#21
Posted 01 December 2013 - 23:04
Da,ta Aprilija mi je zapala za oko nenormalno,linijom mi se sviđa a isto je piaggio mašina.A što se tiče ajnšprica,taj moju garažu ugledati neće.
#22
Posted 02 December 2013 - 19:10
Caki, on 29 November 2013 - 23:17, said:
Nije projekat motor koji nosi 70cc-a , već motor u koji je uložen neki rad, neki trud, i postignut neki rezultat.. Dakle kad bude prenos da vidimo kako si to podesio, kako je išao pre i kako ide posle, koji su tvoji utisci i tvojih drugova, šta smatraš na njemu još da može da se dotera i kako misliš da bi bilo najbolje da se poboljša... itd...
inače motor je zaista lep, meni se jako sviđa.. ja ga ne bih prodavao...
#23
Posted 02 December 2013 - 22:05
Takoder dijelim misljenje s Mariom,ni ja ga nebi dao!
#24
Posted 03 December 2013 - 12:18
Što se prodaje tiče, to sam već rekao, jedino za neku veću cifru nego što vrijedi jer mi je ovo izvanredna prilika da pređem na motor sa manuelnom transmisijom,tipa RS 50 ili 125,2T naravno gdje uvijek ima šta raditi.
Da ne bude da ništa ne radim,slagao sam neke naljepnice u Photoshopu sinoć kratko jer drugarica ima radnju gdje ih mogu izraditi kvalitetno bez bojazni da će se za 15 dana odlijepiti.Ništa posebno,samo da se radi.Ne želim nabacati hiljadu naljepnica na njega već hoću da to sve izgleda decentno i kao cjelina.
Poručene su i trakice za feluge,u boji motora,eh sad kad se Kinez sjeti poslati .. Pozdrav svima !
#25
Posted 03 December 2013 - 13:44
imaš li nekih preciznijih informacija, a koje bi mogle biti od koristi ostalim članovima ?
#26
Posted 03 December 2013 - 14:40
#27
Posted 08 December 2013 - 01:44
Došao sam do nekih para,pa sada čekam neko sniženje da uzmem.Zašto da dajem 30-40 km više kad se sad ionako ne vožem Interesuje me koje bi rolnice otprilike trebao,da ne lutam puno,poslije ako bude trebalo korigovati ali da ne mašim puno.Kroz ubrzanje bi sa ovim auspuhom trebao držati 9-10k obrtaja zar ne ? I Znam da se to ne može samo tako reći jer zavisi od skutera do skutera bukvalno.Mislio sam početi sa 6,2 - 6,3 g u kombinaciji sa malossi bijelom jer čini mi se ona dolazi sa malossi 2000.
#28
Posted 07 January 2014 - 17:52
Da ne bude da se samo vožem i ništa ne radim uzeo sam anlaser,kurbli je došao kraj
Sav je prljav od nekog blata,prašine il čega već,bio je 3 puta gori,to sam skidao sa njega i šmirglao malo,sad je bolje .. Ali sve je to extra premda sam ga uzeo za 6e
Danas sam bio u garaži i smislio kako ću tablicu pričvrstiti za undertail,ovo više nema smisla.Tablice za motore u BiH su kao ulazna vrata!Neki avioni koče padobranom a ja tablicom tako da to više nema smisla,mora pod rep paralelno da se pričvrsti.Moram još žmigavce da smislim kako ću..
I imam problem sa zadnjom čeljusti,ovo me opasno nervira,a kočnice moraju da budu ispravne u svakom trenutku !
1.multivar
2.
3.tablica
4.vuna u auspuhu
5.naljepnice
6.trakice na felugama
Trakice poručene
#29
Posted 08 January 2014 - 10:08
#30
Posted 08 January 2014 - 15:46
Ubrzo i E5 gljiva,ide mi uz motor a izletila povoljno.Ovo me ubi,izleću mi stvari pred nosom po preniskim cijenama ..šta da se radi ..
#31
Posted 10 January 2014 - 02:33
Nekad pred kraj sezone sam nešto skidao i poslije trebao ozračiti sistem,međutim nikako mi kočnica nije postaja tvrda i hvatala kako treba.Nekako smo napravili da hvata bar malo i tako sam vozio jedno vrijeme.Međutim to me kopkalo jer volim da su mi kočnice 100000% ispravne.Kontao sam da su mi pločice loše i da ne može nikako ostvariti dovoljan pritisak te sam nabavio nove RMS pločice.
Neki dan fino skinem čeljusti i stavim nove pločice,međutim ISTO.Opet ljut sve raskopusam nazad da pogledam klipiće što ih pritišću i tu sam se počeo čuditi.
Stišćem kočnicu rukom i klipići izlaze po malo,na svaki pritisak kočnice izađu i jedan i drugi po malo,možda par milimetara,onaj sa strane do auspuha izlazi više i prilazi sredini.Lijevi skroz teško.To mi je prvo čuđenje bilo.Dalje,sad reko idem ih nazad ugurati u ležišta.Onaj na strani do auspuha prstima polako uguram nazad a onaj ovako do dekla nikaaako pa nikako.Prstima ni čuti da se pomjeri.Uzmem WD i našpricam,prstima opet nikako.Tek na jednom krenu nekako i uspijem ugurati nazad,napumpam opet ručicom do sredine i već ga lakše vratim nazad.Da li je to normalno ? Meni se čini da nije baš i to me iritira.Da li je moguće da su se unutra zaprljali i zapekli ? Ako možete pomoći da to rješim
#32
Posted 10 January 2014 - 03:43
Ja sam bio zagrizao za takvog NRG-a kad sam prodao mog MC3, ali nisam nasao nista sto mi je odgovaralo, pa sam se odlucio za apriliju, ali taj NRG mi se i dalje opasno svidja. Zazalices ako ga prodas.
Edited by goggyso, 10 January 2014 - 03:47.
#33
Posted 10 January 2014 - 04:03
Polalo ljudi sa prodajom,sta vam je.Na motoru cu malo poraditi u periodu koji ubrzo dolazi,i podici cijenu pa ako se proda za dobru kintu proda,a ako ne znam sta koliko pouzdan motor imam :-) Da je lijep lijep je.Tablica ce ici pod rep,kao kod Pite na Jet-u cini mi se sto je,tako sa ce spicasti rep jos vise doci do izrazaja.
Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2
Edited by Caki, 10 January 2014 - 04:05.
#34
Posted 10 January 2014 - 10:37
Edited by goggyso, 10 January 2014 - 10:38.
#35
Posted 10 January 2014 - 11:17
Caki, on 10 January 2014 - 02:33, said:
Nekad pred kraj sezone sam nešto skidao i poslije trebao ozračiti sistem,međutim nikako mi kočnica nije postaja tvrda i hvatala kako treba.Nekako smo napravili da hvata bar malo i tako sam vozio jedno vrijeme.Međutim to me kopkalo jer volim da su mi kočnice 100000% ispravne.Kontao sam da su mi pločice loše i da ne može nikako ostvariti dovoljan pritisak te sam nabavio nove RMS pločice.
Neki dan fino skinem čeljusti i stavim nove pločice,međutim ISTO.Opet ljut sve raskopusam nazad da pogledam klipiće što ih pritišću i tu sam se počeo čuditi.
Stišćem kočnicu rukom i klipići izlaze po malo,na svaki pritisak kočnice izađu i jedan i drugi po malo,možda par milimetara,onaj sa strane do auspuha izlazi više i prilazi sredini.Lijevi skroz teško.To mi je prvo čuđenje bilo.Dalje,sad reko idem ih nazad ugurati u ležišta.Onaj na strani do auspuha prstima polako uguram nazad a onaj ovako do dekla nikaaako pa nikako.Prstima ni čuti da se pomjeri.Uzmem WD i našpricam,prstima opet nikako.Tek na jednom krenu nekako i uspijem ugurati nazad,napumpam opet ručicom do sredine i već ga lakše vratim nazad.Da li je to normalno ? Meni se čini da nije baš i to me iritira.Da li je moguće da su se unutra zaprljali i zapekli ? Ako možete pomoći da to rješim
Pazi ovako druze ja sam skidao kocijeone celjusti x puta matorima, pa i na mom skuteru. Moguce je da imas radijalna klest, koja imaj klip samo na jednu stranu. Radijalna klesta zive mrdaj kada stisne skocnicu starana gde je klip privlaci ovu drugu stranu, i kako koci. Nemo potrebe za klipom na obe strane kod skutera.
#37
Posted 10 January 2014 - 15:41
#39
Posted 10 January 2014 - 22:45
Kod nas bi to najprije nasao kod Beganovica,ali on je papreno skup sa originalnim dijelovima a uz to veoma cesto zna da podval kineski dio.
Ne,nije takva celjust.Oba klipica izlaze i pritiscu plocicu jednako a ne da je jedan fiksan.
I ja razmisljam da se vjerovatno to unutra uprljalo i da to zeza.Dok se ne rastavi ne moze da se zna.Koci ona samo slabo.Hvala na brzim savjetima.
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users