#1161
Posted 16 February 2018 - 17:25
#1162
Posted 16 February 2018 - 18:12
#1163
Posted 16 February 2018 - 21:50
Kako to da zaboravim na ubrzanje majku mu... Dodaću ga svakako.
#1164
Posted 17 February 2018 - 01:51
#1165
Posted 17 February 2018 - 19:38
#1166
Posted 20 February 2018 - 21:16
Kakav filter vazduha koristiš tj dal šmirglaš kariku sa prašinom ili ne...
Zavisi od svega i svačega tako da ti možeš potrošiti kariku i u 500km-a a možeš je terati i 5.000 km-a
#1167
Posted 09 March 2018 - 01:46
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
#1168
Posted 16 March 2018 - 00:44
#1169
Posted 16 March 2018 - 02:21
Druga solucija su ti magnetni šrafovi,već u glavi imaju magnet.kostaju oko 6€ komad.
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#1170
Posted 17 March 2018 - 00:45
Težina instumenta sa instalacijama je 500 gr. i zavisi od dužine kablova koje sam na kraju skratio za 40% jer su bili predugački. To uključuje i modul releja koji je odvojen od instrumenta.
Problem je što već imam posebnu elektroniku za paljenje vodene pumpe pri odredjenoj temperaturi pa mi ovo ostaje kao neka rezerva ili u slučaju da ugradim ventilator na hladnjak.
Instrument sam pozicionirao ispod fabričkog instrumenta preko već postojećeg voltmetra.
Za sad je izazov bio odvojiti kabli od senzora za obrtaje od interferencija sa kablom svećice. Strašno je kako je lako indukovati 5V na drugi kabli samo dva puta obmotan oko HV kabla. Tu sam se poslužio nekom vrstom koaksijalnog kabla iz starog VGA kabla.
Sutra nastavljam sa radovima...
#1171
Posted 17 March 2018 - 08:00
#1172
Posted 23 March 2018 - 15:58
#1173
Posted 28 March 2018 - 14:36
#1174
Posted 28 March 2018 - 15:14
#1175
Posted 28 March 2018 - 20:52
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#1176
Posted 29 March 2018 - 06:47
Al sam oprao masinu sad sa ovim gorivom svaka mi cast.
Nije mi jasno kako se desilo da zaglavi plovak u karbu i vakum pumpa u isto vreme. Nesto tu meni ne valja. Vidim ja da pljucka iz auspuha onu crnu lepljivu smesu. Verovatno iglica ne zatvara kako treba a sad se jos pohodilo da vakum pumpa zakaze. Nervira me ovaj karburator s6 dellorto 21phbg nikad izgleda ne zatvori kako treba.
https://www.dellorto...015/05/9450.jpg
https://www.frcomoto...bg-shb-shbc.jpg
I opet mi sajla sauha puni karb rdjom i smecem. Ovo moram da resim nekako pod hitno.
#1177
Posted 29 March 2018 - 07:26
Druga stvar je da ti taj klipić ne zatvara saug diznu tako unakažen, pa otuda imaš to nalivanje..
Sto se tice vakum ventila, uglavnom ih mašine sa jakim vakumom i visokom frekvencijom titraja unište, nema pravila crkavaju i kineske i brandirane. Jedino slavina pije vodu..
#1178
Posted 29 March 2018 - 20:12
Ocistio sam to i vratio dok ne nadjem resenje. Nego me muce interferencije na satu posle 6000 obrtaja. Obrtomer i km/sat su tu neupotrebljivi. Ne znam zasto ni odakle dolaze te smetnje. Do 6k obrtaja je sve super ali kako zavrnem gas tako krene da pisti alarm za obrtaje jer mk registruje nenormalan broj pa mi zakuca obrtaje na 65535(int) a brzinu na 655. Vezacu sutra osciloskop na senzor pa cu videti da li dolaze sa njega ili sa senzora za temperaturu. Jedino oni prolaze blizu kabla svecice. Mada je nebitno jer i kada ih izstekam opet ista prica. Skinuo sam i fabricki sat ali nista.
Samo me interesuje kako fabricki obrtomer meri obrtaje. Odakle mu signal? Meni sad prikazuje duple obrtaje jer imam dve varnice po ciklusu od kad sam presao na ovaj inner rotor. Kapiram da signal kupi sa instalacija negde pre bobine pa ga dalje obradjuje i vodi u sat.
#1179
Posted 30 March 2018 - 08:18
#1180
Posted 30 March 2018 - 10:48
Sajle su radile savršeno, bukvalno bez ikakvog otpora, lepo glatko i precizno.
10 user(s) are reading this topic
0 members, 10 guests, 0 anonymous users