Jump to content


Scoot workshop

Plastika krpljenje gitovanje poliester

111 replies to this topic

#61 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 12 August 2014 - 16:12

evo resenja i za onu hrom look plastiku :bicedobro:
ovo je neko zaorao samo tako :S

Posted Image

Posted Image

posle malo muke da se ti risevi dovedu u red ...

finalno stanje

Posted Image

Edited by Yooalexandar, 12 August 2014 - 16:12.


#62 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 15 August 2014 - 16:29

Posle dugo cekanja ,dosao je brzinomer za CF moto-zlatni,spakovan je,promenjen akumulator i imao sam dosta sitnica da mu jos odradim...evo za pocetak stari kakav je bio..

Posted Image

evo ga nov

Posted Image

Posted Image

i zakivke (pop nitne) sam stavljao na spuh :D

Posted Image

i evo pozeraj :)

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#63 zaxxx

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoBeograd
  • VozimAprilia SR3

Posted 15 August 2014 - 16:53

Svaka cast Aco! :D

#64 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 15 August 2014 - 17:24

View Postzaxxx, on 15 August 2014 - 16:53, said:

Svaka cast Aco! :D

:ziveli:

#65 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 15 August 2014 - 23:09

From junkyard to showroom. Svaka cast. :D

#66 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 15 August 2014 - 23:16

View PostNesa BG, on 15 August 2014 - 23:09, said:

From junkyard to showroom. Svaka cast. :D

Bas to,iskreno mnogo muke i napora,ali zadovoljan sam sta mogu da uradim od nicega da kazem...barem imam predstavu u glavi za sta sam sposoban i iskreno sto se tice makar stylinga ,znam da tu mi ne treba nicija pomoc i da bas dosta mogu da uradim..voleo bi da dobijem jos neki projekat u jos zapustenijem stanju,da pomerim i tu granicu...tako da hvala na podrsci Neso! :ziveli:

#67 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 27 April 2015 - 23:06

Evo posle duzeg vremena update, nadam se da ce ih biti vise u ovoj sezoni.. Temu sam preimenovao u ScootWorkshop posto sam se udruzio sa Acom- Postarom i krenuli smo da se ozbiljnije bavimo motorima, pored estetike krenulo se vec i sa mehanikom, bice dosta nekih stvari za videti, dosta stvari ce se i nauciti, ali da ne duzim dalje...

Suzuki Gsx-r 1000 -K8 pukao prednji blatobran i fali parce...

Posted Image

pravljenje dela koji nedostaje:

Posted Image

Posted Image

Polako se krece dalje u dobijanje fabrickog oblika i krivine..

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

i finalno stanje..

Posted Image

Posted Image

Edited by Mario, 28 April 2015 - 09:22.


#68 perlx*

    CCEB

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts

Posted 28 April 2015 - 00:59

Lepo Posted Image

#69 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 28 April 2015 - 21:16

vrlo lepo, svka čast!

#70 qrp

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 171 posts
  • MestoZA
  • VozimFavorit Spider

Posted 30 April 2015 - 17:32

Neka je sa srecom, samo napred.

#71 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 30 April 2015 - 19:43

Svaka cast Aco! :)

#72 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 30 April 2015 - 23:09

Hvala svima, kacicu jos stvari, a bice radova i od veceg Ace :)

#73 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 30 April 2015 - 23:26

vas dvojica ste se baš udružili, sad styling i tuning dolazi iz iste kuhinje ?

odlično si odradio ove plastike, ja mogu samo da sanjam o takvim zahvatima

#74 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 01 May 2015 - 00:51

styling, tuning, hrana sve po redu :D Aca je daleko ispred mene za mehaniku, tako da sam ja segrt njemu i plamenku,a aca je na svom freekanu bio segrt meni za plastike hah sala mala, ali ajde bitno je druzenje... za plastike samo praksa vise je zamoran posao nego sto je komplikovan, zato i kacim ovo da neko nauci nesto..

#75 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 26 August 2015 - 21:47

Aj da podignemo i ovu temu.. Svratio je bio Francuz sa foruma da mu se pregleda njegov Piaggio Typhoon..

Posted ImagePosted ImagePosted Image

Ukazao nam je na zupcanike prenosa, kao i par sitnica u vidi dugmica paljenja i sirene, takodje nam je rekao da zbog prenosa dobija vibracije kada ide preko 100 na sat..

Posle test voznje i probanja uocili smo da vibracije ne dolaze zbog prenosa nego zbog nosaca cele masine, posto sam video u par tema kod Ivana i Gagija da makazice kod Runnera koji ima isti sistem kao Typhoon cesto prave problem, isao sam na to da je to i ovde slucaj.. krecu polako radovi..

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

kada smo skinuli makazice imali smo sta i da vidimo

Posted Image

one su skoz u dobrom stanju, krivac je bio ovde:

Posted Image

sledeci problem se moze videti i na ovoj slici ako se bolje pogleda

Posted Image
a evo i detaljno:
Posted ImagePosted Image

remenica je kacila o deklu prenosa, kada smo skinuli deklu, bilo je prisutno dosta opiljaka od struganja,a to je reseno pravljenjem caure kod strugara.

zatim smo se posvetili ispustanju ulja iz prenosa i daljim radovima oko prenosa..

Posted ImagePosted ImagePosted Image

Francuz je nabavio komplet deklicu sa primarom i sekundarom

Posted Image

na slici se vidi kako hipoidno ulje nije bilo nekog kvaliteta, stvorili su se mehurici..

Posted ImagePosted Image

Koriscen je victor reinz prilikom sklapanja.

Posted Image

kao i set novih Koyo lezajeva, za svaki slucaj, ali posto su lezajevi prenosa bili dobri posto su menjani ranije vec, resili smo da se stave sa strane za ne daj Boze..

Posted Image

za ulje u prenosu koriscen je Motul scooter gear.

sledeca stvar na spisku je bila prirubnica izmedju bloka i karburatora

Posted Image

kao i sajla uljne pumpe,koja se nalazi ispod plastike na kojoj drzimo noge.

Posted Image

dugme paljenja

Posted Image

pribavljeni su delovi

Posted Image

prirubnica, NGK svecica, prekidaci za sirenu i paljenje, ulje za prenos, sajla uljne pumpe kao i selen koji uz preradu pase od Golfa 3

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Posted Image

karburator je takodje postelovan, prekontrolisali smo sve sto se tice agregata, skidali smo glavu, usisne lamelice karbonitne malossi koje su u dobrom stanju..

Posted ImagePosted Image

radilica sa punim polutkama

Posted Image

prekontrolisani lezajevi i semerinzi, kao i sav potrosni materijal..

bilo je malo i estetike

Posted Image

Sve u svemu jako prgav motor, mene je iznenadio koliku snagu ima, stvarno ne sme da se krene sa punim gasom, posto baca na ledja, jedini minus po meni su kocnice, napred je fabricki disc, a pozadi dobos, takodje je malo nestabilan kada se predje 110 zbog 10' tockova.. inace ima veoma dobar popis delova i lepo je videti ovaku masinu kod nas, Francuz voli da je sve cakum- pakum sto je i za pohvalu i vidi se da je ulozeno dosta vremena, novca i volje u ovaj motor..

#76 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 26 August 2015 - 21:53

Proslo je dosta vremena od kada je typhoon bio na servisu, sada zivahno i veselo fleka vecinu automobila na auto-putu.

Hteo bih da se osvrenem na par stvari vezanih za ovaj model pia bloka. Kao najveci nedostatak, naveo bih nedostatak oslonca osovine kvacila (primarne osovine) u dekli bloka. Kolega francuz69 je svoj setup podigao na visok nivo postavkom malossi alu (172cc) cilindra, koji obiluje obrtnim momentom. Takva postavka uz nezaobilazni kevlar remen ume da optereti osovinu primara, sa jacom centrifugalnom silom javljaju se vibracije i prave se veci zazori, i dobro je cesce kontrolisati lezaj male dekle, jer celokupna sila ide preko njega.
Druga stvar je voznja prgavog setupa sa uljnom pumpom u funkciji. Generalno, za vreme trajanja razrade, francuz je dosavao % ulja u rezervoar i uljna pumpa je bila pojacana. Prvi put sam imao gimnastiku sa racunanjem % mesavine koju fabricka pumpa moze da isporuci. Mislim da vecina mladih tunera nije svesna da promenom velicine karburatora (povecanjem precnika difuzora kao i pvecanjem goriva preko dizni) narusava se odnos % ulja u mesavini. Za ovakve aplikacije (prelazak na dell phbl 26) je dobro nategnuti uljnu pumpu do maximuma. Racunicom smo dosli do saznanja da nije potrebno naknadno dodavati ulje u rezervoar, sto smo kasnije i potvrdili racunanjem potrosnje goriva u odnosu na potrosnju ulja.

Utisci iz voznje. Zagarantovana dobra zabava, veliki obrtni moment u dosta niskom spektru rada. Moze da se poredi po sili ubrzanja sa ozbiljnim HE setupom (oko 20ks) ali na dosta nizim obrtajima, te je i potrosnja primerenija.. veliki nedostatak predstavljaju std kocnice, i kako sam vec negde pisao, treba imati velike kugle izmedju nogu, voziti ovakvo cudo groz gradsku guzvu..

#77 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 27 August 2015 - 00:36

interesantna sprava koju bih voleo posedovati na par nedelja da joj uđem u krv što bi se reklo, da vidim kako BB mašina ide...

Mogu misliti kako ovo baca na leđa s obzirom da je napred jako lagan, a 172cc ispod dupeta sa snagom iz podruma...
Svaka čast momci!!

#78 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 26 September 2015 - 02:50

Kako ga Aca rezimira da ostanes bez komentara :)

#79 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 26 September 2015 - 13:55

Haha, poznato mi je kako ide mašina 172ccm, us :seronja: ro sam se kad sam nonšalantno odvrnuo gas iz mesta, a svi organi se zavarili za kičmu.

#80 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 26 September 2015 - 14:08

Ma navikne se covek na sve.. :D

Tako je na pocetku i ovaj moj cupao strava, samo sto ne spadnem sa skutera a sad i kad mi proklizne tocak u krivini i podleti zadnji kraj pod mene i kad dize prednji tocak na startu nije mi nista specijalno i sad mislim a mogao bi da dize tocak i kad se na 20-30 km/h da gas, mogo bi jos malo jace da vuce.. :D





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users