

#4721
Posted 10 March 2016 - 08:35
#4722
Posted 13 March 2016 - 23:26
Štampano je na providnoj foliji.

Razlog zašto nisam još uvek ništa zalepio, a baš sam bio zagrejan da ulepšam konačno moju SRku po svom ukusu je da ne baksuziram, a evo i zašto. SRka je naprasno podilkanila, prošle nedelje sam je malo provozao jer je bio lep dan i radila je relativno dobro, danas sa svežim 95 oktana punim tankom radi ovako:
Katastrofa, nevoziva je apsolutno, pritisak je ok, vidi se na manometru na tabli, kad je polutopla teško pali, hladna upali nekako i zalaufava se sama na leru od 2 do 3000rpm, a kad je na radnoj temperaturi lakše upali ali puca ko na frontu.
#4723
Posted 14 March 2016 - 00:07
Paljenje problem?
#4724
Posted 14 March 2016 - 00:31

Ispustio sam emulziju iz lončeta watertrapa ali se ništa nije promenilo. Možda je i NGK CPR8E na izdisaju, probaću prvo svećicu zameniti.
#4725
Posted 14 March 2016 - 08:05
Pa da nema vode u benzinu? To bi bili simptomi pojave vode u benzinu bas kao kod tebe...pucanje, trokiranje.
Kontam da paljenje, svjecica ili neko crijevo ne moze bas preko noci od mirovanja riknuti?
Jel teska procedura da se na PJ ispusti komplet gorivo iz rezervoara? Mozda je lakse krenuti od toga da se ukloni sumnja.
#4726
Posted 14 March 2016 - 08:42
Ići ću prvo ono što mogu pre toga zameniti, svećicu i creva mada mi je pritisak ok, paljenje nema šta da se pokvari osim da crkne bobina ili kapica, svećica. Sva pamet paljenja je u ECU. Možda bi mogao i ECU izresetovati skidanjem sa napona, i eventualno ponovo setovati TPS. Ko zna, možda mi ovaj odblokirani ECU povremeno podilkani, skriveni gremlin.
#4727
Posted 14 March 2016 - 10:24
Dalje ne znam sta bi pravilo ovakav problem.
#4729
Posted 18 March 2016 - 21:08
#4730
Posted 18 March 2016 - 21:25
#4731
Posted 18 March 2016 - 22:09
#4732
Posted 19 March 2016 - 23:01
Krenuo sam prvo od svećice. Izvadio sam NGK CPR8E (nisam je slikao, zaboravio..) al nema veze, mokra kao da je pobegla iz rezervara. Naliva li naliva... ok ajd stavljam BRISK četvorokraku, pokušaj starta, upali i nakon par sekundi se ugasi. Na ponovni pokušaj opet ne pali. E sad je već ozbiljno, nadao sam se da je do svećice, a nije.
Pade mi na pamet da zaverglam bez svećice i sa odštekanom benzinskom diznom, i imam šta da vidim, poliva iz rupe od svećice ko KARCHER. Otkud sad gorivo kad je benzinska dizna otkačena. Zaverglam još par puta, pomislio sam da je dobrano presisala, ali obilna magla smese i dalje ne jenjava. Eh, pomislio sam da je benzinska dizna ispustila dušu pa ne zatvara mehanički. Nema šta da razmišljam, kućište ubrizgavanja mora dole sa glave.


U tom zvoni telefon, Cile kao da je nanjušio akciju, pita šta radim, predpostavio je da je ovako lep dan morao da se iskoristi za akcije sa SRkom. Naravno, nije dugo potrajalo.... stigao je u radničkom odelu, pun elana..

Pre skidanja kućišta ajnšprica, ajd da pogledam WaterTrap. Ima šta da vidim, malo više od pola lončeta tečnosti, a prošle nedelje sam ga ispraznio. Odakle sad opet toliko vode? Krenem da ispuštam ponovo i konstatujem da unutra nije očekivana emulzija već nešto drugo, benzin!!

Evo i video kako to izgleda.
#4733
Posted 19 March 2016 - 23:26


Vraćam diznu u kućište, ponovo startujem AC pumpu kontaktom, pritisak se popeo na 3 bara i stao. Ok, nemam pritiska iz air kompresora pa je to ok. Ali da nebih verglao bezveze, setim se pa patent klještima stisnem crevo od povratnog voda da uštopam povrat benzina, tako će AC pumpa dizati pritisak dokle god može. I šta se desilo, na oko 7 bara i ovaj Oring procurio, ne nešto drastično ali pušta, pojavljuje se benzin oko dizne. Posumnjam na kućište pa uzmem drugo, ubacim diznu u njega i prebacim sva creva i regulator pritiska, posla pun q... al nema se kud. I opet ista priča, čim je pritisak prešao 6 bara ponovo počinje da curi. Eh, sad imam još jednu opciju, drugu benzinsku diznu, tj onu prvu, moju originalnu, ispravnu, letos sam namerno stavio ovu drugu što sam kupio da je testiram i radila je ok. Stavio sam novi Oring na drugu diznu pa opet diznu u prvo kućište, i opet isto, curi.
E tu sam završio, u tom stiže Ciletov sin sa krosericom i sveže montiranim Airsalom, uff kako ono vrti sa dell 28PHBH, opasna mašina, a i tata Cile se potrudio... i naradio.
Sledi potraga za Oringom bilo kojim samo da je približnih dimenzija, može biti i malo deblji, stisnuće se, samo da konačno više ne pušta. Kad to rešim, ide mašina dole pa PRC zamorče na test.
#4734
Posted 19 March 2016 - 23:42
Voctor reinz je po meni najkvalitetnija diht masa i ja je koristim, ako krene benzin da pusta ona automatski na tom mestu nabubri i garantovano eliminise sva curenja. Samo odmastis kuciste o stavis tackicu na prst i onda razmazes samo malo po gumici da se providi, ne stavljati mnogo..
Ja stavljam uvek malo te diht mase na sve oringove koje nabacujem, jednostavno samo tako sam 100% siguran da necu kasnije opet rasklapati masinu zbog lose odradjenog posla..
#4735
Posted 19 March 2016 - 23:58
#4736
Posted 20 March 2016 - 00:06
@Depe da znaš, posle toliko puta rastavi-sastavi sad već same spadaju čim vide da nosim garnituru imbusa.

#4737
Posted 20 March 2016 - 00:10
Koja je tvrdoca tih gumica kod tebe izrazava se u sorima ima ovde kod mene blizu u Trsteniku prave gumice po porudzbini samo nisam siguran od kojeg materijala mogu. Meni su pravili manzetne za klip pod pritiskom po mojim merama i to samo 3komada.
Edited by Depe, 20 March 2016 - 00:14.
#4738
Posted 20 March 2016 - 00:16
#4739
Posted 20 March 2016 - 00:45
http://www.mfseals.r...o-prstenova.pdf
Mozda si za ovo vec i sam naso cisto da napisem za Viton naziv je DuPont proizvod
inace se ova guma obelezava kao FKM ili FPM sto je isto kao i Viton.
Edited by Depe, 20 March 2016 - 00:51.
#4740
Posted 20 March 2016 - 02:06
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users