Jump to content


Keeway Matrix 100 2T



412 replies to this topic

#61 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 07 July 2013 - 21:51

proveri i igličasti ventil kod plovka, jeli to funkcioniše, da li zatvara kako valja,,,,,

edit Cvele pisali smo u istom trenutku :)

#62 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 07 July 2013 - 21:54

View PostMario, on 07 July 2013 - 21:51, said:

proveri i igličasti ventil kod plovka, jeli to funkcioniše, da li zatvara kako valja,,,,,

edit Cvele pisali smo u istom trenutku :)
:)

#63 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 07 July 2013 - 21:56

Sutra navece detaljne provjere, nadam se da nije lamelica... Jer ako jeste, slijedi mi rasklapanje blokova, necu ga vise paliti, jer ko zna gdje bi ona mogla zavrsiti :)

Iglicasti ventil... :)
Jel to ovo oznaceno na slici, i jel preko toga dolazi gorivo u karb?

Posted Image

#64 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 07 July 2013 - 21:57

da to je, ispod plastike plovka...

#65 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 07 July 2013 - 22:02

Ok, hvala na pomoci i savjetima :)

#66 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 08 July 2013 - 21:50

Stvarno ne znam sta je moglo biti u pitanju... Skinuo karb, otvorio i oprao filter, ocistio karb i vratio sve nazad... Lamelice su dobre... Ustvari jedan od ona 4 listica je za nesto manje od 1mm odvracen, ali su svi citavi.. Ostali stoje dobro.. Predpostavljam da to nije problem... Vratio sve nazad, malo iskurblao bez svjecice.. I nakon 3-4 pokusaja je upalio i radi normalno... Iglicasti ventil je uredu, i dobro zatvara dotok goriva, plovak nije zaglavio... Jedino me zanima da li se onaj vrh ventila, odnosno ona glava zakaci za plovak (jer mi se cini kao da tu ima neko mjesto gdje bi se trebao ubaciti) ili se samo postavi ispod plovka... Pokusao sam duvati u cijev za dotok goriva i u oba slucaja zatvara dovod... Ostavio sam ga zakacenog za plovak, nadam se da je tako OK.. :)

E sad jedno drugo pitanje...

Kad sam kupio skuter, sraf za ekstra vazduh je bio skroz zavrnut, i skuter radi normalno, tako da nisam htio nista dirati... Kad zacepim airbox treba mu nekih 10-15 sekundi da se ugasi.. Jel to znaci da negdje vuce fals vazduh i gdje bi to moglo biti? I da li klipnjaca smije imati lufta nekih 1 mm lijevo-desno?

#67 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 08 July 2013 - 22:12

Quote

Kad sam kupio skuter, sraf za ekstra vazduh je bio skroz zavrnut, i skuter radi normalno, tako da nisam htio nista dirati... Kad zacepim airbox treba mu nekih 10-15 sekundi da se ugasi.. Jel to znaci da negdje vuce fals vazduh i gdje bi to moglo biti? I da li klipnjaca smije imati lufta nekih 1 mm lijevo-desno?
Znaci karb postavka je sad ok ,nema vise viska goriva ??
Ne bi trebalo da je srafic smese skroz zasrafljen, nesto tu ne stima...al ako kazes da se gasi posle 15-ak sek. to je ok,treba vremena da potrosi vazduh iz airboxa ...probaj da nastelujes karb po ovom receptu...
http://forum.pyrothe...e-o-stelovanju/
Klipnjaca treba da ima luft levo -desno al nikako kad je povuces pravo prema sebi i od sebe..

#68 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 08 July 2013 - 22:26

Sad nema viska... Nije ga bilo ni prije, boja svjecice je bila ok u fazi testiranja vece dizne.. I prije par dana isao na voznju.. Dosao kuci normalno, i ujutro nece da upali.. Zasto je prelio toliko, i kako to da je uspio napuniti pola airboxa goriva ne znam... Ostaje da vidim da li ce opet bacati gorivo na filter.. A sto se tice stelovanja, cekam malo ljepse vrijeme, i tad obavezno idem po ovom tutorialu...

Isto tako kad uhvatim vremena skidam clinidar, radim portmap da vidimo sta su kinezi spakovali u taj cilindar, i tada cu prvjeriti ima li lufta gore dole.. Ovo lijevo desno sam primijetio kad sam izvadio lamelice pa malo gurnuo klipnjacu...

EDIT:

Izgleda da mi saug ne radi.. Jer kad sam ga skinuo ona igla je bila maksimalno izasla van... A skuter prije tog nije paljen... Da li je to ok.. Ili se ona prilikom zagrijavanja povlaci gore u samo kuciste sauga?

Edited by sinisa93, 08 July 2013 - 22:33.


#69 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 08 July 2013 - 23:25

ono pitanje za ventil, treba da bude zakačena za plovak

što se iglice sauga tiče, u normalnom položaju kada je mnotor isključen treba da je uvučena... ali skontaj ne samo iglica već kompletno taj valjak sa iglicom treba da je skoro do plastike... inače iglica uvek viri i odupire se na neku oprugicu unutar tog valjka

kako upališ motor , saug dobije napon, i počne se isključivati na način što se cela ta iglica sa valjkom zajedno izmakne iz kućišta za nekih 1 min maksimalno i zatvori dovod ekstra goriva kroz saug diznicu odnosno saug kanal, nije kod svih karb isto...

za portmapu, skini slobodno , sukeniraj, ja ću odraditi analizu i prezentovati je u temi za to...

#70 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 08 July 2013 - 23:40

Ta iglica zajedno sa valjkom je izasla van... Znaci zreo za zamjenu...

A sto se tice portmape... Moze samo malo pojasnjenje... Negdje sam nasao temu na forumu kako se to radi, ali nestale su slike...

Edited by sinisa93, 08 July 2013 - 23:53.


#71 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 12 July 2013 - 01:13

Evo stizem upravo iz garaze.. Skidao sam cilindar, i evo na kraju portmape..

Posted Image


Pa Mario ako nije problem da vi to analizirate i date neko svoje misljenje, jer vidim da se vi u to odlicno razumijete :respect:

Ako su potrebni jos neki podaci, pitajte :)

Precnik cilindra 52mm, hod radilice 43...

Edited by sinisa93, 12 July 2013 - 01:13.


#72 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 12 July 2013 - 01:18

ok uradiću ovih dana...

#73 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 12 July 2013 - 15:28

Ovde ima dosta mesta za turpijanje, koliko ja vidim.

#74 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 12 July 2013 - 20:37

Ima,ima...samo je veliki problem koji mu auspuh zakaciti ....

#75 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 12 July 2013 - 20:51

Roost ima veliki izbor auspuha za big-bore cilindre (do 94cc). :respect:
http://www.roost.si/...alogue_2012.pdf

#76 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 13 July 2013 - 23:21

Vrlo rado bi nesto turpijao, ali kako to nisam nikad radio, ne znam bas da li bi se smio upustati u to sam, jedino da posaljem nekome ko bi bio spreman to odraditi, i naravno platio bi uslugu..

A sto se tice ovih Roost auspuha.. Mislim da je to ipak za dosta ozbiljnije masine... Kako vidim rezoniraju na 12000+ obrtaja... Sto je daleko od mojih mogucnosti :) , isto tako ne vjerujem bas da im je cijena prihvatljiva ^_^

Nalazio sam na netu par modela Tecnigas Next R, RS, za 100cc, mislim da bi mi to dosta vise odgovaralo, samo je problem gdje ih nabaviti... Inace pokusao bi napraviti jedan homemade po proracunima uz pomoc foruma naravno :P

#77 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 14 July 2013 - 10:09

u pravu si roost su trkački auspusi, i nema šta da traže na tvom setup-u

onaj next-r za 100cc motore sam video i ja, to recimo nije loša kombinacija...

#78 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 14 July 2013 - 11:58

Pogledacu kako im se krecu po ebay-u, jer ne znam gdje bi drugo mogao naci... Pa cu razmisliti o kupovini.. Mada bi prvo volio nekako provjeriti da li ovaj serijski sa preradama moze da rezonira sa ovim cilindrom... Dimenzije su mu sledece

Posted Image

#79 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 14 July 2013 - 13:11

Ovo su vanjske dimenzije... Debljina lima je negdje oko 1-1,5 mm..

#80 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 14 July 2013 - 15:37

Niko se nije usrecio Tecnigasom za 100cc...a ni ZX-om za istu kubikazu... mada je ZX malo bolji od TG a u sustini su oba bolja od serijskog al ne toliko kolko kostaju...Mozda bi jedan home made bio mnogo bolje i jeftinije resenja uz obradu cilindra pa makar samo i izduva sto nije komplikovano...





26 user(s) are reading this topic

0 members, 26 guests, 0 anonymous users