašno, ali čim sam seo, položaj sedenja je sada mnogo bliže volanu, što mi takođe ne odgovara, imam utisak da će mi kolena smetati pri skretanju.

Tako se i desilo, prva probna vožnja je pokazala da sam bar 10cm bliže prednjici, ali jeste mnogo udobnije. Ipak će da se vrati majstoru na korekcije, sve zajedno nije to ono što sam hteo.
#4695
Posted 24 February 2016 - 18:04

#4696
Posted 24 February 2016 - 18:11

Makar ces imati udobno sjediste za razliku od betona, kada nadjes pravi polozaj sjedenja.
#4697
Posted 24 February 2016 - 18:38
#4698
Posted 24 February 2016 - 19:51
#4699
Posted 24 February 2016 - 19:57
dajteh, on 24 February 2016 - 19:51, said:

Secam se kada sam probao apriliju kod gogya, dosta je visoka pozicija sedenja i podnice su relativno visoke, ne bas kao u aeroxa ali dovoljno da ako se micnes malo napred, kolena nemaju gde. Pritom, za razliku od sr2 gde i postoji mali uspon prednjeg sedista, ovde na sr3 je ravno i klizi. A gogy je bio u pravu da je njegovo sediste nenormalno tvrdo, tu razliku smo utvrdili na skupu u Sremskoj Mitrovici kada smo probali srku karb 2010godiste od kolege Zaxx-a.
#4700
Posted 24 February 2016 - 20:42
Džaba sve dobre karakteristike, performanse, ciklistika.. kad je sedište ko daska, ravno i tvrdo. Zato moram to da rešim da bude savršeno za sedenje, i pozicija i udobnost. Ajd prvi mačići se u vodu bacaju, sledeći put će majstor prvo predamnom iskrojiti sunđer da ja vidim i istestiram pre navlake, može se to lako uraditi, sad sam skontao da ladica u sedištu nije fiksirana za nosač na šarkama već za samo sedište, tako mogu na brzinu skinuti sedište, pa kad ga prekroji prišrafim bez ladice i probam, pa kad to bude to, onda završni radovi, presvlaka od skaja. Sve mora biti savršeno. Još kad bih ga mogao malo spustiti, bar koji cm... ili da stanjim mnogo više taj fabrički sunđer i nabacim deblji mekani, možda bi to bilo pravo rešenje...
11 user(s) are reading this topic
0 members, 11 guests, 0 anonymous users