#361
Posted 21 February 2014 - 01:00
Nego sad ozbiljno... Zar treba tolika podloska? Meni se cini da je on mnogo tanji na sredini gdje nailazi na radilicu?
#362
Posted 21 February 2014 - 01:03
#363
Posted 21 February 2014 - 01:09
#364
Posted 21 February 2014 - 01:23
Evo nadjo....Znaci ostaje ona piksna sto stoji ima zamajca + prsten od 5-6mm...
#365
Posted 21 February 2014 - 01:26
#366
Posted 21 February 2014 - 01:32
#367
Posted 21 February 2014 - 01:34
#370
Posted 21 February 2014 - 01:45
Danas opet nista od paljenja. Mogu je da se inatim koliko hocu kad semering stigne u 7h. Montiran sillikonac sa duplim dihtovanjem i posto sam skinuo bendiks, napravio sam i zastitu od prasine i drugih go.ana. Spakovao prvo cauricu koja ce da nadomesti bendiks pa na nju podlosku koja je manja od precnika otvora za 2mm (u precniku) pa caura i onda kalota. Sve cucnulo kao bombona. Masina je spremna za montazu na ram ali bio sam umoran pa sam ostavio za sutra.
#371
Posted 21 February 2014 - 01:47
#372
Posted 21 February 2014 - 01:50
#373
Posted 21 February 2014 - 01:52
Mario, on 21 February 2014 - 01:47, said:
http://forum.pyrothe...indpost__p__503
#374
Posted 21 February 2014 - 02:02
#375
Posted 21 February 2014 - 02:06
#376
Posted 21 February 2014 - 19:07
Na njegovo mjesto dosla je podloska za koju je posluzila stara bolcna serijskog variomata... Odjecen komad od 4mm.. Nije ovakva ubacena, vec je fino oblikovana i poravnana..
Na dnu dekle prosirio rupe za hladjenje:
i napravio jedan otvor na pocetku dekle (bice tu jos jedan ili dva otvora, al mi se nije dalo vise danas raditi), i dekla ce da se polira, tako da zanemarite ove ogrebotine
Odziv na gas je mozda nijansu bolji.. Ali ne nesto pretjerano.. Vidjecemo kako ce biti u voznji, nisam ga probao jer pada kisa, a i nemam ulja u prenosu
#377
Posted 08 March 2014 - 19:56
Gledam ovamo na Scooter Attacku neke spejsere koji idu ispod cilindra pa cisto da pitam sta je to?
"These revised MKII cylinder spacer kits make it possible to use the MKII cylinder – and, with some small adjustments, all other normal cylinders (for 80mm conrod) – in conjunction with the 85mm Stage6 R/T crankshaft."
#378
Posted 08 March 2014 - 20:48
Trebat će ti onda takav spacer od cca 2mm, ali bi trebalo malo preradit cilindar onda, jer je rađen za 39 mm radilicu.
#379
Posted 08 March 2014 - 21:02
#380
Posted 08 March 2014 - 21:10
Tapatalk
34 user(s) are reading this topic
0 members, 34 guests, 0 anonymous users