Jump to content


Keeway Matrix 100 2T



412 replies to this topic

#41 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 03 July 2013 - 23:58

Hvala, misterija rijesena ;)

Inace ne pise nigdje na njemu koji je precnik...

Edited by sinisa93, 04 July 2013 - 00:12.


#42 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 04 July 2013 - 00:21

meni je pisalo tamo gde se stavlja filter sitnim slovima broj 16. Znam da je na mom teikin karbu isto bila neka veca dimenzija kad se merilo sa strane prirubnice a zapravo je 16mm... :D

#43 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 04 July 2013 - 00:29

Nego da nastavim dalje... :)

Posted Image Posted Image

Filter je za Aeroxa tako da su se trebale prosjeci jos 2 rupe, a kao sto se vidi jedna je viska..

Evo jedan snimak snimljen u toku probne voznje... Pokusao da snimim maksimalnu... Ali eto desio se mali problem, negdje na 70 mi je spao filter jer ga kod zamjene spuzve nisam dobro pricvrstio :lol:



E sad imam par pitanja... Kao sto se moze vidjeti sa snimka... Bolje mi ubrzava od 40-60 nego od 0 do 20, sto mi nema nikakve logike, pa sta bi tu mogao biti problem? (racunajte da jos nije zamijenjen remen i da je sad negdje oko 14.8mm od serijskih 16.6)

Da li je malo da kroz ubrzanje drzi 7200 obrtaja ili bi to trebalo nesto laksim rolnicama malo dignuti, jer ne vjerujem bas da mu je maksimalna snaga tako nisko... Gadjao bi negdje oko 8500, pa me zanima vase misljenje...


Hoce li biti problem da se ubaci remen 16.8 umjesto serijskog 16.6 jer jedino tih dimenzija mogu naci nekog ozbiljnijeg proizvodjaca (Malossi X Special)?

Toliko od mene, nebi sad vise da smaram :D

#44 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 04 July 2013 - 00:30

Мери се на најужем месту, логично. Али пошто ту није правилан круг не може та мера да ае узме у обзир, него се израчуна површина из делова и онда се израчуна пречник круга са том површином (испадне 16, Марио рачунао пре неколико година).

#45 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 04 July 2013 - 00:39

mozda je zbog remena ako je zbog potrosenosti upao u zadnje polutke a mozda je i zato sto si od auspuha napravio rezonu tako sto si povadio sve pregrade pa sad ima snage na vecim obrtajima i trebas staviti tvrdje opruge u kvacilo... Ja bi prvo samo kais zamenio, mislim da ce ti to resiti problem. Ako se stanjio skoro 2mm po meni je odavno bio za zamenu. :D

#46 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 04 July 2013 - 00:47

Znaci prva investicija bi bila remen, to ce biti onda vjerovatno polovinom ovog mjeseca... E sad, nebi vise uzimao serijski, jer se ovaj Mitsuboshi potrosio za jednu sezonu, negdje oko 800 km sam presao sa njim...

U oglasima sam nasao Malossi X Special dimenzija 16.8 x 793 sto i nije neka razlika od serijale koji je 16.6 x 792, e sad me buni jedna oznaka 16.8 x 6 x 793.. Sta oznacava ovaj broj 6 i hoce li mi sad taj remen odgovarati... Na serijskom remenu nemam taj broj tako da ne mogu uporediti :D

#47 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 04 July 2013 - 00:51

То је дебљина. Мислим да је фабрички на Бандо каишу 7,нешто. Ја возим на дебљини од 8.2 и ништа ро не смета. Мислим да је битнији угао, него то.

#48 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 06 July 2013 - 12:52

Nasao jedan stari amortizer gepeka od auta pa se malo igrao :)



Presvukao folijom retrovizore,

Posted Image Posted Image



Posted ImagePosted Image


kao i zadnje dvije plastike:

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

I top od auspuha (nisam siguran da li ce izdrzati zbog temperature, ali cini mi se da se top ne grije previse ;) )

Posted Image Posted Image Posted Image


Jedna slika za kraj (s tim da je remen uzi za nesto vise od 2 mm brzina je sasvim ok) po satu je to negdje oko 92-93

Posted Image

#49 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 06 July 2013 - 16:07

Stigla je i stopka

Ovako je izgledala kad je stigla..

Posted Image

A ovako nakon poliranja

Posted Image

Nije bas bila najbolje pricvrscena jer mi fali desna bocna plastika na ovoj slici.. Ali evo kao stoji:

Posted Image Posted Image Posted Image

Kad sam postavio primijetio sam da je otisao automat zmigavca jer stalno svijetle, ne trepere ;)

I na kraju konacan izgled, kad je sklopljen:

Posted Image




Posted Image



Posted Image



Posted Image


Posted Image


Slobodno komentarisite.. Svaki prijedlog, savjet i kritika su dobrodosli :) :)

#50 Sloba15

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 421 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Exactly

Posted 07 July 2013 - 01:20

Ne vidim nikakav drzac topa od auspuha osim ta tri srafa pozadi,jel nije ni bilo ili?

#51 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 07 July 2013 - 10:14

View Postbojan681, on 03 July 2013 - 22:45, said:

Ako mu karb 19mm a lulica na airboxu 14 mozda je to neka vrsta blokade? Mozda bi trebao da je izvadi i presteluje sve, mislim da ce onda otvor biti 24mm i imace taman vise snage.

karb je 16mm kao i kod svih kineza, ima ih u mikuni i u teikin izvedbama... lulica 14mm je isto restrikcija na box-u kao i kod manjih matrix-a , regulisali su manju potrošnju time, a motor ne ide nešto previše sa stock delovima i da nje nema pa je ostalo tako kao i kod manjih...

View Postsinisa93, on 03 July 2013 - 22:14, said:

.

Sutradan sam otvorio karb da ga pregledam kakvo je stanje... Inace karb je serijski 19 mm, ne znam koga su tu kinezi iskopirali...
Klipic ne odvrtanje punog gasa nije isao do kraja, pa sam dotezanjem sajle to sredio...

Posted Image Posted Image


Glavna dizna je 70, a ova druga (jbg ne znam kako se zove :) ) 37,5... Igla je podesena na drugi zazor odozgo, svjecica BOSCH W7 AC...

Posted Image Posted Image

Na ulazu u airbox ima lulicu kojoj je ulaz 14 mm... Kad ju izvadim mnogo dobro se cuje :) , ali se onda gusi i gasi na 6500 obrtaja, jer mi je vjerovatno dizna premala..


ovde možeš to sve proveriti i izračunati ako te zanima, negde oko polovine je ta polemika sa otvorima

http://forum.pyrothe...e-o-stelovanju/

za auspuh mogu da ti kažem da je dobro što si povadi te pregrade, decibel kilere, sada je auspuh pravi rezonantni i treba ga pogoditi sa rolnicama da radi međuubrzanje na ciljnim obrtajima, samo je pitanje koliko je dobar učinak, ali obzirom da je fabrčki , opnda je cena 0 , pa je svaki brendiran koji je skuplji relevantno koliko vipše i vredi, ako je i bolji...

#52 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 07 July 2013 - 12:16

Jesi siguran da u taj variomat idu 15x12 rolice,a ne 16x13?
Inace,drzat ce karbon folija.

#53 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 07 July 2013 - 12:20

View PostMario, on 07 July 2013 - 10:14, said:

karb je 16mm kao i kod svih kineza, ima ih u mikuni i u teikin izvedbama

Pa vjerovatno, izgleda da je na njemu sve od manjeg brata, samo su mu nabacili veci cilindar i hod radilice.. U manualu mi pise 52 x 43 mm, dok je 50cc cini mi se 40.3 x 39 ako je vjerovati specifikacijama iz manuala..

View PostMario, on 07 July 2013 - 10:14, said:

za auspuh mogu da ti kažem da je dobro što si povadi te pregrade, decibel kilere, sada je auspuh pravi rezonantni i treba ga pogoditi sa rolnicama da radi međuubrzanje na ciljnim obrtajima, samo je pitanje koliko je dobar učinak, ali obzirom da je fabrčki , opnda je cena 0 , pa je svaki brendiran koji je skuplji relevantno koliko vipše i vredi, ako je i bolji...

Trenutno mi serijske rolnice drze ubrzanje na oko 7500-7600, sto mislim da je ipak malo... Pokusao bi sa nesto laksim rolnicama, ali pojma nemam koje tezine su ubacili kao serijske za 100cc, predpostavljam nesto teze nego za 50cc..

Imam dimenzije auspuha, uradio bi i portmap cilindra ako bi negdje nasao dobar tutorial (kako vidim ovom na forumu fale slike) pa ima neko ko je u mogucnosti da izracuna gdje bi taj auspuh mogao da rezonira...

Posted Image

#54 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 07 July 2013 - 12:31

View PostGrale, on 07 July 2013 - 12:16, said:

Jesi siguran da u taj variomat idu 15x12 rolice,a ne 16x13?
Inace,drzat ce karbon folija.

Posted Image
"Ovo je naslednik variomata Naraku Racing V2.0
Namijenjen je za cilindre od 70cc. Dizajniran tako da rolnice imaju maksimalnu izlaznost kako bi se dobile sto bolje performanse.
U paketu se dobijaju rolnice od 5g, 5,5g i 6g kao i polutka odnosno ventivar.
Koristi rolnice dimenzija 15x12 a cijena mu je oko 60e, kao i ostaloj "jacoj" konkurenciji.
Variomat je iskljucivo za Minareli vertikalne i horizontalne masine, kao i vecinu kineza"

Inace nije moj tekst, nego je kopiran sa drugog foruma.. :rolleyes: A prebacio sam serijske rolnice, koje su 15x12, i 100% odgovaraju...

Edited by sinisa93, 07 July 2013 - 12:32.


#55 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 07 July 2013 - 14:16

View PostSloba15, on 07 July 2013 - 01:20, said:

Ne vidim nikakav drzac topa od auspuha osim ta tri srafa pozadi,jel nije ni bilo ili?

Nije bilo nikakvog drzaca... Otpao je vec kod prethodnog vlasnika.. Ali i ovako stoji veoma cvrsto.. :rolleyes:

#56 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 07 July 2013 - 19:03

Evo danas prvi problemi sa karbom (ili necim drugim )

Krenuo sa drugom da pogledamo jedan skuter koji sam planirao kupiti za dijelove.. Izadjem iz garaze i krenem da palim na kurblu... Nema sanse da upali... Inace je palio na prvi zub bez gasa, cok je radio veoma dobro... I nakon par pokusaja sam dao pun gas i kurblao... Nekako je sastavio, ali nema sanse da se vozi.. .Na leru se gasi, a kad dam pun gas navuce nekako 4000 obrtaja i tu trokira i nema snage preko... Krenuti ne moze jer mi taman tu hvata kvacilo...

E sad danas je nedjelja, nebi nesto previse da cackam, ali sam pogledao na karb, i vidio da je sav umascen od goriva, i skinem filter kad ono unutra airbox skoro pa pun goriva ;) :wtf: :rolleyes: (reakcija je bila identicna kao ovi smajliji), istresem to, pokusam ponovno da palim, ista situacija, upali i trokira na 4000 obrtaja...

I prije, kad sam stelovao karb pomalo mi je bacao goriva na filter ali ne toliko kao sad... Pa ako neko zna koji je uzrok neka pomaze , inace sam primijetio da mi je potrosnja strasno skocila.. Negdje oko 7 litara... Ispade da mi vise izbaci na filter nego sto potrosi...

#57 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 07 July 2013 - 19:19

Pogledaj kakvo je stanje kod usisa. Mozda lamelice ne zatvaraju pa se smesa vraca u airbox.

#58 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 07 July 2013 - 19:40

Sutra cu pogledati...

Evo slika prije nekih mjesec dana:

Posted Image

Ako ima jos neko kakvu ideju neka kaze :)

#59 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 07 July 2013 - 21:40

Симптоми су ко да је пукла ламелица.

#60 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 07 July 2013 - 21:49

ili preliva karb,tj ne zatvara dobro iglicasti...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users