Jump to content


Keeway Matrix 100 2T



412 replies to this topic

#301 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 10 February 2014 - 20:53

:) tu sam...

#302 Johny

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 473 posts
  • MestoSarajevo
  • VozimHurricane

Posted 11 February 2014 - 01:06

View Postsinisa93, on 10 February 2014 - 18:23, said:

Ma ne znam jos nista... Onda je precnik kartera 85 mm a meni polutke 76... Gubio bi primarnu kompresiju... Tu na minareli 50 bloku nema 2mm izmedju polutki i bloka... A sa tim blokom bi meni bilo skoro 1 cm ako me razumijes sta hocu reci . A jos ko zna kakav je razmak brezona i da li pase moj cilindar...

Poslato sa Xperia Mini HD

mislio sam da je manja razlika.. onda odradi te blokove ..mozda bi mogao sam biaxom ? ocrtas necim dokle trebas i lagano.. samo napravi da ti polutke stanu :)

oce to cilindar kod cika Cveleta :joks: ?
Jbg meni se iskomplikovala situacija.. delozirao me stari iz garaze.. morat ce sve malo pricekati ahaha :D

Edited by Johny, 11 February 2014 - 01:07.


#303 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 11 February 2014 - 01:08

Hoce hoce... Po nekim mojim planovima, krajem sledece sedmice... Al nije jos utvrdjeno tacno kad :)

Poslato sa Xperia Mini HD

#304 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 14 February 2014 - 13:32

Ajde sad jedno ozbiljno pitanje... Sta bi mi bilo pametnije, slagati ovaj minareli blok, ili jednostavno kupiti Malossi primar i rijesiti stvar?
Samo da napomenem, da bi ovaj blok sastavio i upalio treba mi sledece:

-Prosiriti karter da staje radilica - cca 10e za strugara
-Dvije felge 13-ke sa gumama, diskom, klijestima, rucicom kocnice i crijevom za ulje, remen - oko 70e minimalno
-Primar, sekundar, poklopac mjenjaca - 20e
-Deklo sa kurblom i zupcanicima za paljenje 20e
+ dani utroseni na sklapanje i zivciranje da bi dobio nazad disk i nesto malo produzenja od 4.55%, i jos se ne poklapaju brojevi dekla sa saobracajnom

sto dodje negdje oko 120e u najboljem slucaju...

ili jednostavno uzeti neki od aftermarket produzenja tipa:

STAGE6 Primar 15/50 - 16.67 % 59e
STAGE6 Sekundar 15/42 - 17.27% 59e
Malossi Primar 14/42 - 25% 62e

i rijesiti se muka i problema oko prebacivanja... Samo plug and play... :)

#305 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 14 February 2014 - 13:56

Turis malossi primar i resis se muka... :)

#306 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 14 February 2014 - 18:13

Takodje i ja mislim da je bolje uzet malossi primar :) Jer i kad sklopis taj minarelli blok,jednog dana ce doc potreba da i njega produzis :)

#307 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 14 February 2014 - 18:30

Znaci nista... Odustajem od ovog bloka... Ako kome treba, na prodaju je :)

#308 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 14 February 2014 - 20:56

Sad upravo otvorio prenos... I imam sta vidjeti...

- Primar 16/49
- Sekundar 13/43

Sto bi bilo 25.18% duze od Keeway 50cc bloka... :) :)
Sta bi onda bio problem, zasto idem samo 87 po GPS-u... Da li je moguce da remen uzi za 1.3 mm utice toliko? Maksimalna je na oko 7800 obrtaja...

#309 Johny

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 473 posts
  • MestoSarajevo
  • VozimHurricane

Posted 14 February 2014 - 23:50

Nemoj taj aeroxov .. za ove pare sto ulozis u njega mozes uzeti i i primar i sekundar a meni prodas ove njegove gerbite :) ahah..
salim se..
koilko bi sad opste % produzio prenos sa tim malossi gerbitama ,kada znas da je duzi od 50.. nesto malo ?dal se isplati ?

nego 'odokativno' stali bi ti zupcanici u 50cc blok ? :) da trazim po piku :rofl_jaki:

Edited by Johny, 14 February 2014 - 23:51.


#310 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 14 February 2014 - 23:59

Sad kad sam saznao da mi je primar 16/49, i ne razmisljam o Malossi primaru, jer kako racunam, produzenje bi bilo samo 2,04 %, sto je smijesno... Radije mozda mijenjati sekundar, pa dobiti jos vise... Al o tom mozda nekad kasnije :) Zasad ostaje ovako... Slijedi turpijanje, karb, stelovanje karba i prenosa, pa ako bude potrebe trazice se kakav duzi sekundar...

Pa sta znam... Nisam nikad vidio 50cc blok otvoren :) , mogu ti premjeriti osovinu kad budem skidao sledeci put, pa ti javim.. Samo reci koje te sve dimenzije interesuju? :rofl_jaki:

#311 Johny

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 473 posts
  • MestoSarajevo
  • VozimHurricane

Posted 15 February 2014 - 00:06

Ajd dok skontam koje su mi bitne dimenzije.. ili ako ti bude usput popisi oznake lezajeva (2 u poklopcu i 1 u bloku ima) .. ako su isti trebalo bi i ostalo da je tu negdje :)

#312 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 15 February 2014 - 00:08

i mene interesuje :) aj pa premeri :)

#313 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 15 February 2014 - 00:15

Prvom prilikom mjerim, i javljam :)

Jos sam mislio da izmjerim, mislim nebi bilo lose da se zna na forumu, al sam se sjetio kad sam zavrnuo sarafe sve od prenosa :)

Edited by sinisa93, 15 February 2014 - 00:16.


#314 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 15 February 2014 - 01:16

View Postsinisa93, on 14 February 2014 - 20:56, said:

Sad upravo otvorio prenos... I imam sta vidjeti...

- Primar 16/49
- Sekundar 13/43

Sto bi bilo 25.18% duze od Keeway 50cc bloka... :) :)
Sta bi onda bio problem, zasto idem samo 87 po GPS-u... Da li je moguce da remen uzi za 1.3 mm utice toliko? Maksimalna je na oko 7800 obrtaja...
Па каиш је лош, а и обртаји су мали. Мени са истим преносом (25% дужи) и око 1мм потрошеним каишем треба преко 9000 обр. за 100+.

#315 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 15 February 2014 - 02:33

Pa mislim da je 87 realnih korektna brzina za taj skuter.

#316 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 15 February 2014 - 09:20

Graleta treba sankcionisati :) Uvijek se javi, i komentarom ubija svaku volju za dalji tuning :) :rofl_jaki:

#317 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 15 February 2014 - 11:32

Hrhe Grale je samo svestan pravih brzina...

#318 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 15 February 2014 - 15:01

View Postsinisa93, on 15 February 2014 - 09:20, said:

Graleta treba sankcionisati :lol: Uvijek se javi, i komentarom ubija svaku volju za dalji tuning :D
:lol: ma jok samo je realan...ne mozes ni ocekivati vise na 7800ob...znaci duzina prenosa nije problem vec snaga i obrtaji...+ nov remen ....

#319 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 16 February 2014 - 20:27

Pa dobro... Vidjecemo kako ce biti kad se to sve dovede u red... Ja bi sa 100 po GPS-u bio sasvim zadovoljan :D

#320 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 16 February 2014 - 20:30

Mnogi bi :)
Pa ne ubijam ja želju za tuningom, naprotiv, potičem je :D

Sad nemoj stat dok ne uloviš pravu 100-ku :D





23 user(s) are reading this topic

0 members, 23 guests, 0 anonymous users