Jump to content


Keeway Matrix 100 2T



412 replies to this topic

#141 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 05 October 2013 - 16:02

Nisam uspio da isijecem dihtung od klingerita, jer se stari raspao pa ne mogu bas isjeci da bude 100% precizno... Otisao do Keeway serivsa, kazu nema dijelova nista... I ne mogu se naruciti do pocetka sledece sezone.. :wtf:
'bem ti Keeway, koja logika da dijelove narucujem kad pocne sezona i da ga radim kad bi ga trebao voziti, a sad preko zime da ga gledam ovako rasklopljenog :)

Imam kuci nekakvu crvenu diht masu, pa me zanima da li bi smio da pokusam samo sa tim? Inace debljina starog dihtunga je 0.5 mm..

#142 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 05 October 2013 - 18:49

Naruci dihtunge za minarelli i resi problem...

#143 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 05 October 2013 - 19:11

Mislis da je ovo na slici istih dimenzija za 40 i za 52 mm cilindar? :)

Posted Image

#144 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 05 October 2013 - 20:04

Spoljna dim.dihtunga je nebitna-cilindar ide u "rupu" dihtunga ...Izmeri razmak izmedju rupa za brezone pa ako je veci od 50-51mm onda mina dihtung ne odgovara...a izgleda da ne odgovara ...ovo je neki kit precnika 54mm za tvoj blok....
Posted Image
Posted Image
Edit-a ovo je mina dihtung malopre meren ...sve mere su oko 50mm...
Attached File  DSC00570.JPG   130.48K   16 downloads
Attached File  DSC00571.JPG   116.11K   11 downloads

#145 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 05 October 2013 - 20:38

Evo razmak izmedju rupa, upravo iz garaze :wtf:

Posted Image

Il mozda cak 51-72, jbg zaboravih dok dodjoh do kompa :)

Edited by sinisa93, 05 October 2013 - 20:39.


#146 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 05 October 2013 - 20:53

Kako ne mozes dihtung lepo da iseces... Ja prvo napravim rupe za brezone i jednu u sred dihtunda pa pocnem da secem visak materijala malim makazicama.

#147 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 05 October 2013 - 20:56

Ako je 50-52 onda ide sa mina bloka...

#148 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 05 October 2013 - 22:15

Odlicno... Bar je to lako naci :wtf: Samo prosirim rupu i to je to..

Nalazim u oglasima i dihtung za kit od 70cc, pa mislim da bi to bilo jos lakse za isjeci, samo me zanima da li je od aeroxa ovaj dihtung, jer kod mene nema ovog dijela koji sam oznacio? Mada nije mi problem to odsjeci, samo me zanima sta je :)

Posted Image

#149 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 06 October 2013 - 18:21

nije potrebna ta ušica možeš to makazama secnuti

#150 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 26 October 2013 - 16:50

Eto, rijesio sam se i ja svojh muka, bar na odredjeno vrijeme :D
Nalazio sam u oglasima dihtunge, ali su mi trazili oko 16e za jedan dihtung sa dostavom, sto mi je bilo van svake pameti, pa sam rijesio da sam izradim dihtung od obicnog kartona, dok mi ne stigne klingerit

A rekao mi je profesor da ce mi istorija trebati u zivotu :), inace debljina se tacno poklapa sa debljinom prethodnog dihtunga, 0.4 mm..


Posted Image

Evo i slika cijelog postupka izrade:


Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image

I na kraju snimak kako radi ;)



Ostaje jos da negdje izadjem na pravac pa izmjerim ubrzanja i maksimalnu, pa da vidim ima li kakvog napretka u odnosu na prethodno stanje izduva..

#151 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 26 October 2013 - 18:20

Trebao si samo namazati taj karton nekim silikonom za visoke temp. da ga upije i onda se nece cepati kad dodje u kontakt sa benzinom, ovako nista nije sigurno. :D

#152 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 26 October 2013 - 18:36

Ne znam ima li kakve koristi, ali sam namazao tovatnom masti, jer sam citao da nije lose to uraditi ako se dihtung pravi od kartona.. :D

#153 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 27 October 2013 - 13:45

Imam odlicnu ponudu da uzmem Dellorto PHVA 19mm, pa me zanima da li bi imao kakve koristi i poboljsanja od tog, ili mi je za trenutno stanje sasvim dovoljan i ovaj moj serijski od, kako mi rekoste, 16mm?

Edited by sinisa93, 27 October 2013 - 14:15.


#154 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 27 October 2013 - 14:34

Kolko znam ne postoji phva 19mm(ispavite me ako grijesim) vjerovatno si naletio na ovaj oglas kao i ja http://www.pik.ba/ar...dellorto-19-mm/
vidi se da pise na karbu 12mm ili je mozda 17.5...19mm nije nikako...ili me oci varaju.

Edited by Stefan p, 27 October 2013 - 14:35.


#155 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 27 October 2013 - 14:43

Da, upravo taj oglas... I pitam ga, da li je siguran da je to 19mm, jer kako ja vidim ovdje pise PHVA 17.5... On mi tad kaze da tu pored tog PHVA pise 19... Mada na netu ne nalazim nigdje taj PHVA 19... Uglavnom, ako bi rijesio da kupim svakako idem licno da pogledam o cemu se radi...

#156 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 27 October 2013 - 14:50

Vidi se da nije 19mm,ukucaj na netu dellorto 19mm,i lijepo se vidi kako izgleda i kakav je...ovo il je 12.5mm ili 17.5mm, i meni je govorio da je 19mm u svakom slucaju ja odustajem od kupovine ovog, ti vidi...jos cu dobit sliku iz bliza da se vidi da je 19 tako mi je rekao :)

#157 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 27 October 2013 - 14:58

Trazicu i ja sliku iz malo krupnijeg plana gdje se vidi dobro, pa da znam na cemu sam...

#158 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 27 October 2013 - 18:07


Maloprije otisao da uradim mjerenja... Evo i rezultata: :rofl_jaki:


Ubrzanje 0-60 (GPS): 6.83 s


1/8 milje / 201 m : 13.8 s


1/4 milje / 402 m : 23.39 s


Maksimalna brzina (GPS / SAT): 87.7 km/h / 95 km/h


Posted Image


Posted Image


Posted Image


Vise sam nego zadovoljan :mmyahoo:


Sledece u planu je homemade CDI, ili mozda od Aeroxa, i pomjeranje paljenja... Ali to ce malo da saceka, zbog ispita koji slijede :P


#159 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 27 October 2013 - 20:12

Cek jel ti imas isti prenos ko na keeway matrix-u 50cc(rekao bi da je isti zbog male krajnje uprkos cilindru od 100cc)? Ako je tako ja bi mu stavio min. ono produzenje od 16-17% a moze i vece pa ces onda osetiti prevu uzivanciju u voznji, a i neces morati ni non stop pun gas da ga vozis (ko sto ja moram negde na otvorenom) pa ce ti biti i manja potrosnja.. :rofl_jaki:

#160 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 27 October 2013 - 20:22

Nisam nikad otvarao prenos... Ali evo dvije slike sa oglasa, gdje covjek prodaje zupcanike isto od Keewaya 100cc serijale:

Ovaj ima 13 zubi..

Posted Image

A ovaj dole desno ima 44

Posted Image

Ostali se ne vide, al ja kontam da je isto kao i od 50cc, ustvari blok, variomat i kvacilo su isti, pa vjerujem da je i prenos.. Samo je druga radilica i cilindar...

Od cega bi mi odgovarao duzi prenos? Jer ovi aftermarket su mi malo poskupi :rofl_jaki:





18 user(s) are reading this topic

0 members, 18 guests, 0 anonymous users