Hvala dečki.
Nadam se da će ići tako i dalje.
Promijenio sam kariku na otprilike 5t km i kada sam rastavio termo grupa je bila u odličnom stanju. Mijenjao sam kariku čisto zato što su svi preporučivali da se mijenja čak i ranije da ne dođe do pucanja. Gledajući i uspoređujući tu staru i novu ja nisam primijetio baš nikakvu razliku, ali eto. Potpuno isti okretaji su postizani sa obe i u samom radu mašine ništa se nije promijenilo stavljanjem nove.
Ulje je uvijek TTS. Mješavina je 3%, a kada idem na dulji put 3,5%.
Kada idem nekud dalje stil vožnje je ovakav.
Znači, pun gas i kada dođe do oko 100 popuštam gas da se umiri. Tako vozim i otprilike svakih 500-600m odvalim pun gas i držim po 2-3 sekunde. Skuter nemože maksimalno ubrzati za to vrijeme, a pošto je pun gas karb dobro zalije klip i cilindar. Tako da se dobro hladi, a ima i podmazivanje. Kada stanem uvijek ga pustim da odradi na leru po 15-20 sekundi da se smiri i navuče ulja.
1
42 replies to this topic
#41
Posted 05 March 2013 - 09:44
#42
Posted 23 August 2013 - 01:39
E tako se to radi!!! Sale čestitam, svaka čast. Ali ja sad moram da kažem, kao okoreli ljubitelj tog Piadjovog bloka, nek mi niko ne zameri: NAJBOLJI NA SVETU!!!!!!! O tome pričam, carska sprava koja čak i u serijali ide zadivljujuće u stanju 49ccm, a sad kad sam video ovo, prosto sam oduševljen. Ima da ga složim na apriliju. A što se tiče trajanja, pa žabar je to, i za očekivati je, nek se ne ljute na mene svi koji vole kineze al ovo je mama, ostalo su bicikli. Piaggio forever!!
#43
Posted 23 August 2013 - 09:24
Svaka cast, motor zbilja leti !
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users