

Cilindar kit Minarelli AM6 50cc na 70cc 2T
#21
Posted 09 September 2013 - 18:40
#22
Posted 10 September 2013 - 13:25
Meni taj kit ne uliva neko poverenje, opet kazem da nemam neko preveliko iskustvo sa tim ali ne deluje mi nesto ozbiljno... Mislim da sa karticom mozes za jedno 30 evra manje da nabavis taj kit... nisam siguran ali mislim...
Ja ti predlazem da stavis kraci prenos malo na taj tvoj setup i dok ide da ga tako vozis... Moji HM cilindar (fabricki racing) ide nenormalno, kola preticem kako ocu, verujem da i tvoja masina nije losa...stavi kraci prenos i dobices vise snage ...
#23
Posted 10 September 2013 - 15:38
#24
Posted 11 September 2013 - 16:36
Ne znam koji je setup tvog motora... kod mene u saobracajnoj pise da je moj 4.1 kw (5.7)konja... ali ne verhjem da je to tacno... on ide kao motor od 12-13+konja...
Kod mene je trkacki HM fabricki turpijan cilindar i dellorto od 19 mm kao i Leo Vin Ce rezona i dupli hladnjak... tako da bi ugradnjom obicnog kita ostao na istom ako ne cak i losijem setupu... snagu bi dobio sa racing airsalom od 300+evra... karbom Od preko 20mm...
#25
Posted 11 September 2013 - 22:08
PZ 19 kineski karb ) difuzor 19 mm pakovan na neke kineze ) motomania , pa zato znam , imao ga Zlajox na svom bivsem , ne znam koje dizne idu u njega , otvoris pa vidis koja je...
Ona radilica TP , odlicna , vidis po slikama da je sa punim polutkama, sportska , resava sve probleme, mada je ja ne bi stavljao , nije neophodna za TP Trophy kit , koji ce imati plafon 9 HP, pa jos bez rezone ? Osim ako nemas para viska ? Ja bi to terao na serijskoj...
A. ko je jos skracivao prenos ? Uglavnom se on sa ugradnjom kita produzava ...mora kako mora ...i sa serijskim , kratkim imas problema , nakitovan motor brzo dodje u obrtaje , snage je puno , maksimala slicna , ili tek malo veca...skracenjem motor bi jos brze dosao u obrtaje , previse se dere , utice na njegov vek , snaga nije previlno rasdporedjena , povecana potrosnja, ma to se ne radi ...i jos davati pare za kraci prenos ?
Mislim da neces biti zadovoljan ako sve ne uradis kako Bog zapoveda , pre ili kasnije ces doci do toga ...ili tuner ili ne - nista na pola ...
#26
Posted 12 September 2013 - 00:31

#27
Posted 12 September 2013 - 03:15
E sad prvo treba znati sta se hoce... Na primer, ja cenim da je njgov motor malkice mrtav na nizim obrtajima, i zato on hoce da poboljsa "startnost"... Kad bi stavio KIT za neku vecu konjazu onda bi dobio i startnost ujedno (bar ja tako mislim, nemam preveliko iskustvo sa kitovima....) A ako bi stavio kit i skratio prenos e onda bi dobio tegljac... koji bi za 2,5 sekunde napunio 6 brzinu... u prevodu nista ne bi dobio...
ja imam neke planove, posto dosta idem u planinu, trebao bi mi nesto kraci prenos... Razmisljam da uzmem samo nov prednji lancanik za 1,2 ili 3 zuba manjim prenosom nego postojeci... kod mene se lancanik prednji menja u roku od 2-3 minuta (vrlo lako) tako da kad krenem na planinarenje i osetim da mi je dugacak prenos, mogu ga skratiti za 2 minuta... kad s enormalno vozim ostaje ovako kako je sada....
Doduse ovo govorim sve napamet, psoto hondu nisam jos uvek isprobao na mojim terenima gde se vozim, tako da mozda nije ni potrebno nista raditi... Ja sam prezadovoljan snagom za sada, i ovime kako ide ovde po bg-u, videcemo kakva je u planini (verujem nista losija), po bg-u mi je uzivanje voziti je... sa njom ostvarim vrlo lako starnost za kakvu bih auto trebao na brzinu da stisnem i izsaltam.... to sam video odmah prvi dan, kad sam kolima pratio bivseg vlasnika honde... (po gradu nije bilo teoretske sanse da ga stignem) iako cenim da ga nije vozio 100% gas, mozda do 85-90%... auto mi je "dosta" jak, u pitanju je stilo 1.9 multijet sa oko 150-160 konja (cipovan, i radjene jos neke sitnice), koji kida kako ide, ali njemu ne lezi zujanje po gradu... dok ja promenim iz prve u drugu, honda se vise ne vidi...

#28
Posted 12 September 2013 - 10:09
Normalno je da svako prilagodi motor svojim potrebama , treba probati , pa normalno je kad zakljucis da ti nesto vise odgovara ovako ili onako da to posle i sprovedes kako hoces...a, ovaj nas forum sluzi da iznesemo svoja misljenja koja i ne moraju da budu uvek tacna, ali iz svega izvucemo neki zakljucak , pa na kraju uradimo kako mi smatramo da treba...najvaznije je da korisnik bude zadovoljan , a da je pri tome potrosio najmanje sto je morao ...
Ja licno bi uvek izvukao maksimum iz onoga cime raspolazem , kako iz kita , tako i iz prenosa ...npr, ne bi nikad vozio bez rezone ...
A, za voznju u planini nemam previse prilike, kod mene u Sremu najvece brdo je komsijina gomila sodera preko puta ulice visoka 1 m , sledece je Fruska na dvadeset km ...zadnji put sam bio u planini pre mesec i po dana kad sam isao na skup u NS , pa sam isao preko Fruske , sto je nakitovan skuter bez problema savladao ...
Moram jos nesto da kazem , nevezano za temu - o svrsi foruma ...forum sluzi da svi zajedno nesto naucimo , da nekog nesto naucimo i da se dobro zabavimo...velika vecina nas smo tuneri , ovako ili onako , svi smo ovde sa svrhom da bi masina bila brza , bolja , lepsa , zasto bi bili samo nemi posmatraci drugih ...zato i delimo svoja iskustva sa drugima koji su to ili slicno vec prosli da ne ponavljamo greske, stedimo zivce i pare , izbegavamo razocarenja...ja licno dugujem veliku zahvalnost forumu i ljudima sa njega za sve sto sam naucio ( a do pre koju godinu nisam znao nista ) pa cu se truditi da ono sto znam prenesem drugima uz uvazavanje svacijeg misljenja ..
#29
Posted 12 September 2013 - 13:30
#30
Posted 12 September 2013 - 14:28
moram da ti kažem jedno osnovno pravilo za dugotrajnost motora... redovno održavanje, kvalitetno ulje, i pravilna eksploatacija, misli se na normalnu vožnju, zagrevanje i ne preterivanje...
sad ako ćemo da pričamo na temu materijala, taj skuter fabrički ima slabije komponente od onih koje si planirao da kupiš, dakle materijal cilindra, klipa i radilice je slabiji od onih italijanskih koje si gore naumio da kupiš, pa je za očekivati da će one aftermarket komponente duže trajati, naravno ako su dobro podešene i sklopljene, od ovih koje imaš na fabričkoj mašini...
sad ne računamo da će ti kit od 70ccm-a isporučiti više snage pa ti možda nećeš imati potrebe za tolikom isporukom u svakodnevnoj vožnji pa možda to može da bude još jedan plus,,. npr vozi se 80Kmh sa 49ccm-a i 80 Kmh sa 70ccm-a...
ovde Tosonije malo greši jer on vozi original AM6 blok sa HM italijanskim racing cilindrom, a ti voziš kinesku AM6 kopiju sa kineskim cilindrom, pa je tu razlika nebo i zemlja, ne vredi ni praviti komparacije..
na tebi je da odlučiš hoćeš li da poboljšaš svoj motor sa onim komponentama ili ne, u svakom slučaju ako je motor nov, onda se upoznaj malo sa njegovim mogućnostima, gledaj da bude pravilno podešen i da isporučuje najbolje što može fabrički..
kada se odlučiš da potrošiš pare na TOP kit i eventualno neku periferiju, auspuh i karburator, onda se spremi da to dobro sklopiš i podesiš, jer šteta usled nestučno podešenog motora može biti maksimalna, pa je to kao da si sve pare samo bacio kroz prozor... sa druge strane planovi su ti ok, tunirana mašina će ti više doneti od serijske, naravno ima više vrsta cilindara, onaj gusani TOP koji si snimio je u base klasi pa on neće raditi u špicu isporuke snage za 70ccm, tako da se neće na prvoj krivini izvrnuti, to je mirna verzija 70-ke izrađena od kvalitetnog materijala...
i ja koristim enter za razmak između misli i pasusa kada pišem....
#31
Posted 12 September 2013 - 15:54
I imam jos dva pitanja, znam da smaram al jbg, za tuning skola nema heheh. Gledao sam na sajtu i ovaj klip koji sam naveo jos od pre je 49x12, sad sam gledao ima klip od 50x12 i on je 80cc i ima jos jedan koji ima iste dimenzije 50x12 a 86cc je. Nije mi jasno po cemu se onda izracunava cc posto ovo ocigledno nije .
I drugo pitanje, u slucaju da se opredelim i uzmem onaj kit 49x12 i radilicu iz Top P. Koji karburator bi se najbolje uklopio uz ovaj mod, marka karb. da bude Dellorto, da ima sajlu za saug. I ako moze sam da mesa mesavinu? www.motobikeshop.rs
#32
Posted 12 September 2013 - 15:57
Ja bi isao sledecim redosledom : prvo bi se dobro upoznao sa svojim skuterom , procitao bi sve sto mogu da nadjem o njemu na ovom ili kom drugom forumu, a i pregledao bi na cemu trenutno vozim , odnosno sa cime raspolazem ...moras znati jesi li na serijali , na polukitu ( razbusenoj serijali ) ili na kitu , koji karb imas , koja je dizna u njemu ...sta imas od prenosa , koji vario koje kvacilo...onda vidis kakve komponente imaju ljudi na istom modelu i sta su time dobili i koliko su zadovoljni ...vidis sta ima od toga i po kojim cenama da se nabavi , pa krenes polako u slaganje masine, a tudja iskustva pomazu da se ne naprave osnovne greske , dalje nastelujes skut po svom ukusu ...u svakom slucaju , mora se mnogo toga procitati , a i probati ...i , opet nema garancije ni za sta ...
#34
Posted 12 September 2013 - 16:38
#35
Posted 12 September 2013 - 19:42
#36
Posted 12 September 2013 - 19:47
Mile123, on 12 September 2013 - 15:54, said:
I drugo pitanje, u slucaju da se opredelim i uzmem onaj kit 49x12 i radilicu iz Top P. Koji karburator bi se najbolje uklopio uz ovaj mod, marka karb. da bude Dellorto, da ima sajlu za saug. I ako moze sam da mesa mesavinu? www.motobikeshop.rs
#37
Posted 12 September 2013 - 20:57
#38
Posted 12 September 2013 - 21:14
Mario, on 12 September 2013 - 20:57, said:
An Error Occurred
Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.
[#103137] You do not have permission to view this topic.
#39
Posted 12 September 2013 - 23:43
pa ok, u principu bilo koji karburator iz serije dellorto ili keihin 19-24mm difuzora, za koji mogu da se nabave elementi, tipa dizna, igla, pilotke, će odgovarati....
#40
Posted 13 September 2013 - 21:03
http://www.motobikes...-or_D02722.aspx
I kako da znam da li mogu sami da prave mesavinu?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users