#1241
Posted 10 May 2020 - 23:35
Jos jednom se dellorto PHBG pokazao dobar karb ali samo do dela gde su nastupile vibracije zbog terena. U povratku se motor cesto gasio usled vibracija po neravnom putu( najcesce nizbrdo) jer dolazi do prelivanja. Iglica koja zatvara dotok goriva nema oprugu kao mikuni a takodje nema ni odusak preko nivoa lonceta pa visak goriva ne izlazi napolje vec ide u cilindar. Dakle u povratku se ugasio vise puta dok nije crkla iridijum svecica zalivena gorivom. Ne gine mi drugi karb samo da se resi ovo sa koronom. Zna li se kad ide RP?
#1242
Posted 11 May 2020 - 20:21
#1243
Posted 11 May 2020 - 21:50
Sta znam, ja isto imam dell PHGB 19mm i nisam imao problema sa zalivanjem, a vozao sam se isto po gadnim putevima. Doduse ne secam se da li sam kada korigovao polozaj plovka, ali ono sto uvek gledam jeste da je iglica cista.
Nego, kako te sluzi ta kineska kopija Koso RX2N sata? Naciljao sam jednu na poznatom kineskom sajtu, deluje mi korektno. Da se ne lazemo, original Koso je papreno skup, a ne vredi mi bas tih para.
#1244
Posted 11 May 2020 - 22:00
#1245
Posted 11 May 2020 - 22:06
#1246
Posted 11 May 2020 - 22:15
#1247
Posted 15 May 2020 - 22:16
#1248
Posted 19 May 2020 - 23:16
Ja i dalje ne kontam kolika bi trebala da bude radna temperatura ovog cilindra. Meni je sve ispod 90 prihvatljivo ali vidim da na preko 60 nije to to. Imam jos jedan hladnjak isto sa aeroxa mozda dodam i njega ali kontam da uzbrdo brzinom od 10-20km/h nema sanse ni sa njim. Hehe ali kakva staza za test masine to je strasno. Pre uspona na Jastrebc ima jedan podugacak pravac, potom uspon po krivinama, zatim tucani kamen i pesak pa onda ekstremni delovi kroz blato i bare oko ogradjenog lovackog dela, sledi prava priroda i dzungla. Ceo zivot sam ovde a tek sad otkrivam ove rute. Uglavnom, masina se greje toliko da sam morao tri puta da stanem da se ohladi jer nisam hteo da idem preko 90*C. Masina po ravnici i gradu radi odlicno evo vec... Ne znam koliko sam preso od montiranja ovog vodenog hladjenja i svega ali ovo mi je za sad omiljena ruta i gledam kako da je predjem bez usputne zajebancije. Izgleda moze da me spasi samo mehanicka pumpa i ventilator.
#1249
Posted 20 May 2020 - 00:13
Edited by Damjan66, 20 May 2020 - 00:17.
#1250
Posted 21 May 2020 - 11:21
#1251
Posted 25 May 2020 - 00:14
Skinuo sam kuler sa prednjeg dela kucista kompjutera. Na njemu pise 0,30A ali prakticnim merenjem pri naponu od 12V nisam dobio vise od 0,15A. Privremeno sam fiksirao dok proverim kakva je situacija. Zagrejao sam motor do 51*C i ukljucio kuler. Temperatura je pri blagoj turazi spala na 45*C i vrtela se tu oko +-2*C u zavisnosti od obrtaja. Prvo sam bio skeptican da ce imati ikakvog uticaja jer ventilatori za ovu namenu vuku puno stuje i rade dosta brze ali sada vidim da ipak moze nesto da se uradi i sa ovim. Treba sad to proveriti i pri voznji po gradu ali to ce da saceka dok ne odredim registraciju koja je istekla pre 4 dana.
#1252
Posted 25 May 2020 - 06:32
#1253
Posted 25 May 2020 - 20:35
Poteraj ti njega u vožnju, tad ćeš imati pravu sliku!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
#1254
Posted 27 May 2020 - 00:08
Radio sam svasta nesto u medjuvremenu sto nisam pisao... U farovima su LED sijalice koje sam sam pravio koristeci gotovu armaturu od starih kineskih... Pravio sam ispravljac za farove jer se oni napajaju AC strujom sa namotaja ciji je napon vec regulisan reglerom ali sam morao da ogranicim struju koja ide u farove...
Imamo i neke novine u blizoj familiji.
Buraz studira pa nema vremena da pise. Izgleda da je cvrsto resio da daje sve u roku ali je zato svo slobodno vreme ulozio u SR-ku. Cista serijala bez blokada. Uvezena iz Svice prosle godine. Rekao mi je da otvorim temu ali ja mislim da je to na njemu.
#1255
Posted 27 May 2020 - 06:16
#1256
Posted 27 May 2020 - 11:30
Malo je smesno koliko je lagano celo ovo pakovanje... Iskreno, jedva cekam da crkne nesto pa da otvaram da vidim sta ima unutra.
Bitno mi je da prebacim pumpu za vodu sa akumulatora na struju za farove. Tako ce se aku puniti lepo a i pumpa bi trebala da radi ali cu morati da prepravim ispravljac jer sam ga uradio tako da bude ujedno i drajver za led sijalice u faru pa sad ogranicava struju.
#1257
Posted 01 June 2020 - 22:05
Ovo moje jede kaiseve. Sreca pa je stigao skoro RP. Nisam slikao ali namontiran je Malossi MHR X K Belt(M.6117087) i Polini plava centralna(243.052).
Da li proklizava ili sta se desava pojma nemam. Mozda je crvena malossi centralna prejaka ili pak ovo kinesko smece od kaiseva. Praticu situaciju sad pa cemo videti. Treci put na 3 kaisa se ovako pletenica odvoji sreca pa ne zapne negde da napravi rusvaj.
#1258
Posted 01 June 2020 - 22:38
Moja preporuka je da uzmeš iz Athenine kuhinje kais,platinum serije su kaiševi sa kavlarom.
Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
#1259
Posted 01 June 2020 - 22:53
#1260
Posted 07 June 2020 - 23:45
Imam semu instalacija koju sam licno propratio i tacna je uz neke male varijacije ali je sustinski ovakva.
Ovde ima jedna greska a to je dimmer switch. U poziciji kad su svetla upaljena Y se spaja sa R/W a ne Bl/W.
Originalna sema sa neta je ova. Ja sam samo dodao boje.
Znaci, Idem na izmenu samih namotaja, reglera i vodova koji rade sa AC u ovom slucaju zuti vod sa seme.
Danas sam prepravio namotaje i vodove.
Posle zajebancije oko zalepljenih srafova(ne zapeklih vec doslovno zalepljenih) gde sam izgubio najvise vremena, skinuo sam namotaje i sumirao kakva je situacija.
Zeza me kamera na telefonu, tipnem na kameru a ona se kao ucita i od jednom izbaci WARNING camera failed! Hahahahaha, koja inteligencija u smart phone-u. Garantovano softverski problem ali ko sad da radi reinstalaciju svega i svacega...
Steta sto nije htela da radi kada sam razbusio sraf poskidao sve i video lepak.
Naravno da sam se pre toga uverio da je ovakvo nesto moguce igrajuci se sa starim namotajima na kojima je crkao HV namotaj za punjenje kondenzatora CDI-a.
U ovim kineskim nenormalnim bojama Crna predstavlja GND, Bela - Punjenje, Crveno-Zelena ide za farove i automatski saug... Ove druge nisu relevantne za slucaj tako da ilustrovano to izgleda ovako:
Kako su svi od ovih 6 namotaja namotani suprotno jedan od njemu susednog, logicno i najlakse bi bilo spojiti ih sve redno, prekinuti kontakt sa masom i odvesti krajeve u regler tacnije u grecov spoj i tamo struju sa svih 6 namotaja ispraviti, regulisati i odvesti za punjenje akumulatora. Tako sam i uradio.
Sto se tice instalacija potrebno je uraditi sledece izmene:
Zuti vod(crveno-zelena zica sa namotaja) vise ne treba da ide u konektor za svetla niti u saug. Kao sto se vidi sa seme ja sam umesto zute sa reglera na njeno mesto doveo crnu sa kontakt brave, tako da je sada moguce ukljuciti svetla i kada motor ne radi pod uslovom da je dat kontakt. Tu sad ima jedna zackoljica gde kada je svetlo ugaseno, +12 sa brave je vezano za masu preko 5.6oma otpornika. U ovom slucaju to treba takodje raskaciti, ili skinuti otpornik ili izvuci iz konektora roze zicu, jer znamo svi kako bi proslo kada bi + sa akumulatora spojili na - samo 5.6omskim otporom. Jeste taj otpornik poveci i moze potrositi dosta ali...
Imam i stari regler koji je riknuo posle one akrobacije sa 14.4V baterijom srafilice umesto akumulatora. Raskopan jedva da se vide komponente, samo jedan tiristor zasrafljen za hladnjak, smd tranzistor, obican grec spoj 4 diode, par drugih dioda, otpornika i kondenzatora...
Znate sta mi treba? Treba mi ustaljen rezim da li prvo pisem tekst pa stavljam sliku ili obrnuto...
Ima li neko semu reglera sa ovakvih kineza? Ja semu serijskog reglera nemam niti mogu da je nadjem.
50 user(s) are reading this topic
0 members, 50 guests, 0 anonymous users