#1221
Posted 25 July 2019 - 06:25
#1222
Posted 24 September 2019 - 02:01
Montirao ja nju, vidim sve radi kao ludo, pumpa vrti kao luda. Voznja je trajala 15-ak minuta ja srecan kao malo dete, konacno radi varijabilni cdi. Oces malo sutra, ugasi se displej na instrument tabli malo kasnije odose farovi, temperatura 100+.
Gasi brzo sunce ti j**em. Stanem sa strane i konstatujem da nista ne radi osim cdi-a. Znaci palim motor ali ne radi tabla, pumpa za vodu, svetla prednja i zadnja, voltmetar... Jedina sreca blizu sam kuce i sve nizbrdo...
Doguram se do kuce kao biciklom bez pedala. Multimer na merenje napona i izmerim 16.5V na bateriji, upalim motor kad ono krenu da skace na 20-30V. Stavim na konektor od led farova na AC ide jos vise 35-40V sve to sa blagom turazom. Najverovatnije je sve radilo dok se baterija nije dopunila na maksimum a onda je njena elektronika zatvorila punjenje i visak struje vise nije imao gde da ide pa de praznilo preko reglera. I na oko 11000 obrtaja napon ode u djavola a regler verovatno konstruisan i predvidjen za toliko ali ako deo struje ide u klasican akumulator koji prima struju a ne kao ovaj koji gasi punjenje preko 16.8V.
Montirana mehanicka pumpa sa aeroxa, stavljen novi regler, vracene klasicne sijalice, ide i moja home-made instrument tabla. Dok ne osposobim sve sto je pocrkalo vozi se tako...
Zakljucak: Shit happens. Kupi novi akumulator.
Edited by MaRk0, 24 September 2019 - 02:04.
#1223
Posted 24 September 2019 - 03:13
MaRk0, on 24 September 2019 - 02:01, said:
Montirao ja nju, vidim sve radi kao ludo, pumpa vrti kao luda. Voznja je trajala 15-ak minuta ja srecan kao malo dete, konacno radi varijabilni cdi. Oces malo sutra, ugasi se displej na instrument tabli malo kasnije odose farovi, temperatura 100+.
Gasi brzo sunce ti j**em. Stanem sa strane i konstatujem da nista ne radi osim cdi-a. Znaci palim motor ali ne radi tabla, pumpa za vodu, svetla prednja i zadnja, voltmetar... Jedina sreca blizu sam kuce i sve nizbrdo...
Doguram se do kuce kao biciklom bez pedala. Multimer na merenje napona i izmerim 16.5V na bateriji, upalim motor kad ono krenu da skace na 20-30V. Stavim na konektor od led farova na AC ide jos vise 35-40V sve to sa blagom turazom. Najverovatnije je sve radilo dok se baterija nije dopunila na maksimum a onda je njena elektronika zatvorila punjenje i visak struje vise nije imao gde da ide pa de praznilo preko reglera. I na oko 11000 obrtaja napon ode u djavola a regler verovatno konstruisan i predvidjen za toliko ali ako deo struje ide u klasican akumulator koji prima struju a ne kao ovaj koji gasi punjenje preko 16.8V.
Montirana mehanicka pumpa sa aeroxa, stavljen novi regler, vracene klasicne sijalice, ide i moja home-made instrument tabla. Dok ne osposobim sve sto je pocrkalo vozi se tako...
Zakljucak: Shit happens. Kupi novi akumulator.
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
#1224
Posted 30 September 2019 - 00:54
http://www.motelek.n...elli_12v60w.png
#1225
Posted 30 September 2019 - 09:09
#1226
Posted 09 October 2019 - 12:20
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
#1227
Posted 09 February 2020 - 20:25
#1228
Posted 09 February 2020 - 20:39
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
#1229
Posted 09 February 2020 - 21:20
Ako ne nadjes resenje cimaj na pm.
Sent from my SM-G930U using Tapatalk
#1232
Posted 10 February 2020 - 21:24
levo je stock sa athena lenearnom kliznom 115mm, desno je morini(nisam siguran sa kog modela je) 123mm
Bas da ga uknapim i onda mi se desi ta glupost(izgubim pin)...
Tu je i oziljak od centralne. Ukupna duzina stock je 67mm naspram 68 kod morini.
Stock sklopljene 23m, Morini 26mm.
Stock rasinene 37mm, Morini 39mm i kusur
Dosed za centralnu oprugu stock 44mm, morini 45mm.
Ovde je problem jer korpa kvacila ne moze da upadne...
21,5mm na stocku naspram 20mm morini pa se mora skinuti ispupcenje na dosedu.
#1234
Posted 11 February 2020 - 07:39
Otvori molim te post u kvačila i remenice pa kopiraj sadržaj, da se ne pogubi. Odličan presek i komparaciju si uradio..
#1235
Posted 11 February 2020 - 08:02
Sent from my SM-G930U using Tapatalk
#1236
Posted 11 February 2020 - 11:04
#1237
Posted 23 February 2020 - 01:40
Mogu li da se upasuju na kineza?
#1238
Posted 28 February 2020 - 00:31
Nisam mogao da nosim i da cekam da mi to neko uradi... Ovako je ispalo super, cak i bolje nego sto sam se nadao jer je taj zid deblji od fabricke remenice.
Dalje sam turpijao pin koji je odnela voda... fabricki sa neke remenice mozda je piaggio sveden na mere morinija. Trebalo je poturpijati sa 5 na 4mm. Ovde nisam mogao da verujem koliko nesto moze tvrdo da bude ali sam ipak na kraju uspeo. Kasnije sam taj pin grejao dok nije postao crveno-zut pa naglo ohladio u vodi... Valjda sam pomogao koliko toliko da se prekali malo, racunajuci da sam prilikom turpijanja skinuo tvrdi sloj. Dalje sam premerio tezinu pinova da ne bi nesto doveo u debalans. Tezina im je ista 1.3gr.
Nisam jbg sve slikao ali najvaznije jesam. Usledilo je montiranje i premeravanje kako to sve izgleda na kraju. Ovde mi je jako bitno bilo sto imam osovinu primara.
Razmak od korpe do kraja osovine: serijska remenica 19,3mm, morini 19.3mm
Ovde sam ostao kratak za fotku... Razmak od ivice fiksne polutke remenica do kraja zupcanika kod serijske remenice je 61,2 a sa morinijevom je 59,5mm sto je i logicno jer je veca pa ce ici blize prema bloku 1,7mm.
Sutra montiranje na skut i proba...
#1239
Posted 29 February 2020 - 19:49
#1240
Posted 07 March 2020 - 23:43
Krenuo Eagle mnogo lose da pali. Nece da uvuce gorivo pa to ti je... Ni saug ne pomaze. Od ranije znam i zasto.
Sajle kvalitet nula. Rdja i sajla i ovo okolo. Prskao sam wd i cistio ali dzabe. skinuo sam je i bacio. Ostavio sam samo malo parce da zategnem rukom cisto da mogu da upalim.
Posle te intervencije naravno ciscenje karba i filtera... vracanje nazad i opet nece da upali. Ajde imam neka sugava pvc creva za vakum i gorivo koja sam posle dobre zajebancije oko skidanja plastika zamenio u silikonska. Trajalo je to bar 2-3 sata ali se hajde isplatilo jer je na kraju upalio i sve ok.
Poceo je ovaj Stage6 black edition 21mm dellorto PHBG da me nervira. Vecito je masan i cini mi se da nikako ne mogu da zadihtujem. Motor lepo radi sa njim ali posle dugog iskustva sa tim karbom i mora jer ga znam u prste. Ne svidja mi se sistem plovka jer nema nikakav nacin da amortizuje vibracije. Takodje je farba unutra krenula da se ljusti pa sam to morao da cistim da se ne odvali neko parce i zacepi protok. Stock kineska kopija mikuni-a je kvalitetnija duplo.
Ima li neko od ovih iskusnijih preporuku za karb? Postoji li neki dobar sa pristupacnim manualima, diznama-iglicama za stelovanje i objasnjenjima kako radi i to? Npr. sta mislite na ovako nesto? https://www.racing-p...cPath=3098_4195
24 user(s) are reading this topic
0 members, 24 guests, 0 anonymous users