Jump to content


Runer with TP TPR



42 replies to this topic

#21 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 26 February 2013 - 22:25

haha svaka čast Sale...ovo je melem za dušu videti kako maleni skuter dobija 250cc... :blink: :)
Najbolje od svega je što ti motor funkcioniše toliko kilometara bez greške...to je poso!

#22 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 26 February 2013 - 22:37

:blink:

#23 salej600

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts

Posted 26 February 2013 - 23:16

hvala dečki.
Taj dan mu je izmjerena maksimala sa gps-om ravno 125. Moram potražiti sliku. I ja kad sam vidio nisam mogao vjerovati.

Evo kako su prošla 2 Tomosa. Brži je atx/ctx sa klipom 48 i još malo tuniran, a sporiji je 15 slc vrhunski složen, ali standard

Znači, trojni rejs. 2 Tomosa protiv skutera





#24 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 26 February 2013 - 23:42

nemaju nikakve šanse...ok,na šaltanju gube puno ali svakako su daleko slabiji...Jesi se potrkao sa nekim 500cc skuterom?? verujem da bi i njega dobio..

#25 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 27 February 2013 - 04:09

Tek sam sad video projekat,runner ide kao metak,jel si stao na crtu sa 180 2t inace :blink:

#26 salej600

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts

Posted 27 February 2013 - 10:40

DNA 209, Beverly 250, Derbi GP 250, Nexus 500, Aprilia 500, Svi su ostali iza u samom ubrzanju.Kako koji kasnije me obilaze. Oni od 125-200 4t nemaju nikakve šanse uopće. Ni u maksimali.
Napominjem da su svi osim DNA bili totalno serijski i da smo svi prijatelji koji se vrlo dobro poznamo tako da nema nikakve ljutnje i zezanja kasnije.

Sa motorom od 500ccm koji vozi dobar vozač sa dobrim gumama nemam nikakve šanse.

Kod nas ima samo 1 od 180 2t. Potpuno ispravan. Dućansko stanje. Ali, taj se prijetio u više navrata i na kraju nikada nije skupio hrabrosti stati na crtu. Kako bi bilo neznam.

#27 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 27 February 2013 - 11:27

pozdrav prijatelju, lepo ide motor... svaka čast za ova nadmetanja...

reci mi kako si na kraju izašao sa rolnicama, oprugom, na kojim okretajima je međuubrzanje ?

#28 salej600

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts

Posted 28 February 2013 - 10:54

Pozdrav prijatelju. Hvala. Ide dobro, a najbitnije mi je da nema kvarova. Sveukupno sam prešao otprilike 8t km. Ja prezadovoljan.

Dakle, ti si ga vozio i probao. I tebi kao i meni činilo se da vrti previše, a i čitajući i uputstva i preporuke na SIP-u gdje piše da treba ići od 10800 - 11300 krenio sam u spuštanje okretaja. Sada se vrti na 13200-13300. Po multimetru Stage6.

Kako si mi i savjetovao. Prvo sam popustio kvačilo maksimalno. Original centralna i najslabije crvene opruge iz MHR pakiranja. Lakši tegovi u najmekši položaj.
Tada sam počeo povećavati težinu rolica. Imam sve rolice i to redom od 3,3 do 7,1 gr.
Naskidao sam se varia momački. Radio 2 dana. Što sam više spuštao više sam se razočaravao, ali nisam odustajao. Došao sam do 11000 sa rolicama od 6,2 gr. Sve nisam mogao vjerovat. Ali skuter je jedva išao. Vrlo teško je ubrzavao. Ono što bi rekli vukao se ko krepana kokoš. Mrtav. Baš mrtav. Nit vuče, nit ide, niti zvuka, niti brzine. Nije uopće za voziti. Katastrofa. 0 bodova, ali mi je drago što sam ipak probao. To me je stalno mučilo. U ovom mom slučaju se ipak pokazalo da se teorija i praksa jako razlikuju.
Sada su gore rolice 3,8 gr., teži tegovi MHR u najtežem položaju, plave opruge iz MHR pakiranja, ljubičasta centralna. Nekad stavim i 4,0 gr., ali to je razlika koja se gotovo ne osjeti. Ova kombinacija mi se ipak pokazala najbolja.

#29 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 28 February 2013 - 11:37

super, meni je veoma drago da je tako, mada eto ne mogu verovati još uvek da su ciljni okretaji na C16 spuhu i TPR-u 13k okretaja, međutim greške su veoma moguće, i u merenju i u podešavanjima, ali eto sad bar znaš na čemu si, i možeš slobodno reći da si sve proverio i isprobao..

ide runner zaista ko poskok, nema šta ni komentarisati..

#30 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 28 February 2013 - 14:38

da, neverovatno da je najbolji na tolikim obrtajima, 13k eeeej?!? Ali što ti kažeš, ako se tako pokazao najboljim onda ništa ne diraj...neka grafikoni pokazuju nešto drugo ali u praksi kod tebe je tako i tačka!!

#31 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 28 February 2013 - 20:27

Ide runner za sve pare :mmyahoo: ...oko stela TPR-a ...ocigledno da je svaka kombinacija prica za sebe al u sustini to je kit koji trazi oko i preko 13k..malo je i meni cudno za c16 al eto-grafovi su jedno a stelovanje uzivo drugo ...nadjo jedan klip na YT nesto slicno u mina verziji...sve se vrti oko 13500+...pa i do 14200 ...


#32 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 28 February 2013 - 21:07

Ljuta i opaka zmija,dalo se naslutiti od pocetka.Nego ovo boldano mi nije jasno sta je?
Sada su gore rolice 3,8 gr., teži tegovi MHR u najtežem položaju, plave opruge iz MHR pakiranja, ljubičasta centralna. Nekad stavim i 4,0 gr., ali to je razlika koja se gotovo ne osjeti. Ova kombinacija mi se ipak pokazala najbolja.

#33 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 28 February 2013 - 21:28

View Postzoksi, on 28 February 2013 - 21:07, said:

Ljuta i opaka zmija,dalo se naslutiti od pocetka.Nego ovo boldano mi nije jasno sta je?
Sada su gore rolice 3,8 gr., teži tegovi MHR u najtežem položaju, plave opruge iz MHR pakiranja, ljubičasta centralna. Nekad stavim i 4,0 gr., ali to je razlika koja se gotovo ne osjeti. Ova kombinacija mi se ipak pokazala najbolja.
Misli na tegove za Delta kvacilo...e sad dal ima i njih u MHR pakovanju ili ....

#34 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 28 February 2013 - 21:42

Znaci kvacilo maksimalno nategnuto + najaca opruga.

#35 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 28 February 2013 - 21:45

Какво зло од цилиндра.. Сале, свака част на машини..

#36 salej600

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 90 posts

Posted 01 March 2013 - 10:43

Hvala dečki.
Stvarno sam se našarafao i dobro namučio dok to sve nisam uštelovao i podesio. Mislim da to bolje čak i nemože, jer stvarno sam isprobao sve moguće kombinacije.
Bilo me je u početku jako strah, jer prateći na raznim forumima kako su takvi i slični kitovi brzo crkavali i raspadali se, nije mi baš bilo svejedno, a nisam uopće imao iskustva.
Kvačilo je Delta, a tegovi i opruge kvačila su iz Mhr pakiranja. U paketu su po jačini redom: crveni, plavi i crni. Crveni su ipak pre slabi, a crni pre jaki. Plavi su taman. Tegovi i opruge su u najjačem položaju. Produljenje prijenosa je 21 ili 25%. Stvarno neznam. Zaboravio sam.
Kod mene se pokazalo tako što ipak ne znači da bi na nekom drugom bilo isto. Imam baš sve rolice, centralne opruge, uvijek Malossi kevlar, one tanke podloške pod remenicu. I sam sam se čudio koliko su navoji u bloku dobri kada su izdržali toliko puno skidanja dekla.
Najbitnija stvar od svega ja da: sjednem i odvalim po 60-70 km u jednom smjeru i to bez stajanja, pregrijavanja i sl. Putna brzina oko 100 bez brige. I to po ljetu kada je vani +35. Potrošnja me ne zanima i nisam nikada mjerio, ali najveći problem je samo policija.
Kada idem tako nekuda dalje ubacim se u grupu jačih skutera i motora 125-250. Sam iz grada gdje živim ni pod razno.

#37 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 01 March 2013 - 14:32

View Postsalej600, on 01 March 2013 - 10:43, said:

Hvala dečki. Stvarno sam se našarafao i dobro namučio dok to sve nisam uštelovao i podesio. Mislim da to bolje čak i nemože, jer stvarno sam isprobao sve moguće kombinacije. Bilo me je u početku jako strah, jer prateći na raznim forumima kako su takvi i slični kitovi brzo crkavali i raspadali se, nije mi baš bilo svejedno, a nisam uopće imao iskustva. Kvačilo je Delta, a tegovi i opruge kvačila su iz Mhr pakiranja. U paketu su po jačini redom: crveni, plavi i crni. Crveni su ipak pre slabi, a crni pre jaki. Plavi su taman. Tegovi i opruge su u najjačem položaju. Produljenje prijenosa je 21 ili 25%. Stvarno neznam. Zaboravio sam. Kod mene se pokazalo tako što ipak ne znači da bi na nekom drugom bilo isto. Imam baš sve rolice, centralne opruge, uvijek Malossi kevlar, one tanke podloške pod remenicu. I sam sam se čudio koliko su navoji u bloku dobri kada su izdržali toliko puno skidanja dekla. Najbitnija stvar od svega ja da: sjednem i odvalim po 60-70 km u jednom smjeru i to bez stajanja, pregrijavanja i sl. Putna brzina oko 100 bez brige. I to po ljetu kada je vani +35. Potrošnja me ne zanima i nisam nikada mjerio, ali najveći problem je samo policija. Kada idem tako nekuda dalje ubacim se u grupu jačih skutera i motora 125-250. Sam iz grada gdje živim ni pod razno.
Svaka cast, Sale, na uradjenom poslu - da se i ja pridruzim. Stvarno skuter ide "k'o nevreme"! :D Ali, mislim da je jednako vazno, ako ne i vaznije, ovo sto si gore rekao (boldovano) jer se preko toga verifikuje kvalitet svega onoga sto je prethodno uradjeno.
Sto se Delte tice, utege razlicite tezine (teze se dobijaju sa kvacilom a lakse u MHR paketu federa) omogucavaju fino stelovanje jer dodaju nesto malo obrtaja (par stotina), tako da je moguce dobiti i neku medjuvrednost izmedju razlicitih jacina federa. Na mom setupu zuti na Delti su bili preslabi a crveni prejaki, pa sam morao kupiti MHR paket da bih zamenio utegu laksom, dobivsi pritom tu neku medjuvrednost u obrtajima na kojima skuter povlaci.

#38 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 01 March 2013 - 18:07

Svaka cast na uradjenom , dobro sve odradjeno , to samo pokazuje koliko strpljenja treba imati , naravno i znanja, ali krajnji rezultat je vazan...Odrati vece od sebe je prasva stvar!

Najvise me iznenadjuje tolika trajnost , da se za toliko km nije nista desilo ( daj Boze da tako ostane )...toliki obrtaji , a nista ? Eto sta je kvalitet!

#39 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 02 March 2013 - 00:22

da,toliko kilometara pređenih je stvarno za svaku pohvalu, kako za kvalitet komponenti tako i za majstora!!! Pa koja je to milina ganjati ovako jak skuter 8000 km-a uz relativno podnošljivu potrošnju, pa sreće nema kraja!!

Ovo je retkost Sale u svakom pogledu a ti si to najbolje osetio...daj bože da prevališ još toliko kilometara uz recimo menjanje samo klipa!! :)

#40 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 02 March 2013 - 00:55

Koje crno menjanje klipa Vlado,prvo kariku dve da zameni pa posle moze i klip.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users