

#4761
Posted 22 March 2016 - 14:22
#4762
Posted 22 March 2016 - 18:57

#4763
Posted 22 March 2016 - 21:27

#4764
Posted 25 March 2016 - 01:25
Vraćeno kućište na mašinu, pospajana creva i štekeri, uvrnem Brisk četvorokraku i pustim AC pumpu da istera vazduh iz sistema, zaverglam, pritisak iz air kompresora polako raste i kresss, upalila i konačno radi lepo, glatko kao u najbolja vremena. Bacili smo kosku sa kezom na faci, dolijala je konačno. Svi parametri ok, probam da je malo turiram, prima gas munjevito, sve kako je i za očekivati... ali... radila je tako na leru nekih par minuta, kao elektromotor, sa preciznošću svojstvenim samo PJetu, kad u jednom momentu počinje štucanje, izostanak po neke detonacije, pa onda počinje opet da diže obrtaje sama na 3,5k pa spusti.. koji je sad gremlin? Već vidim staru situaciju, ovo mi ne zvuči na dobro, prekidanje je svakim momentom sve češće, na gas reaguje trokiranjem, i evo je opet, puca na auspuh. Koje razočarenje, pa nema šanse da je ova nova tesna gumica propišala za 5 minuta. Naravno ugasila se i više nije davala šansu da upali. Skinem Brisk svećku, pliva u benzinu, mokra... šta je sad? Ajd da proverim šta je sa vazduhom iz air kompresora jer je i on pao na 1,5 bara, otkačim crevo između kućišta dizni i lončeta zamke, smrdi na benzin!!!?? Kako, odakle? Ajd opet zaverglam da vidim ide li vazduh iz air kompresora i imam šta da vidim, prska benzin iz creva za vazduh koji ide iz kućišta. Dali je moguće da je pored tako tesno nabijene malo veće gumice propišao benzin? Skidanje opet kućišta, i opet poveća količina benzina izlazi iz međuprostora između dizni. Razočarenje, neverica, bes. Izvadim opet benzinsku diznu, stavim novi oring od Opela koji sam juče kupio, ali isto, na samo davanje kontakta curi gorivo iz air creva. Tu nam je pala klapna, opet je proradio onaj vokabular zabranjen za mlađe od 18g.
Vraćamo se u kuću, Cile srče ostatak već prohlađene kafe, obesili smo noseve, nemoćni pred nerešivim problemom. U jednom momentu Cile podiže glavu i poče da iznosi svoju viziju: Šta ako nas sve vreme kara bušna membrana regulatora pritiska pa odatle sav benzin prođe u prostor iza regulatora gde je suvo, tj samo vazduh iz air kompresora, pa kanalima za vazduh dopremi benzin do prostora ispred benzinske dizne, a deluje kao da curi pored gumice.
Sutra ću se pozabaviti zamenom regulatora, pa opet proba. Ako ni ovo ne urodi plodom, imam dve opcije, ili da se bacim na prepravku na indirektno ubrizgavanje u usis, ili da kapituliram sa prepravkom na karb.
#4765
Posted 25 March 2016 - 07:32
#4766
Posted 25 March 2016 - 14:51
#4767
Posted 25 March 2016 - 18:35
Posusi kuciste, ispusti regulator pritiska gdje je rupa od strane lonceta, ispusti diznu gdje je mala debela gumica, ispusi lonce.
Umjesto air kompresora spoji kucni kompresor, nadrukaj mu 6 bara, i upali pumpu da se zbroje pritisci. Drzi i dalje 6 bara, a pumpu preko kontakta pokreni jos nekoliko puta.
Dakle ne pokusavaj upaliti motor.
Skini kuciste, izvadi regulator pazljivo da donja strana ostane suva. Ispusi rupu regulatora koja gleda u lonce, ako magli benzin onda ti je sigurno propisala, a to se vidi i u loncetu.
Kod dizne se vidi kako navire sa strane, ili ako naliva, a membrana regulatora drzi.
Kod mene na 70tki se poceo javljati problem sa nalivanjem, kako je islo sve gore ja sam smanjivao pritisak u par koraka, dok na kraju nisam ostavio štok pritisak i sada je dobro.
Medjutim moram otkriti gdje pusta, u casici nalazim jako malo benzina, regulator mi je ok, dakle mogao bi na o rignu zelene dizne malo nalivati.
Sada kad sam namontirao manometat u benziski krug, sa štok pritiskom je sve u redu, stabilan je i kada iskljucim motor.
Medjutim kad sam digao pritisak za 0.5 bara, kazaljka je pocela da opada.
Malo naliva, ali ne toliko da pravi probleme.
#4768
Posted 25 March 2016 - 23:43
Krenem da malo turiram, relativno solidno se odaziva na gas, ali mi deluje mrzovoljnije nego sinoć, i pri vraćanju na ler, drži 2000rpm uz blagu nervozu. Shvatam situaciju, sad verovatno i to malo što eventualno prođe pored gumice rezultuje neuglađenost, ali ako je sad ostalo samo da vratim Ciletovu nabildovanu gumicu, onda sam verovatno rešio problem.
Evo par fotki rastavljenog regulatora, pokušao sam ustima da proteram vazduh kroz membranu, ali mi nije uspelo, deluje kao da je membrana ok, no ne mogu ja da naduvam ni bar a kamoli 8, pa je to verovatno razlog. Kako god, mašina je radila par minuta bez promene, istim tempom, nije savršeno ali je svakako upotrebljivo.





Zagledao sam detaljno membranu, to braonkasto u dnu opruge što se vidi na slikama, i sa prednje strane kroz otvore gde ulazi benzin, morao sam skinuti sito da bi išta video kroz te malene otvore, ali nigde nisam primetio bilo kakvo oštećenje, možda je prosto postala porozna od godina, radnih sati i na kraju povišenog radnog pritiska.
Dalje, slede slike Oringova.

Ovo je originalni Oring od vitona, tek sa makro zumom se primećuju neki deformiteti, zato je puštala i u drugom kućištu sa stock regulatorom.
Slede sve 4 gumice jedna pored druge, tako se na oko mogu uvideti razlike.

S leva na desno: Ciletova 8x4mm, originalna, dajtehova pa Opelova.

Na poslednjoj slici se lepo vidi koliko je Ciletova deblja od ostalih.
#4769
Posted 26 March 2016 - 15:58
Sutra idem kod Tufa da mu maznem Mikunija 20, šta god bilo u postavci, ne zanima me, samo da se više vozim, dosta mi je, upalio mi se crveni alarm u mozgu, pišti i viče Battery empty.
Uskoro pripreme za rad na indirektnom ubrizgavanju, ovoga mi je pun q...
#4770
Posted 26 March 2016 - 17:51
#4771
Posted 26 March 2016 - 19:31
na ful gasu puca zbog spomenutog prevelikog pritiska,ali i kad plavi injektor drka,tj je narsprsuje pravilno maglu nego tu i tam ispisti gorivo u kapljicama..oce naravno i kad je pumpa losa..
#4772
Posted 26 March 2016 - 20:56
#4773
Posted 26 March 2016 - 20:59
#4774
Posted 26 March 2016 - 21:15
#4775
Posted 26 March 2016 - 21:22
Mislio sam da je 8 bar-a dovoljno uz malossi elektroniku za pun gas...
#4776
Posted 27 March 2016 - 01:01
Air dizna je ok jer je letos bila na čišćenju u ultrazvučnoj kadi, a od tada nije prešla pošteno 500km pa ne vidim razlog da sumnjam u nju... a i nemam drugu sve i da hoću da je zamenim. Vratiću ponovo SC08 da i to bude skoro stock, sa njim je uvek radila besprekorno u toku svih experimenata.
Postoji još jedna sumnja, kad sam vratio film na dešavanja sa onim prvim PRC kitom, dok je bio nov radila je ok, ali nakon kratkog vremena je takodje počela da puca i prekida bez valjanog razloga. Nakon vraćanja Malossija sve se smirilo, a PRC je dobio ozbiljne risove celom dužinom hoda klipa jer je kvalitet 0 bodova, kao da je od putera a ne od gusa. Znači da PJ ne toleriše pad kompresije, mislim da je to jedan od uzroka, a ovaj Malossi je već preživeo svašta tokom experimentisanja pa me nebi čudilo da se pohabao ili da su karike dobile po nosu. Ako ništa ne pronađem u sistemu ubrizgavanja, cilindar ide dole, mogu nabaciti novi PRC ili onaj Malossi mk2 razbušen na 47,8 a tu je i stock 50ccm u savršenom stanju.
#4777
Posted 05 April 2016 - 00:00
U jednom momentu, trknem po neki doručak SRkom, stanem pred pekaru, ugasim, pokupim klopu, ključ u bravicu, na nogarama, kontakt, pumpa zuji jedan sekund dok nisam spustio sa nogara.. i tras! Stade pumpa, ja opet kontakt skinem pa dam, ćuti pumpa, ni da se našali da zujne, a preko celog displeja ispisan SERVICE uz crvenu lampicu sa uzvičnikom. E do qrca, koji je sad jbni gremlin, ovoga do sada nije bilo. Pomislim, ako te ja budem morao gurati kući, nećeš to dočekati u komadu. Onako opasno besan, krenem da je šutnem u zadnji točak, uff boli noga... al ništa, ćuti i dalje. Iz očaja sednem na sedište, gledam u displej i izređam sve poznate psovke u glavi, da mi se narod ne smeje na ulici, pritisnem dugme anlasera iako znam da ne vredi, kad oop, proradi smrdljiva AC pumpa, pojavio se i pritisak i buum, upalila. Ko kaže da batina nije iz raja izašla. Odvrnem gas i tutanj na posao.
Posle sam kući izlistao greške u dijagnostici, krstići na 12 i 14, ostalo čisto. Pogledam u tabelu, greška fuel injectora i ac pumpe.

Ajd ok ac pumpe, al što benzinske dizne? To sam sredio, novi šteker, kulturno zalemljene žice sa termobužirima na svakoj, kao fabrički. Po šemi, benzinska i air dizna se napajaju plusom sa iste tačke, sa relea, ali air dizna nije prijavljena kao problem, minusi se završavaju u ECU-u preko Malossi elektronike. Negde u tom lancu garant imam neki loš spoj, šteker dizne, dva štekera od Malossi elektronike, šteker na ECU, plus žice u instalaciji. AC pumpa se napaja direktno sa kontakt bravice, tu dobija + a - dobija kroz ECU. Moraću da raspetljam komplet instalaciju, negde imam oštećen vod-žicu između benz. dizne i ECU, ne verujem da je u nekom štekeru jer sam ih sve već xx puta čistio kontakt sprejom pa izduvavao kompresorom, prosto bilo bi neverovatno, no ko zna, videću.
AC pumpa je izgleda na izdisaju tj elektromotor u njoj, dali su četkice već potrošene ili kontakti unutar kućišta između motorića i spoljnjeg štekera, kako god, motorić u onoj drugoj pumpi je radio ok pa imam šanse da od dve sastavim jednu valjanu. Razmišljam, ako je u vožnji motorić povremeno zastajkivao, što naravno ja ne mogu da čujem ili primetim po kazaljci manometra jer je kazaljka inače usporena pa nema kad da pokaže sitne promene pritiska, onda je to verovatno osnovni uzrok ovako čudnog ponašanja mašine, sve to prekidanje, trokiranje, pucanje na auspuh lako može biti rezultat nestabilnog rada AC pumpe. Drago mi je, ako ništa drugo, da se ovo desilo, sad bar imam neki putokaz šta dalje da radim.
Mikuni će za sada ostati na polici, a ako ovo uspešno rešim, neće mi nikad ni trebati.
#4778
Posted 06 April 2016 - 08:26
Dali se neko od vas susretao sa ovim AC pumpama?
http://www.motobikes...i_GASPUMP2.aspx
http://www.motobikes...i_GASPUMP1.aspx
Piše dole u spisku za koje je agregate, na spisku je i Pia PJ/ditech, Peugeot TSDI
Ne mogu da iskopam podatak o pritisku, pa ako je neko imao susret sa tim pumpama da radi na PJ tj da daje 10 bara, da kupujem.
Prosto, dosta mi je bacanja para, nebih da kupujem mačku u džaku.
#4779
Posted 06 April 2016 - 08:57
pritisak na tim masinama je 2.5bara..
trebas ili dobru pumpu,ili svoju probat reparirat..
#4780
Posted 06 April 2016 - 09:20
steeef, on 06 April 2016 - 08:57, said:
pritisak na tim masinama je 2.5bara..
trebas ili dobru pumpu,ili svoju probat reparirat..
10 user(s) are reading this topic
0 members, 10 guests, 0 anonymous users