Jump to content


Keeway Matrix 100 2T



  • This topic is locked This topic is locked
412 replies to this topic

#121 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 29 July 2013 - 21:14

Pa jedino je vazno kolki je maksimalni radni napon/struja i na kom naponu otvara gejt..

#122 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 29 July 2013 - 21:57

Evo pa sami uporedite:

TIC 106

TIC 126

#123 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 29 July 2013 - 22:10

Cini mi se da su isti, jedina razlika je sto 126 moze da izdrzi do 12A a 106 5A...

#124 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 29 July 2013 - 22:35

Ok, onda kupujem sve komponente za koji dan, a ako ne stignem onda kad se vratim sa mora... I krecem u izradu.. Bojane, ako negdje zapnem mogli bi se cuti preko FB, jednostavnije je nego ovamo preko inbox-a.. Sporo ide :D

#125 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 30 July 2013 - 19:01

Danas narucen remen Malossi X Special, dolazi za nekih 6-7 dana, dimenzija 16.8 x 793, debljina je 8, a ugao je 30 stepeni.. Nadam se da ce biti bolji od ovog Mitsuboshi koji se stanjio za 2.2 milimetra u jednoj sezoni, u kojoj nisam presao vise od 800 km :) Inace on je bio dimenzija 16.6 x 792, nadam se da nece praviti problem sto je ovaj Malossi siri za 0.2 mm...

Isto tako sutra bi narucio rolnice, takodje Malossi.. Imam veliki izbor dimenzija 15x12 ali kako ne znam koje tezine su mi trenutne, ne znam sta ni da narucim..

Pa ako moze neko da mi preporuci cisto onako "od oka", na osnovu mog setupa sa kojim da pokusam.. Znam da nema nista bez prakse, ali eto bar malo da se mogu orjentisati jer imam izbor od 3.5 do 9 gr... :)

#126 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 31 July 2013 - 10:04

posle svih razgovora oko auspuha, centalne rezonance, portovanja 100cc cilindra

mislim da ovo pitanje ne priliči tvojoj temi

ako moze neko da mi preporuci cisto onako "od oka"

predpostavljam da znaš od čega zavisi koja težina rolnica je potrebna, da ti ne nabrajam svih 10 faktora, pa je možda bolje pitanje koje bi postavio..

kako da ustanovim koja mi težina rolnica najbolje odgoavara ?

na šta bi usledio odgovor

najjednostavnije je da blokiraš variomat sa prstenom, i kreneš u vožnju.. pri tome pratiš obrtaje i kada počnu da rastu to je znak da je remen u najvećem sada nam blokiranom stepenu prenosa...

preostaje samo da proceniš gde je motor najprgaviji i upamtiš te obrtaje...

na osnovi toga olakšavaš ili umanjuješ težinu rolnica prema ciljnom obrtaju ukoliko je on bez tog prstena niže, a ukoliko je višlje ,što je malo verovatno onda ti trebaju teže nego ove što imaš...

naravno nije na odmet ni da imaš onu kinesku vagicu da možeš da barataš i sa ovom težinom koju sada imaš... a možeš u testovima raditi i kombinacije 3+3 gde se dobija rezultanta težine....

#127 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 19 August 2013 - 19:37

Ok, hvala na savjetu, vodicu se tim prilikom ubadanja gramaze.. Ovih dana sam bio na moru pa nisam nista radio oko skutera, remen jos nije stigao, negdje u postama je zagubljen paket :angry:
Za vikend se nastavljaju planirani radovi..

U medjuvremenu sam kupio ulje, kako u radnji nije bilo Repsol koje inace koristim, uzeo sam ovo

Posted Image

E sad na pakovanju ne pise da li je sintetika ili polusintetika.. Inace je crvene boje.. Pa ako neko ima iskustva sa ovim uljem za mjesavinu neka kaze ;)

#128 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 19 August 2013 - 20:11

http://www.planetagu...del=ActEvo%202T
Kaze da je sintetika...progutace kinez,ne sekiraj se...

#129 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 07 September 2013 - 22:02

Danas skinuo cilindar da bi prosirio izduv na velicinu auspuha... Samo sam ga skinuo, ostali radovi se nastavljaju u ponedjeljak...

E sad, primijetio sam na klipu da se ispod karika pojavljuje garez, uostalom evo slike ispod pa ce biti jasnije... Zanima me da li je to znak potrosenih karika? Nikad nisam primijetio da mi lijepi u voznji, niti da nesto gubim na performansama.. :blink:

Posted Image Posted Image

#130 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 07 September 2013 - 22:39

Дува, мада није страшно. Скини карику са клипа, убаци је у цилиндар, гурни је клипом одозгоре 10-ак мм да се исправи и измери шпијуном. На 0.50 се мењају.

#131 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 22 September 2013 - 18:22

Update iz garaze... Prosiruje se izduv prema velicini auspuha.. :)

Posted Image

Posted Image

Pola sata rada sa brusnim kamenjem, i jedva se skinuo 1 mm :sexe19jx1: ... Bice jos slika kad zavrsim..

#132 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 22 September 2013 - 18:58

Jbg nece to bez biaxa i odgovarajucih glodala ili kamena...mada sve moze al ima da potraje ....

#133 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 22 September 2013 - 23:29

Uspio sam djelimicno.. Evo rezultata na kraju:

Posted Image

E da ne bude da je sve tako lako i jednostavno, desilo se sledece..
Dakle, postavio cilindar, vratio posudu za ulje (jer se cilindar ne moze skinuti dok se ona ne odvrne :)), verglao 3-4 puta, nije upalio... Nakon toga je upalio, i radio nekih 5 sekundi i odmah se ugasio.. I tako stalno... Posumnjao sam na dovod goriva, pa sam skinuo karburator, sve precistio, provjerio da li plovak zatvara, vakum pumpa radi, kad kurblam gorivo ide... Zamijenio i svjecicu... Nakon par pokusaja je upalio, stim da mu je ler jako visok, nekih 3500 obrtaja (nisam dirao sraf za ler), tako radi nekih 5 sekundi, i ako ne dam gas odmah se ugasi... Ako ga drzim na vrhu gasa onda radi na nekih 5500... Pokusao sam da ga vozim, nije islo... Strasno tesko povlaci sa niskih obrtaja... Jako sporo spusta obrtaje, ako dam gas do nekih 7500 i pustim, on nastavlja tako da radi... Kako mi je slaba zadnja kocnica, jedva sam se odrzao na putu.. Ako neko ima ideju gdje bi mogao biti problem neka slobodno pise, jer ja stvarno nemam vise nikakvih ideja :sexe19jx1:


Postoji li mogucnost da problem stvara to sto mi fali dio dihtunga oko prelivnih kanala sa obije strane izmedju bloka i cilindra? Vidjecete na slici o cemu se radi..

Posted Image

Edit:

Da napomenem da unutarnje mjere izduvnog kanala nisam dirao... Samo izlaz na spoju sa auspuhom...

Edited by sinisa93, 22 September 2013 - 23:30.


#134 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 22 September 2013 - 23:55

A dal ti je palo na pamet da bez dela dihtunga vuce fals vazduh ?? :sexe19jx1: .... bolje ga ga uopste nema nego sto fali parce...

#135 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 23 September 2013 - 00:03

Ma padalo je meni svasta na pamet, izmedju ostalog i to naravno... Zbog tog sam i pitao da li bi to mogao biti uzrok problema.. Htio sam samo da cujem da nisam nesto zeznuo kod sirenja kanala :) , onda bi mogao ladno :sexe19jx1:

Hvala na odg ;)

#136 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 23 September 2013 - 00:10

Nema sta da zaj*** kod sirenja spoljnog dela izduva,jedino da preteras sa sirinom...ajd pravi dihtung ili stavljaj novi...

#137 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 23 September 2013 - 00:28

Ok, ne preostaje mi nista drugo nego da opet skidam cilindar i da narucim tablu klingerita odgovarajuce debljine, pa da isijecem, jer ce mi biti bas tesko naci originalni za 100cc..

#138 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 23 September 2013 - 18:52

Cekam druga da mi donese komad klingerita pa da krenem sa izradom... E sad ne znam jos koje je debljine.. Pa me zanima da li bi sta dobio/izgubio, ako bi dihtung bio mozda nesto deblji ili tanji? :welcome1:

#139 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,752 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 23 September 2013 - 19:11

Ako se ne varam veca debljina dihtunga utice na velicinu squish-a, odnosno kompresionog odnosa unutar cilindra.
Sto je manji squish veca je kompresija i obrnuto. Najbolje je da bude iste debljine kao i originalni i nemas frke.

Neka me neki iskusniji clan foruma ispravi ako grijesim :welcome1:

#140 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 23 September 2013 - 21:19

hahah ja ne verujem da si sklopio bez dihtunga...pa mora ići dihtung, vuče ti falš vazduh..
inače dobro je Lauda rekao, što manji skviš veća kompresija i obrnuto..





15 user(s) are reading this topic

0 members, 15 guests, 0 anonymous users