Jump to content


Sprint Eagle - Marko



1599 replies to this topic

#1241 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 10 May 2020 - 23:35

Nedelja i put na Jastrebac.

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Jos jednom se dellorto PHBG pokazao dobar karb ali samo do dela gde su nastupile vibracije zbog terena. U povratku se motor cesto gasio usled vibracija po neravnom putu( najcesce nizbrdo) jer dolazi do prelivanja. Iglica koja zatvara dotok goriva nema oprugu kao mikuni a takodje nema ni odusak preko nivoa lonceta pa visak goriva ne izlazi napolje vec ide u cilindar. Dakle u povratku se ugasio vise puta dok nije crkla iridijum svecica zalivena gorivom. Ne gine mi drugi karb samo da se resi ovo sa koronom. Zna li se kad ide RP?

#1242 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 11 May 2020 - 20:21

Ista stvar i kod mene,kad ga drndaš po sodranom putu trokira do zla boga...

#1243 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 May 2020 - 21:50

Oo pa konacno i tebe videti negde u voznji, a ne uz lemilicu i plocu. :)
Sta znam, ja isto imam dell PHGB 19mm i nisam imao problema sa zalivanjem, a vozao sam se isto po gadnim putevima. Doduse ne secam se da li sam kada korigovao polozaj plovka, ali ono sto uvek gledam jeste da je iglica cista.

Nego, kako te sluzi ta kineska kopija Koso RX2N sata? Naciljao sam jednu na poznatom kineskom sajtu, deluje mi korektno. Da se ne lazemo, original Koso je papreno skup, a ne vredi mi bas tih para.

#1244 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 11 May 2020 - 22:00

Kineska kopija sata je po meni odlicna za te pare koje sam dao tj oko 23e i dostava nesto sitno. Jedino mi se ne svidja sto nema termometar. Ima ali je onaj kao na aeroxu kad se pregreje pali lampicu i to je to. Ovaj termometar sto sam pravio je odlican. Imam 2 senzora jedan je na glavi cilindra a drugi na hladnjaku. Pa tako pratim temp i mogu reci da je bio problem ka vrhu kad smo se penjali. Temperatura je prelazila i 90*C. Jbg 10ak na h po tucanom kamenu uzbrdo. Ovako po ravnom putu od 70 do 80 zavisi od brzine kojom se krecem.

#1245 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 May 2020 - 22:06

Mozda ugradnja ventilatora na hladnjaku kontrolisan termoprekidacem, ako vec nemas ili ako je moguce zbog prostora? Kada vec imas custom elektroniku, kontam da ne bi bilo tesko ubaciti i tako nesto u sklop.

#1246 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 11 May 2020 - 22:15

Imam sve ubaceno osim ventilatora. :) Tu je i podesavanje kad da pali i gasi ventilator, ide preko malog releja. Alarm za temperaturu je prisutan, isto moze da se podesava. Jedini veci problem je sto mi pumpa za vodu jede struju pa kad bi ubacio ventilator fabricko paljenje ne bi moglo da odrzava struju i morao bi da dopunjavam stalno. To je i razlog sto sam izbacio onaj MVT-ov inner rotor. I on dopunjuje akku ali vise se trosi nego sto se proizvede. Sad je sto se struje tice idealno. Jedino da zamenim stopaljku i zmigavce u led a da nadjem neki veci kuler za komp oni i ne trose mnogo.

#1247 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 15 May 2020 - 22:16

Ja ti imam ventilator od gilere runner 125cc, čisto a znaš ako budeš smislio šemu...taj ladi kao da si na moru! Koliko vuče struje ne znam..

#1248 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 May 2020 - 23:16

Sad sam skontao da ne pratim temperaturu hladnjaka kako treba. Senzor sam zabo u rebra hladnjaka ali blize gornjem crevu gde valjda ulazi vruca voda. Videcu neki dan da napravim kuciste za senzor koje cu da montiram u crevo posle hladnjaka sto ide ka glavi motora. Tako cu da imam dobar uvid u to koliko u stvari hladnjak hladi tecnost. U svakom slucaju za voznju uzbrdo mora da dodje neki ventilator ali oni vuku dosta struje ako ne koliko i sama pumpa za vodu. To makar ovi za klime od automobila. Pumpa mi vuce 1.3A sto mu dodje nekih 16W koje moram da ustedim sa struje koja ide u akumulator. Ako dodam jos i ventilator... Vidim da su ga proracunali tacno u Watt, koliko struje proizvode toliko i potrosi + malo za punjenje akumulatora. MVT inner rotor je isto radio posao ali sa mehanickom pumpom za vodu. Ova trenutna konfiguracija sa fabrickim namotajima i magnetom jedva odrzavaju aku punim pored el. pumpe. Znaci kad bi nasao pumpu 0.6A i ventilator 0.6A bilo bi ok ali tu moram da odradim testove. Padaju mi na pamet kompjuterski hladnjaci. Imam jedan OC vodeno hladjen i propisno zna da zagreje sobu. Kad bi dodao dva takava sa sve kulerima i montirao ispod nogu...

Ja i dalje ne kontam kolika bi trebala da bude radna temperatura ovog cilindra. Meni je sve ispod 90 prihvatljivo ali vidim da na preko 60 nije to to. Imam jos jedan hladnjak isto sa aeroxa mozda dodam i njega ali kontam da uzbrdo brzinom od 10-20km/h nema sanse ni sa njim. Hehe ali kakva staza za test masine to je strasno. Pre uspona na Jastrebc ima jedan podugacak pravac, potom uspon po krivinama, zatim tucani kamen i pesak pa onda ekstremni delovi kroz blato i bare oko ogradjenog lovackog dela, sledi prava priroda i dzungla. Ceo zivot sam ovde a tek sad otkrivam ove rute. Uglavnom, masina se greje toliko da sam morao tri puta da stanem da se ohladi jer nisam hteo da idem preko 90*C. Masina po ravnici i gradu radi odlicno evo vec... Ne znam koliko sam preso od montiranja ovog vodenog hladjenja i svega ali ovo mi je za sad omiljena ruta i gledam kako da je predjem bez usputne zajebancije. Izgleda moze da me spasi samo mehanicka pumpa i ventilator.

#1249 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 20 May 2020 - 00:13

Jeste i ja imam vodeno hladnjenje na pc-u, kuler vrti oko 2000rpm na max load i ugreje sobu bas dobro, osobeno kad se igra duze vreme, imas na ali-express tih hladnjake za pc 240,360mm...., ja bi reko temp max 70 idealno 65 jer nad toga gubi se snage, znam kad sam vozio moj sport pro mk1 nizbrdo max je bio 72-75C. Mozes i da stavis senzor posle izlaza od glave odma. Fora sa dva hladnjake je kad je nadvor svezije nema sanse da ga ugrejes ne mrda temperatura bar kod mene je tako, a kad je vruce ugreju se brzo i drzi temperaturu.

Edited by Damjan66, 20 May 2020 - 00:17.


#1250 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 21 May 2020 - 11:21

Problem sa temperaturom i ja imam na mom MHR-u...oduvek sam imao problem i mučim muku već godinama...I pored ogromnog hladnjaka od SRke 180cc i pored Pierburg jake pumpe za vodu, idem na preko 80c u vožnji...Sve preko 65-70c to više nje to, cilindar osetno isporučuje manje snage...

#1251 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 25 May 2020 - 00:14

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Skinuo sam kuler sa prednjeg dela kucista kompjutera. Na njemu pise 0,30A ali prakticnim merenjem pri naponu od 12V nisam dobio vise od 0,15A. Privremeno sam fiksirao dok proverim kakva je situacija. Zagrejao sam motor do 51*C i ukljucio kuler. Temperatura je pri blagoj turazi spala na 45*C i vrtela se tu oko +-2*C u zavisnosti od obrtaja. Prvo sam bio skeptican da ce imati ikakvog uticaja jer ventilatori za ovu namenu vuku puno stuje i rade dosta brze ali sada vidim da ipak moze nesto da se uradi i sa ovim. Treba sad to proveriti i pri voznji po gradu ali to ce da saceka dok ne odredim registraciju koja je istekla pre 4 dana. :(

#1252 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 25 May 2020 - 06:32

Sad tek izgleda svemirski

#1253 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 25 May 2020 - 20:35

Dobro pa je stao iza maski, poprilično je velik...
Poteraj ti njega u vožnju, tad ćeš imati pravu sliku!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

#1254 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 27 May 2020 - 00:08

Kako je blago porasla potrosnja red je dosao da obnovim i akumulator. Do sad sam koristio paketice Li-ion 18650 baterija koje sam sam pakovao koristeci BMS elektronike koje su mi bile dostupne. Izgoreo sam dve od 40A. Jbg desava se da Anlaser ponekad zapne pa povuce malo vise struje itd. Planirao sam da nabavim jace BMS od 60A ili pak 100A pa kad iztestiram sve da rezultate izbacim ovde ali kako je ovaj virus sve stopirao i povecao cenu dostave sa alija tako sam odustao od dalje zajebancije i pazario novi Li-ion akumulator. U pitanju je:

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Radio sam svasta nesto u medjuvremenu sto nisam pisao... U farovima su LED sijalice koje sam sam pravio koristeci gotovu armaturu od starih kineskih... Pravio sam ispravljac za farove jer se oni napajaju AC strujom sa namotaja ciji je napon vec regulisan reglerom ali sam morao da ogranicim struju koja ide u farove...

Imamo i neke novine u blizoj familiji. :)

Posted Image

Buraz studira pa nema vremena da pise. Izgleda da je cvrsto resio da daje sve u roku ali je zato svo slobodno vreme ulozio u SR-ku. Cista serijala bez blokada. Uvezena iz Svice prosle godine. Rekao mi je da otvorim temu ali ja mislim da je to na njemu.

#1255 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 27 May 2020 - 06:16

Eto svašta čovek nauči na forumu, kao da sam negde već video li-ion u standardnom pakovanju. Dakle ima elektroniku za cut-off ugradjenu, a za punjenje, koliko sam čitao, moraš da imaš li-ion regulisan punjač..

#1256 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 27 May 2020 - 11:30

Da, naravno ne sme punjac sa desulfatorom za klasicne olovne akumulatore. Punjenje ide strujom od 1.5A napona od 14 do 15V. Sto se toga tice, imam jedan dobar step-up konverter sa mogucnoscu stelovanja napona i struje na izlazu pa cu njime puniti.

Malo je smesno koliko je lagano celo ovo pakovanje... Iskreno, jedva cekam da crkne nesto pa da otvaram da vidim sta ima unutra.

Bitno mi je da prebacim pumpu za vodu sa akumulatora na struju za farove. Tako ce se aku puniti lepo a i pumpa bi trebala da radi ali cu morati da prepravim ispravljac jer sam ga uradio tako da bude ujedno i drajver za led sijalice u faru pa sad ogranicava struju.

#1257 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 01 June 2020 - 22:05

Krenula manija nesto forum proradio. :1kokice:
Ovo moje jede kaiseve. Sreca pa je stigao skoro RP. Nisam slikao ali namontiran je Malossi MHR X K Belt(M.6117087) i Polini plava centralna(243.052).

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Da li proklizava ili sta se desava pojma nemam. Mozda je crvena malossi centralna prejaka ili pak ovo kinesko smece od kaiseva. Praticu situaciju sad pa cemo videti. Treci put na 3 kaisa se ovako pletenica odvoji sreca pa ne zapne negde da napravi rusvaj.

#1258 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,649 posts

Posted 01 June 2020 - 22:38

U zadnje vreme jako puno ljudi se zali na malossi kaiševe na nasem tržištu...da li fulaju sa proizvodnjom pa kod nas stiže škart ko će znati.
Moja preporuka je da uzmeš iz Athenine kuhinje kais,platinum serije su kaiševi sa kavlarom.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk



#1259 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 01 June 2020 - 22:53

Mozda nisam bio jasan. Ovo na slikama je neki tamo najjeftiniji od 700-800din. Mislim da predje 500km pre nego sto crkne. Malossi je sad spakovan nego nisam slikao nesto me zeza kamera na telefonu. Za 30 i kusur jevrica ocekujem bar 2000km da me potera. Ko da pere ovu cadj sa dekle na svakih 500km... :blink:

#1260 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 07 June 2020 - 23:45

Posto ne mogu vise da se zezam i da punim akumulator svake dve duze voznje a iskreno nema potrebe da na njemu postoji AC mreza, resio sam da prebacim sve na DC. Dakle.

Imam semu instalacija koju sam licno propratio i tacna je uz neke male varijacije ali je sustinski ovakva.

Posted Image

Ovde ima jedna greska a to je dimmer switch. U poziciji kad su svetla upaljena Y se spaja sa R/W a ne Bl/W.

Originalna sema sa neta je ova. Ja sam samo dodao boje.

Posted Image

Znaci, Idem na izmenu samih namotaja, reglera i vodova koji rade sa AC u ovom slucaju zuti vod sa seme.

Danas sam prepravio namotaje i vodove.

Posted Image

Posle zajebancije oko zalepljenih srafova(ne zapeklih vec doslovno zalepljenih) gde sam izgubio najvise vremena, skinuo sam namotaje i sumirao kakva je situacija.

Posted Image
Zeza me kamera na telefonu, tipnem na kameru a ona se kao ucita i od jednom izbaci WARNING camera failed! Hahahahaha, koja inteligencija u smart phone-u. Garantovano softverski problem ali ko sad da radi reinstalaciju svega i svacega...
Steta sto nije htela da radi kada sam razbusio sraf poskidao sve i video lepak.

Naravno da sam se pre toga uverio da je ovakvo nesto moguce igrajuci se sa starim namotajima na kojima je crkao HV namotaj za punjenje kondenzatora CDI-a.

Posted Image

U ovim kineskim nenormalnim bojama Crna predstavlja GND, Bela - Punjenje, Crveno-Zelena ide za farove i automatski saug... Ove druge nisu relevantne za slucaj tako da ilustrovano to izgleda ovako:

Posted Image

Kako su svi od ovih 6 namotaja namotani suprotno jedan od njemu susednog, logicno i najlakse bi bilo spojiti ih sve redno, prekinuti kontakt sa masom i odvesti krajeve u regler tacnije u grecov spoj i tamo struju sa svih 6 namotaja ispraviti, regulisati i odvesti za punjenje akumulatora. Tako sam i uradio.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Sto se tice instalacija potrebno je uraditi sledece izmene:

Posted Image

Zuti vod(crveno-zelena zica sa namotaja) vise ne treba da ide u konektor za svetla niti u saug. Kao sto se vidi sa seme ja sam umesto zute sa reglera na njeno mesto doveo crnu sa kontakt brave, tako da je sada moguce ukljuciti svetla i kada motor ne radi pod uslovom da je dat kontakt. Tu sad ima jedna zackoljica gde kada je svetlo ugaseno, +12 sa brave je vezano za masu preko 5.6oma otpornika. U ovom slucaju to treba takodje raskaciti, ili skinuti otpornik ili izvuci iz konektora roze zicu, jer znamo svi kako bi proslo kada bi + sa akumulatora spojili na - samo 5.6omskim otporom. Jeste taj otpornik poveci i moze potrositi dosta ali...

Imam i stari regler koji je riknuo posle one akrobacije sa 14.4V baterijom srafilice umesto akumulatora. Raskopan jedva da se vide komponente, samo jedan tiristor zasrafljen za hladnjak, smd tranzistor, obican grec spoj 4 diode, par drugih dioda, otpornika i kondenzatora...

Posted Image

Znate sta mi treba? Treba mi ustaljen rezim da li prvo pisem tekst pa stavljam sliku ili obrnuto... :)

Ima li neko semu reglera sa ovakvih kineza? Ja semu serijskog reglera nemam niti mogu da je nadjem.





44 user(s) are reading this topic

0 members, 44 guests, 0 anonymous users