Jump to content


Tomos E-90 caffe racer


79 replies to this topic

#41 pajser9

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 166 posts

Posted 18 November 2011 - 16:21

View Postsalej600, on 18 November 2011 - 07:49, said:

Evo ga, red je da se javim poslije završene sezone.
Prešao sa Tomosom ove godine nešto više od 5000 km. Motor radi odlično, a tako i ide.
Sve skutere sa base kitovima (ne turpijane) sam i u ubrzanju i u krajnjoj dobrano izobilazio. Sve 125 4t od 10 ks takodjer. He he, ja prezadovoljan. Bilo je napeto i zanimljivo ovo ljeto, a i mnogi su se iznenadili. Pogotovo oni mlađi koji nisu imali pojma šta je mašina od E-90.
Nije me ove sezone nigdje ostavio, ali mi se bili raspali dosjedi ležaja radilice u blokovima, pa sam ubacio metalne čaure, stavio nove ležajeve i semeringe i deri dalje.
Nabacit ću koju sliku poslije

Sry za dupli post, tek sam sad ovo video, a nekako mi lose da mesam ovaj sa predhodnim postom.
Upravo sam o ovome hteo da pitam....znao sam da te to muci cim sam video sliku i procitao prvi post. Smatram da je ovo najveca mana koju imaju Tomosovi motori...mislim na kucista lezajeva u blokovima. Sve jedno kuciste provrti ako je jaca masina....kuburim sa time vazda...jedino resenje da ne dodje do toga su koliko sam do sada shvatio C3 lezajevi, jer stvaraju malo manji otpor na spoljasnji prsten lezaja, ali nekada ni to ne pomaze, pa me zanima na kojem tipu alata-masine su obradjena kucista lezajeva i koja je cena tog poduhvata? Imam kuci dve BT masine sa tim problemom, a bojim se da nosim bilo kakvim majstorima, jer se tu zahteva maximalna preciznost. Dovoljno je da piksa bude par stotih izvan ose obrtanja i ubrzo bi doslo do havarije u masini.

#42 salej600

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts

Posted 19 November 2011 - 08:25

pajser9 - imam prijatelja, također motoristu, koji je vrhunski glodač pa mi je on to na glodlici sredio. Piksna mora biti željezna, a nikako aluminijska. Piksna se sa Loctite ljepilom (oznaka 603) ljepi u blokove. Taj Loctite je predviđen za temperaturu, ulje i benzin. Vjerovatno bi držala i bez tog ljepila, ali kod mene je i poljepljena. Mora biti pravi majstor i poznavati tolerancije i sve dobro izcentrirati tako da u piksnu ide hladan ležaj bez brige i lijepo se vrti.
Može se to srediti i bez te piksne. I to je jednostavnije. Original ležaj je dimenzije 17x40x12, a ima u SKF-u kupiti 17x42x12 i tada se samo kučište proširi na 42 mm. pa ne treba nikakva piksna. Taj ležaj nema oznaku (npr. 6203 i sl.) nego ga se traži po dimenziji.

He he, mi bili kod Goxia ove godine 2 puta

#43 pajser9

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 166 posts

Posted 19 November 2011 - 14:33

A pitanje je jel se moze naci takav veci lezaj sa oznakom (zazorom) C3 ili C4?
Jer obicni lezajevi ne mogu da podnesu obrtaje kao sto postizu neke frizirane masine (preko 10.000rpm), tj sprecavaju radilicu da se zavrti i moze opet lako doci do provrtanja samog lezaja u kucistu???

#44 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 19 November 2011 - 22:45

View Postpajser9, on 19 November 2011 - 14:33, said:

A pitanje je jel se moze naci takav veci lezaj sa oznakom (zazorom) C3 ili C4?
Jer obicni lezajevi ne mogu da podnesu obrtaje kao sto postizu neke frizirane masine (preko 10.000rpm), tj sprecavaju radilicu da se zavrti i moze opet lako doci do provrtanja samog lezaja u kucistu???
Moze...:biker_scooter:

http://www.google.rs...lient=firefox-a

#45 salej600

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts

Posted 20 November 2011 - 09:16

E da, to je to.
Rekao mi majstor u trgovini da se ti ležajevi koriste i na skuterima, ali sam zaboravio na kojima. Oznaka mu je C-3. Ja ih nisam još kupio, ali hoću, jer imam još jedne blokove od E-90 u kojima su dosjedi radilice provrtili, pa će ići na sređivanje.
Ako idu na Hondu kros bit će super i za Tomos. Odlično. Hvala cvele

#46 salej600

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts

Posted 08 March 2016 - 07:22

Pozz ljudi.
Gledam i ne vjerujem svojim očima. Pa, zar je to već prošlo skoro 5 godina od zadnjeg javljanja. Istina pratio sam forum, ali ne baš svoju temu. Nema veze.
Dakle, Tomos je i dalje u garaži naravno i bio svake sezone u punom pogonu.
Promijenio ležajeve na radilici i najmanje 3 puta semeringe. Stavljena piksna u cilindar kod majstora u Temerinu + novi Meteor.
Pokazalo se odlično.
Isprobavao raznorazne auspuhe i ispalo da se najbolje pokazao RS od skutera (Gilera runner).
Eh, da. Raspali se u bloku dosjedi ležaja radilice i ubačene čelične piksne.

Posted Image
post images

jučer ga malo prao i pripremao na tehnički pregled pošto izlazi registracija za 7 dana

Posted Image
image hosting gif

Posted Image
photo storage

Posted Image
image hosting without registration

kupljena prošle godine i kamera SJ 5000 wi-fi

Posted Image
imag

ovako je to izgledalo u vožnji



i malo duži



#47 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 08 March 2016 - 09:12

odlično ide, ja sam ove snimke već gledao u "batina" temi... moram sad analizirati tvoj, marcov, moj po zvuku da vidim gde je to sve stvarno...

koji prenos je kod tebe na tom snimku

#48 salej600

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts

Posted 08 March 2016 - 09:21

ajd, baš me zanima šta će analiza pokazati.
Mada je ovaj original obrtometar podešen prema ovom. Pokazuju identično, a ovaj bi navodno trebao biti točan

Posted Image
image hosting 10mb limit

prijenos je 15/34, guma standard

#49 marac031

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 118 posts
  • MestoOsijek
  • VozimRunner VX 125

Posted 08 March 2016 - 14:11

Kad idete na registraciju, da probam krug na toj pili? :D

Čuo sam da ste imali problema sa zaštopavanjem tog Leovincea?

#50 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 08 March 2016 - 23:31

Impresivno idu ove devedesetke stvarno...gledajući po snimku rekao bih da se tu do 100tke dolazi onako uz malo vatre...?

#51 salej600

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts

Posted 09 March 2016 - 07:15

Registracija izlazi sada 15.3. Rade se momačke pripreme pošto je vrlo mučno pojaviti se tamo. Već me stomak mota par dana od muke. Svake godine sve se teže prolazi i sve više zahtijevaju i gledaju. Šta će biti ove godine vidjet ćemo.
Je, auspuh se zaštopao i rezao sam ga fleksom na proste faktore da bih ga očistio. Star je i nije ni čudo, ali uspješno završeno.

Stao na crtu sa Nexus 500 i obilazi me (po njegovom satu) na oko 60
Sa Yamaha X-max 250 obilazi me negdje oko 80
Ipak su oni teški, pa dok se pokrenu uhvatim malu prednost.
2T skuteri čak i sa Malossi replikom nemaju šanse ako nisu stavili race radilicu. Oni tipa Malossi sport nemaju baš nikakve šanse. Ako je u pitanju Malossi replika, race radilica (mislim na onu sa punim polutkama), dobar auspuh, karb, variomat, dobro uštelovan onda nemam baš nikakve šanse u ubrzanju. U maximali smo li-la.
Sve isprobano, ali naravno sve zavisi od majstora i posloženosti skutera. Kod nas se dečki baš nisu s tim iskazali, pa su valjda i rezultati bili takvi kakvi jesu.

#52 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 09 March 2016 - 18:31

E, dobro nam se vratio salej...sa zadovoljstvom sam odgledao oba snimka , zaista impresivno ide ...kao da sam ja vozio ...kad vidim beli cilindar i cujem taj metalni zvuk device sav se najezim ...na 10 000 reze samo tako , a i kamera je prava stvar ...svaka cast!

#53 salej600

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts

Posted 10 March 2016 - 08:15

Hvala.
Ima na tom mom kanalu još nešto snimaka vožnje Tomosa. Žao mi je što nisam kameru nabavio ranije. Bilo je stvarno zanimljivih vožnji, odmjeravanja i sl., ali eto.
Kombinacija skuter auspuha sa otvorenim filterom se pokazala stvarno impresivna. Kad se u gradu jave auspuh i filter na tih 10 nema toga tko se ne okrene da pogleda šta to ide. Sve mi neugodno, ali ručka se svejedno ne pušta.
Mnogi se čak auti pomiču u stranu valjda očekujući nešto veće, a ono mali zeleni. He he.
Joj, dečki, samo da sad prodje tehnički. Kakav pritisak

#54 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 11 March 2016 - 23:03

Sve pohvale za motor. Jako lepo puni brzine, ali mi se čini da ipak previše "vrišti", ne bi bilo loše staviti 32-33 nazad, da se iskoristi ta snaga do kraja.

#55 salej600

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts

Posted 13 March 2016 - 08:34

Hvala, probane sve moguće kombinacije i nemoš vjerovat. Imam naravno sve moguće prednje i zadnje lančanike.
Smanjim nazad sa 34 na 33 i toliko mi produži brzine da mi u 5-oj ne postiže okretaje.
Nevjerovatno, ali istinito.

#56 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 13 March 2016 - 10:38

Traži auspuh sa širim powerbandom.

#57 salej600

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts

Posted 14 March 2016 - 08:18

Odlična ideja. Ali, imam tu problem. Slab sam sa tim izračunima. Vjerovatno bi trebalo na ovom nešto preraditi.
Inače isprobao sam gotovo sve moguće što mi je bilo dostupno.
I od svega toga najbolje mi legao ovaj od skutera.
Doduše što se tiče okretaja i povlačenja najbolji se pokazao ovaj Sito. Nemam pojma od čega je. To je bila strava.
Znači, samo ga našarifim gore na postojeće stanje. 1, 2, 3-a ode na 11500, 4-a nešto malo manje, a 5-om na gotovo 11 000. Npr., vozim u 5-oj na 6t okretaja i samo pun gas. Nevjerovatno nešto. Mašina toliko vrištala i bilo me strah da se ne raspadne.
Najveći problem je bilo što je toliko prdio i bio glasan da jednostavno nisam s njim mogao voziti. Šteta što nemam snimak.Od njega sam odustao odmah.

Posted Image
temporary image hosting

#58 asanin

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 136 posts
  • MestoNis
  • VozimTOMOS

Posted 14 March 2016 - 09:29

Mozes da iskopiras sito mere i napravis duzi prigusivac...

#59 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 14 March 2016 - 09:47

Koji je to Sito? Imaš li neku sliku? Prigušivač se da napraviti i dodati, ako ti je sa njim išao odlično, ja bih ga prepravio šta god trebalo uraditi da nije bučan.

#60 salej600

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts

Posted 15 March 2016 - 08:07

E super. Hvala dečki. Prava ideja. Vidiš to mi nije ni na pamet palo. Krečana u mozgu valjda. Kreće se u akciju.

Dakle, išao moj prijatelj kod svog prijatelja u Rijeku u goste. Ovaj drugi kupio neku staru kuću u nekom selu i tamo u garaži našao cijeli Tomos i hrpu dijelova. Pošto se time ne bavi sve dao prijatelju. Prijatelj nagurao u auto i dovezao doma. Cijeli motor + nekih turpijanih cilindara, klipova, Dell karburatora, taj Sito + svega i svačega. Tako da nemam pojma od čega i za čega je taj auspuh.
Na njemu su neke oznake na topu

Posted Image
capture





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users