#41
Posted 23 November 2013 - 01:18
#42
Posted 23 November 2013 - 01:24
#43
Posted 25 November 2013 - 22:23
kad zima udari ne biras mesto,zajedno sa caletom (masinjer kao i ja koji me je nadgledao ,sta ces valjda profesionalna deformacija hah ) stavio sam masinu u moju sobu i tu sam stavljao silente,da se mama vratila ranije pobila bi nas obojcu
zatim sam otisao da stavim masinu na ram,posle stavljanja morao sam da vratim fabricki amortizer iz jednog razloga a to je: kada se stavi na centralni stender ne stoji na njemu toliko je dugacak,na nogaru moze,ali posto cu ostaviti centralni stender za sada privremeno sam vratio fabricki...
takodje sredjen top
sad ostaje povezivanje struje i 500 sitnica (trebam da namestim auspuh ,nosac se ne gadja bas nesto) zatim da provetrim sistem na prednoj kocnici i novo ulje,namestim zadnju kocnicu,da uzmem nova creva za gorivo,posto ce mi trebati i za boost bottle...
toliko za sada,ako imate neki prelog-pisite ovde...
#44
Posted 25 November 2013 - 22:30
#45
Posted 25 November 2013 - 22:38
#46
Posted 25 November 2013 - 22:42
#47
Posted 25 November 2013 - 22:44
#48
Posted 25 November 2013 - 22:56
iPhone 4s
#49
Posted 25 November 2013 - 22:59
#50
Posted 25 November 2013 - 23:24
nego slucajno mi zapade za oko ove ko 'tegle'(kantice) ispod stola .. proteini pucas se a ?
#51
Posted 25 November 2013 - 23:34
#52
Posted 27 November 2013 - 03:59
1.da li dellorto 19mm PHBG ima sisicu za vakuum? to pitam zbog sledeceg pitanja:
2.imam nov boost bottle ,da ga stavljam na ovaj setup? planiram 19ku dellorta...
3.imam prednju kandzu od kymca super 9 ,hteo bih da njih stavim mesto ovih od keeway-a ,kada sam probao nisam mogao da stavim na disc,ali nisam mogao da otvorim skroz plocice,imao sam preca posla i imacu ih pa sam zato brzo odustao...da li mogu da upasem nekako? naravno najgori slucaj distancer napred...
4.kad uzmem karb hteo sam da pravim mesavinu 120ml ulja (imam onu bocicu od 100ml ipone jagoda) na 5 litara goriva odnosno 50:1,2 dok se ne razradi a posle 50:1
cisto da se posaverujem,da kujem planove
#53
Posted 27 November 2013 - 13:36
5.na serijali sam sipao motul full sintetiku,cilindar mi je presao 12 500 hiljada non stop pun gas,cilindar iznutra je kao staklo ,klip je isto vrh stvarno je sacuvao cilindar,na izduvnom kanalu gde se spaja sa spuhom je bilo garezi ali nista preterano..sad da nastavim sa motul full ili da uzimam ipone,znam da je isto,ali posto vise nemam uljnu sam cu mesati..
Edited by Yooalexandar, 27 November 2013 - 13:36.
#54
Posted 27 November 2013 - 13:58
Moras sam da otkrijes dal se kandza "vata'' na hurikanca...plocice su iste,bar kod mog modela sa 10 cola gumom...za ostalo vec nisam siguran..
Za pocetak i prvih 100km mozes ladno i 3%, mada vise ulja nije pravilo za dobru razradu-dobro nastelovan karb i smesa je mnoogo vazniji...
Ocigledno da imas visak para kad trosis full sint na base kitu uzmi neko polusint i teraj ...Ja sam licno godinama uzimao Motul al sam vidim da su i ova manje razvikana savim ok,ove sezone sam koristio Total a ono jeftinije od ovih "boljih" za celih 300-400din...vido si celo klipa i glavu na s6 kod mene...
http://www.technolub...hp?show=34&bg=3
#55
Posted 27 November 2013 - 16:21
#56
Posted 27 November 2013 - 16:42
takodje sam uzeo 1m creva za gorivo, i 2 bocice Ipona po 100ml...
sad mi ostaje da se izlezavam dok ne naidje neki karb
#57
Posted 27 November 2013 - 20:17
http://forum.pyrothe...__fromsearch__1
#58
Posted 27 November 2013 - 21:01
#59
Posted 27 November 2013 - 21:09
#60
Posted 27 November 2013 - 23:21
Stefan p, on 27 November 2013 - 21:01, said:
virio bi mu rezervoar ..
@t
jbg da sam znao da ces rezati nosac, poslao bih ti ja svoj nekim busem svejedno planiram radit neke prepravke nazad. al jbg .. kasno je sad
samo kod mene je skracen skroz do rezervoara > http://screencloud.net/v/uAPB
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users