

#4121
Posted 28 July 2015 - 22:56
#4122
Posted 28 July 2015 - 22:58

#4123
Posted 28 July 2015 - 23:02

#4124
Posted 28 July 2015 - 23:03

Dok sam ja gunđao, on se dohvatio male drvene stoličice i namesti je na ram umesto sedišta i kaže: Ovo ću ti ja drugarski ugraditi da možeš da se voziš, pa kad ti opet zvekne negde da imaš lak pristup....
Šta ćeš, čoveku je do zezanja a meni do plakanja, al prihvatam šalu, treba mi malo opuštanja posle ovih prokletih gremlina.
Attached Files
#4125
Posted 28 July 2015 - 23:18
Gogy, drago mi je da je sve na svom mestu konacno, verovatno je od pocetka taj "lepak" i pravio problem. Kako samo tako mala sitnica moze da zagorca zivot. Trebalo je u startu odraditi "mehanicku stegu", mnogo je sigurnije al' posle bitke smo svi generali..
Pozdrav za Tuffa, bilo bi lepo da nam se pridruzi na skupu

#4126
Posted 28 July 2015 - 23:26
Lauda, on 28 July 2015 - 22:58, said:


#4127
Posted 28 July 2015 - 23:30
AcaPostar, on 28 July 2015 - 23:18, said:
Gogy, drago mi je da je sve na svom mestu konacno, verovatno je od pocetka taj "lepak" i pravio problem. Kako samo tako mala sitnica moze da zagorca zivot. Trebalo je u startu odraditi "mehanicku stegu", mnogo je sigurnije al' posle bitke smo svi generali..
Pozdrav za Tuffa, bilo bi lepo da nam se pridruzi na skupu

Pokušaću Tuffa da ubedim da ide samnom, ako ga žena pusti.

#4128
Posted 29 July 2015 - 00:04

#4129
Posted 29 July 2015 - 00:19

Mene interesuje PJ na plin, bio je jedan ditech slozen na plin tamo oko 2005 godine

#4130
Posted 29 July 2015 - 01:11
dajteh, on 29 July 2015 - 00:19, said:

Mene interesuje PJ na plin, bio je jedan ditech slozen na plin tamo oko 2005 godine

#4131
Posted 29 July 2015 - 03:08
#4132
Posted 29 July 2015 - 10:57

#4133
Posted 29 July 2015 - 12:56
Ja sam se ozbiljno zainteresirao za LPG i vidjeti cu sta je najbolje jer je najveci problem spremnik koji ne moze biti velik pa je autonomija ogranicena. Cini mi se kao najbolji izbor PJ/ditech agregat zbog manje potrosnje plina, ozbiljno sam zainteresiran da ga slozim na runnera, izbacio bi rezervar od 12L i na to mjesto nalozio jedan dobar spremnik plina.
Svijecice bi duze trajale, i vjerujem da nebi imao problema oko dosta stvari, kompresor bi izbacio van

Moze i na fergazer ali bi autonomija bila problem. Sto se tice isparivaca, koliko sam shvatio na 50ccm nije potrebno hladjenje, ali opet tu je LC masina koja bi ga grijala preko antifriza ako treba.
Svaki savjet i sugestija dobro dosli, planiram cak sam odraditi taj sustav ako mi bude isla materija od ruke, ali svakako cu se posavjetovati sa majstorima koji su to vec radili, a ima ih vise

Edited by dajteh, 29 July 2015 - 12:57.
#4134
Posted 29 July 2015 - 13:08
#4135
Posted 29 July 2015 - 21:41
#4136
Posted 29 July 2015 - 22:10
#4137
Posted 29 July 2015 - 22:15
goggyso, on 29 July 2015 - 21:41, said:
Jeste ovo sam i ja primjetio, ali sam umislio da mi se pricinjava. Znaci gremlin ga stekce i ja resetiram TPS i sve odlicno besprijekorno, kad nakon kratkog vremena opet po starom.
U mene ti je to ovako, ako uzmem u obzir da skuter ima 5 konja, 90% gasa skut ima 2ks, a na ostalih 10% odjednom rukne puni snagu
#4138
Posted 29 July 2015 - 23:28
#4139
Posted 29 July 2015 - 23:35
#4140
Posted 29 July 2015 - 23:42
53 user(s) are reading this topic
0 members, 53 guests, 0 anonymous users