Jump to content


Sprint Eagle - Marko



1599 replies to this topic

#1161 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 16 February 2018 - 17:25

Svaka cast za sve radove , treba za ovo i znanje a bogami i zivce.

#1162 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 16 February 2018 - 18:12

Svaka cast I od mene vise mozes nauciti ovde nego na masteru.

#1163 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 16 February 2018 - 21:50

Hvala momci...

Kako to da zaboravim na ubrzanje majku mu... Dodaću ga svakako.

#1164 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 17 February 2018 - 01:51

Kolega s ms-a napravio 10soma sa sport pro mk2,karika je bila na 0.28mm a kit se vrti oko 12soma.Ubacio je novu kariku iako nije trebalo i vozi dalje.Tako da se ne zamaraj kilometrima,jako je kvalitetan taj kit.

#1165 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 17 February 2018 - 19:38

Hmm i mene bas zanimalo koliko ce da mi traje karika ja imam mk1 , vrtice se negde 12,5k-13,5k valjda cu da vozim bar 3000km :D imam jos jednu rezerva.

#1166 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 20 February 2018 - 21:16

Zavisi kako voziš, koje ulje koristiš i koji postotak mešavine....Da li ga ugreješ pre vožnje...
Kakav filter vazduha koristiš tj dal šmirglaš kariku sa prašinom ili ne...

Zavisi od svega i svačega tako da ti možeš potrošiti kariku i u 500km-a a možeš je terati i 5.000 km-a

#1167 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 09 March 2018 - 01:46

Izgleda da se taj nas MK2 ipak dobro pokazao. Ja sam dobio informaciju da se njohov LC model pravi u nekoj firmi u aziji cini mi se a AC model im pravi Airsal.. Ja za sada sa sport pro zadovoljan..

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



#1168 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 16 March 2018 - 00:44

Zna li neko kojih su dimenzija magnetici senzora za brzinu? Ovi sto idu napred na disk?

#1169 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 16 March 2018 - 02:21

Prave se po velicinama od 6mm-8mm,ako mogu samo o ni da se nadju.
Druga solucija su ti magnetni šrafovi,već u glavi imaju magnet.kostaju oko 6€ komad.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#1170 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 17 March 2018 - 00:45

Snašao sam se, magnetići mi ipak neće ni biti potrebni. Ovaj fabrički puž km/sata radi kao što sam i mislio. Sprint Eagle ima digitalnu instrument tablu pa je tako i senzor digitalan. Kako je odradjen ne znam, nisam ga otvarao, ali je po principu da tri voda idu iz senzora do instrumenta(žuta,zelena,bela). Žuta je +5V, zelena je -minus ili GND a bela je Sens (5V ili 0V). Za jednu rotaciju točka se pet puta izmeni 5v i 0v. Ovaj instrument koji sam ja radio je po istom principu, tako da je u ovom slučaju plug and play. Potrebno je samo u podešavanjima uneti 5 magneta za speed senzor umesto 3 koje sam ja predvideo jer se moj disk šrafi u 3 pozicije gde sam planirao pozicionirati magnete i senzor.

Posted Image

Posted Image

Težina instumenta sa instalacijama je 500 gr. i zavisi od dužine kablova koje sam na kraju skratio za 40% jer su bili predugački. To uključuje i modul releja koji je odvojen od instrumenta.

Posted Image

Problem je što već imam posebnu elektroniku za paljenje vodene pumpe pri odredjenoj temperaturi pa mi ovo ostaje kao neka rezerva ili u slučaju da ugradim ventilator na hladnjak.

Posted Image

Instrument sam pozicionirao ispod fabričkog instrumenta preko već postojećeg voltmetra.

Posted Image

Za sad je izazov bio odvojiti kabli od senzora za obrtaje od interferencija sa kablom svećice. Strašno je kako je lako indukovati 5V na drugi kabli samo dva puta obmotan oko HV kabla. Tu sam se poslužio nekom vrstom koaksijalnog kabla iz starog VGA kabla.

Posted Image

Sutra nastavljam sa radovima...

#1171 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 17 March 2018 - 08:00

Da da mora biti širmovan vod i spušten na masu, čak štaviše na oba kraja jer i on ume da pokupi đubre ako je rezonantna dužina.. Odlično je što možeš da iskoristiš fabrički davač signala..

#1172 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 23 March 2018 - 15:58

Pre neki dan, pre ovog zahladjenja, vozao se malo i uredno se vratio kući, parkirao motor... Posle dva dana sam doterivao softver ovog instrumenta pa ostao do kasno uveče kad je već baš zahladnelo. Usnimio sve i reko ajde časkom da ga upalim i proverim dal je sve kako treba. Krenem da kurblam a ono svaki potez sve teži i teži. Posle 5 poteza kurbla ni da mrdne, zakucana u gornjem polozaju. Šta je sad pomislim, pogledam malo kad ono bara ispod skutera. Kad sam montirao senzor za temperaturu, morao sam da ispustim antifriz pa sam pola prolio po podu a onu drugu polovinu uspeo da iscedim u flašicu i pri vraćanju pomešao sa destilovanom. Stao zaprepašćen mislim se kad je pre stigao da pukne, naravno uvek najgore mi prvo pada na pamet. Medjutim, posuda za antifriz je puna. Savijem se dole i vidim da mi gorivo kaplje na spoju auspuha sa prirubnicom kod onih oprugica. Dobro je, dobro sam prošao. 2l goriva mi je odneo vetar, jedan ostao u auspuhu a ostalo sam ispraznio u balon i batalio stvar dok ne otopli.

#1173 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 28 March 2018 - 14:36

Pun airbox goriva... Ocistio sam i oprao sve. Vakum pumpa radi, karburator detaljno ociscen i plovak proveren sa sve iglicom. Radi, zatvara. Nego kako sad da iscedim blokove i oni su puni goriva.

#1174 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 28 March 2018 - 15:14

Probaj skini svecicu i auspuh i na kurblanje bi sve trebao da izbaci.

#1175 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 28 March 2018 - 20:52

Odvoji agregat od rama,skini cilindar I okreni ga naopako...😄

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#1176 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 29 March 2018 - 06:47

Upalio je posle nekog vremena kurblanja na prazno bez auspuha i svecice. Riknula je svecica jer je bila zalivena pa kad sam je vratio nisam proverio ima li varnice. Stavio sam drugu i upali iz prve.

Al sam oprao masinu sad sa ovim gorivom svaka mi cast. :D

Nije mi jasno kako se desilo da zaglavi plovak u karbu i vakum pumpa u isto vreme. Nesto tu meni ne valja. Vidim ja da pljucka iz auspuha onu crnu lepljivu smesu. Verovatno iglica ne zatvara kako treba a sad se jos pohodilo da vakum pumpa zakaze. Nervira me ovaj karburator s6 dellorto 21phbg nikad izgleda ne zatvori kako treba.

https://www.dellorto...015/05/9450.jpg
https://www.frcomoto...bg-shb-shbc.jpg

I opet mi sajla sauha puni karb rdjom i smecem. Ovo moram da resim nekako pod hitno.

Posted Image

#1177 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 29 March 2018 - 07:26

Ako ti je tako zarđao klipić i opruga saug-a onda najverovatnije negde sajla unosi vlagu odnosno je bužir puknut, pa to ili menjaj ili dobro ispreri i namaži..

Druga stvar je da ti taj klipić ne zatvara saug diznu tako unakažen, pa otuda imaš to nalivanje..

Sto se tice vakum ventila, uglavnom ih mašine sa jakim vakumom i visokom frekvencijom titraja unište, nema pravila crkavaju i kineske i brandirane. Jedino slavina pije vodu..

#1178 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 29 March 2018 - 20:12

Ne, ovo je sve rdja od buzira sajle. Klipic i oprugica su ok ali izgleda voda ulazi negde kroz rucicu sauga i spira celom duzinom sve u karb. Sajla je nova, prosle godine stavljena jer je stara isto korodirala pa sam promenio. Jedino neki plasticni buzir da probam da nadjem ili lakse da premestim rucicu negde nize. Ne znam sto ga perem peracem pod pritiskom kad mi uvek voda zezne nesto.

Posted Image
Posted Image
Posted Image

Ocistio sam to i vratio dok ne nadjem resenje. Nego me muce interferencije na satu posle 6000 obrtaja. Obrtomer i km/sat su tu neupotrebljivi. Ne znam zasto ni odakle dolaze te smetnje. Do 6k obrtaja je sve super ali kako zavrnem gas tako krene da pisti alarm za obrtaje jer mk registruje nenormalan broj pa mi zakuca obrtaje na 65535(int) a brzinu na 655. :D Vezacu sutra osciloskop na senzor pa cu videti da li dolaze sa njega ili sa senzora za temperaturu. Jedino oni prolaze blizu kabla svecice. Mada je nebitno jer i kada ih izstekam opet ista prica. Skinuo sam i fabricki sat ali nista.

Posted Image

Samo me interesuje kako fabricki obrtomer meri obrtaje. Odakle mu signal? Meni sad prikazuje duple obrtaje jer imam dve varnice po ciklusu od kad sam presao na ovaj inner rotor. Kapiram da signal kupi sa instalacija negde pre bobine pa ga dalje obradjuje i vodi u sat.

#1179 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 30 March 2018 - 08:18

Ja sam kod mene sa dodatnim obrtomerom probao na vise mesta. Prvo sam ga povezao na pikap lepo je radio ali isto do nekih 6-7k obrtaja i onda pocinje da divlja. Sledece povezivanje bilo je na primar bobine isto divljanje. Najbolje mi se pokazalo i tu i sada stoji, bez ikakvih divljanja obrtaja, povezano na naizmenicni napon za svetla. Obrtomer ima setovanja za razlicite frekvencije tako da naizmenicni napon za svetla posto ima 4 magneta ima 4 puta vecu frekvenciju od pikapa.

#1180 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 30 March 2018 - 10:48

Što se tiče sajli.. ja sam pravio sebi sajle za NRG-a, otišao u prodavnicu delova za bicikle, čovek mi ponudio sajlu na metar koja unutar metalnog plašta ima teflonski bužir. Sajla knap prolazi kroz bužir, nema potrebe za podmazivanjem, i vodootporna je. Boja teflon bužira je bila zelena, po tome se može prepoznati. naravno imali su i potrebne završetke za sajle, uglavnom ono uobičajeno.
Sajle su radile savršeno, bukvalno bez ikakvog otpora, lepo glatko i precizno.





21 user(s) are reading this topic

0 members, 21 guests, 0 anonymous users