#41
Posted 28 July 2014 - 18:17
jedna slicica..moram priznati da jako uzivam u svakodnevnim voznjicama i pauzama za hladjenje masine
#42
Posted 28 July 2014 - 18:41
boza146, on 28 July 2014 - 05:33, said:
izgleda da je vreme za doterivanje prenosa..planiram kupovinu gotovo celog prenosa, pa mi je potreban bilo kakav savet..
kontam da mi je kvacilo pri kraju, tako da planiram novo, kajs, rolnice, oprugice kvacila, mozda korpu kvacila, varijomat.
svaki savet je dobrodosao?
#43
Posted 28 July 2014 - 19:13
#44
Posted 28 July 2014 - 19:46
@plameni, plan mi je da sad napravim sto bolji prenos, jer je ovaj pri kraju, a to mi je inace priprema za kit, posto je to sledece na spisku..prvo kit, pa cu kasnije videti za glavu, pa izduv...
pa me zanima sta da pazarim, sta da gledam? ponuda je velika, nzm tacno ni sta pase na moj gy6
#46
Posted 29 July 2014 - 01:32
ali mario ima znanja, iskustva, rezervnih delova i alata, zna sta da izabere i gde da naruci..dok bih ja sve radio ispred zgrade, i nemam veze sta i gde da gledam?
zato trazim pomoc od vas, nekog ko je radio, zna sta je dobro ubaciti za neke optimalne performance..cisto da ne usporavam saobracaj, i da mogu ponekad van grada na neki putic
znaci da mi objasni kao najobicnijem laiku, posto to i jesam..gde bih mogao povoljno da kupim rolice, oprugice, neko bolje kvacilo, itd..sta da kupim da sredim prenos, pa kasnije zdravlje od Boga ostatak..
#47
Posted 29 July 2014 - 09:20
#48
Posted 29 July 2014 - 13:42
jel se isplati ovo? posle samo da nadjem glavu moze i polovna...
#49
Posted 29 July 2014 - 21:01
boza146, on 29 July 2014 - 13:42, said:
jel se isplati ovo? posle samo da nadjem glavu moze i polovna...
isplati se,takav sam ja stavio na sprinta i sasvim korektno radi,pri tom lik koji ovo prodaje ti je ozbiljan i pouzdan,vec sam radio dosta puta sa njim.Ima i glavu za 80 cc od njega sam ja uzeo po ceni od 2300 din
#50
Posted 29 July 2014 - 22:17
danas opet bezuspesno pokusao da rasklopim prenos, pravio fikser zvona, koji je pukao, posle pokusao najdebljim imbusom da zaglavim o blok, bezuspesno..nmg da verujem koliko je ono stegmuto
IMG_20140729_190815.jpg 163.41K 45 downloads
i primetim nesto cudno..
i to seta lepo :( , setim se odmah kada se to moglo desiti..juce na nastavku auto puta koji vodi do moje kuce me dostavno vozilo nije videlo i prestroilo se pravo u mene, bio sam prinudjen da se pomerim tik uz ivicu i uspit naleteo na ulegnutu sahtu. cini mi se da me izbacila pola metra u vis, sve su mi se plastike odvojile, no dobro je proslo..ali danas vidim ovo..
moze li to da se ispravlja ili da kupujem novu(polovnu)?
evo malo slika prenosa..
IMG_20140729_190731.jpg 103.89K 44 downloads IMG_20140729_190759.jpg 80.38K 44 downloads IMG_20140729_192051.jpg 53.31K 40 downloads IMG_20140729_190736.jpg 97.93K 48 downloads
vidim da varijator ne izbacuje do kraja, kao i ovo..
IMG_20140729_191723.jpg 161.55K 47 downloads
#51
Posted 30 July 2014 - 10:23
#52
Posted 30 July 2014 - 15:14
sta da radim sa prenosom..kad ga rasklopim? kako da namestim da mi varijator izbacuje vise? a zadnji deo prenosa razmisljam da uzmem neko bolje kvacilo i da lepo ismirglam i ocistim ono sa zanje slike...
#53
Posted 01 August 2014 - 20:38
da li neko ima iskustva sa ovim varijatorom?
https://www.kupujemp...filter_id=70099
#54
Posted 16 August 2014 - 01:02
IMG_20140815_121440.jpg 198.95K 48 downloads IMG_20140815_121458.jpg 140.34K 47 downloads
imao sam mali problem sa skutom, koji planiram da resim u nedelju, kad se inace planira ugradnja kita. vozikao se tako i primetio nagli pad performansi, kad sam otvorio masinu imao sam sta da vidim, srafic za stelovanje izduvnog ventila se odsrafio..sta vise nema ga nigde(matica je tu). kontam da je upao u rupu za lanac i zavrsio u karteru. ee sad planiram da ga pecam magnetnim teleskopom, da ne bi otvarao ceo motor..videcemo u ned..
koje ulje da uzmem za maxa i koliko staje?
#55
Posted 16 August 2014 - 07:47
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
#56
Posted 18 August 2014 - 00:33
danas ugradio kit, bez nekih vecih problema, upecao sraf koji je misteriozno nestao.
eee sad moram da primetim da se materijal dihtunga dosta razlikuje, kao i to da je novi klip od neke izuzetno lagane legure aluminijuma, cini se jako ne kvalitetniim..
IMG_20140817_233121.jpg 45.62K 44 downloads IMG_20140817_233135.jpg 176.28K 47 downloads IMG_20140817_233205.jpg 57.18K 42 downloads
stari cilindar i klip su u super stanju, tako da idu u stek..da sam cekao kao sto sam planirao da riknu pa da radim kit..nacekao bih se
kako se razradjuje klip kod 4t masine?
#57
Posted 18 August 2014 - 08:29
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
#58
Posted 18 August 2014 - 20:34
danas upalio masinu iz prve fino radi, mnogo se manje cuje, ali ima problema..curi ulje i to dosta. dihtung do bloka ne radi svoj posao kako valja, morace masina opet da se otvara da se prekontrolisu dihtunzi...
#59
Posted 18 August 2014 - 21:27
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
#60
Posted 19 August 2014 - 01:46
nisam ni znao da ide..toga nema na tutorijalima..'bem ti tutorijale!
kupicu sutra i stavicu je. nego dal ce da bude problem sto je dihtung sada natopljen uljem?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users