Jump to content


Piaggio NRG Power



170 replies to this topic

#21 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 01 December 2013 - 23:04

Ispod 2500 km odnosno 1250e neće otići od mene.Nije mi frka,ako se ne proda ostaće sljedeće ljeto kod mene a onda ako Bog da prodaja pa auto neki.
Da,ta Aprilija mi je zapala za oko nenormalno,linijom mi se sviđa a isto je piaggio mašina.A što se tiče ajnšprica,taj moju garažu ugledati neće.

#22 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 02 December 2013 - 19:10

View PostCaki, on 29 November 2013 - 23:17, said:

Naravno da ne,sistem sipaj - vozi nije nimalo zanimljiv .. Zanimljivije je kad se nešto čačka i budži.Što se projekta ka 70 cc tiče ne vjerujem da će ga biti bar za sad.U planu je srediti prenos za koji će najverovatnije biti zadužen Malossi.

Nije projekat motor koji nosi 70cc-a , već motor u koji je uložen neki rad, neki trud, i postignut neki rezultat.. Dakle kad bude prenos da vidimo kako si to podesio, kako je išao pre i kako ide posle, koji su tvoji utisci i tvojih drugova, šta smatraš na njemu još da može da se dotera i kako misliš da bi bilo najbolje da se poboljša... itd...

inače motor je zaista lep, meni se jako sviđa.. ja ga ne bih prodavao...

#23 Denny

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 338 posts
  • MestoRijeka
  • VozimRunner,Aerox

Posted 02 December 2013 - 22:05

Bome,jedan od lijepših!
Takoder dijelim misljenje s Mariom,ni ja ga nebi dao! :)

#24 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 03 December 2013 - 12:18

Na njemu je originaln cilindar sa promjenjenim uglom kanala što mu mnogo znači i dobro se uklopilo sa pro replicom.Definitno će se ići na Malossi prenos.Skoro je momak koji se bavi prodajom dijelova (Stanko iz Živinica ) imao Multivar nov za 50e i Malossi Fly za 30e,akcija bila,međutim kada sam ga nazvao zakasnio sam,rasprodao je to u roku od 3-4 dana.Jebiga,ide zima vjerujem da će opet nešto biti.Malossi će biti kombinovan sa 6,2g rolnicama,pratio sam malo štimanje ovog auspuha,mislim da bude dobro mada se to bez par kombinacija,skidanja i stavljanja ne može znati.Motor je trenutno u garaži,prekriven je šatorskim krilom i odmara,čeka februar ..

Što se prodaje tiče, to sam već rekao, jedino za neku veću cifru nego što vrijedi jer mi je ovo izvanredna prilika da pređem na motor sa manuelnom transmisijom,tipa RS 50 ili 125,2T naravno gdje uvijek ima šta raditi.

Da ne bude da ništa ne radim,slagao sam neke naljepnice u Photoshopu sinoć kratko jer drugarica ima radnju gdje ih mogu izraditi kvalitetno bez bojazni da će se za 15 dana odlijepiti.Ništa posebno,samo da se radi.Ne želim nabacati hiljadu naljepnica na njega već hoću da to sve izgleda decentno i kao cjelina.

Posted Image

Poručene su i trakice za feluge,u boji motora,eh sad kad se Kinez sjeti poslati .. Pozdrav svima ! :)

#25 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 03 December 2013 - 13:44

ko je radio pomeranje uglova kanala, i kako ?

imaš li nekih preciznijih informacija, a koje bi mogle biti od koristi ostalim članovima ?

#26 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 03 December 2013 - 14:40

Sto se tica dijelova nalijetit ce nesto preko zime,ja sam uzeo od Stanke malossi fly kvacilo za 30e,radi posao extra na popustu bilo :)

#27 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 08 December 2013 - 01:44

Ne mogu nigdje pronaći crtež cilindra sa detaljnim mjerama ;)

Došao sam do nekih para,pa sada čekam neko sniženje da uzmem.Zašto da dajem 30-40 km više kad se sad ionako ne vožem :) Interesuje me koje bi rolnice otprilike trebao,da ne lutam puno,poslije ako bude trebalo korigovati ali da ne mašim puno.Kroz ubrzanje bi sa ovim auspuhom trebao držati 9-10k obrtaja zar ne ? I Znam da se to ne može samo tako reći jer zavisi od skutera do skutera bukvalno.Mislio sam početi sa 6,2 - 6,3 g u kombinaciji sa malossi bijelom jer čini mi se ona dolazi sa malossi 2000.

#28 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 07 January 2014 - 17:52

Ja se vozam i ovih dana,zima jeste,za motor nije al jebi ga ..
Posted Image


Da ne bude da se samo vožem i ništa ne radim uzeo sam anlaser,kurbli je došao kraj :D :D

Posted Image

Sav je prljav od nekog blata,prašine il čega već,bio je 3 puta gori,to sam skidao sa njega i šmirglao malo,sad je bolje .. Ali sve je to extra premda sam ga uzeo za 6e :)

Danas sam bio u garaži i smislio kako ću tablicu pričvrstiti za undertail,ovo više nema smisla.Tablice za motore u BiH su kao ulazna vrata!Neki avioni koče padobranom a ja tablicom tako da to više nema smisla,mora pod rep paralelno da se pričvrsti.Moram još žmigavce da smislim kako ću..

I imam problem sa zadnjom čeljusti,ovo me opasno nervira,a kočnice moraju da budu ispravne u svakom trenutku !

1.multivar
2. anlaser
3.tablica
4.vuna u auspuhu
5.naljepnice
6.trakice na felugama

Trakice poručene

#29 DusanD

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 20 posts
  • MestoBC
  • VozimMotowell Magnet RS

Posted 08 January 2014 - 10:08

Vidi se da stvarno volis skut. :D Da te dugo,dugo sluzi i nemoj da ga prodajes. Nije sve u parama, verujem da drugi motor kao ovaj neces da volis. Aj u zdravlje. :oregonian_winesmiley:Puno bezbedno predjenih kilometra ti zelim. Dobro je sto je crven pa mozemo da ga hvalimo koliko ocemo, a da ga ne ureknemo :D

#30 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 08 January 2014 - 15:46

Volim sve što ide na benzin.
Ubrzo i E5 gljiva,ide mi uz motor a izletila povoljno.Ovo me ubi,izleću mi stvari pred nosom po preniskim cijenama ..šta da se radi .. :D

#31 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 10 January 2014 - 02:33

Imam problem sa zadnjom kočionom čeljusti.
Nekad pred kraj sezone sam nešto skidao i poslije trebao ozračiti sistem,međutim nikako mi kočnica nije postaja tvrda i hvatala kako treba.Nekako smo napravili da hvata bar malo i tako sam vozio jedno vrijeme.Međutim to me kopkalo jer volim da su mi kočnice 100000% ispravne.Kontao sam da su mi pločice loše i da ne može nikako ostvariti dovoljan pritisak te sam nabavio nove RMS pločice.
Neki dan fino skinem čeljusti i stavim nove pločice,međutim ISTO.Opet ljut sve raskopusam nazad da pogledam klipiće što ih pritišću i tu sam se počeo čuditi.

Stišćem kočnicu rukom i klipići izlaze po malo,na svaki pritisak kočnice izađu i jedan i drugi po malo,možda par milimetara,onaj sa strane do auspuha izlazi više i prilazi sredini.Lijevi skroz teško.To mi je prvo čuđenje bilo.Dalje,sad reko idem ih nazad ugurati u ležišta.Onaj na strani do auspuha prstima polako uguram nazad a onaj ovako do dekla nikaaako pa nikako.Prstima ni čuti da se pomjeri.Uzmem WD i našpricam,prstima opet nikako.Tek na jednom krenu nekako i uspijem ugurati nazad,napumpam opet ručicom do sredine i već ga lakše vratim nazad.Da li je to normalno ? Meni se čini da nije baš i to me iritira.Da li je moguće da su se unutra zaprljali i zapekli ? Ako možete pomoći da to rješim

#32 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 January 2014 - 03:43

Skini kocionu celjust, rastavi, ocisti, i klipic i leziste, ako treba najfinijom smirglom, proveri gumice, ako treba nabavi nove, sastavis, izluftiras i radice besprekorno.
Ja sam bio zagrizao za takvog NRG-a kad sam prodao mog MC3, ali nisam nasao nista sto mi je odgovaralo, pa sam se odlucio za apriliju, ali taj NRG mi se i dalje opasno svidja. Zazalices ako ga prodas.

Edited by goggyso, 10 January 2014 - 03:47.


#33 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 10 January 2014 - 04:03

Uredu,to cu uskoro uraditi,cim uhvatim vremena.Gdje mogu da se nabave takve gumice,pretpostavljam da imaju ulogu dihtunga?Govoris iz iskustva ili?

Polalo ljudi sa prodajom,sta vam je.Na motoru cu malo poraditi u periodu koji ubrzo dolazi,i podici cijenu pa ako se proda za dobru kintu proda,a ako ne znam sta koliko pouzdan motor imam :-) Da je lijep lijep je.Tablica ce ici pod rep,kao kod Pite na Jet-u cini mi se sto je,tako sa ce spicasti rep jos vise doci do izrazaja.

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2

Edited by Caki, 10 January 2014 - 04:05.


#34 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 January 2014 - 10:37

Sve te kočione čeljusti su manje-više na isti fazon, pa ako to važi za druge što nebi i za Piadja. Ja nisam imao tu čast da posedujem NRG mc4 ali verujem da je kočiona čeljust identična aprilijinoj, jer iz iste kuhinje izlaze, (Piaggio, Gilera, aprilia..) E sad gde ima kod vas originalnih delova iz Piaggio grupe, neznam.

Edited by goggyso, 10 January 2014 - 10:38.


#35 DusanD

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 20 posts
  • MestoBC
  • VozimMotowell Magnet RS

Posted 10 January 2014 - 11:17

View PostCaki, on 10 January 2014 - 02:33, said:

Imam problem sa zadnjom kočionom čeljusti.
Nekad pred kraj sezone sam nešto skidao i poslije trebao ozračiti sistem,međutim nikako mi kočnica nije postaja tvrda i hvatala kako treba.Nekako smo napravili da hvata bar malo i tako sam vozio jedno vrijeme.Međutim to me kopkalo jer volim da su mi kočnice 100000% ispravne.Kontao sam da su mi pločice loše i da ne može nikako ostvariti dovoljan pritisak te sam nabavio nove RMS pločice.
Neki dan fino skinem čeljusti i stavim nove pločice,međutim ISTO.Opet ljut sve raskopusam nazad da pogledam klipiće što ih pritišću i tu sam se počeo čuditi.

Stišćem kočnicu rukom i klipići izlaze po malo,na svaki pritisak kočnice izađu i jedan i drugi po malo,možda par milimetara,onaj sa strane do auspuha izlazi više i prilazi sredini.Lijevi skroz teško.To mi je prvo čuđenje bilo.Dalje,sad reko idem ih nazad ugurati u ležišta.Onaj na strani do auspuha prstima polako uguram nazad a onaj ovako do dekla nikaaako pa nikako.Prstima ni čuti da se pomjeri.Uzmem WD i našpricam,prstima opet nikako.Tek na jednom krenu nekako i uspijem ugurati nazad,napumpam opet ručicom do sredine i već ga lakše vratim nazad.Da li je to normalno ? Meni se čini da nije baš i to me iritira.Da li je moguće da su se unutra zaprljali i zapekli ? Ako možete pomoći da to rješim


Pazi ovako druze ja sam skidao kocijeone celjusti x puta matorima, pa i na mom skuteru. Moguce je da imas radijalna klest, koja imaj klip samo na jednu stranu. Radijalna klesta zive mrdaj kada stisne skocnicu starana gde je klip privlaci ovu drugu stranu, i kako koci. Nemo potrebe za klipom na obe strane kod skutera.

#36 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 10 January 2014 - 12:25

View PostDusanD, on 10 January 2014 - 11:17, said:

Radijalna klesta zive mrdaj kada stisne skocnicu starana gde je klip privlaci ovu drugu stranu, i kako koci.

Izvinjavam se na off-u, ali da li moze ovo da se prevede na neki svima razumljiv jezik? :)

#37 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 January 2014 - 15:41

"Izvinjavam se na off-u, ali da li moze ovo da se prevede na neki svima razumljiv jezik? ;)"
:janpi:

#38 DusanD

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 20 posts
  • MestoBC
  • VozimMotowell Magnet RS

Posted 10 January 2014 - 19:09

View Postsinisa93, on 10 January 2014 - 12:25, said:

Izvinjavam se na off-u, ali da li moze ovo da se prevede na neki svima razumljiv jezik? :janpi:


I na ovom forumu se sprdas samnom. Ti kao ne znas sta su radijalna klesta. izvinjavam se i ja na off-u ;)

#39 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 10 January 2014 - 22:45

Ista su kljesta jer je i blok isti,piaggio.Mislim da je ista dimenzija diska tj ne bi trebalo biti razlike izmedju ajnspric i karburator bloka.
Kod nas bi to najprije nasao kod Beganovica,ali on je papreno skup sa originalnim dijelovima a uz to veoma cesto zna da podval kineski dio.

Ne,nije takva celjust.Oba klipica izlaze i pritiscu plocicu jednako a ne da je jedan fiksan.
I ja razmisljam da se vjerovatno to unutra uprljalo i da to zeza.Dok se ne rastavi ne moze da se zna.Koci ona samo slabo.Hvala na brzim savjetima.

#40 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 11 January 2014 - 01:39

View PostDusanD, on 10 January 2014 - 19:09, said:

I na ovom forumu se sprdas samnom. Ti kao ne znas sta su radijalna klesta. izvinjavam se i ja na off-u :janpi:

Ma ne sprdam se, al moras priznati da je drugi dio recenice poprilicno nejasan ;) barem meni...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users