#21
Posted 25 April 2014 - 11:15
#22
Posted 25 April 2014 - 11:17
Evo detaljan postupak by 3alfa3 naravno:
http://forum.mojskut...pic,6697.0.html
#23
Posted 25 April 2014 - 11:37
#24
Posted 25 April 2014 - 13:16
Dok ne okrenem neke pare pa ću je odvesti u servis nek oni to zamjene i poprave
#25
Posted 12 May 2014 - 02:22
Edited by Floyd, 12 May 2014 - 02:26.
#26
Posted 12 May 2014 - 08:31
#27
Posted 12 May 2014 - 08:59
Vodenu pumpu čini osovina sa imperlerom (propeler koji gura vodu), a ta osovina se vrti po ležajevima.
Naravno, pošto je taj imperler u vodi, a voda+ležajevi ne idu zajedno, stavljen je semering da brtvi, da ta voda ne dođe u dodir s ležajevima.
Semering nije vječan i kad-tad pusti, pa se mora zamjeniti.
Uvijek se preporučuje zamjena i ležajeva, pošto je vjerojatno voda došla u doticaj s njima (iako ima sigurnosna rupa da voda istječe prije nego dođe do njih), ali nisu skupi i svejedno se moraju vaditi pa se onda uzmu novi.
Najbolje je uzeti cijeli reparacijski set, za piaggio imaš npr. RMS koji dođe manje od 15 €, pa se ne isplati kupovati sve zasebno jer se dobije i nova osovina.
Ako se mjenja bez rastavljanja blokova, imperler ostaje stari jer ga je nemoguće izvaditi, sve ostalo se zamjeni i to je to.
#28
Posted 13 May 2014 - 02:31
I da pitam još za apriliu,čuo sam da DiTech ne može paliti preko kablova,jel to istina?
Edited by Floyd, 13 May 2014 - 02:34.
#29
Posted 13 May 2014 - 12:03
#30
Posted 13 May 2014 - 12:55
#31
Posted 15 May 2014 - 13:46
Edited by goggyso, 15 May 2014 - 13:50.
#32
Posted 18 May 2014 - 00:09
#33
Posted 05 July 2014 - 02:54
1. Akumulator mi je loš,koji da uzmem?
2.Nove gume trebam,13 i 14 cola,bitno da mogu voziti po mokrom i da nisu skupe,što preporučate?
3. Pošto su mi skinute blokade,što da napravim da mi ne prelazi 50 kmh na tehničkom?
Plastike još nisam našao..
EDIT:
Jel ova vodena pumpa odgovara na runnera?
http://www.njuskalo....x-oglas-7791313
Edited by Floyd, 05 July 2014 - 03:15.
#34
Posted 24 February 2015 - 02:04
Trebao bi ovih dana na zamjenu vodene,sa mojom vodenom zamjena je 100e. Još sam i našao za 50e iz Njemačke original Piaggio remen,rolice,klizače,opruge.. U subotu sam uhvatio vremena i montirao LED zadnje žmigavce,stoji mu puno bolje nego stari,i slučajno sam otkrio da imam elektronsku blokadu na motoru,dobro da nisam kupio i bacio novac u vjetar..
Komentari?
#35
Posted 24 February 2015 - 02:21
#36
Posted 28 February 2015 - 20:28
#37
Posted 28 February 2015 - 22:57
A za zamjenu vodene je isto malo puno 100€, no ne ulazim u majstrov rad i naplatu istog.
#38
Posted 01 March 2015 - 20:48
Pa ne znam,meni cijena odgovara,je je u nju uključena zamjena vodene,te nove brtve i ležajevi radilice.. Mada bitno mi je da se konačno vozim,šteta da skut propada bezveze.
#39
Posted 01 March 2015 - 21:26
Također, napisao si zamjena vodene, uz to da ti posebno kupuješ novu vodenu, je 100 €, znači samo posao majstora.
Ok, nije lako mjenjati bez otvaranja blokova i majstor preuzima rizik ako nešto zajebe, pa zato i je ta cifra da se ima s čim pokriti.
100 € sa zamjenom ležajeva (dali su u toj cijeni i ležajevi, semerinzi i brtve?) onda je to dobra cijena.
Uglavnom, Piaggio centar, cijene su:
Remen cca 150 kn
Rolice cca 60 kn
Klizači cca 20 kn
A za federe neznam, centralni je oko 60, a malima ni ne vidim baš svrhe za zamjenu ako se nisu baš pošteni razvukli.
#40
Posted 02 March 2015 - 01:26
U tih 100e ulazi i garancija od mislim godinu dana,a u toj cijeni su ležajevi,semerinzi i brtve,tako da je ok.
Sad sam po netu gledao taj Piaggio centar,vidim da ima ovdje kod mene,pa se raspitam ako imaju tamo te dijelove uzet ću..
Bacio si me malo u razmišljanje sada,onda mislim da je najpametnije da ne diram te federe uopće,nego da promjenim samo remen,rolice i klizače,ili ipak ne?
Nadam se da nisam dosadan,ipak sam još frišak u ovome
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users