

#121
Posted 29 July 2013 - 21:14
#123
Posted 29 July 2013 - 22:10
#124
Posted 29 July 2013 - 22:35

#125
Posted 30 July 2013 - 19:01

Isto tako sutra bi narucio rolnice, takodje Malossi.. Imam veliki izbor dimenzija 15x12 ali kako ne znam koje tezine su mi trenutne, ne znam sta ni da narucim..
Pa ako moze neko da mi preporuci cisto onako "od oka", na osnovu mog setupa sa kojim da pokusam.. Znam da nema nista bez prakse, ali eto bar malo da se mogu orjentisati jer imam izbor od 3.5 do 9 gr...

#126
Posted 31 July 2013 - 10:04
mislim da ovo pitanje ne priliči tvojoj temi
ako moze neko da mi preporuci cisto onako "od oka"
predpostavljam da znaš od čega zavisi koja težina rolnica je potrebna, da ti ne nabrajam svih 10 faktora, pa je možda bolje pitanje koje bi postavio..
kako da ustanovim koja mi težina rolnica najbolje odgoavara ?
na šta bi usledio odgovor
najjednostavnije je da blokiraš variomat sa prstenom, i kreneš u vožnju.. pri tome pratiš obrtaje i kada počnu da rastu to je znak da je remen u najvećem sada nam blokiranom stepenu prenosa...
preostaje samo da proceniš gde je motor najprgaviji i upamtiš te obrtaje...
na osnovi toga olakšavaš ili umanjuješ težinu rolnica prema ciljnom obrtaju ukoliko je on bez tog prstena niže, a ukoliko je višlje ,što je malo verovatno onda ti trebaju teže nego ove što imaš...
naravno nije na odmet ni da imaš onu kinesku vagicu da možeš da barataš i sa ovom težinom koju sada imaš... a možeš u testovima raditi i kombinacije 3+3 gde se dobija rezultanta težine....
#127
Posted 19 August 2013 - 19:37

Za vikend se nastavljaju planirani radovi..
U medjuvremenu sam kupio ulje, kako u radnji nije bilo Repsol koje inace koristim, uzeo sam ovo

E sad na pakovanju ne pise da li je sintetika ili polusintetika.. Inace je crvene boje.. Pa ako neko ima iskustva sa ovim uljem za mjesavinu neka kaze

#128
Posted 19 August 2013 - 20:11
#129
Posted 07 September 2013 - 22:02
E sad, primijetio sam na klipu da se ispod karika pojavljuje garez, uostalom evo slike ispod pa ce biti jasnije... Zanima me da li je to znak potrosenih karika? Nikad nisam primijetio da mi lijepi u voznji, niti da nesto gubim na performansama..



#130
Posted 07 September 2013 - 22:39
#132
Posted 22 September 2013 - 18:58
#133
Posted 22 September 2013 - 23:29

E da ne bude da je sve tako lako i jednostavno, desilo se sledece..
Dakle, postavio cilindar, vratio posudu za ulje (jer se cilindar ne moze skinuti dok se ona ne odvrne


Postoji li mogucnost da problem stvara to sto mi fali dio dihtunga oko prelivnih kanala sa obije strane izmedju bloka i cilindra? Vidjecete na slici o cemu se radi..

Edit:
Da napomenem da unutarnje mjere izduvnog kanala nisam dirao... Samo izlaz na spoju sa auspuhom...
Edited by sinisa93, 22 September 2013 - 23:30.
#134
Posted 22 September 2013 - 23:55

#135
Posted 23 September 2013 - 00:03


Hvala na odg

#136
Posted 23 September 2013 - 00:10
#137
Posted 23 September 2013 - 00:28
#138
Posted 23 September 2013 - 18:52

#139
Posted 23 September 2013 - 19:11
Sto je manji squish veca je kompresija i obrnuto. Najbolje je da bude iste debljine kao i originalni i nemas frke.
Neka me neki iskusniji clan foruma ispravi ako grijesim

#140
Posted 23 September 2013 - 21:19
inače dobro je Lauda rekao, što manji skviš veća kompresija i obrnuto..
9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users