#61
Posted 07 July 2013 - 21:51
edit Cvele pisali smo u istom trenutku
#64
Posted 07 July 2013 - 21:57
#65
Posted 07 July 2013 - 22:02
#66
Posted 08 July 2013 - 21:50
E sad jedno drugo pitanje...
Kad sam kupio skuter, sraf za ekstra vazduh je bio skroz zavrnut, i skuter radi normalno, tako da nisam htio nista dirati... Kad zacepim airbox treba mu nekih 10-15 sekundi da se ugasi.. Jel to znaci da negdje vuce fals vazduh i gdje bi to moglo biti? I da li klipnjaca smije imati lufta nekih 1 mm lijevo-desno?
#67
Posted 08 July 2013 - 22:12
Quote
Ne bi trebalo da je srafic smese skroz zasrafljen, nesto tu ne stima...al ako kazes da se gasi posle 15-ak sek. to je ok,treba vremena da potrosi vazduh iz airboxa ...probaj da nastelujes karb po ovom receptu...
http://forum.pyrothe...e-o-stelovanju/
Klipnjaca treba da ima luft levo -desno al nikako kad je povuces pravo prema sebi i od sebe..
#68
Posted 08 July 2013 - 22:26
Isto tako kad uhvatim vremena skidam clinidar, radim portmap da vidimo sta su kinezi spakovali u taj cilindar, i tada cu prvjeriti ima li lufta gore dole.. Ovo lijevo desno sam primijetio kad sam izvadio lamelice pa malo gurnuo klipnjacu...
EDIT:
Izgleda da mi saug ne radi.. Jer kad sam ga skinuo ona igla je bila maksimalno izasla van... A skuter prije tog nije paljen... Da li je to ok.. Ili se ona prilikom zagrijavanja povlaci gore u samo kuciste sauga?
Edited by sinisa93, 08 July 2013 - 22:33.
#69
Posted 08 July 2013 - 23:25
što se iglice sauga tiče, u normalnom položaju kada je mnotor isključen treba da je uvučena... ali skontaj ne samo iglica već kompletno taj valjak sa iglicom treba da je skoro do plastike... inače iglica uvek viri i odupire se na neku oprugicu unutar tog valjka
kako upališ motor , saug dobije napon, i počne se isključivati na način što se cela ta iglica sa valjkom zajedno izmakne iz kućišta za nekih 1 min maksimalno i zatvori dovod ekstra goriva kroz saug diznicu odnosno saug kanal, nije kod svih karb isto...
za portmapu, skini slobodno , sukeniraj, ja ću odraditi analizu i prezentovati je u temi za to...
#70
Posted 08 July 2013 - 23:40
A sto se tice portmape... Moze samo malo pojasnjenje... Negdje sam nasao temu na forumu kako se to radi, ali nestale su slike...
Edited by sinisa93, 08 July 2013 - 23:53.
#71
Posted 12 July 2013 - 01:13
Pa Mario ako nije problem da vi to analizirate i date neko svoje misljenje, jer vidim da se vi u to odlicno razumijete
Ako su potrebni jos neki podaci, pitajte
Precnik cilindra 52mm, hod radilice 43...
Edited by sinisa93, 12 July 2013 - 01:13.
#72
Posted 12 July 2013 - 01:18
#73
Posted 12 July 2013 - 15:28
#74
Posted 12 July 2013 - 20:37
#75
Posted 12 July 2013 - 20:51
http://www.roost.si/...alogue_2012.pdf
#76
Posted 13 July 2013 - 23:21
A sto se tice ovih Roost auspuha.. Mislim da je to ipak za dosta ozbiljnije masine... Kako vidim rezoniraju na 12000+ obrtaja... Sto je daleko od mojih mogucnosti , isto tako ne vjerujem bas da im je cijena prihvatljiva
Nalazio sam na netu par modela Tecnigas Next R, RS, za 100cc, mislim da bi mi to dosta vise odgovaralo, samo je problem gdje ih nabaviti... Inace pokusao bi napraviti jedan homemade po proracunima uz pomoc foruma naravno
#77
Posted 14 July 2013 - 10:09
onaj next-r za 100cc motore sam video i ja, to recimo nije loša kombinacija...
#79
Posted 14 July 2013 - 13:11
#80
Posted 14 July 2013 - 15:37
19 user(s) are reading this topic
0 members, 19 guests, 0 anonymous users