Posted 08 July 2013 - 00:04
danas smo baš konstatovali, da s6 sport pro auspuh ovde nema šta da traži... uspeli smo tog modulara da ubodemo najbolje što može, i rećićemo da je ipak polovan cilindar 2,5/100 utrošen, klip još toliko, nova karika na 0,3 zazoru...
međutim Krstu je mučila centralna koja je od prošle sezone, jeste Malossi crvena, ali menja karakteristiku, a ovde se greške ne praštaju... poslednji dan pred trku smo vratili uteg na delti za jednu stepenicu niže i olakšali rolnice koje su u centar pogođene za 0,05g da bi malo prevarili temperaturni koeficijent centralne, a ne toliko izgubili, dakle predviđamo scenario... time smo dobili 6 startova bez gušenja, ako ne računamo prvi koji je zbog oštro podešenog karb-a za 30C bio malo knedli.. a time dobili nešto više od idealnog starta koji je moguće bilo sprovesti sa idealnom postavkom samo 3-4 puta...
dakle nema tu mnogo filozofije, Krsta nije toliko lošiji od ostalih, i kada dobro krene zaostane najviše za dužinu ili plafon dve skutera na cilju.. a to je mnogo bolje nego ranijih godina... da je bio neki klasični setup kao ranijih godina videla bi se razlika, recimo da bi mog kymca od ranijih godina dobio kao od šale...
međutim više startova je učinilo da centralna ubija start, i par puta je imao gušenje... sad da smo napucali da kvačilo više klizi i da se motor više vrti u prazno verovatno bi kretao uvek bez problema, ali ne bi imao tu snagu upregnutu... ne znam da li bi to bilo pametnije...
odlično smo vozili, zaista smo pokazali prave vrednosti... mnogo je bolji plasman bio nego ranijih godina, svi motori su bili dobro utegnuti,...