Jump to content


Sprint Eagle - Marko



1599 replies to this topic

#1221 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 25 July 2019 - 06:25

Ovim setupima je merenje temp must have

#1222 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 24 September 2019 - 02:01

Au ljudi kakvu sam havariju napravio pre 10-ak dana to je strasno. Sredjivao sam onaj varijabilni cdi, testirao kako radi... E sad posto mi je akumulator vec cetvrta godina i bas je oslabeo stavim ja njega na punjac. Kako me je mrzelo da cekam da se dopuni ja se napravim pametan i dohvatim bateriju od akumulatorske busilice. Naravno od koriscenja se sve nalepnice i oznake oljustile i nisu vidljive. Kasnije se ispostavi da ta baterija ima nazivni napon 14.4V odnosno 4x18650 Li-ion baterije od 3.6V koje idu do 4.2V kada se skroz napune odnosno 16.8V paket.

Montirao ja nju, vidim sve radi kao ludo, pumpa vrti kao luda. Voznja je trajala 15-ak minuta ja srecan kao malo dete, konacno radi varijabilni cdi. Oces malo sutra, ugasi se displej na instrument tabli malo kasnije odose farovi, temperatura 100+.
Gasi brzo sunce ti j**em. Stanem sa strane i konstatujem da nista ne radi osim cdi-a. Znaci palim motor ali ne radi tabla, pumpa za vodu, svetla prednja i zadnja, voltmetar... Jedina sreca blizu sam kuce i sve nizbrdo...

Doguram se do kuce kao biciklom bez pedala. Multimer na merenje napona i izmerim 16.5V na bateriji, upalim motor kad ono krenu da skace na 20-30V. Stavim na konektor od led farova na AC ide jos vise 35-40V sve to sa blagom turazom. Najverovatnije je sve radilo dok se baterija nije dopunila na maksimum a onda je njena elektronika zatvorila punjenje i visak struje vise nije imao gde da ide pa de praznilo preko reglera. I na oko 11000 obrtaja napon ode u djavola a regler verovatno konstruisan i predvidjen za toliko ali ako deo struje ide u klasican akumulator koji prima struju a ne kao ovaj koji gasi punjenje preko 16.8V.

Montirana mehanicka pumpa sa aeroxa, stavljen novi regler, vracene klasicne sijalice, ide i moja home-made instrument tabla. Dok ne osposobim sve sto je pocrkalo vozi se tako...

Zakljucak: Shit happens. Kupi novi akumulator.

Edited by MaRk0, 24 September 2019 - 02:04.


#1223 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 24 September 2019 - 03:13

View PostMaRk0, on 24 September 2019 - 02:01, said:

Au ljudi kakvu sam havariju napravio pre 10-ak dana to je strasno. Sredjivao sam onaj varijabilni cdi, testirao kako radi... E sad posto mi je akumulator vec cetvrta godina i bas je oslabeo stavim ja njega na punjac. Kako me je mrzelo da cekam da se dopuni ja se napravim pametan i dohvatim bateriju od akumulatorske busilice. Naravno od koriscenja se sve nalepnice i oznake oljustile i nisu vidljive. Kasnije se ispostavi da ta baterija ima nazivni napon 14.4V odnosno 4x18650 Li-ion baterije od 3.6V koje idu do 4.2V kada se skroz napune odnosno 16.8V paket.

Montirao ja nju, vidim sve radi kao ludo, pumpa vrti kao luda. Voznja je trajala 15-ak minuta ja srecan kao malo dete, konacno radi varijabilni cdi. Oces malo sutra, ugasi se displej na instrument tabli malo kasnije odose farovi, temperatura 100+.
Gasi brzo sunce ti j**em. Stanem sa strane i konstatujem da nista ne radi osim cdi-a. Znaci palim motor ali ne radi tabla, pumpa za vodu, svetla prednja i zadnja, voltmetar... Jedina sreca blizu sam kuce i sve nizbrdo...

Doguram se do kuce kao biciklom bez pedala. Multimer na merenje napona i izmerim 16.5V na bateriji, upalim motor kad ono krenu da skace na 20-30V. Stavim na konektor od led farova na AC ide jos vise 35-40V sve to sa blagom turazom. Najverovatnije je sve radilo dok se baterija nije dopunila na maksimum a onda je njena elektronika zatvorila punjenje i visak struje vise nije imao gde da ide pa de praznilo preko reglera. I na oko 11000 obrtaja napon ode u djavola a regler verovatno konstruisan i predvidjen za toliko ali ako deo struje ide u klasican akumulator koji prima struju a ne kao ovaj koji gasi punjenje preko 16.8V.

Montirana mehanicka pumpa sa aeroxa, stavljen novi regler, vracene klasicne sijalice, ide i moja home-made instrument tabla. Dok ne osposobim sve sto je pocrkalo vozi se tako...

Zakljucak: Shit happens. Kupi novi akumulator.
Tako je kod mene korozirao nosac osiguraca, pravio se los spoj i tako u jednom trenutku nestane spoj sa reglera na akumulator pa skoci punjenje do neba. Tako sam spalio dva koso termometra i led stopku... Velika steta. Dobar akumulator je vrlo bitna stvar za stabilnu struju, kod mene je 12v 7Ah kao za UPS, odlicno sluzi vec sigurno dvije godine. Nije predvidjen za paljenje na anlaser, mada je kod mene palio dok sam ga imao.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



#1224 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 30 September 2019 - 00:54

Imam jedno pitanje. Kada se svetla ugase, zuta zica koja ide iz reglera se u stvari vezuje preko velikog otpornika za gnd tj masu. Sta se desava sa strujom za punjenje akumulatora ako je on totalno pun i pritom svetla ugasena? Da li to znaci da se sva proizvedena struja spuca preko reglera odnosno otpornika na toplotu?

Posted Image

http://www.motelek.n...elli_12v60w.png

#1225 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 30 September 2019 - 09:09

da tako je, to znači da se energija namenjena za punjenje disipira u toplotu preko reglera i otpornika, zato je konstatovano @goggiso i @dajtech da je ovaj sistem sasvim jednostavan ali i neefikasan, takoreći uvek troši

#1226 alentje

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 572 posts

Posted 09 October 2019 - 12:20

Tako je kod skutera sa prekidačem za svjetla. Kod mene se na aeroxu javlja slabo punjenje na DC izlazu kada AC vod svjetala nije opterecen, jer imam xenon koji se napaja sa akumulatora. Tako sam ja AC vod opteretio sa H1 sijalicom koja je sakrivena iza i izolirana i radi posao odlicno, punjenje je konstantno i xenon nema potrebe gasiti nikada.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk



#1227 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 09 February 2020 - 20:25

Nabavim ja morini remenice. Otvorim da operem i ocistim i prilikom pranja ispustim jedan od ona tri pina koja idu po linearnim kanalima, pravo u slivnik od kade. Skidao sam slivnik, pokusavao sam sajlom i magnetom ali nema ni vajde, bog zna gde je to otislo. Koje su sanse da to ima negde da se kupi? Ili moram da pravim? Koji maler... Bas sam se skenjao sad.

#1228 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 09 February 2020 - 20:39

Koja je razlila izmedki tvog stock-a i ovog.. nema pravljenja cementiran materijal je

Sent from my SM-G965F using Tapatalk



#1229 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 09 February 2020 - 21:20

Mogu ti poslati od pia remenica par pinova,kod piaggio je kaljen ceo pin pa ga mozes obradjivati,naravno za dz...
Ako ne nadjes resenje cimaj na pm.

Sent from my SM-G930U using Tapatalk

#1230 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 10 February 2020 - 17:22

Posted Image

Posted Image

Dimenzije ovih su 4mm u manjem delu, 6mm u duzem i 9,6mm dugacki. Nasao sam od neke stare remenice ali su 5mm u manjem i 5,7 u vecem delu. Kojih su dimenzija od piaggia?

#1231 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 10 February 2020 - 19:00

Posted Image

Skroz levo je fabricki sa dimenzijama 5mm uzi deo, 6mm siri deo duzina 9,4mm.

#1232 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 10 February 2020 - 21:24

Posted Image
Posted Image

levo je stock sa athena lenearnom kliznom 115mm, desno je morini(nisam siguran sa kog modela je) 123mm

Posted Image

Bas da ga uknapim i onda mi se desi ta glupost(izgubim pin)...

Posted Image

Tu je i oziljak od centralne. Ukupna duzina stock je 67mm naspram 68 kod morini.

Posted Image
Posted Image

Stock sklopljene 23m, Morini 26mm.

Posted Image
Posted Image

Stock rasinene 37mm, Morini 39mm i kusur

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Posted Image
Posted Image

Posted Image
Posted Image

Dosed za centralnu oprugu stock 44mm, morini 45mm.

Posted Image
Posted Image

Ovde je problem jer korpa kvacila ne moze da upadne...

Posted Image
Posted Image

21,5mm na stocku naspram 20mm morini pa se mora skinuti ispupcenje na dosedu.

Posted Image
Posted Image

Posted Image
Posted Image
Posted Image

Posted Image
Posted Image

#1233 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 10 February 2020 - 21:44

Posted Image
Stock 47mm

Posted Image
Morini 46,2mm

Posted Image
Stock 33mm

Posted Image
Morini 34mm

#1234 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 11 February 2020 - 07:39

Jes probao neka druga zvona, možda nije svako u korenu tolike debljine kao s6.

Otvori molim te post u kvačila i remenice pa kopiraj sadržaj, da se ne pogubi. Odličan presek i komparaciju si uradio..

#1235 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 11 February 2020 - 08:02

Koliko se secam,kod Plamenog na Cveletovom keeway u je bilo polini zvono sa ovom remenicom.

Sent from my SM-G930U using Tapatalk



#1236 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 11 February 2020 - 11:04

Probao sam samo jos fabricko ali je ista situacija. Odneo bi to nekom da mi skine malo sa unutrasnje strane remenica pa bi bilo kao stock, nego sam zeznuo sad sa tim pinom sto mi ispade... Nema nigde da se nadje... Na RP-u nigde ne pisu dimenzije. https://www.racing-p...p-294428-1.html Ne znam sta sad jedino da jurim druge remenice.

#1237 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 23 February 2020 - 01:40

Da li postoje negde dimenzije ovih remenica? https://www.racing-p...cPath=3098_4195

Mogu li da se upasuju na kineza?

#1238 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 28 February 2020 - 00:31

Improvizacija i skidanje grbe koja nije dozvoljavala da 112mm korpa upadne.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Nisam mogao da nosim i da cekam da mi to neko uradi... Ovako je ispalo super, cak i bolje nego sto sam se nadao jer je taj zid deblji od fabricke remenice.

Dalje sam turpijao pin koji je odnela voda... fabricki sa neke remenice mozda je piaggio sveden na mere morinija. Trebalo je poturpijati sa 5 na 4mm. Ovde nisam mogao da verujem koliko nesto moze tvrdo da bude ali sam ipak na kraju uspeo. Kasnije sam taj pin grejao dok nije postao crveno-zut pa naglo ohladio u vodi... Valjda sam pomogao koliko toliko da se prekali malo, racunajuci da sam prilikom turpijanja skinuo tvrdi sloj. Dalje sam premerio tezinu pinova da ne bi nesto doveo u debalans. Tezina im je ista 1.3gr.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Nisam jbg sve slikao ali najvaznije jesam. Usledilo je montiranje i premeravanje kako to sve izgleda na kraju. Ovde mi je jako bitno bilo sto imam osovinu primara.

Posted Image

Posted Image

Razmak od korpe do kraja osovine: serijska remenica 19,3mm, morini 19.3mm

Posted Image

Ovde sam ostao kratak za fotku... Razmak od ivice fiksne polutke remenica do kraja zupcanika kod serijske remenice je 61,2 a sa morinijevom je 59,5mm sto je i logicno jer je veca pa ce ici blize prema bloku 1,7mm.

Sutra montiranje na skut i proba...

#1239 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 29 February 2020 - 19:49

Odlična ideja za struganje, svaka čast

#1240 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 07 March 2020 - 23:43

Hvala. Da se razumemo, fotke su samo vizuelni prikaz. Naravno da sam zastitio sve od opiljaka itd. :)

Krenuo Eagle mnogo lose da pali. Nece da uvuce gorivo pa to ti je... Ni saug ne pomaze. Od ranije znam i zasto.

Posted Image

Sajle kvalitet nula. Rdja i sajla i ovo okolo. Prskao sam wd i cistio ali dzabe. skinuo sam je i bacio. Ostavio sam samo malo parce da zategnem rukom cisto da mogu da upalim.

Posle te intervencije naravno ciscenje karba i filtera... vracanje nazad i opet nece da upali. Ajde imam neka sugava pvc creva za vakum i gorivo koja sam posle dobre zajebancije oko skidanja plastika zamenio u silikonska. Trajalo je to bar 2-3 sata ali se hajde isplatilo jer je na kraju upalio i sve ok.

Poceo je ovaj Stage6 black edition 21mm dellorto PHBG da me nervira. Vecito je masan i cini mi se da nikako ne mogu da zadihtujem. Motor lepo radi sa njim ali posle dugog iskustva sa tim karbom i mora jer ga znam u prste. Ne svidja mi se sistem plovka jer nema nikakav nacin da amortizuje vibracije. Takodje je farba unutra krenula da se ljusti pa sam to morao da cistim da se ne odvali neko parce i zacepi protok. Stock kineska kopija mikuni-a je kvalitetnija duplo.

Ima li neko od ovih iskusnijih preporuku za karb? Postoji li neki dobar sa pristupacnim manualima, diznama-iglicama za stelovanje i objasnjenjima kako radi i to? Npr. sta mislite na ovako nesto? https://www.racing-p...cPath=3098_4195





45 user(s) are reading this topic

0 members, 45 guests, 0 anonymous users