aprilia SR50 Factory PureJet
goggyso
03 Jul 2013
Ja bih voleo da stari lisci skuterasi sa ovog foruma mogu da dodju i da probaju moju apriliju, i naravno da daju svoj sud uzimajuci u obzir da je serijala pa jos Pure Jet. Jel ima da je neko iz So ili okoline?
Edited by goggyso, 03 July 2013 - 00:45.
Edited by goggyso, 03 July 2013 - 00:45.
goggyso
07 Jul 2013
Bili juce motosusreti u Apatinu, mozda je bio neko od forumasa... Ja sam okacio neke fotke na fejs
Edited by goggyso, 07 July 2013 - 14:26.
Edited by goggyso, 07 July 2013 - 14:26.
goggyso
07 Jul 2013
goggyso
08 Jul 2013
Stavio novi regler, sad drži 14,2v bez problema, konačno, mada je bivši gazda stavio akumulator od 4Ah što je malo jer je fabrički 9Ah, moram i to menjati. Trenutno tražim primar i srednji zupčanik od NRG-a sa 15 ili 17 zuba na primaru, pa kad i to rešim videću rezultat, mada sam ubedjen da će aprilia sa tim ići i stotku u serijali, ako sad ide 86 sa 13z na primaru.
cvele
08 Jul 2013
goggyso, on 08 July 2013 - 16:48, said:
Stavio novi regler, sad drži 14,2v bez problema, konačno, mada je bivši gazda stavio akumulator od 4Ah što je malo jer je fabrički 9Ah, moram i to menjati. Trenutno tražim primar i srednji zupčanik od NRG-a sa 15 ili 17 zuba na primaru, pa kad i to rešim videću rezultat, mada sam ubedjen da će aprilia sa tim ići i stotku u serijali, ako sad ide 86 sa 13z na primaru.

goggyso
09 Jul 2013
Cvele,
Razumem ja to u potpunosti, ali se vodim rezultatima mog bivšeg NRG-a, zato hoću da stavim identičan prenosni odnos, za početak, pa ću videti šta sam dobio. Ako je malac mogao da potegne 95km/h (samnom od 100kg malo teže al sa nekim lakšim je uspevalo) a gotovo da je bio serijala, osim klipa fi42, sa fabričkim 17,5 karbom i SC08 auspuhom, valda ću i na apriliji bar nešto poboljšati u odnosu na trenutno stanje. Fabrička snaga NRG mc3 i ove aprilije je identična, 4kW, a prenosni odnosi se prilično razlikuju, ne razumem zašto, moguće zbog zakonskih promena u ograničenju krajnje brzine.
Ima tu snage na obrtajima od 8-9.000 ali nije adekvatno iskorišćena. Interesantno je to što malo zastane sa snagom na 9000 i onda kad predje to nekako, oseti se nov nalet snage dok ECU ne aktivira blokadu. Verovatno je takva kriva snage auspuha. Ono "stotka" sam rekao više u šali, ali 90-95 će biti. Kada bi našao način da ugasim blokadu ECU koja je sad na 11500, mislim da bi to bilo to. Jer taman se lepo zaleti do 10.000.o/min i onda počinje lagano prekidanje. (u mestu se to vidi na 11.500o/min, tu ga skroz ugasi).
Edited by goggyso, 01 April 2015 - 15:27.
Razumem ja to u potpunosti, ali se vodim rezultatima mog bivšeg NRG-a, zato hoću da stavim identičan prenosni odnos, za početak, pa ću videti šta sam dobio. Ako je malac mogao da potegne 95km/h (samnom od 100kg malo teže al sa nekim lakšim je uspevalo) a gotovo da je bio serijala, osim klipa fi42, sa fabričkim 17,5 karbom i SC08 auspuhom, valda ću i na apriliji bar nešto poboljšati u odnosu na trenutno stanje. Fabrička snaga NRG mc3 i ove aprilije je identična, 4kW, a prenosni odnosi se prilično razlikuju, ne razumem zašto, moguće zbog zakonskih promena u ograničenju krajnje brzine.
Ima tu snage na obrtajima od 8-9.000 ali nije adekvatno iskorišćena. Interesantno je to što malo zastane sa snagom na 9000 i onda kad predje to nekako, oseti se nov nalet snage dok ECU ne aktivira blokadu. Verovatno je takva kriva snage auspuha. Ono "stotka" sam rekao više u šali, ali 90-95 će biti. Kada bi našao način da ugasim blokadu ECU koja je sad na 11500, mislim da bi to bilo to. Jer taman se lepo zaleti do 10.000.o/min i onda počinje lagano prekidanje. (u mestu se to vidi na 11.500o/min, tu ga skroz ugasi).
Edited by goggyso, 01 April 2015 - 15:27.
goggyso
09 Jul 2013
Još nešto da dodam:
Postoji zabluda da na Injection mašinama auspuh ne znači puno, da ne ponavljam tvrdnje onih koji su u to ubedjeni, ali ja sam se lično uverio u ogromnu razliku izmedju standardne (aprilijine i Piadjove) "rezone" i SC08. Neuporedivo bolje povlači sa SC08.
Postoji zabluda da na Injection mašinama auspuh ne znači puno, da ne ponavljam tvrdnje onih koji su u to ubedjeni, ali ja sam se lično uverio u ogromnu razliku izmedju standardne (aprilijine i Piadjove) "rezone" i SC08. Neuporedivo bolje povlači sa SC08.

tuningfanatic
09 Jul 2013
Normalno da bolje vuce kad ga ne gusi kao fabricki. Ja sam otvorio jedan auspuh mislim da je od SR50, zacudio sam se koliko je to zaguseno. Sve spolja izgleda kao da je protocno, a iznutra blokada do blokade; izlaz iz prigusivaca je 17mm, a unutra restriktor od 8-9mm i jos sve od cadji zapuseno.
Sto se tice blokade na 10500, zar ona nije na paljenju, kod CDI uredjaja?
Edited by tuningfanatic, 09 July 2013 - 16:34.
Sto se tice blokade na 10500, zar ona nije na paljenju, kod CDI uredjaja?
Edited by tuningfanatic, 09 July 2013 - 16:34.
mrgood
09 Jul 2013
Tako sam i ja otvarao tvornicki auspuh od mog libertya, razlika je vise nego primjetna
Grale
09 Jul 2013
Sa 13 na 15 zubi?
O 17 da ni ne pricam koliko bi to produzenje bilo,neznam dali bi skuter mogao krenuti uopce.
Imas totalno krivu predodzbu oko produljenja getribe,da je sve u njoj,onda bi svatko na serijalu stavljao sto dulju getribu.
A ne stavlja,jer u zavisnosti o snazi skutera ide u odredenom postotku dulja getriba.
A ovih 95 ili 100 necu ni komentirati jer dobro ustelan base piaggio s karbom i nekim boljim auspuhom to moze donekle dogurat,a kamoli serijala.
Ako hoces poboljsanje u performansama,ubaci gore kit,polini i malossi ga nude za i.e. masine,ali posto je to piaggio,imas vise izbora,tako da mislim da bi mhr replica isla gore bez problema,uz koristenje glave od malossi sporta,mozda cak i serijske uz neke preinake i racunanje kompr.omjera.
Naravno, malossi komp bi bio obavezan,tj.kod piaggia je to u biti samo varalica koja se prikljuci na standardni ecu.
Tek ni onda nemas potrebe produljivati prijenos,jer je piaggiov odlican do otprilike nekog midracea.
O 17 da ni ne pricam koliko bi to produzenje bilo,neznam dali bi skuter mogao krenuti uopce.
Imas totalno krivu predodzbu oko produljenja getribe,da je sve u njoj,onda bi svatko na serijalu stavljao sto dulju getribu.
A ne stavlja,jer u zavisnosti o snazi skutera ide u odredenom postotku dulja getriba.
A ovih 95 ili 100 necu ni komentirati jer dobro ustelan base piaggio s karbom i nekim boljim auspuhom to moze donekle dogurat,a kamoli serijala.
Ako hoces poboljsanje u performansama,ubaci gore kit,polini i malossi ga nude za i.e. masine,ali posto je to piaggio,imas vise izbora,tako da mislim da bi mhr replica isla gore bez problema,uz koristenje glave od malossi sporta,mozda cak i serijske uz neke preinake i racunanje kompr.omjera.
Naravno, malossi komp bi bio obavezan,tj.kod piaggia je to u biti samo varalica koja se prikljuci na standardni ecu.
Tek ni onda nemas potrebe produljivati prijenos,jer je piaggiov odlican do otprilike nekog midracea.
goggyso
10 Jul 2013
tuningfanatic, on 09 July 2013 - 16:33, said:
Normalno da bolje vuce kad ga ne gusi kao fabricki. Ja sam otvorio jedan auspuh mislim da je od SR50, zacudio sam se koliko je to zaguseno. Sve spolja izgleda kao da je protocno, a iznutra blokada do blokade; izlaz iz prigusivaca je 17mm, a unutra restriktor od 8-9mm i jos sve od cadji zapuseno.
Sto se tice blokade na 10500, zar ona nije na paljenju, kod CDI uredjaja?
Sto se tice blokade na 10500, zar ona nije na paljenju, kod CDI uredjaja?
goggyso
10 Jul 2013
Grale,
Ja samo pravim poredjenje mog bivseg Piadja NRG iz 2002god. koji je fabricki imao 15 zuba na primarnoj osovini, brojao sam kad sam menjao lezajeve u reduktoru. Prethodni vlasnik sigurno nije dirao jer su serafi poklopca reduktora bili nedirnuti. Na ovoj apriliji sa piadjovom mashinom primar je 13 zuba. To je svakako ogromna razlika, zato i hocu da to promenim. E sad, kako ce to da se pokaze na apriliji videcu, ali ako je serijala NRG onako isla sa tim prenosom, ne vidim sto nebi i aprilija. NRG je startovao neverovatno sa 6000o/min, kako god to zvucalo cudno, i ubrzanje je takodje bilo neverovatno. Bile su rolnice 5,3gr a centralna opruga kvacila neka fabricka od Frija, kupio to kvacilo komplet i stavio, ali sa plavim oprugama na kvacilu. Da to nije direktno moje iskustvo sa mojim skuterom nebih nista rekao. Kad sam sastavio i probao, toliko sam se odusevio da vise nista nisam hteo da diram. Moji prijatelji koji se bave i voze skutere su nakon probe pitali jel to kit neki stavljen, ne verujuci kako to ide. A moj prvi susret sa NRG-om je bio u Grckoj na moru (to sam opisao u prethodnoj temi) kada sam sasvim slucajno iznajmio NRG extreme, nemajuci pojma sta je to jer sam kuci vozio Falcona. Nas dvoje smo seli na njega i kad je malac poleteo mislio sam da je dole raketa. Bez problema nas je vozio sa 90km/h po Paraliji a grk ga sigurno nije tjuningovao. Mashina je bila ista (slikao sam detaljno u cudu) kao kasnije na mom NRG-u kog sam kupio nakon povratka sa mora. Nije bas tako isao odma, al uz male izmene posle jos i bolje. E onda na kraju sad je tu aprilia sa gotovo istovetnom mashinom, nije karb vec ubrizgavanje, ali termogrupa je ista, kao i varijator i kvacilo. Ali zato prenos nije, jos uvek. Kad bude, testiram pa pisem.
Ja samo pravim poredjenje mog bivseg Piadja NRG iz 2002god. koji je fabricki imao 15 zuba na primarnoj osovini, brojao sam kad sam menjao lezajeve u reduktoru. Prethodni vlasnik sigurno nije dirao jer su serafi poklopca reduktora bili nedirnuti. Na ovoj apriliji sa piadjovom mashinom primar je 13 zuba. To je svakako ogromna razlika, zato i hocu da to promenim. E sad, kako ce to da se pokaze na apriliji videcu, ali ako je serijala NRG onako isla sa tim prenosom, ne vidim sto nebi i aprilija. NRG je startovao neverovatno sa 6000o/min, kako god to zvucalo cudno, i ubrzanje je takodje bilo neverovatno. Bile su rolnice 5,3gr a centralna opruga kvacila neka fabricka od Frija, kupio to kvacilo komplet i stavio, ali sa plavim oprugama na kvacilu. Da to nije direktno moje iskustvo sa mojim skuterom nebih nista rekao. Kad sam sastavio i probao, toliko sam se odusevio da vise nista nisam hteo da diram. Moji prijatelji koji se bave i voze skutere su nakon probe pitali jel to kit neki stavljen, ne verujuci kako to ide. A moj prvi susret sa NRG-om je bio u Grckoj na moru (to sam opisao u prethodnoj temi) kada sam sasvim slucajno iznajmio NRG extreme, nemajuci pojma sta je to jer sam kuci vozio Falcona. Nas dvoje smo seli na njega i kad je malac poleteo mislio sam da je dole raketa. Bez problema nas je vozio sa 90km/h po Paraliji a grk ga sigurno nije tjuningovao. Mashina je bila ista (slikao sam detaljno u cudu) kao kasnije na mom NRG-u kog sam kupio nakon povratka sa mora. Nije bas tako isao odma, al uz male izmene posle jos i bolje. E onda na kraju sad je tu aprilia sa gotovo istovetnom mashinom, nije karb vec ubrizgavanje, ali termogrupa je ista, kao i varijator i kvacilo. Ali zato prenos nije, jos uvek. Kad bude, testiram pa pisem.
goggyso
10 Jul 2013
Beogradski Fantom
10 Jul 2013
Kolika tema, a nigde ni jedne jedine slike. Stavi neke slike skutera, tog auspuha koji si zamenio, mozda neki video klip da vidimo kako ide taj skuter, ako ga uopste imas? Pocinjem da se pitam da nije imaginaran...
Grale
10 Jul 2013
Kolko ja znam piaggio na primaru ima 13 zubi,na osovini.
A na drugom zupcaniku 48 ili 49,neznam tocno,napisao je cvele koju stranicu prije ako se ne varam tocan omjer.
Od aftermarket primara, ima mhrov koji ima 15 zubi na osovini, nisam racunao,ali je sigurno ogromno produljenje koje serijala nemoze izgurat.
Neznam na kolko je blokada na ecu,a i nebitno je,jer skuter radi i ima snagu na puno manjim okretajima od tih,koje vjerojatno ne izvrti ni na krajnjoj,mozda jedino nizbrdo.
Btw i.e.nema katalizator.
A na drugom zupcaniku 48 ili 49,neznam tocno,napisao je cvele koju stranicu prije ako se ne varam tocan omjer.
Od aftermarket primara, ima mhrov koji ima 15 zubi na osovini, nisam racunao,ali je sigurno ogromno produljenje koje serijala nemoze izgurat.
Neznam na kolko je blokada na ecu,a i nebitno je,jer skuter radi i ima snagu na puno manjim okretajima od tih,koje vjerojatno ne izvrti ni na krajnjoj,mozda jedino nizbrdo.
Btw i.e.nema katalizator.
goggyso
10 Jul 2013
Beogradski Fantom, on 10 July 2013 - 04:48, said:
Kolika tema, a nigde ni jedne jedine slike. Stavi neke slike skutera, tog auspuha koji si zamenio, mozda neki video klip da vidimo kako ide taj skuter, ako ga uopste imas? Pocinjem da se pitam da nije imaginaran...
goggyso
10 Jul 2013
Grale, on 10 July 2013 - 11:01, said:
Kolko ja znam piaggio na primaru ima 13 zubi,na osovini.
A na drugom zupcaniku 48 ili 49,neznam tocno,napisao je cvele koju stranicu prije ako se ne varam tocan omjer.
Od aftermarket primara, ima mhrov koji ima 15 zubi na osovini, nisam racunao,ali je sigurno ogromno produljenje koje serijala nemoze izgurat.
Neznam na kolko je blokada na ecu,a i nebitno je,jer skuter radi i ima snagu na puno manjim okretajima od tih,koje vjerojatno ne izvrti ni na krajnjoj,mozda jedino nizbrdo.
Btw i.e.nema katalizator.
A na drugom zupcaniku 48 ili 49,neznam tocno,napisao je cvele koju stranicu prije ako se ne varam tocan omjer.
Od aftermarket primara, ima mhrov koji ima 15 zubi na osovini, nisam racunao,ali je sigurno ogromno produljenje koje serijala nemoze izgurat.
Neznam na kolko je blokada na ecu,a i nebitno je,jer skuter radi i ima snagu na puno manjim okretajima od tih,koje vjerojatno ne izvrti ni na krajnjoj,mozda jedino nizbrdo.
Btw i.e.nema katalizator.