Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#3301 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 14 March 2015 - 12:42

pada danas kiša i u Somboru, pa ti je oprošteno, inače sam hteo pitati..

kako to da od jutros još nisi probao ?

#3302 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 14 March 2015 - 13:15

Uh, ne pitaj, ovo smrljavo vreme me razara. Sedim ko na iglama, i cekam komad plavog neba i suvog asfalta. Koja je ovo muka, nisam jos ni usis isprobao na putu, a gde je jos remen i ostalo. Valda ce se bog smilovati i dati koji lep suncan dan, pa nek je i hladnjikavo, samo da je suvo.

#3303 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 14 March 2015 - 13:49

Pazi da ti se ne istopi far od 55W. I ova H11 izgleda kao da ima blize vrhu postavljenu nit, sto utice na fokus.
Ja ovakvu ambalazu speciala jos nisam vidio, a imao sam 3 komada.
Kad se metne xenon u pravi far, onda ti drugo svjetlo ne treba :)

#3304 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 14 March 2015 - 14:03

nebude istopilo far nego namotaji nebudu imali dosta struje za 55w zarulju pa bude svijetlila slabije nego orginalna 35w.

#3305 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 14 March 2015 - 14:11

Ne bude nista slabije svjetlilo jer ide direktno sa akumulatora. Isto kao kod maxi skutera, trofazni generator koji ima samo jedan jedini +12V, koji dolazi direktno na akumulator sa reglera. Dakle nije iskljucivo ovisno o namotajima kao karb modeli. E sad, koliko dugo ce odrzavati napon iznad 12V to je pitanje, ja mislim da je to previse, treba probati. Ako ne topi far, i ako ne prazni prebrzo aku, za dugo svjetlo bi moglo biti dobro rijesenje.

Edited by dajteh, 14 March 2015 - 14:12.


#3306 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 14 March 2015 - 14:18

zaboravljam da je i.e. i da ima napajanje sa aku drito..
ak je za dugo koje ne svijetli stalno,mislim da nebude vise praznilo aku nego ga generator nafila..a ni topilo far u kracim intervalima..
mada frendu na novom vxu ga je istopilo,sjenilo iznutra i grlo,previse se grijala 55w zarulja u odnosu na 35w serijsku.

#3307 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 14 March 2015 - 14:20

Pa eto zato ti kazem. Pogotovo za topljenje jer auto farovi imaju puno veci volumen i recimo lece imaju velike otvore za hladjenje. Treba biti oprezan i to jako.

#3308 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 14 March 2015 - 15:48

Heh, nema potrebe da se brinete, prvo, nikad se nece isprazniti akumulator jer je na PJ trofazni generator 165W (jbt koji put ovo pisem) tako da ima struje za 3 takve sijalice. Dalje, na SRki 3 su farovi sasvim dovoljnog volumena, a taj isti far (ili vrlo slican, mozda je razmak samo malo veci, al sama ogledala su ista) se ugradjuje i na velike aprilije RS i RSV, pa je predvidjen za jace sijalice. Konacno, struju i sve u vezi nje slobodno prepustite meni, znam sta radim, struka mi je a i hobi, vise nego dovoljno. Samo sam spomenuo sijalice, onako usput, a ta H11 ce svakako ici u dugo svetlo, za probu, da vidim kako se ponasa, inace i H8 od 35w svetli pa ubija.
Mene vise zanima sta ce reci Malossi remen, jbo sijalice.

#3309 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 14 March 2015 - 16:35

nek ti je struka,hobi i sve ostalo,ja ti velim kaj se desilo na frendovom vxu ciji far je volumenski opet veci nego na eserki.
a aku ne trose samo sijalice nego i brdo ostale elektronike koje fergazeri nemaju,napajanje je jace al je i veca pitrosnja.

ima da se izuva sa malossi remenom,obavezno i naljepnice mlossi stavi na eserku,za dodatna 2 konja :D

Edited by steeef, 14 March 2015 - 16:36.


#3310 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 14 March 2015 - 16:51

Nema tu nekih velikih potrosaca koji konstantno vuku struju, ECU nije potrosac, kao ni tabla, osvetljenje table je LED fabricki, ostalo je smesno. Dizne rade u milisekundama kao i bobina, sijalica u stopaku je LED 1-2W, jedino AC pumpa trosi malo vise od svega ostalog, al sve to zajedno je daleko od 165W. Probao sam da drzim dugme za ablend, pa onda sija i kratko i dugo, i sve ok, napon ne pada ispod 13V, imam digitalni voltmetar kao opciju na displeju pa vidim. A oba svetla zajedno su 70w, sto onda nebi radila samo jedna od 55w. Svakako je nikad nebih stavio na kratko svetlo, a dugo se retko koristi pa nece biti problem.

#3311 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 14 March 2015 - 20:07

Ajde cekamo rezultate, ali mora proci i kraci period dok ne sjedne, vidjeti ces u pocetku da ce skuter kretati na nizim okretajima nego inace.

#3312 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 14 March 2015 - 21:42

Uff, kod koga su ono zadnji put bili gremlini? Nek ih zove nazad, napravili su mi rsum. Prvo sto se desilo je air kompresor, dovoljno je bilo pipnuti ga kljucem, on puce. Pravo cudo kako je uopste to radilo. Resio sam da ga zamenim rezervnim, pa pri pokusaju odvrtanja fitinga sa armiranim crevom, pukao fiting ko staklo.
Posted ImagePosted ImagePosted Image

Sreca pa imam rezervni kompresor i ispravni fiting, usledilo je cvikanje creva i nabacivanje na njega, pa montaza. Radi!!!.
Posted Image

#3313 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 14 March 2015 - 21:49

Kakvi su to gremlini odradili majketiga? Kako je uspio puknuti kompresor????

#3314 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 14 March 2015 - 23:18

Pukao fiting, sisica, prikljucak, vidi se na slici da je vec bio nacet i da je pravim cudom nekako radio, sigurno je tu falsovao pritisak, cim sam imao to blesavo ponasanje, te manji te veci pritisak, nikako da se ustali. Ko zna od kad to zeza, verovatno malo po malo je od vibracija pucao, pa je trebao samo vilasti kljuc da ga dokrajci.

#3315 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 14 March 2015 - 23:22

Taman je to reseno, ajd da se podesi pritisak bez udela vazduha iz kompresora, na 3 bara, za pocetak, pa na probu. Postavljen mehanicki manometar, klasika, kao i ranije, tako je najpreciznije.
Posted Image

Dam kontakt da AC pumpa izgura vazduh iz sistema, kad ono nista, tajac, ne radi. Koji je sad qrac, sta se desava? pogledam steker pumpe i imam sta da vidim, dok smo se bakcali oko creva verovatno je tada pukla zica od stekera.

Posted Image
Posted Image
E jbem ti gremline, jel danas petak 13ti? Il je bio juce? Sta sad, ajd vadjenje papucica iz plasticnog kucista, iglom, jedva, kad puce i druga zica. E neka je, kad bolje razmislim, bolje sad nego kad krene sezona i nedaj boze se zaputim negde dalje.
Ajd po lemilicu, pa lepo skratim, zalemim, termobuzire nabacim, sad izgleda ko novo, kulturno, e nek sad proba da pukne.

Posted Image

Evo kako to sad izgleda, sa sve buzirima, bolje nego fabricki.

Posted Image

Podesen pritisak na 3,1 bar, malko manje nego letos, kresnem masinu, kad manometar op na 8,5 bara. Bogami ovaj rezervni Air kompresor bolje duva.
Sad ostaje da se istera na ulicu i proba, al vec je kasno i hladno. Sutra, A onda tek Malossi remen.

#3316 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 15 March 2015 - 02:25

Jbt taj fiting je prilicno jak i masivan, svasta da se desi. Ako ti treba takav poslati cu tu nije problem. Ove zice su smjesne, bice da su nategnute bile.
Malo pomalo nakupiti ces velik pomak :D

#3317 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 15 March 2015 - 13:08

Uh, cackanju nema kraja. Sad sam bio van grada da isprobam kako ide, vetar duva ko na takmicenju, vrtlozi, neznam iz kog pravca duva. Ali se sad oseti veca snaga masine, mnogo je zivahniji, i na startu i ubrzanju, al krajnju nisam nabro, 94kmh svega, sto je za mene porazavajuce. Mozda zbog vetra, al svejedno, jos uvek nemam potrebnu snagu na visim obrtajima, iako masina vrti skoro 10k. Koju pesmicu sad da mu pevam da se odobrovolji. Unutra je standard Pia remen, moralo bi to vise, ako je mogao letos.
Nista, danas montiram Malossi remen pa opet na probu, mada, nov je pa nece dati rezultate, al bar da vidim kako stoji u remenicama. Izgleda da su ipak lagane ove nosate rolnice, letos su bile 7,8gr kad sam nabro stotku, moram smisliti kako da ih malo otezam a da ih ne razbalansiram. Druga stvar, koja me je iznenadila sa novim air kompresorom je ta da je pritisak na leru oko 8 bara, na malom gasu skoci na 8,5 a na punom padne na 7,5 bara, to ranije nisam imao. Pocinjem da sumnjam da regulator pritiska ne radi korektno, ili je viton gumica na njemu popustila od xx puta skini-stavi, a rezervnu nemam, tj. nemam novu, samo polovnu. Kako god, stavljam Malosi remen, pa proba, pa na kraju ZX-R. Ako ne bude rezultata, vracam 7,8gr rolnice da se uverim da nije to u pitanju, jer imam utisak da prevrtava, drzi skoro 10k a krajnje nema.

#3318 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 15 March 2015 - 14:04

sad je jači od kako je nov fiting, logično bi bilo da prevrti te rolnice

#3319 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 15 March 2015 - 14:18

View PostMario, on 15 March 2015 - 14:04, said:

sad je jači od kako je nov fiting, logično bi bilo da prevrti te rolnice
Ne samo fiting, i kompresor je drugi, mladji, u boljem stanju. Pritisak je podesen na 3 bara. Mozda bi sad Leo pokazao bolje rezultate, bar se nadam.

#3320 Baki

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 391 posts
  • MestoBeograd
  • VozimSprint Falcon

Posted 15 March 2015 - 16:06

Ne znam kako odjednom da pogubi tako krajnju koji je bio setup kad si nalovio 104 po satu? sta si menjao posle toga? da nije klip potrosen ili karike? :) drzim ti palceve da ga opet napucas na stotku!





8 user(s) are reading this topic

0 members, 8 guests, 0 anonymous users