Aj da podignemo i ovu temu.. Svratio je bio Francuz sa foruma da mu se pregleda njegov Piaggio Typhoon..


Ukazao nam je na zupcanike prenosa, kao i par sitnica u vidi dugmica paljenja i sirene, takodje nam je rekao da zbog prenosa dobija vibracije kada ide preko 100 na sat..
Posle test voznje i probanja uocili smo da vibracije ne dolaze zbog prenosa nego zbog nosaca cele masine, posto sam video u par tema kod Ivana i Gagija da makazice kod Runnera koji ima isti sistem kao Typhoon cesto prave problem, isao sam na to da je to i ovde slucaj.. krecu polako radovi..



kada smo skinuli makazice imali smo sta i da vidimo
one su skoz u dobrom stanju, krivac je bio ovde:
sledeci problem se moze videti i na ovoj slici ako se bolje pogleda

a evo i detaljno:

remenica je kacila o deklu prenosa, kada smo skinuli deklu, bilo je prisutno dosta opiljaka od struganja,a to je reseno pravljenjem caure kod strugara.
zatim smo se posvetili ispustanju ulja iz prenosa i daljim radovima oko prenosa..


Francuz je nabavio komplet deklicu sa primarom i sekundarom
na slici se vidi kako hipoidno ulje nije bilo nekog kvaliteta, stvorili su se mehurici..

Koriscen je victor reinz prilikom sklapanja.
kao i set novih Koyo lezajeva, za svaki slucaj, ali posto su lezajevi prenosa bili dobri posto su menjani ranije vec, resili smo da se stave sa strane za ne daj Boze..
za ulje u prenosu koriscen je Motul scooter gear.
sledeca stvar na spisku je bila prirubnica izmedju bloka i karburatora
kao i sajla uljne pumpe,koja se nalazi ispod plastike na kojoj drzimo noge.
dugme paljenja
pribavljeni su delovi
prirubnica, NGK svecica, prekidaci za sirenu i paljenje, ulje za prenos, sajla uljne pumpe kao i selen koji uz preradu pase od Golfa 3



karburator je takodje postelovan, prekontrolisali smo sve sto se tice agregata, skidali smo glavu, usisne lamelice karbonitne malossi koje su u dobrom stanju..

radilica sa punim polutkama
prekontrolisani lezajevi i semerinzi, kao i sav potrosni materijal..
bilo je malo i estetike
Sve u svemu jako prgav motor, mene je iznenadio koliku snagu ima, stvarno ne sme da se krene sa punim gasom, posto baca na ledja, jedini minus po meni su kocnice, napred je fabricki disc, a pozadi dobos, takodje je malo nestabilan kada se predje 110 zbog 10' tockova.. inace ima veoma dobar popis delova i lepo je videti ovaku masinu kod nas, Francuz voli da je sve cakum- pakum sto je i za pohvalu i vidi se da je ulozeno dosta vremena, novca i volje u ovaj motor..