#1301
Posted 12 August 2020 - 15:03
Primetio sam da sraf za smesu moram da odvrnem vise od 3 kruga da bi dobio odziv i stabilan rad na leru sa pilotkom 40 sa kojom je i dosao. Daje, pali bez sauga kad je hladan pa sam skontao da smanjim pilotku. Spustio sam na 36 medjutim sa njom se gasi cim popustim gas bez obzira na sraf smese. E vec sa 38 dobijem stabilan rad na leru na malo manje od 2 kruga odvijenog srafa smese. Odziv na gas je odlican. E sad kako idem na vece otvore i tu se zadrzim neko vreme, tako mi opadne ler kada pustim rucicu gasa.
#1302
Posted 12 August 2020 - 16:01
Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
#1303
Posted 12 August 2020 - 22:51
Ne kod mene gledam da zadrzim troksanje na srednjem otvoru a dobru snagu na punom gasu. Ovo opadanje obrtaja na leru treba da je posledica viska goriva na igli. Kada spustim iglu skroz izgubi se trokiranje i dobije jos bolji odaziv na gas ali se vise greje.
#1304
Posted 13 August 2020 - 09:20
Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
#1305
Posted 13 August 2020 - 15:17
#1306
Posted 13 August 2020 - 18:48
#1307
Posted 13 August 2020 - 19:36
#1308
Posted 14 August 2020 - 22:53
Stigo ventilator od Honde CBR 900RR. Vuce 3.5A i duva kao nenormalan. Mnogo je to pa cu ubaciti i buck/boost konverter i struju smanjiti na 1,5-2A. Tako dobijam mogucnost da stelujem brzinu ventilatora a time i potrosnju ako bude bilo potrebe. Otvorio sam ga i ocistio, podmazao lezajeve... Na zalost kamera na telefonu mi vise ne radi. Ostala mi je samo prednja koja je uzasna.
Trenutna postavka karburatora je 38 pilotka, sraf smese odvrnut 3,5 kruga, tuplja 14/22 igla na drugom zubu odozgo, 108 glavna dizna, polini pecurka sa poklopcem. Zanima me zasto toliko moram da odvrnem sraf smese. Sa manjom pilotkom ne mogu ni da odrzim rad motora. Naravno provereno je klipic se spusta i podize do kraja. Logicno mi je da ako spustim pilotku da srafic treba manje da odvijem za dobar ler. Ide sutra pilotka na gore u odnosu na ovu sa kojom je dosao(40) a glavna malo dole. Mada me ubije trokiranje na sasvim malom gasu. Cak se i bez filtera vidi pljuckanje unazad. Ventil je dobar i to je provereno. Zavrnem malo gas i pustim a ler opadne. Samo sa manjom glavnom dobijem da ler ostane dobar ali zato pri naglom zavrtanju gasa imam pauzu.
S... se u karb sto ga vise stelujem to vise urla na filteru. Ovo je bukvalno nepodnosljiva buka. Moram da smislim kako da nataknem airbox.
#1309
Posted 17 August 2020 - 19:46
Presao 21000km. Zaboravio sam gde je njemu spoj karike. Izmedju boostova? Momentalno sam ga pojacao na glavnoj i igli a spustio pilotku na 36.
#1312
Posted 22 August 2020 - 08:41
Nista dok se ne zavrti visoko.
#1313
Posted 22 August 2020 - 08:47
#1314
Posted 22 August 2020 - 08:52
#1315
Posted 22 August 2020 - 16:17
#1316
Posted 22 August 2020 - 16:20
#1317
Posted 31 August 2020 - 00:34
Ojacao sam kapice tastera za ovo njesra od logitech tastature i jace su od originalnih 10 puta.
Trebam izuciti otpornost ovih materijala(filamenata) na benzin, ulja... Ne gine mi dizajniranje novog arboxa ako nista drugo... Svakako cu zbog ovoga malo da zapostavim skuterce.
#1318
Posted 31 August 2020 - 00:42
#1319
Posted 05 September 2020 - 00:11
36 user(s) are reading this topic
0 members, 36 guests, 0 anonymous users