Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#4061 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 July 2015 - 14:40

View Postgoggyso, on 22 July 2015 - 12:45, said:

Iz kog razloga? Šta joj se to desilo u međuvremenu?

pitaj boga. Pumpa radi na stolu, stavis je na skuter ne radi.

A pazi ovo, pumpa ne radi horizontalno, a vertikalno radi, i tako je cimas jedno 20x, ko ce normalan da to objasni?

#4062 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 22 July 2015 - 22:41

Stvarno je ta pumpa neobjašnjiva, nekad radi sasvim normalno, ne pušta pritisak nakon gašenja, a već u sledećem momentu jedva nagura pritisak i nakon gašenja odma pada, nekad na 5 bara, nekad na 3, a bude i skroz na nulu, kakve je volje tog dana. Da mi je iskopati neku od 10 bara od auta, pa da ovu zavitlačim u 3 lepe, da je moje oči nikad više ne vide.

#4063 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 22 July 2015 - 22:48

View PostGrale, on 22 July 2015 - 10:47, said:

S karbom je najsigurnija vožnja. Danas naliješ goriva i potrošiš sve, sljedećih tjedan dana se sigurno ne voziš jer nemaš za ulit goriva u njega :D
:0takoje: Prokleto si u pravu, zato mi se i neda oprostiti od ajnšprica, napraviću ga kad tad.

#4064 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 22 July 2015 - 22:52

View Poststeeef, on 22 July 2015 - 10:03, said:



kaj nije bilo price da tek po vrucini pj ide kako valja?

Ide po vrućini ko da ga sam đavo juri, bolje mnogo nego kad je hladno, ono oko 10tak stepeni. Ali to nema veze sa ispravnošću delova. Sad mi treba jedna nova benzinska dizna i AC pumpa i rešio bi sve probleme. Air kompresor se još nekako drži.

#4065 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 23 July 2015 - 00:17

Meni je milina za voziti PJ po vrucinama i opcenito, a ide bolje u brdo nego karb. Ali sta to sve vrijedi kad usrana pumpa sve probleme radi.

Ja sam sa <3l presao na fiksnih 5.5l, osjeti se opasno pare samo izlaze iz novcanika jer sam sprzio skoro 4 hiljade km u mjesec ipo dana. Ja mislim da bi mi se nova pumpa isplatila.

#4066 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 23 July 2015 - 00:33

Ma da, ko svakodnevno vozi skuter, pa još ako pravi puno kilometara, PJ je majka, ne može da se poredi sa karbom. Znam, vozio sam NRGa mc3 sa dell 17,5 i trošio je ko ruski tenk, jest da je lepo išao za svojih 50ccm sa klipom 42 al što je puno, puno je, ko šta radi, ja samo točim. Od kad sam uzeo SRku PJ zaboravim kad sam bio zadnji put na benzinskoj pumpi, a pržio sam je nemilosrdno, i po gradu i van.
Nego, opet sam se bacio u mozganje kako da prišijem el. diznu na usis, pa da probam da prepravim na indirektno ubrizgavanje, dugo sam studirao tajminge PJta, i došao do zaključka da ECU okida dizne čim klip zatvori izduvni kanal, a u tom momentu još je uvek usisavanje prisutno, pa bi tako verovatno radilo. Treba da nađem neku auto diznu, ili da uglavim air PJ diznu, pa joj dovedem čist benzin na ulaz, a pritisak bi se podešavao u hodu prema boji svećice. No o tom potom, treba tu izrada piramide na usisu od aluminijuma pod preciznim uglom da se uklapa TP i airbox bez nepotrebnih prepravki. Tako bi se rešio air kompresora, emulzije, visokog pritiska, pa bi mogla bilo koja el. AC pumpa od auta...

#4067 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 23 July 2015 - 01:05

Nije problem piramida, eno ja radio od obicnog komada aluminijuma.. A ako je potrebna bas velika preciznost ima onih sto rade cnc masinama i sa tvojim materijalom bi odradili za 50-ak eur sto nije velika investicija..

#4068 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 23 July 2015 - 01:25

Mislio sam na ovako nešto.

Attached Files



#4069 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 23 July 2015 - 01:28

e da mi je ta tvoja pumpa na sat-dva..terala bi pritisak ko i prije zaebavanja :D

#4070 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 23 July 2015 - 01:30

Da ti je pošaljem, hehehe

#4071 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 July 2015 - 21:43

Pomalo se radilo u večernjim satima na SRki, nikako da budem zadovoljan njenim radom, pa tako je i ne sastavljam, šta vredi, samo ću se još više iznervirati. Trenutno stanje: Rezervna benzinska dizna, očišćena air dizna, štelujući regulator pritiska, bez Malossi elektronike, pritisak na 7,8 do 8 bara.
Radi nekako na leru, nije baš besprekorno mirna, štucne ponekad, odaziva se na gas solidno ali nema baš snage na visokim obrtajima, nekako teško dogura do 10k na nogarama, a trebalo bi bez problema, i što je najgore, dok je držim na punom gasu, opet počinje da dimi, što je nedopustivo, nesme ni u ludilu, čak i da je zima, a kamoli po ovom paklu. Po svoj prilici ni ova rezervna benzinska dizna nije dobra, malo je bolja od prethodne, ali i dalje sipa više nego što sme, pogotovo što sad radi i bez Malossijeve TC elektronike, apsurdno.
Neznam više šta da radim, da je sastavim pa provozam, bojim se neke havarije pod gasom, ko će ga znati kako će se ponašati, može u nekom momentu smanjiti količinu goriva, što dovodi do siromašne smese, u principu, PJetu to nebi trebalo da predstavlja problem jer se dobro podmazuje, ali bi moglo povećati temperaturu izduvnih gasova i tako istopiti klip. A opet sa druge strane, zašto toliko dimi pod punim gasom nekim sivo-crnim dimom? Nema nikakve logike. Temperatura je u normali koliko god da je turiram na mestu, i to me dovodi u nedoumicu. Nema druge, moraću okačiti karb za probu da vidim kako će se tada ponašati.

#4072 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 24 July 2015 - 21:55

Samo molim te ovaj put se posveti karbu pa usteluj do detalja, da ne bude plug and play kao prosli put pa onda pljuvanje po karbu :D

#4073 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 24 July 2015 - 22:02

View Postsinisa93, on 24 July 2015 - 21:55, said:

Samo molim te ovaj put se posveti karbu pa usteluj do detalja, da ne bude plug and play kao prosli put pa onda pljuvanje po karbu :D
:0takoje: :1kokice:

#4074 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 July 2015 - 22:26

Nisam pljuvao po karbu samo sam konstatovao da nije bolje nego PJ dok je Malossi sport bio stock, sad posle malo turpije bi verovatno bilo bolje. Karb je bio skinut sa Kymco S9 sa Athenom 70 gde je bio dobro uštelovan, ne kažem da je ista postavka i za Malossi ali radio je ok, malo je samo bio bogat na punom gasu, do 2/3 je radio odlično.
Nisam još dočekao dell 19, momak koji ga je okačio na oglas nešto izvrdava, kao, nije karb kod njega, čeka druga sa mora... bla bla...
a za onog Mikunija nemam ništa, ni dizne, ni igle... kako da ga uštelujem. Sačekaću della ako ikad stigne, dotle se patim sa PJetom.

#4075 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 24 July 2015 - 22:36

Evo konačno sam napravio probnu vožnju, samo sam sedište okačio, plastike nisam. Bez Malossi TC el. nema snage, jedva krene s mesta, iako na nogarama dobro prima gas. Opet ispada da je mršav na gorivu. Vratim Malossi el. i evo ga, živno, startuje kao i ranije, opet malo troksa i ubrzanje je sad na 9,5 plafon, nisam imao puta da ga držim do kraja. Očekivao sam više obrtaja, prenos je ostao isti osim što sam zamenio oprugice kvačila, sve ostalo je isto. Nije bio problem u C parametru, sad je čak slabiji kako sam povećao C parametar, a trebalo bi da se vrti više u obrtaje. Nisam merio kompresiju, moguće je i da je ovaj Malossi na izdisaju, vrteo se neko vreme na 10k kroz ubrzanje, možda ga je to dokusurilo, a nemam merne instrumente da ga premerim. Šta je tu je, još ću da probam SC08 i konačno doneti sud o svemu, a i očekujem da se izgubi ono troksanje sa SCom, bar je do sada tako bilo, pa nek se i vrti na 9,5k samo da radi normalno i ide bar 95 po satu, nemam više živaca, dok ne dođe karb, onda ću znati šta me zeza.

#4076 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 25 July 2015 - 00:12

Ne fali nista Malossiu na 10.000....ja sam ga svojevremeno terao i preko 10.600rpm i ni dlaka mu nije falila...

#4077 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 25 July 2015 - 00:57

nije mi jasno kaj budes postigel sa guranjem karba sad gore?osim trosenja vremena uzalud za njega ustelat,umjesto da otkrijes koi dio te jebava,jer ocito je nest suplje..
ako znas da ti injektor nije kak treba,onda neznam cemu odgadjati neizbjezno i ne nabavit odma injektor nego trosit vrijeme na karb?
nemam ni ja masu puta zivaca za nest radit,al di bi dosel da idem svaki put kacit drugu masinu dok popizdim na neki skuter koi pravi problem,a to je svakodnevno.
ako injektor zaljeva,onda ba aj ga u djubre..
samo kaj dok pumpa oslabi sa pritiskom,injektor zna zaljevat a ne imat konstantu u kolicini goriva ko inace..
treba pumpu osposobit,pa ostale komponente..sa poluispravnim dijelovima nebudes detektiral kvar.

#4078 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 July 2015 - 01:27

Znam steeef, ali trenutno nemam treću benzinsku diznu, a pritisak drži pumpa dok radi, sad je oko 8 bara, jedino što ac pumpa nakon gašenja brzo ispusti pritisak. Karb hoću da stavim da vidim dali je sve ostalo ok, mislim na struju tj na bobinu, ako ne prekida sa karbom jasno je da je ok, a i da vidim koji je maksimum Malossija, prema čemu se trebam orijentisati. Dopiz*ilo mi je kupovati neproverene polovne delove, bacio sam brdo para a i dalje nemam pouzdano ispravan sistem ubrizgavanja.

Pita, daj bože da si u pravu, ako opet budem trebao skidati mašinu sa rama i menjati termogrupu, čini mi se da ću biti jako besan.

#4079 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 July 2015 - 13:50

Heheee, vraćen nazad SC08, isteram na ulicu i oppaaaaaaaaa ode na 10k, a sinoć ZXR jedva 9,5k rpm. Šta je sad ovo? Gde je tu logika? Jedino što imam problem,čini mi se da sad kvačilo na početku proklizava, odma otkine obrtaljku a ubrzanje nije baš kao što je bilo, a pošto su rolnice i centralna iste, nema šta, samo kvačilo. Doduše skidao sam ga i hvatao prljavim rukama kad sam menjao oprugice, možda da mu dam malo vremena da se namesti.
Ali opet problem sa farbom 600C, ako je to ta farba unutra u spreju, ja ću ga pojesti. Nije pošteno radio 3 minuta na leru a već su se pojavili plikovi, pa šta bi bilo da sam pržio. Ovaj sprej više ne kupujem, prevara. Onaj od ranije, ne sećam se sad koji proizvođač, trpio je sve živo, čak ni na grani nije izgoreo.

Ovo je taj koji treba izbegavati.

Attached Files



#4080 Josip

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • MestoSeget Donji
  • Vozimnrg extreme

Posted 25 July 2015 - 17:51

šta sve trebaš prilagodit/zamjenit za prelazak na carb? oće bit problema sa strujom?





52 user(s) are reading this topic

0 members, 52 guests, 0 anonymous users